Daar moet ej Euc voor hebben, die is daar erg goed inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je even doorgaat komt er nog een hoeveelheid bij, dus geeft niks...
als je die korstjes onder mn eikel maar wel even eraf likt..
Jij beter weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar moet ej Euc voor hebben, die is daar erg goed in![]()
Ja maar die heeft ook een worstje tussen zn benen, daar houd ik niet van...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar moet ej Euc voor hebben, die is daar erg goed in![]()
Geen verschil met mij andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ook een worstje tussen zn benen, daar houd ik niet van...
Ik heb het niet zo op kerelsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:13 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Ergens wel poepiegeil niet dan?
Respect he, malloot!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nu even wel... pijp verder slet!
Ik dacht dat je daarvan hield...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Respect he, malloot!
Ophoepelen, NU!
Toon zelf dan ook repsetcquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Respect he, malloot!
Ophoepelen, NU!
ja ik wil ze allebei geand zien!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Moeten Euc en BBQ-kip geand worden?
Stem hier!
*ja
*nee
Kan ik ook weer SMS-en?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Moeten Euc en BBQ-kip geand worden?
Stem hier!
*ja
*nee
Godverrejuum!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja ik wil ze allebei geand zien!!
AN ZE!!!
AN ZE!!!
AN ZE!!!
Check z'n profiel, heb je 'm nog groterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
damn ik word geil van je avatar...![]()
En hij wordt groot, en hij wordt groter, en hij spat bijna uit elkaaa-haar!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Check z'n profiel, heb je 'm nog groter![]()
ik heb de gif al opgeslagen, uitvergrootquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Check z'n profiel, heb je 'm nog groter![]()
jah hou jij je nou maar bezig daar beneden, je voelt vanzelf wel wanneer hij spatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En hij wordt groot, en hij wordt groter, en hij spat bijna uit elkaaa-haar!!!!!![]()
Puike ruk-gifquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik heb de gif al opgeslagen, uitvergroot![]()
Ej, denk je wel even aan 't Naspuitenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jah hou jij je nou maar bezig daar beneden, je voelt vanzelf wel wanneer hij spat
Vote je nog ff voor onsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:26 schreef Thrilled het volgende:
Hey mensen , ik ga ervandoor, hebben jullie ook rust van mijik kijk morgen wel hoe het er met dit topic aan toe is... Truste
![]()
![]()
quote:
quote:Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
We zijn CUL-lers he, geen Tweakersquote:
Dit is een serieus topic ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Ej, denk je wel even aan 't Naspuiten
ex-cul toch\?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We zijn CUL-lers he, geen Tweakers![]()
subtiel "help even"
In de OP doet het nog niet hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:31 schreef Euc- het volgende:
Hij doet het! Moest hem nog openen schijnbaar
ex-Fok geloof ikquote:
Dat was ik, maar ja, je gaat niet je eigen vent aangeven natuurlijk, dat snap jij toch ook welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:33 schreef Stretto het volgende:
Is er geen Pedo Patrol hier op fok?
Spuit 11quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:33 schreef Stretto het volgende:
Is er geen Pedo Patrol hier op fok?
Ja joh, moeten we je nog even instoppen?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:35 schreef Thrilled het volgende:
ik moet naar beeheeed
Ja nu weten we het wel, brutale aap!quote:
geloof het of niet, maar ik stop mijn vriendin in en ik lees haar 5 minuten voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja joh, moeten we je nog even instoppen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |