Ja ja, nu heb ik opeens gedronkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:13 schreef Euc- het volgende:
Let niet op haar, ze heeft gedronken![]()
Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
Hij zei dat het ging om de "diepe gesprekken", maar wij weten wel beter natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Renmaestro het volgende:
Misschien alleen voor de sex.
closequote:
Waarom? Stel iemand zit écht met dit probleem?quote:
omdat als je 18 bent ben je volwassen. En 9 nog niet. en naar mijn weten 80 ook wel en 20 ook daarom dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waarom? Stel iemand zit écht met dit probleem?
En waarom zou je als 18 jarige geen relatie mogen hebben met iemand van 9? Een 80 jarige mag het toch wel met een 20 jarige doen?
Ja, stel nou dat het een heel volwassen meisje is voor haar leeftijd en dat ze je zo goed begrijpt, waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waarom? Stel iemand zit écht met dit probleem?
En waarom zou je als 18 jarige geen relatie mogen hebben met iemand van 9? Een 80 jarige mag het toch wel met een 20 jarige doen?
Ok dat si 1 stem voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Thrall het volgende:
Ja. Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Precies! De ouders hebben er geen problemen meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat het een heel volwassen meisje is voor haar leeftijd en dat ze je zo goed begrijpt, waarom niet?
Zeker als de ouders het ok vinden, why not?
En als de ouders het goed vinden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef Knoekie het volgende:
Maar volgens mij mag dat helemaal niet.
Ook niet. Wettelijk gezien dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En als de ouders het goed vinden?
Een volwassen meisje van 9?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, stel nou dat het een heel volwassen meisje is voor haar leeftijd en dat ze je zo goed begrijpt, waarom niet?
Zeker als de ouders het ok vinden, why not?
Oh? En wie zegt dat ??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ook niet. Wettelijk gezien dan.
het mag gewoon niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En als de ouders het goed vinden?
Dan al helemaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ook niet. Wettelijk gezien dan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh? En wie zegt dat ??
Trouwens over de intieme kant van de relatie, ik heb zoiets van: wat niet rekt dat scheurt wel. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |