Kijk maar eens hier dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:48 schreef srblackbird het volgende:
De dames waren aan het doushen, en de redactie heeft niks laten zienalleen maar close-ups van het hoofd
Ze zijn bang dat iemand ze zietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
fucking hell wat kijkt ze daar lekker
Daar baal ik ook altijd van jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:36 schreef Herald het volgende:
jammer dat je niet anoniem een tvp kan zetten...
nog eentjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar baal ik ook altijd van ja
ja, ik zag het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:53 schreef Scope het volgende:
Zo zeg, ze zijn wel extreem netjes in de badkamer hoor. Netjes boven de gordel, wegzappen als het leuk wordt. Wat mij betreft hoeft het ook niet zo als in Hongarije of Polen, waar ze tijdens het douchen het liefst zo ver mogelijk inzoomen, maar dit paranoide wegzappen hier vind ik ook een beetje triest hoor.
Das is dan weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja, ik zag het.
jammer, maar het is dan ook niet PronTV®
hehe, daar wilde ik ook al iets van zeggen. Als je namelijk het filmpje van Lament bekijkt zie je dat ze gewoon haar handdoek wat beter om probeert te slaan, terwijl het op de foto lijkt alsof ze expres haar lichaam laat bezichtigenquote:
Zeggen wij lekker niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef H-blast het volgende:
Ik zet nooit tvp's,maar dit is een goed moment ervoor. Overigens waar kan je die stream bekijken?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef riri het volgende:
Hebben jullie nooit blote vrouwen gezien of zo?
Lijkt wel alsof jullie niets gewend zijn![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef H-blast het volgende:
Overigens waar kan je die stream bekijken?
JA MaAr Ik WiL OoK In ElK ToPiC StAaN. !!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef vw_caddy het volgende:
Staat haast in elk topic volgens mij.
ow?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Staat haast in elk topic volgens mij.
Vind je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:53 schreef Scope het volgende:
Zo zeg, ze zijn wel extreem netjes in de badkamer hoor.
Nou ja, hier zat de regie (gelukkig) te slapen. Maar zo schokkend vind ik dit nog niet. Dit kan nog. Niet zoals die gore Hongaren die bij dit zover hadden ingezoomd dat je elke schaamhaar afzonderlijk had kunnen tellen!quote:
ey... zij heeft één outy en één inny.quote:
Hebben beiden ook een hele lekkere kontquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Molluck het volgende:
Ik vind die kont van Dido ook wel lekker, die had ik nog niet gezien gisteravond...
En die Ingrid heeft wel een lekker lijf, dat hoort niet bij dat lelijke hoofd
oke ik hap, wat is een outy en wat is een inny?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef fashionably_late het volgende:
ey... zij heeft één outy en één inny.![]()
![]()
Een tepel die naar buiten staat en naar binnen zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef Herald het volgende:
oke ik hap, wat is een outy en wat is een inny?
zoiets vermoedde ik al, maar het leek me zo'n absurd idee een inwaardse tepelquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:01 schreef speknek het volgende:
Een tepel die naar buiten staat en naar binnen zit.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:26 schreef speknek het volgende:
In dit geval lijkt het me gewoon dat ze hem er per ongeluk ingeduwd heeft.
Lijkt mij een strak plan!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef SynXteR het volgende:
Ik blijf vanacht speciaal op om tieten voor jullie te kunnen screenenaardig he?
Ben bang dat ik je niet kan helpen want ik gebruik ook WM recorder en dat werkt prima hier. WM Recorder merkt welke stream je aan het kijken bent met Mediaplayer en kan deze ook opnemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:17 schreef vw_caddy het volgende:
Trouwens nog een vraagje aan Lament of iemand anders die het weet: met welke tool kan je het beste streaming video opnemen? Heb nu wmrecorder, maar dat werkt niet lekker.
pff net thuis en de hlefst ist nog niet op bed. is dido al op bed ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef SynXteR het volgende:
Ik blijf vanacht speciaal op om tieten voor jullie te kunnen screenenaardig he?
Damn, hoe doe je dat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:37 schreef lament het volgende:
[..]
Ben bang dat ik je niet kan helpen want ik gebruik ook WM recorder en dat werkt prima hier. WM Recorder merkt welke stream je aan het kijken bent met Mediaplayer en kan deze ook opnemen.
Heb ik zelf nog niet gezien, bikini is het hoogst haalbaar op dit momentquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:16 schreef SlimShady het volgende:
zijn er trouwens al nudes van Lieske?![]()
just wondering...
crosspost uit: Lieskequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:16 schreef SlimShady het volgende:
zijn er trouwens al nudes van Lieske?![]()
just wondering...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Lieske naakt:
http://rapidshare.de/file(...)ivx6-lament.avi.html
Die is wel een beetje jammer ja...quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
Douche scene van "Lompe Lieske"
[afbeelding]
Jezus wat een zak cement. Is er niet geknoeid met de hoogte/breedte-verhouding?quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:25 schreef mrcool het volgende:
Geloof dat ik dit topic eens in de gaten ga houden!
eeeh... nee? Waar ook al weer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef Herald het volgende:
ps jij had toch die ene slaapzakjas aan 4 jaar terug?
Feit is dat ze in ieder geval beter in beeld worden gebracht dan die van de dames... Helaas....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:01 schreef lament het volgende:
Tsja. Het zijn tieten, da's waar.
Ach ja.. als soort van 'wraak' heb ik mijn kerstkaartjes al klaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef lament het volgende:
Klopt, ik geloof dat de voltallige redactie van Opzij de cameraregie overneemt zodra de dames in beeld komen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. als soort van 'wraak' heb ik mijn kerstkaartjes al klaar
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |