Dat is het begin van impotentie. Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef SonicXIII het volgende:
Elke keer als ik weer even heb gespoten, komen er na een minuut of wat nog kleine druppeltjes sperma uit mijn penis. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of voorkomen?
Groeten, Sonic
Maybe beter uitwringenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef SonicXIII het volgende:
Elke keer als ik weer even heb gespoten, komen er na een minuut of wat nog kleine druppeltjes sperma uit mijn penis. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of voorkomen?
Groeten, Sonic
Je kan zou het kunnen doen op dezelfde manier zoals je de laatste restjes uit een tube tandpasta perst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef SonicXIII het volgende:
Groeten, Sonic
Na gebruik ff uitknijpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef SonicXIII het volgende:
Groeten, Sonic
Hier dan maar een serieuze reactiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef SonicXIII het volgende:
Groeten, Sonic
En dan heb je een stinkende boxer is mijn ervaringquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef ankepanke het volgende:
[..]
Hier dan maar een serieuze reactie
Als je klaar bent, dan moet je als ie slap aan het worden is, even van "balkant" naar "eikelkant" in je penis knijpen. Je restje eruit persen, zal ik maar zeggen.
Als je klaargekomen bent zit er namelijk nog wel wat vocht in en dat komt eruit als ie slap word.
Hoeft niet hoor, je kan het er ook uit krijgen door even door te 'persen' mbv je bekkenbodemspieren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef ankepanke het volgende:
[..]
Hier dan maar een serieuze reactie
Als je klaar bent, dan moet je als ie slap aan het worden is, even van "balkant" naar "eikelkant" in je penis knijpen. Je restje eruit persen, zal ik maar zeggen.
Als je klaargekomen bent zit er namelijk nog wel wat vocht in en dat komt eruit als ie slap word.
Idd! Dat is een van de redenen waarom ik het wil voorkomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef LSS het volgende:
[..]
En dan heb je een stinkende boxer is mijn ervaring![]()
* SonicXIII gelooft niet in het christendomquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:38 schreef DarkDancer het volgende:
niet meer aan zelfbevrediging doen.
God verbied sex voor het huwelijk!
je wilt toch niet in de hel komen!
Kwestie van 'm niet in je boxer leegknijpen? Maar bijvoorbeeld met een doekje afvegen en dat dan wegmieteren? Of is dat te simpelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef LSS het volgende:
[..]
En dan heb je een stinkende boxer is mijn ervaring![]()
ik dus ook, en nodig ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:02 schreef tranquill3x het volgende:
Ja idd, na de seks (moet ik) altijd zeiken, dus dan is dat ook opgelost..
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:08 schreef r_one het volgende:
Gewoon gedurende 2 minuten je tampeloeris met 800 toeren per minuut rondslingeren, de centrifugaalkrachten doen de rest.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:08 schreef r_one het volgende:
Gewoon gedurende 2 minuten je tampeloeris met 800 toeren per minuut rondslingeren, de centrifugaalkrachten doen de rest.
Goede kijk Ankepanke? Zoiets heet in de volksmond IPHquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef ankepanke het volgende:
tja...
ik heb er gewoon een goede kijk op. haha
opvangen met een doekje en oplikken... doe dat een paar keer, daarna leer je het vanzelf afquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef SonicXIII het volgende:
Groeten, Sonic
okee. en dat slaat dus weer helemaal nergens op...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef sourcy het volgende:
[..]
opvangen met een doekje en oplikken... doe dat een paar keer, daarna leer je het vanzelf af
anders wil ik je wel helpen![]()
![]()
Psst, er zit nog wat op je lipquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |