abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32065350
Onzin, er zitten heel wat minder populaire mensen in het huis. Hij kan wel elke keer op de bank komen, maar van zo'n greppelhoer als Chankwal, het Amerikaans-gedragende nepwijf Nathalie of het emotionele wrak Ingrid moet hij het toch kunnen winnen? Er zitten hoe dan ook steeds 3 mensen op de nominatiebank. Dus de kans dat één van hen erbij zit is best aanwezig.
  maandag 7 november 2005 @ 19:27:55 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32065481
Op dit moment wint Menno het van iedereen, behalve Dido.

Meer dan 4 dagen na een reset (op donderdag) is de Talpa poll erg betrouwbaar:

http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Confidence through competence
pi_32066034
Ik hoop t. Dat zou betekenen dat het donderdag sowieso feest wordt: óf Rob óf Roel eruit.
pi_32067080
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
Ik denk dat als hij deze nominatie overleeft, hij juist wel eens heel ver kan komen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32068297
Menno moet er gewoon uit, ik heb gewoon medelijden met die jongen..
Strawberry Flavour..
  maandag 7 november 2005 @ 21:03:13 #256
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32068581
Elke keer dat Rob zegt dat híjzelf er zéker niet uitgaat, hoop ik meer dat Menno blijft.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32069069
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
je vergeet eventjes dat 'op de bank zitten', nog lang niet betekent dat iemand er per definitie uitgaat, integendeel: de bewoners zelf kunnen enkel nomineren, maar eruit zetten doen enkel de kijkers ....

Bewoners die vak genomineerd zij, hebben zelfs een sterk voordeel, omdat deze extra air-time krijgen, zich goed kunnen profileren naar de kijkers toe ....
menno lijkt sterk dankzij dat effect te 'groeien' terwijl iemand als Ingrid wegzakt in een 'moeras van nietszeggenheid en meeloperij' .....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32069200
Ik hoop echt dat Menno nog blijft. Hij zou echt een gemis zijn. Zeker bij de weekopdrachten.
Ik hoop dat Rob eruit gaat.Dan verandert er eindelijk iets in het huis.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 22:27:51 #259
862 Arcee
Look closer
pi_32071387
Ik ben geen Menno-fan, maar wat ik wel leuk vind om te zien altijd is hoe relaxed Menno blijft als hij verwijten naar z'n hoofd geslingerd of kritiek krijgt. Lijkt 'm niks te doen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32071513
Vind ik niet, hij lijkt alleen gevoelloos geworden, maar het doet hem diep van binnen dus echt wel veel.. hij probeert t alleen te maskeren.
Strawberry Flavour..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 22:43:24 #261
862 Arcee
Look closer
pi_32071892
Snap ik, maar maskeren moet je kunnen en hij kan dat erg goed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32071928
mm.. aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie je ook goed dat het aan hem vreet. Maar ik vind het vooral erg voor hem dat hij het zo ver laat komen.. dat ze zo tegen hem doen.
Strawberry Flavour..
  maandag 7 november 2005 @ 22:46:40 #263
1986 Jane
pi_32072000
Wat moet hij anders doen dan, -moi-? Gaan lopen slijmen of ze alsjeblieft weer vriendjes met hem willen worden? Als hij nu echt iets verkeerds gedaan had, dan kon ik dat begrijpen, maar de haat van de anderen is gewoon compleet irrationeel.
pi_32072119
Het lijkt wel alsof iedereen in dat huis de hele dag niets anders doet dan Menno afzeiken!
Menno mag van mij winnen!
Zat Bart in BB1 ook niet bijna iedere keer op de bank??
pi_32073325
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Wat moet hij anders doen dan, -moi-? Gaan lopen slijmen of ze alsjeblieft weer vriendjes met hem willen worden? Als hij nu echt iets verkeerds gedaan had, dan kon ik dat begrijpen, maar de haat van de anderen is gewoon compleet irrationeel.
ja lastig idd.. ik zou het niet weten eigenlijk.
Strawberry Flavour..
  maandag 7 november 2005 @ 23:26:24 #266
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32073376
allemaal je belletje al gedaan VOOR Menno?

0909 0302
of sms Menno naar 1010
... en huiver mee
  maandag 7 november 2005 @ 23:27:42 #267
1986 Jane
pi_32073438
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:

0909 0302
of sms Menno naar 1010
Sja, sorry... principieel tegen bellen/sms'en. (naar dit soort programma's )
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 23:32:49 #268
862 Arcee
Look closer
pi_32073636
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
Zeker, ik heb druk voor Dido, Roel en Rob gebeld zodat Menno weer snel naar huis kan.
pi_32073678
Volgens mij kun je beter stemmen op de Talpa-site !!
http://www.talpa.tv/big-brother/

als hij daar hoog staat is het onwaarschijnlijk dat hij er uit gaat.
Ik denk dat ze altijd kiezen uit de 2 laagst genoteerden.
  maandag 7 november 2005 @ 23:34:40 #270
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_32073704
Ik snap die gegroepeerde haat tegenover Menno ook niet. Ik denk gewoon dat ze een zondebok nodig hebben. Maar hierdoor zal Menno enkel symphatiestemmen van de kijkers krijgen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32083100
Ik hoop dat hij idd een hoop sympathie krijgt. Hij verdient het om verder te komen.
Andere lopen, zonder populair te zijn makkelijk door het sp[el heen, terwijl hij er echt een strijd voor moet leveren.
Petje af voor Menno!!!!!!!!!!!!!!
pi_32083639
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef -moi- het volgende:
mm.. aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie je ook goed dat het aan hem vreet.
Vorige week zei hij tegen Ingrid dat ie bijna onder de douche moest huilen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:48:03 #273
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32083779
Hopen dat 'ie donderdag een hoop stemmen krijgt en ze dat dan ook in het huis melden. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32083973
quote:
Respectloze actie tegen Menno
Het word steeds triester met het gedrag van de big brother bewoners. Vele fans zijn er al over eens dat dit de slechste big brother versie ooit is maar nog dieper zakken de bewoners bij de kijkers door hun kinderlijke gedrag. Het lijkt wel een kleuterklas. Menno word voortdurend gepest en dat schijnt iedereen geweldig te vinden. De minste streek werd gisteren geleverd. Nathalie vond het zo nodig om haar vieze besmeurde voeten af te vegen aan Menno zijn schone beddegoed. De vraag is waarom dit telkens word toegelaten door BB. Het lijkt erop dat de redactie het ook allemaal maar prachtig vind wat er gebeurd. Bij de kijkers ligt dat dus anders. Een totaal respectloze actie van Nathalie die o.i enorm bestraft mag worden en dan niet alleen Nathalie maar de hele groep met uitzondering van Menno.
bron

Wel vreemd dat Menno diverse malen op het matje is geroepen, maar een feeks als Nahalie niet. Ze hadden haar op z'n minst de opdracht kunnen geven om het beddengoed van hem opnieuw te verschonen.
pi_32084615
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef schatje het volgende:

Wel vreemd dat Menno diverse malen op het matje is geroepen, maar een feeks als Nahalie niet. Ze hadden haar op z'n minst de opdracht kunnen geven om het beddengoed van hem opnieuw te verschonen.
Dat hele 'pest-gedrag' is natuurlijk heel erg kinderlijk ... maar ik snap niet dat iedereen dan gelijk vind dat BB ertegen moet optreden .... dat zou het juist nog sterker zo maken dat BB hun 'moeder' is en de bewoners een soort van 'stoute kinderen' ....

Volgens mij zou het eerder Menno's positie verder verzwakken .... nu hij juist zelf erdoorheen moet, ontwikkeld hij zichzelf ook.
Ik vond Menno een paar weken terug een slappe lul, een gezichtloze sukkel, die zich door Ingrid liet ringeloren ... de laatste tijd komt hij steeds beter te staan bij mij, en hij staat nu ergens bovenaan...

Wat mij betreft mag BB wel nog een streek, of manipulatie uithalen, maar dat dan pas na donderdag, als er een bewoner uitgestuurd wordt (en dat zal zeker niet menno zijn)...
Ik ben wel benieuwd _wat_ precies gebeurt als Rob eropeens uitvliegt, ik denk eerlijk gezegd dat dan een aantal bewoners (Chantal en nathalie voorop) een 180° draai maken en opeens heel erg gaan likken naar Menno:

Juist op dát moment lijkt het me leuk als BB menno een korte samenvatting voorschoteld in de DBK, van wat feeksen als Nathalie en Chantal allemaal voorheen over hem gezegd en gedaan hebben ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')