quote:Leeftijd
19 jaar
Beroep
Studente
Houdt van
Fruit, zuurkool met worst, marguerita’s en versgeperste jus.
Waarom doet Lieske mee
Lieske is negentien jaar oud, maar heeft al een hele carrière achter de rug. Van haar zesde tot haar veertiende deed Lieske aan wedstrijdzwemmen. Vanaf haar tiende danste ze bij het conservatorium in Enschede maar ze moest er op haar achttiende mee stoppen vanwege verschillende blessures. Zo was er Artritis geconstateerd bij haar teen en had ze een gescheurde meniscus. Ze heeft een jaar economie gestudereerd in Groningen, maar weet het nu niet en kan wel wat studieadvies gebruiken. Ze is lid geworden van het studentencorps en woont in een studentenhuis.
Als ze wint, gaat ze Prada schoenen en een autootje kopen en heel relaxed studeren.
tsja moet toch wat kiezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:15 schreef Frohike het volgende:
Corporale kut trut...
^
Zijn d'r eigen woorden, vanavond op de stream
Het grote probleem is eerder dat ze amper een verleden heeft, maar wel wil laten overkomen alsof ze het heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou Lieske een drugsverleden hebben?
Ze is wel grappig....
matigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:02 schreef OldSchoolFool het volgende:
-edit-
daar is met een flinke roede wel iets aan te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:14 schreef Phat Lip het volgende:
Lieske is echt heel erg vervelend...
Ze is niet voor niets geselecteerd, ze heeft wel iets...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Het grote probleem is eerder dat ze amper een verleden heeft, maar wel wil laten overkomen alsof ze het heeft
Jajajajajaquote:
Check het forumquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:35 schreef DaFan het volgende:
En waar moeten we haar van kennen?
Wat een klep!quote:
Zeg maar niks meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
...
Wat een walgelijke opmerking.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:02 schreef OldSchoolFool het volgende:
Wat een bleke albino zeg.
-edit-
Maar dat roepen ze hier op fok ook wel erg snel trouwens. En iedereen is heel erg dom enzo.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:51 schreef srblackbird het volgende:
ze is intens naïef..
niet dom, maar je merkt dat de ander meer levenservaring hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat roepen ze hier op fok ook wel erg snel trouwens. En iedereen is heel erg dom enzo.....
Corpsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef Vanderdonk het volgende:
Ze ziet er wel aardig uit, maarja het Koor he... heb het niet zo op die mensen
Ik heb nog wel een worst en wat vergeperste jus voor haar...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Zij is lief, en 19![]()
[afbeelding]
...
Houdt van
Fruit, zuurkool met worst, marguerita's en versgeperste jus.
...
mogen we niet eens meer op een forum hard voor iemand zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef phileine het volgende:
Mijn broertje belde net om te vertellen dat hij vorige week nog met haar heeft gezoend. En dat we niet te hard voor haar moeten zijn, want het is best een lief meisje
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef phileine het volgende:
Mijn broertje belde net om te vertellen dat hij vorige week nog met haar heeft gezoend. En dat we niet te hard voor haar moeten zijn, want het is best een lief meisje
Dat is Ingrid tochquote:
yep... da's idd ingrid en niet die domme doosquote:
bron:http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019quote:Maar voor veel meer dan dat moet u toch echt op de pagina van FOK! zijn. Die leveren behalve de officiële informatie (voornamen, leeftijden, woonplaats, hobby’s) een schat aan, via slinkse wegen verkregen, aanvullende info. Zo wisten de FOK-ers de privé website van ene Menno te achterhalen en bleef ook het hotmailadres van Vindicat corpsmeisje Lieske niet geheim. Het zal druk worden op Lieske haar MSN-messenger
http://bigbrother.fok.nl/blogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
bron:http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019
Welk topic heb ik gemist?
Die ken ik ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:35 schreef DaFan het volgende:
En waar moeten we haar van kennen?
Ik krijg alleen geluidquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Lieske naakt:
http://rapidshare.de/file(...)ivx6-lament.avi.html
Inderdaad.. ze lijkt qua gezicht een beetje op de nieuwe vriendin van mijn ex.quote:
Ik zal er iig mijn uiterste best voor doen dat ze zo min mogelijk populair gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef VAP het volgende:
quote:Leeftijd
19 jaar
Beroep
Studente
Houdt van
Fruit, zuurkool met worst, marguerita’s en versgeperste jus.
Waarom doet Lieske mee
Lieske is negentien jaar oud, maar heeft al een hele carrière achter de rug. Van haar zesde tot haar veertiende deed Lieske aan wedstrijdzwemmen. Vanaf haar tiende danste ze bij het conservatorium in Enschede maar ze moest er op haar achttiende mee stoppen vanwege verschillende blessures. Zo was er Artritis geconstateerd bij haar teen en had ze een gescheurde meniscus. Ze heeft een jaar economie gestudereerd in Groningen, maar weet het nu niet en kan wel wat studieadvies gebruiken. Ze is lid geworden van het studentencorps en woont in een studentenhuis.
Als ze wint, gaat ze Prada schoenen en een autootje kopen en heel relaxed studeren
VI VA VINDICAT VI VA VINDICAT!
272727272727272727272727272727272727272727272727272727
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef fashionably_late het volgende:
Lieskes grootste angst zoals ingevuld op het BBinschrijfformulier: Een bus vol met junkey's.
![]()
![]()
Onderbouwing? vind het nogal meevallen als ik eerlijk ben... Niet veel dommer dan de gemiddelde 19-jarige tegenwoordig hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Franboozled het volgende:
Bij de selectie rondes was het al een doos met het verstand van een visstick en die laat ze alleen maar meer zien in het Big Brother huis.
En zij is door de selectie gekomen en jij niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Franboozled het volgende:
Bij de selectie rondes was het al een doos met het verstand van een visstick en die laat ze alleen maar meer zien in het Big Brother huis.
ook domme meisjes neuken lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Echt slim lijkt ze me niet hoorIk hoorde haar vanmiddag op de streams zeggen dat ze nogal "ontaktloos" is
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Gerrit Zalm een schatje. Ga toch weg huppelkut.
Haar politieke voorkeur is dramatisch? Ze stemt VVD hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Haar politieke voorkeur is dramatisch, ze lijkt nog wat simpel (maar is ook nog maar 19), maar verder niets op haar aan te merken. Ik wacht nog even af.
Dat zeg ik. Dramatischquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haar politieke voorkeur is dramatisch? Ze stemt VVD hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |