Een tepel die naar buiten staat en naar binnen zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef Herald het volgende:
oke ik hap, wat is een outy en wat is een inny?
zoiets vermoedde ik al, maar het leek me zo'n absurd idee een inwaardse tepelquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:01 schreef speknek het volgende:
Een tepel die naar buiten staat en naar binnen zit.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:26 schreef speknek het volgende:
In dit geval lijkt het me gewoon dat ze hem er per ongeluk ingeduwd heeft.
Lijkt mij een strak plan!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef SynXteR het volgende:
Ik blijf vanacht speciaal op om tieten voor jullie te kunnen screenenaardig he?
Ben bang dat ik je niet kan helpen want ik gebruik ook WM recorder en dat werkt prima hier. WM Recorder merkt welke stream je aan het kijken bent met Mediaplayer en kan deze ook opnemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:17 schreef vw_caddy het volgende:
Trouwens nog een vraagje aan Lament of iemand anders die het weet: met welke tool kan je het beste streaming video opnemen? Heb nu wmrecorder, maar dat werkt niet lekker.
pff net thuis en de hlefst ist nog niet op bed. is dido al op bed ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef SynXteR het volgende:
Ik blijf vanacht speciaal op om tieten voor jullie te kunnen screenenaardig he?
Damn, hoe doe je dat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:37 schreef lament het volgende:
[..]
Ben bang dat ik je niet kan helpen want ik gebruik ook WM recorder en dat werkt prima hier. WM Recorder merkt welke stream je aan het kijken bent met Mediaplayer en kan deze ook opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |