lijkt mij wel geilquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef babba het volgende:
Ik ben zelf 18, maar om dan een 28 jarig vriendin te hebben lijkt me wel een raar idee
Mum I'd Like to Fuck... stukje American Pie dat bij veel mensen is blijven hangenquote:
had.... dus het bleek uiteindelijk toch niet te werken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Gabry het volgende:
Een klasgenoot van mij had ook zo'n relatie![]()
Hij zei altijd: Op een oude fiets moet je het leren
Zelf vind ik het een ranzig idee![]()
Maar het kan wel..
Als het met je partner uitgaat betekent dat niet dat de relatie geen succes wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef plasticvlinder het volgende:
[..]
had.... dus het bleek uiteindelijk toch niet te werken...
Het zijn ook bepaalde typen meisjes, die altijd achter oude mannen aan lopen..... Ik gok dat ze denken dat het heel wat voorstelt, om een oude man mee naar bed te krijgen.....quote:ik had op mn 16e een relatie met een gast van 28. aardige gozer, ging ook een hele tijd goed, maar ik heb daarna nog een heel circus aan 28 jarigen meegemaakt
Whehehe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Sylvana het volgende:
toen ik 18 was 2,5 maand wat met iemand van 39 gehad, ging niet uit vanwege het leeftijdsverschil, maar omdat hij gevoelens kreeg voor zijn buurvrouw van 21
Maar...waarom had je dan met hem in de eerste plaats?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Sylvana het volgende:
toen ik 18 was 2,5 maand wat met iemand van 39 gehad, ging niet uit vanwege het leeftijdsverschil, maar omdat hij gevoelens kreeg voor zijn buurvrouw van 21
omdat ik verliefd op hem was en het goed klikte, en dan kijk ik niet zo naar leeftijd, heb meerdere relaties met " oudere mannen" gehad, en ging altijd uit vanwege een andere reden dan het leeftijdsverschil. Mijn relaties met "oudere mannen" duurden over het algemeen ook langer dan die met mensen van mijn eigen leeftijd. Ik heb ook voornamelijk oudere vrienden, kan ik gewoon veel beter mee opschietenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef CasB het volgende:
[..]
Maar...waarom had je dan met hem in de eerste plaats?
die zijn er ook. dat is voor mij meer seksueel gebied, net als oudere mannen en vrouwen het onwijs hip vinden om zo'n jong kind naast zich te hebben. (wat ik overigens wat storender vind dan andersom, wanneer de jongeren minderjarig zijn)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het zijn ook bepaalde typen meisjes, die altijd achter oude mannen aan lopen..... Ik gok dat ze denken dat het heel wat voorstelt, om een oude man mee naar bed te krijgen.....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef babba het volgende:
Ik ben zelf 18, maar om dan een 28 jarig vriendin te hebben lijkt me wel een raar idee
preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:22 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren.
Yeah.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:57 schreef plasticvlinder het volgende:
en als je uitgeleerd bent? dan haal je een splinternieuwe? ;-)
dat wil ik horen..........quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef Black_Tulip het volgende:
Mijn vriend en ik schelen zeven jaar en dat gaat prima, hoewel het leeftijdsverschil toch wel te merken is, maar 10 jaar?
Leeftijd is natuurlijk niet de enige indicator van volwassenheid. Je moet ook kijken naar ware zelfstandigheid en emotionele/geestelijke ontwikkeling. Een nummertje wil het wat dat betreft vaak nog wel eens mis hebben. Als je echter denkt aan een 18 jarige die nog maar net de middelbare school af heeft gemaakt, met een beetje pech nog thuis woont en denkt de puberteit achter de rug te hebben maar zichzelf dan pas echt goed leert kennen en een 28 jarige die de studie heeft afgerond, jaren werkervaring heeft, al jaren op zichzelf woont en een paar langdurige relaties heeft gehad houd ik mijn hart vast.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef plasticvlinder het volgende:
[..]
dat wil ik horen..........![]()
mij ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef babba het volgende:
Hoezo? ik ben toch nog best kinderlijk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef Black_Tulip het volgende:
Mijn vriend en ik schelen zeven jaar en dat gaat prima, hoewel het leeftijdsverschil toch wel te merken is,
Soms wel jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoezo? ik ben toch nog best kinderlijk?
PEDOquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:56 schreef Chriz2k het volgende:
10 jaar jongere vind ik ook wel kunnen.
Hoe oud was jij en hoe oud was zij?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef tropix het volgende:
Ikke 3,5 jaartjes een relatie gehad met 5 of 6 jaar oudere meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |