Dan heb jij zeker niet in 409/410 gestaan??? Daar was nl. best een aardig sfeertje, dacht ik zo!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef manny het volgende:
Ik zie dat kutpubliek altijd maar als volgt:
Bij Ajax is de stemming kut, en alleen als er minimaal 1 helft goed voetbal wordt gespeeld en er 2 keer gescoord wordt komt de stemming erin: AJAX wordt beloond voor goed voetbal door het publiek
Bij anderen is de stemming goed, ook als er slecht gespeeld wordt en er in de laatste minuut de 1-1 wordt gescoord door de thuisploeg: die andere teams worden zowieso beloond door het publiek, dus de stimulans om goed te spelen is minder.
Spelers zijn net honden: belonen bij goed voetbal en stil zijn bij kutvoetbal....
De sfeer was kut idd
Zou je voor de volledigheid ook pot 2 kunnen posten?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
We kunnen toch géén team uit pot 2 loten??? Daarom vond ik het niet per sé nodig, maar omdat je er zo lief om vraagt hier pot 3:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou je voor de volledigheid ook pot 2 kunnen posten?![]()
En wanneer is de loting exact?
met de trommelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet in 409/410 gestaan??? Daar was nl. best een aardig sfeertje, dacht ik zo!
Met de trommel ja! Vond je hem negatief aanwezig dan??? Of zat je niet in de buurt??? Trommel werd alleen maar ondersteunend gebruikt en dus niet zo monotoom als bij (bijvoorbeeld) FC Utrecht...quote:
ik maak maar een grapje.. ik was er helaas nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Met de trommel ja! Vond je hem negatief aanwezig dan??? Of zat je niet in de buurt??? Trommel werd alleen maar ondersteunend gebruikt en dus niet zo monotoom als bij (bijvoorbeeld) FC Utrecht...
idd, maar helaas is die groep te klein. de rest van het stadion is helemaal dood.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet in 409/410 gestaan??? Daar was nl. best een aardig sfeertje, dacht ik zo!
Het is nog even wennen, maar dat zijn alle buitenlandse invloeden. De Nederlandse voetbalsupporter is van nature erg nuchter en zo'n Italiaanse manier van supporteren (zoals in Vak 410) door middel van een megafoon en een trommel, wordt niet meteen door iederen geaccepteerd. Maar het komt goed, het begin is er!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik maak maar een grapje.. ik was er helaas nietmaar de trommel is wel goed bevallen dus:?
Je bent een engel . . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:18 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
We kunnen toch géén team uit pot 2 loten??? Daarom vond ik het niet per sé nodig, maar omdat je er zo lief om vraagt hier pot 3:
FC Porto (Por)
Juventus (Ita)
PSV
Olympique Lyon (Fra)
Panathinaikos (Gri)
Chelsea (Eng)
Villarreal (Spa)
AJAX
16.00 uur, Monaco, plaatselijke tijd...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Hoe laat is de loting?
1600 op nederland 2 en-of eurosportquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Hoe laat is de loting?
Kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
1600 op nederland 2 en-of eurosportzoiets dacht ik gelezen te hebben
verbeter als ik ongelijk heb
ik verbeter je nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
1600 op nederland 2 en-of eurosportzoiets dacht ik gelezen te hebben
verbeter als ik ongelijk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |