Zienzienzien! Voeg me toe op msn ofzo!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
ach ja iedere gek heeft zn gebrek.....
(heb trouwens nog een fijn filmpje waar je een mooie avater van kan maken, helaas vrees ik een dikke ban als ik m post)
Mail hem maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
ach ja iedere gek heeft zn gebrek.....
(heb trouwens nog een fijn filmpje waar je een mooie avater van kan maken, helaas vrees ik een dikke ban als ik m post)
IEUW...!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
Moet morgen eigenlijk mee naar de nieuwe aanleunwoning van de ouders van de man van mn ma kijken, maar ik moet die mensen écht niet he. De allereerste keer komt die vrouw naar me toe, armen wijd, en jij moet Robert zijn! Ik zeg half beduusd ja en dan kust ze me vol op mn bek
Sindsdien moet ik ze niet(niet alleen daarom overigens)
Mischien dat zei ook dacht je die meid in je avatar bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
Moet morgen eigenlijk mee naar de nieuwe aanleunwoning van de ouders van de man van mn ma kijken, maar ik moet die mensen écht niet he. De allereerste keer komt die vrouw naar me toe, armen wijd, en jij moet Robert zijn! Ik zeg half beduusd ja en dan kust ze me vol op mn bek
Sindsdien moet ik ze niet(niet alleen daarom overigens)
Vind je haar zo mooi?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mischien dat zei ook dacht je die meid in je avatar bent
![]()
Nee, vooral niet de eerste keer als je net bij iemand binnenstaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
IEUW...! [afbeelding]
Daar zou ik, op z'n zachtst gezegd, ook niet echt gecharmeerd van zijn...
* BBQ-kip zet haar sexlijnstem op:quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip zet haar sexlijnstem op:
"Wil je me van achteren, dan draai ik me toch lekker om!"
![]()
Dat zeg ik helemaal niet, maar zn verjaardag is toch wel speciaal of niet danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Die ligt allang in coma, morgen weer vroeg op he.
Ik ga er maar eens achteraan duiken denk ik.
Grappig, van die mensen die denken dat als je samenwoont, je de hele dag loopt te krikken![]()
We zijn meer een getrouwd stel met die dingen
Ik kan toch geen recensie doen van mijn eigen voerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Zelf gemaakt BBQ?
Jawel zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar zn verjaardag is toch wel speciaal of niet dan![]()
![]()
Damn hadik maar een vriendin die zo praattequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel zeker
Maar vanavond even niet, ga hem van de week wel weer platneuken![]()
![]()
Ja, mijn vent platneuken, dat zei ik toch netquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Damn hadik maar een vriendin die zo praatte
Van de week wat te doen?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, mijn vent platneuken, dat zei ik toch net![]()
Zullen we dan net als die gasten van stijlforum.nl een eigen forum beginnen? Daarmee is hetzelfde gebeurd in Lifestylequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga voor een algehele ban voor jou en een PUB-ban voor mij, jij bent immers de boosdoener![]()
Is er al behoorlijk lang hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Wist ik trouwens helemaal niet van stijlforum.nl....
Versprijd over een jaar is dat een deal!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, je bent me 10 euro schuldig he
Je mag het ook aflossen door 3 naamtopics te maken voor me
Binnen 1 weekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Versprijd over een jaar is dat een deal!
Zal dit ook voor mij gelden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:17 schreef Euc- het volgende:
Ik zal de komende tijd hoogstwaarschijnlijk wat minder posten in CUL, dus ik hoop dat iemand het organizeren van een meet van mij wilt overnemen en een nieuwe datum wilt prikken rond november. En misschien mij ook nog wel op de hoogte wilt stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |