Had ze geen zelfmoordpoging gedaan, stond op de weblog geloof ik.... ff zoeken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik las ergens dat Tanja een 'bizar' jaar achter de rug zou hebben.(Gert schreef dat ergens).
Sorry, ik kan nergens vinden waar dat bizarre uit bestaat? Enlighten me please
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/13quote:23.30 uur: De 7 maanden zwangere 27-jarige Tanja gaat even een lekker sigaretje roken. Daarna doet ze haar verhaal (en wordt haar een kruisverhoor door Rob afgenomen). Tanja heeft zo'n 10 maanden geleden de man ontmoet die haar heeft bezwangerd. Ze was op dat moment net haar baan kwijt geraakt en had zelfmoord proberen te plegen.
Zal wel een foutje zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:13 schreef Magics het volgende:
ik lees net in een nieuwsbericht op de offciele bb-site dat Tanja van daag 8 weken zwanger is.....
Het lijkt mij niet dat ze dan nog in het huis zal bevallen![]()
Bron : http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Lees dan zelf t bericht, keb de bron erbij gezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:23 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heb je het verkeerd gelezen: ze zal over 8 weken bevállen.
En dat haar pens nog niet zo dik is komt omdat ze rookt als een maleier, dus het wordt niet zo'n groot kindje.
Euh... wat is daar zielig aan? over een jaar of 15 is BB nog steeds tha bomb hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Zielig voor het kindje, later hoort zo'n kind dat hij/zij in Bigbrother-Huis is geboren.
Dat mens moet zo nodig mee doen aan BB5![]()
Ja wat geeft het als een pasgeboren kind vergiftigd wordt, voordat ze geboren wordt. Het sneu is dat dat kind er ook helemaal niks tegen kan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Dora30 het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog de niet rokers....die alles beter weten en altijd zoooooo goed de fouten van anderen zien. Tjonge jonge. Laat die Tanja toch.......
Stelselmatig je eigen king vergiftigenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Dora30 het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog de niet rokers....die alles beter weten en altijd zoooooo goed de fouten van anderen zien. Tjonge jonge. Laat die Tanja toch.......
Wat heeft dat kind misdaan dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gun ik haar kind gewoon meteen longkanker toe. Echt, die dikke buik moet eruit.
Mooi voorbeeld op TV, het zal voor JdM wel te doen zijn om de discussie aan te wakkeren (lees kijkcijfers te scoren).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Dat (zwangere!) wijf staat gewoon te roken.
Ja goed puntquote:
1: Lekker op je cyclus vertrouwen als je hele spijsvertering in de war is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was niet aan de pil, maar dacht dat het moment van haar cyclus geen risico moment was. Omdat haar lichaam door het eetprobleem nog van slag was, was haar cyclus blijkbaar ook niet te vertrouwen en bleek ze zwanger te zijn.
Te hard rijden staat niet gelijk aan in gevaar brengen, roken wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Kleintje het volgende:
Allemaal moraalridders die ook nooit te hard rijden met hun kind in de auto, waarbij ze hun kind ook blootstellen aan gevaren!
Ach stress loop je ook op zonder die peuken , het is gewoon moedwillig je kind blootstellen aan schadelijke stoffen en dat is behoorlijk egoistisch en moeders onwaardigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:18 schreef phileine het volgende:
ha leuk, weer een roken tijdens de zwangerschapdiscussie.
Het lijkt me wel prettig voor Tanja, is het kindje lekker klein als het geboren wordt en dat bevalt een stuk makkelijker. Ook al omdat ze vaak een beetje te vroeg komen. En ze wordt daar toch goed begeleid, ik wed dat ze als het nodig is wel een couveuse neer kunnen zetten in de dagboekkamer. De stress die ze zou krijgen van het stoppen met roken is veel slechter voor het kind dan astma, allergieën, ADHD en een verhoogde kans op wiegedood, dat is namelijk aangetoond. En er zijn een heleboel andere dingen ook gevaarlijk, je kunt je kind nu eenmaal niet behoeden voor al het kwaad, ook al zou je dat zo graag willen.
Bewust je kind geboren laten worden in een wereld :quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:57 schreef Spindizzy het volgende:
Bewust je kind vergiftigen en daarna glashard beweren dat het het allerbelangrijkste in je leven is, dat je alles voor hem/haar over hebt, dat je van niemand zoveel houdt en dat je alleen het beste voor hem/haar wilt vind ik anders verrekte schijnheilig.
Fijn voor je tantequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef phileine het volgende:
o ja trouwens, mijn tante heeft tijdens haar beide zwangerschappen gerookt en die kinderen zijn kerngezond.
(die was ik nog vergeten)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Fijn voor je tante Die lieve kindertjes
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:18 schreef phileine het volgende:
ha leuk, weer een roken tijdens de zwangerschapdiscussie.
Het lijkt me wel prettig voor Tanja, is het kindje lekker klein als het geboren wordt en dat bevalt een stuk makkelijker. Ook al omdat ze vaak een beetje te vroeg komen. En ze wordt daar toch goed begeleid, ik wed dat ze als het nodig is wel een couveuse neer kunnen zetten in de dagboekkamer. De stress die ze zou krijgen van het stoppen met roken is veel slechter voor het kind dan astma, allergieën, ADHD en een verhoogde kans op wiegedood, dat is namelijk aangetoond. En er zijn een heleboel andere dingen ook gevaarlijk,
nou, voor dit specifieke kwaad dus wel, hè, maar goed, haar kind, haar keuze.quote:je kunt je kind nu eenmaal niet behoeden voor al het kwaad, ook al zou je dat zo graag willen.
Dombo die Tanjaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
Tanja zegt dat ze nog niet zo beseft dat ze zwanger is, als reactie op het commentaar op haar roken ...
Ze is 7 maanden zwanger
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Muts
[..]
Klinkt als een prima relatie
Wat een dommedoos, en dan ook lekker roken
ohquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef phileine het volgende:
overigens voor de duidelijkheid: mijn postje was een opsomming van alle drogredenen die mensen gebruiken om maar te kunnen blijven doorroken. ik denk die dingen natuurlijk niet écht.
Ja, en misschien moeten we pedofielen ook lekker hun gang laten gaan. Maar dan wel alleen met hun eigen kinderen, want dat magquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:20 schreef Kleintje het volgende:
Iedereen was zo bang dat het in het BB huis alleen maar over de zwangerschap en het kind zou gaan. Maar ik ben bang dat als het over Tanja gaat, dat het alleen nog maar kan gaan over roken tijdens de zwangerschap.
Pfff, wat een groot punt kan je ervan maken zeg...
Laat haar... haar leven, haar kind....
Wat een onzinredenatie zeg...quote:Hij is drie jaar jonger dan ik en daardoor is het extra heftig voor hem.
Heerlijk stabiel typje dusquote:Ze was op dat moment net haar baan kwijt geraakt en had zelfmoord proberen te plegen.
Oeh , dus dat zou ook nog kunnen betekenen dat Tanja de persoon met HIV isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef milagro het volgende:
maar goed, ze gebruikte geen voorbehoedsmiddelen en ze kende de vader al 6 weken, dus besef van wat dan ook, is iets wat bij haar blijkbaar laat komt
Ze ziet er wel verdomd slecht uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Oeh , dus dat zou ook nog kunnen betekenen dat Tanja de persoon met HIV is
Lekkere vergelijking... NOT.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, en misschien moeten we pedofielen ook lekker hun gang laten gaan. Maar dan wel alleen met hun eigen kinderen, want dat mag![]()
Je hebt gelijk, altijd die moraalridders die zeiken over wat je wel of niet met je kind mag doen.![]()
Pfff, wat een groot punt kan je ervan maken zeg...
Laat hem... zijn afwijking, zijn kind....
Wat mij betreft niet de hele tijd, alleen zolang er kneusjes zijn die vinden dat ze zwanger+roken moeten verdedigen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:56 schreef Kleintje het volgende:
Maar kom op, moeten we nu al die tijd dat ze erin zit aan horen 'ze rookt'???![]()
Ik weet dat roken erg slecht is voor ongeboren kinderen, en dat de rest smoesjes zijn voor moeders die meer van hun sigaret houden dan van hun kind.quote:Weet jij hoeveel ze eerst rookte? Zie jij echt precies hoeveel ze nu rookt? Weet jij hoe gevoelig ze is voor stress en hoe hoog haar bloeddruk is? Weet jij of ze het er met een huisarts over heeft gehad om te stoppen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |