abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30150571
heb op mn 23e bijna een relatie gehad met iemand van 35...
omdat ik het niet zag zitten door leeftijdsverschil en afstand is het niks geworden...

vanaf je 25e lijkt me een relatie met iemand van 10 jaar ouder ongeveer, een minder groot probleem, dan als je jongerdan 25 bent..
tot je (ca.)25e ben je nog druk bezig met volwassen worden, je zelf ontdekken, komen er allemaal nieuwe dingen in je leven als studies, werken, uit huis gaan enz.

als je dat eenmaal redelijk achter de rug hebt, denk ik dat de relatie gelijkwaardiger is, ook al is het leeftijdsverschil erg groot...
ben je nog niet zover, dan is de kans groot dat je op een gegeven moment toch uit elkaar groeit...
pi_30151038
Nou hier een wel geslaagde match met 10 jaar leeftijdsverschil. Ik ben 23 hij is 33. We zijn nu 6 jaar samen.
Ik geef gelijk toe: het ging niet altijd even makkelijk en we hebben diepe dalen gehad maar die hadden eigenlijk niet eens zoveel met leeftijd te maken als wel met andere oorzaken.
Ik denk dat het soms wel lastig kan zijn maar ik ben toch heel gelukkig met hem en wil niet anders meer
pi_30152305
Ikke 3,5 jaartjes een relatie gehad met 5 of 6 jaar oudere meid.
We woonden gewoon samen enzo maar het leeftijdsverschil was gewoon pijnlijk merkbaar af en toe.
Als ik weer eens in een criminele bui was dan was zij altijd moelijk aan het doen en over de gevolgen na aan het denken enzo...maar ook op andere vlakken ging het gewoon niet.
Wilde ook niet meer uit ezo...al over kinderen aan het denken en die shit.
Nu heb ik een 4 jaar jongere vriendin en dat werkt gewoon veel beter.
Doet gewoon overal aan mee enzo...wil tenminste mee op stap enzo.
Geen gezeur over van alles en nog wat.
En dan heb ik het nog maar over 5 of 6 jaar verschil...dus in mijn ogen kan 10 jaar echt niet.
Vriend van mij heeft een 10 jaar jongere vriendin maar ook bij hun zie je dat het gewoon niet werkt.
pi_30159404
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef tropix het volgende:
Ikke 3,5 jaartjes een relatie gehad met 5 of 6 jaar oudere meid.
Hoe oud was jij en hoe oud was zij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')