\Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
bladgroente is een hockeyer..
Jij bent uniek!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
\Gelukkig niet zegIk weet eigenlijk niet wat ik ben, dat moeten anderen die mij wel eens gezien hebben maar zeggen
Jij bent er.. wat denk je zelf?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nauwelijks zo te zien.
Hey Vlarp leuk! Je hebt je eigen kop als avatar neergezet.quote:
Ja tuurlijk, kan zijn dat ik wat later ben maar begin dan maar alvast zonder mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je ook naar de befteling? Da's best in de buurt van V.
Ja, ik vind 'm goed geluktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hey Vlarp leuk! Je hebt je eigen kop als avatar neergezet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, kan zijn dat ik wat later ben maar begin dan maar alvast zonder mij..
Doe nou eens een keer niet zo stom en ga eens gezellig met de homo's mee iets leuks doen!quote:
Dan kom jij niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:02 schreef creno het volgende:
en SAJ komt ook ?
tuurlijk welquote:
Vertrouw me, ik hou me hier nog in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
tuurlijk wel
of ben je bang dat met gesproken woorden niet zo ferm overkomt als met getypte woorden ?
met typen ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vertrouw me, ik hou me hier nog in.
Meetings zijn stom.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer niet zo stom en ga eens gezellig met de homo's mee iets leuks doen!
Mag er aanhang mee?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
met typen ja...
kom maar gewoon, dan kan ik zelf oordelen of je je inhoudt of niet
Moet jij niet eens naar je bedje toe?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
Lief doen, muisman.
Grote bek... klein hartje.. heel schattigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vertrouw me, ik hou me hier nog in.
't is kwart over tien, drol.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet jij niet eens naar je bedje toe?.
Vooral dat heel schattig doet het hem.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Grote bek... klein hartje.. heel schattig
Je blijft een eikel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral dat heel schattig doet het hem.
was dat een verkapte screenshot-aanvraag?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef creno het volgende:
volgens mij is de nieuwe (RALPH) in BB best wel lekker
maar mijn schermpje is nogal klein dus kan het niet goed beoordelen (beav ? jij ?)
hmmm zijn koppie is hier minder leuk dan op de BB-site, zijn armen zijn daarentegen weer welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
was dat een verkapte screenshot-aanvraag?.
[afbeelding]
Wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:25 schreef creno het volgende:
eerst zien dan geloven
Nou, ik hoest nog, en ben nog verkouden, maar ik ben wél aan de manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
Camoth! Ben je weer beter?
aanhang als in vriendje ? of aanhang als in -wagen ?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, ik hoest nog, en ben nog verkouden, maar ik ben wél aan de man![]()
Vriendjes meenemen is een big NO NO!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
aanhang als in vriendje ? of aanhang als in -wagen ?
vriendje is wat mij betreft welkom, ik neem de mijne ook mee.
-wagen mag ook mee, maar die mag het park niet in
ja maar... ja maar... mijn vriendje is een [homo]...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef xman het volgende:
[..]
Vriendjes meenemen is een big NO NO!(tenzij ze lekker zijn en beschikbaar zodat ik me niet alleen hoef te voelen zonder vriendje..nouja..ik kan G_E nog altijd strak blijven aankijken tijdens droomvlucht)
Sorry Tim, maar het werkte gewoon niet tussen onsquote:
Issie toevallig ook dokter?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, ik hoest nog, en ben nog verkouden, maar ik ben wél aan de man
nee, die voldoet aan alle voorwaarden!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef creno het volgende:
ja maar... ja maar... mijn vriendje is een [homo]...
moet ik die dan zomaar thuislaten ?
Aaww dat is zielig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef xman het volgende:
[..]
Vriendjes meenemen is een big NO NO!(tenzij ze lekker zijn en beschikbaar zodat ik me niet alleen hoef te voelen zonder vriendje..nouja..ik kan G_E nog altijd strak blijven aankijken tijdens droomvlucht)
De mijne niet iig geval, en wie wat probeert sterft een uiterst pijnlijke doodquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij zijn vriendjes nooit beschikbaar.
Oh dat mag dan wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
ja maar... ja maar... mijn vriendje is een [homo]...
moet ik die dan zomaar thuislaten ?
En jij dan? Heel even?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
De mijne niet iig geval, en wie wat probeert sterft een uiterst pijnlijke dood![]()
Dus.![]()
sixfags ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaat het weer over het park des doods?
en hetro's?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef xman het volgende:
[..]
Oh dat mag dan wel!![]()
En vrijgezelle vriendjes mogen trouwens ook meegenomen worden!![]()
Ah 'oppositie'.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, zo'n meeting in Utrecht zou ik nog overwegen, maar een 'pret'park....
Jij bent homo, dus dat lijkt me een lastig parket.quote:
Mee eens isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, zo'n meeting in Utrecht zou ik nog overwegen, maar een 'pret'park....
Nee okay, dan sla ik meteen twee vliegen in één klap. Hij loopt al weken aan m'n hoofd te zeuren wanneer we naar de Efteling gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
aanhang als in vriendje ? of aanhang als in -wagen ?
vriendje is wat mij betreft welkom, ik neem de mijne ook mee.
-wagen mag ook mee, maar die mag het park niet in
Alles uitproberenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:50 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij bent homo, dus dat lijkt me een lastig parket.![]()
En anders was het antwoord ook nee, ik ben hondje trouw![]()
precies mijn gedachten... en ik zou er deze aan toe willen voegenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
De mijne niet iig geval, en wie wat probeert sterft een uiterst pijnlijke dood![]()
Dus.![]()
aanmelden in meeting-topic dan !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee okay, dan sla ik meteen twee vliegen in één klap. Hij loopt al weken aan m'n hoofd te zeuren wanneer we naar de Efteling gaan.
Tim! Stel je niet zo aan! Je hebt me maar 1 keer B&J's gegeven en dat was op onze trouwdag. Ik heb een man nodig die me minstens 6 keer per week B&J's geeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef Timmah het volgende:
Ik dacht dat we iets deelden Camoth... B&J enzo!.
* Timmah kruipt weg in een duister hoekje van het topic.
*trekt timmah uit duister hoekje*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef Timmah het volgende:
Ik dacht dat we iets deelden Camoth... B&J enzo!.
* Timmah kruipt weg in een duister hoekje van het topic.
Alleen om dat creno heel veel krediet bij ons heeft.quote:
meid, ik heb moeten zeuren en lobby-en op msn en zeuren en zeiken, maar uiteindelijk na een 5-tal polls met positieve uitslag mocht je toch meequote:
Tuurlijk! Ach ja, je moet iets zeggen hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen om dat creno heel veel krediet bij ons heeft.
Nee hoor Ryanbeeb, als iemand erbij hoort ben jij het wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ach ja, je moet iets zeggen he
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hoor Ryanbeeb, als iemand erbij hoort ben jij het wel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |