Ik denk dat als hij deze nominatie overleeft, hij juist wel eens heel ver kan komenquote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
je vergeet eventjes dat 'op de bank zitten', nog lang niet betekent dat iemand er per definitie uitgaat, integendeel: de bewoners zelf kunnen enkel nomineren, maar eruit zetten doen enkel de kijkers ....quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als Menno er deze week niet uitgaat dan gebeurt het wel over 2 weken. Hij is in ieder geval kansloos voor de eindronde.
ja lastig idd.. ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Wat moet hij anders doen dan, -moi-? Gaan lopen slijmen of ze alsjeblieft weer vriendjes met hem willen worden? Als hij nu echt iets verkeerds gedaan had, dan kon ik dat begrijpen, maar de haat van de anderen is gewoon compleet irrationeel.
Sja, sorry... principieel tegen bellen/sms'en. (naar dit soort programma'squote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
allemaal je belletje al gedaan VOOR Menno?
0909 0302
of sms Menno naar 1010
Zeker, ik heb druk voor Dido, Roel en Rob gebeld zodat Menno weer snel naar huis kan.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
allemaal je belletje al gedaan VOOR Menno?
Vorige week zei hij tegen Ingrid dat ie bijna onder de douche moest huilen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef -moi- het volgende:
mm.. aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie je ook goed dat het aan hem vreet.
bronquote:Respectloze actie tegen Menno
Het word steeds triester met het gedrag van de big brother bewoners. Vele fans zijn er al over eens dat dit de slechste big brother versie ooit is maar nog dieper zakken de bewoners bij de kijkers door hun kinderlijke gedrag. Het lijkt wel een kleuterklas. Menno word voortdurend gepest en dat schijnt iedereen geweldig te vinden. De minste streek werd gisteren geleverd. Nathalie vond het zo nodig om haar vieze besmeurde voeten af te vegen aan Menno zijn schone beddegoed. De vraag is waarom dit telkens word toegelaten door BB. Het lijkt erop dat de redactie het ook allemaal maar prachtig vind wat er gebeurd. Bij de kijkers ligt dat dus anders. Een totaal respectloze actie van Nathalie die o.i enorm bestraft mag worden en dan niet alleen Nathalie maar de hele groep met uitzondering van Menno.
Dat hele 'pest-gedrag' is natuurlijk heel erg kinderlijk ... maar ik snap niet dat iedereen dan gelijk vind dat BB ertegen moet optreden .... dat zou het juist nog sterker zo maken dat BB hun 'moeder' is en de bewoners een soort van 'stoute kinderen' ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Wel vreemd dat Menno diverse malen op het matje is geroepen, maar een feeks als Nahalie niet. Ze hadden haar op z'n minst de opdracht kunnen geven om het beddengoed van hem opnieuw te verschonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |