Dan heb jij zeker niet in 409/410 gestaan??? Daar was nl. best een aardig sfeertje, dacht ik zo!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef manny het volgende:
Ik zie dat kutpubliek altijd maar als volgt:
Bij Ajax is de stemming kut, en alleen als er minimaal 1 helft goed voetbal wordt gespeeld en er 2 keer gescoord wordt komt de stemming erin: AJAX wordt beloond voor goed voetbal door het publiek
Bij anderen is de stemming goed, ook als er slecht gespeeld wordt en er in de laatste minuut de 1-1 wordt gescoord door de thuisploeg: die andere teams worden zowieso beloond door het publiek, dus de stimulans om goed te spelen is minder.
Spelers zijn net honden: belonen bij goed voetbal en stil zijn bij kutvoetbal....
De sfeer was kut idd
Zou je voor de volledigheid ook pot 2 kunnen posten?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
We kunnen toch géén team uit pot 2 loten??? Daarom vond ik het niet per sé nodig, maar omdat je er zo lief om vraagt hier pot 3:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Zou je voor de volledigheid ook pot 2 kunnen posten?![]()
En wanneer is de loting exact?
met de trommelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet in 409/410 gestaan??? Daar was nl. best een aardig sfeertje, dacht ik zo!
Met de trommel ja! Vond je hem negatief aanwezig dan??? Of zat je niet in de buurt??? Trommel werd alleen maar ondersteunend gebruikt en dus niet zo monotoom als bij (bijvoorbeeld) FC Utrecht...quote:
ik maak maar een grapje.. ik was er helaas nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Met de trommel ja! Vond je hem negatief aanwezig dan??? Of zat je niet in de buurt??? Trommel werd alleen maar ondersteunend gebruikt en dus niet zo monotoom als bij (bijvoorbeeld) FC Utrecht...
idd, maar helaas is die groep te klein. de rest van het stadion is helemaal dood.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet in 409/410 gestaan??? Daar was nl. best een aardig sfeertje, dacht ik zo!
Het is nog even wennen, maar dat zijn alle buitenlandse invloeden. De Nederlandse voetbalsupporter is van nature erg nuchter en zo'n Italiaanse manier van supporteren (zoals in Vak 410) door middel van een megafoon en een trommel, wordt niet meteen door iederen geaccepteerd. Maar het komt goed, het begin is er!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik maak maar een grapje.. ik was er helaas nietmaar de trommel is wel goed bevallen dus:?
Je bent een engel . . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:18 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
We kunnen toch géén team uit pot 2 loten??? Daarom vond ik het niet per sé nodig, maar omdat je er zo lief om vraagt hier pot 3:
FC Porto (Por)
Juventus (Ita)
PSV
Olympique Lyon (Fra)
Panathinaikos (Gri)
Chelsea (Eng)
Villarreal (Spa)
AJAX
16.00 uur, Monaco, plaatselijke tijd...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Hoe laat is de loting?
1600 op nederland 2 en-of eurosportquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Hoe laat is de loting?
Kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
1600 op nederland 2 en-of eurosportzoiets dacht ik gelezen te hebben
verbeter als ik ongelijk heb
ik verbeter je nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
1600 op nederland 2 en-of eurosportzoiets dacht ik gelezen te hebben
verbeter als ik ongelijk heb
Wordt steeds groter, en bovendien waren het vandaag niet alleen vaste plaatsen he.. Ik hoop wel dat het zondag drukker is want er waren nog wel meer dan 200 vrije plekken, al met al produceerden we af en toe toch flink geluid, maar die Denen waren gewoon met ruim 2x zoveelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd, maar helaas is die groep te klein. de rest van het stadion is helemaal dood.
en de f-side helemaal.
Hangt van het vak af.. Rond 403 betaalde ik 2 jaar terug 120 euro, voor vak410 zit je rond de 60/70. Met SCC heb je voorrang en zonder CC heb je sowieso 0,01% kans om kaarten te krijgen. (S)CC heb je dus wel nodig ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
iemand enig idee wat een CL passepartout zal gaan kosten? ennuh daar een CC voor nodig?
Als ik voor zondag een kaartje had kunnen kopen was ik zeker gegaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wordt steeds groter, en bovendien waren het vandaag niet alleen vaste plaatsen he.. Ik hoop wel dat het zondag drukker is want er waren nog wel meer dan 200 vrije plekken, al met al produceerden we af en toe toch flink geluid, maar die Denen waren gewoon met ruim 2x zoveel
Ach ja, Ajax supporters zijn (te) kritisch. Vanaf 410 geen gefluit gehoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef pfaf het volgende:
Wat was het publiek gisteren weertrouwens.
Te fluiten, van mij mogen ze een ziekte krijgen. Hufters.
Volgens mij zeiden ze zoiets dat er geen vrije verkoop voor 410/409 meer is sinds dit seizoen. Maar er zijn nog wel 160 seizoenskaarten beschikbaar dus pak die kans..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als ik voor zondag een kaartje had kunnen kopen was ik zeker gegaan![]()
Ja als ik normaal gesproken niet bijna elke zondag zou moeten werken had ik dat zeker gedaan, nu kan ik af en toe wel eens vrij nemen maar niet te vaak natuurlijk. Anders had ik gelijk een seizoenskaart gekocht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze zoiets dat er geen vrije verkoop voor 410/409 meer is sinds dit seizoen. Maar er zijn nog wel 160 seizoenskaarten beschikbaar dus pak die kans..
Te kritisch? Dit is toch niet normaal man? Ik wil ook goed voetbal zien, maar een team na een half uur uitfluiten doe je verdomme toch niet? Ga dan godver eens áchter je elftal staan, daar ben je als supporter toch voor het stadion gekomen ( hence the name ) Andere clubs komen echt met knikkende knieen naar A'dam, als na een half uurtje het thuispubliek zich voor de zoveelste keer weer tegen Ajax keert.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach ja, Ajax supporters zijn (te) kritisch. Vanaf 410 geen gefluit gehoord.
ok, dan moet ik toch maar 'ns (eindelijk) een (S)CC gaan kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hangt van het vak af.. Rond 403 betaalde ik 2 jaar terug 120 euro, voor vak410 zit je rond de 60/70. Met SCC heb je voorrang en zonder CC heb je sowieso 0,01% kans om kaarten te krijgen. (S)CC heb je dus wel nodig ja.
dat gefluit in de 1e helft kwam volgens mij van de brondby supporters af, bij ajax gingen ze pas fluiten na de 1-0.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Te kritisch? Dit is toch niet normaal man? Ik wil ook goed voetbal zien, maar een team na een half uur uitfluiten doe je verdomme toch niet? Ga dan godver eens áchter je elftal staan, daar ben je als supporter toch voor het stadion gekomen ( hence the name ) Andere clubs komen echt met knikkende knieen naar A'dam, als na een half uurtje het thuispubliek zich voor de zoveelste keer weer tegen Ajax keert.![]()
En tuurlijk is niet iedereen zo debiel, maar het blijft irritant en het zijn er te veel. Ik dacht dat de JC-schaal voor zulk publiek was opgezet.
Ow, inderdaad. Excuus in dat geval.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat gefluit in de 1e helft kwam volgens mij van de brondby supporters af, bij ajax gingen ze pas fluiten na de 1-0.
wel schandalig dat die paar brondby supporters meer geluid maken dan de rest van de arena.
idd. vooral de f-side is zo belachelijk stil, echt jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
Maar in feite is het dan nog net zo kwalijk natuurlijk.
gek he met dat kut voetbalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd. vooral de f-side is zo belachelijk stil, echt jammer.
ok, ik had eerst alleen de laatste gezien, ik snapte het al nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke Tifo actie, ik moest er wel om lachen
dat is gelul, alleen die 3 goals waren leuk.. veels te veel bal verliesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de tweede helft was best aardig en toen ook meer geluid....
ik zeg ook best aardig....!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is gelul, alleen die 3 goals waren leuk.. veels te veel bal verlies
Erg leuk inderdaad, die van Brondby was leuker, maar toch erg leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke Tifo actie, ik moest er wel om lachen
Alsof die Ajacieden hier dat weten. Die zijn nog nooit in de Arena geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
nog ff een vraagje... kun je met één (S)CC meerdere CL passepartouts kopen?
ga jij in je k3 topic zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof die Ajacieden hier dat weten. Die zijn nog nooit in de Arena geweest.![]()
vertel jij dan ff hoe het vijf jaar geleden was toen jij nog een CL passepartout kon kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof die Ajacieden hier dat weten. Die zijn nog nooit in de Arena geweest.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alsof echte Feyenoorders de moeite nemen om in een Ajax topic te gaan postenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
idddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Alsof echte Feyenoorders de moeite nemen om in een Ajax topic te gaan posten
Ik zat er net naast op 101 geloof ik en inderdaad het leek net of er een paar ouwe wijven een theekrans aan het houden waren. Ga dan toch maar zitten ipv de hele tijd staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vanaf de 1e minuut waren ze al stil en zelfs na de 2-1 kwam er weinig geluid uit.
liverpool is leuk maar ik ehb toch liever ManUtd, btw géén bayernquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan niet wachten op de loting vanmiddag!
Hoop op Liverpool en Club Brugge
Een beetje rellen mag bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Alsof echte Feyenoorders de moeite nemen om in een Ajax topic te gaan posten
817quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Een beetje rellen mag best![]()
haha, ja idd. ze staan wel de hele tijd (wat ik ook wel goed vind) maar laat ze alsjeblieft ook gewoon hun bek open trekken. nu komt er alleen sfeer uit een kleine hoek van het stadionquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zat er net naast op 101 geloof ik en inderdaad het leek net of er een paar ouwe wijven een theekrans aan het houden waren. Ga dan toch maar zitten ipv de hele tijd staan.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, maar vanuit 410 is toch echt bijna 90 minuten lang hard gezongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vanaf de 1e minuut waren ze al stil en zelfs na de 2-1 kwam er weinig geluid uit.
ik ben geen kakkerlakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, maar vanuit 410 is toch echt bijna 90 minuten lang hard gezongen.
En 'die paar man van Brondby' was wel even 2100 man, ruim 2x zo groot dan heel 409 + 410 bijelkaar. En het fluiten in de 1e helft kwam idd van Brondby af. Stelletje jankerds.
Om even op die kakkerlak te antwoorden: een passe partout kun je maar 1 per 1 scc kopen, losse kaarten volgens mij wel 2. Maar zeker weet ik het niet omdat ik altijd gewoon eigen plaatsen koop, dan kun je iig zeker maar 1 per scc kopen.
het ging nog over de f-side. bij 410 werd nog wel gezongen idd, alleen jammer dat er in de rest van het stadion niemand mee doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt, maar vanuit 410 is toch echt bijna 90 minuten lang hard gezongen.
En 'die paar man van Brondby' was wel even 2100 man, ruim 2x zo groot dan heel 409 + 410 bijelkaar. En het fluiten in de 1e helft kwam idd van Brondby af. Stelletje jankerds.
nou die van mij nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef golfer het volgende:
Liverpool zou juist wel 1 van mijn favorieten zijn om tegen te loten.
Doelde op die dolkomische reactie van die kakkerlak dat niemand het zou wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben geen kakkerlakmaar toch bedankt voor je antwoord
F-side stelt niks meer voor tegenwoordig qua zang, dan is 411 tm 415 nog een stuk luidruchtigerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het ging nog over de f-side. bij 410 werd nog wel gezongen idd, alleen jammer dat er in de rest van het stadion niemand mee doet.
ok, gelukkig maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doelde op die dolkomische reactie van die kakkerlak dat niemand het zou weten
precies dezelfde voorkeurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Het wordt sowieso lastig, pot 3 bevat ook enkele lastige ploegen. Hieronder de mogelijke tegenstanders, met dikgedrukt mijn persoonlijke voorkeur:
Pot één:
Real Madrid (Spa)
AC Milan (Ita)
FC Barcelona (Spa)
Liverpool (Eng)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Bayern München (Dui)
Arsenal (Eng)
Pot drie:
Club Brugge (Bel)
Anderlecht (Bel)
Olympiakos (Gri)
Schalke 04 (Dui)
Sparta Praag (Tsj)
Lille (Fra)
Rangers (Sch)
Werder Bremen (Dui)
Pot vier:
Benfica (Por)
Rosenborg BK (Noo)
Real Betis Sevilla (Spa)
Udinese (Ita)
Fenerbahçe (Tur)
Rapid Wien (Oos)
FC Thun (Zwi)
Artmedia Petrzalka (Slw)
Ik ook niet, Turkije hoort niet eens bij Europa. Het ligt voor 99% in Azië. Alleen de helft van Istanbul, aan 'onze' kant van de Bosporus hoort bij Europa. Ook hun WK-kwalificatiewedstrijden horen ze niet in Europa te spelen. Ik snap nogsteeds niet wie dat belachelijke besluit heeft genomen.quote:
evenals kazachstanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, Turkije hoort niet eens bij Europa. Het ligt voor 99% in Azië. Alleen de helft van Istanbul, aan 'onze' kant van de Bosporus hoort bij Europa. Ook hun WK-kwalificatiewedstrijden horen ze niet in Europa te spelen. Ik snap nogsteeds niet wie dat belachelijke besluit heeft genomen.
Je zou denken dat het ook voor Rusland geldt, dat land is inderdaad voor 80% in Azië, maar ruim 60% van de bevolking woont in het Europese deel, dus dan maakt het niets uit, want het gaat erom waar de bevolking leeft.
Israel kan zich ook gewoon plaatsen voor het EK, ook doen Israelische clubs mee in de CL. Ben je daar ook op tegen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, Turkije hoort niet eens bij Europa. Het ligt voor 99% in Azië. Alleen de helft van Istanbul, aan 'onze' kant van de Bosporus hoort bij Europa. Ook hun WK-kwalificatiewedstrijden horen ze niet in Europa te spelen. Ik snap nogsteeds niet wie dat belachelijke besluit heeft genomen.
Je zou denken dat het ook voor Rusland geldt, dat land is inderdaad voor 80% in Azië, maar ruim 60% van de bevolking woont in het Europese deel, dus dan maakt het niets uit, want het gaat erom waar de bevolking leeft.
Israël is volgens mij uit veiligheidsoverwegingen aangesloten bij de UEFA.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Israel kan zich ook gewoon plaatsen voor het EK, ook doen Israelische clubs mee in de CL. Ben je daar ook op tegen?
Zijn redenatie is puur gebaseerd op geografie..Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Israël is volgens mij uit veiligheidsoverwegingen aangesloten bij de UEFA.
zeeeeer zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:03 schreef Houniet het volgende:
ik zeg, goeie loting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |