Ik heb een hekel aan abo's.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
en waarom liever 321 euro in een keer neerleggen dan 12 maanden 21,00 euro (=252 euro)?
En waar is de k750i "gratis" bij een eenjarig abonnement van ¤21,- per maand?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
en waarom liever 321 euro in een keer neerleggen dan 12 maanden 21,00 euro (=252 euro)?
telfort volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
En waar is de k750i "gratis" bij een eenjarig abonnement van ¤21,- per maand?
Telfort volgens jou... We gaan eens even kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef Steve-O het volgende:
telfort volgens mij
staat elke dag wel in de spits/metro ..
nope, dat kan alleen op Symbian telefoons (zoals Nokia 3650,7650,6600 enz.)quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef Skv het volgende:
Kan er navigatiesoftware gedraaid worden op deze telefoon? TomTom of Route66?
Schijnt er wel te zijn las het op GOTquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef SureZal het volgende:
[..]
nope, dat kan alleen op Symbian telefoons (zoals Nokia 3650,7650,6600 enz.)
Dus je betaald 26 euro en je gebruikt je abbo nieteensquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef Erik het volgende:
Hij is in de aanbieding bij de Belcompany, je krijgt hem gratis bij een Telfort 200 abonnement.
Er zit geen simlock op de gsm
Telfort 200-abonnement kost 26 euro per maand, de eerste 10 maanden krijg je hier 10 euro korting op.
Je betaalt dus: 10 x (26-10) + 2 x 26 = 212 euro voor een jaar lang.
Heb hem net ook gehaald, sim-kaartje verdwijnt de kast in en eigen abonnement erin
Staat uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef -Marjo- het volgende:
Het woordenboek (T9) uitzetten...
Dat ken niet uit ik vind het wel prettig weet ik precies hoeveel ik moet klikken .quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Staat uit.
Maar bovenin blijft dat balkje meelopen, dan kan je zien na hoeveel drukken je op dat teken of letter zit die je moet hebben.
Hmm het is wel prettig maar het voelt als een vertraging.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat ken niet uit ik vind het wel prettig weet ik precies hoeveel ik moet klikken .
Het is abonnement.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:54 schreef grunge-metal het volgende:
Kan er over het abbonoment en prepaid gezeur mischien een appart topic over worden gemaakt? Dan hoef ik dat teminste niet te lezen.
Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
Niet meer zeiken.
Ik heb em besteld
In 't zilver, en deze week komt ie denk ik binnen.
Ik wil hem ook nog steeds hebben, maarja ik heb het geld er niet echt voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
Niet meer zeiken.
Ik heb em besteld
In 't zilver, en deze week komt ie denk ik binnen.
Je ziet het pas op je telefoon staan als je de kabel er weer af haalt...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef steve2003 het volgende:
en nog een paar dingen die niet kloppen... ik heb foto's van me computer naar me telefoon gesleept, naar dezelfde map als waar de foto's staan die ik gemaakt heb met de camera, op de telefoon zie ik die niet terug...
en het thema wat je op de telefoon op alle reclames ziet, met die mooie brug enzo, die staat helemaal niet op mijn telefoondie vond ik juist zo mooi, weet iemand waar ik die kan downloaden? op de SE site kon ik hem zojuist niet vinden....
Haal hem wel een keer tevoorschijn als ik de belminuten nodig heb, m'n eigen sim-only abonnement is nu nog steeds goed genoeg iedere maand...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dus je betaald 26 euro en je gebruikt je abbo nieteens?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eindelijk!!!Jij loopt al maanden rond te zwerven in de k750i en w800i topics en wilde eerst nog zo graag een w800i nemen.
Ik ben blij dat je dan toch eindelijk een k750i besteld hebt!
Je zult er geen spijt van krijgen!
Ja dat is handig...quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:30 schreef debaasbaas het volgende:
Foto;s maken zonder camera geluid gaat als volgt:
- Open tijdens het bellen het klepje van je camera. Als je nu een foto maakt, krijg je geen irritant geluid. Bel bijvoorbeeld naar je voice mail, bij sommige providers is dat gratis. Of bel een of andere gratis 0800 klantenservice en maak een paar foto's!!
http://howardforums.com/showthread.php?t=695027quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Iemand een site waar je wat handige programma's kan downloaden?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:21 schreef galbrecht het volgende:
D''r is ook een plastic beschermhoesje beschikbaar voor de k750i.
[afbeelding]
Collega van mij had 'm al en beviel goed..
Wat een afschuwelijk hoesje. Ik heb er een ipod sok omheen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:21 schreef galbrecht het volgende:
D''r is ook een plastic beschermhoesje beschikbaar voor de k750i.
[afbeelding]
Collega van mij had 'm al en beviel goed..
werkt goed hequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk hoesje. Ik heb er een ipod sok omheen...
Hij's niet officiëel en hij's lelijk!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef galbrecht het volgende:
Dat is volgens mij wel het officiele hoesje, had ie gekocht bij vodafone shop ofzo..
Ej Ad, ik heb em ook besteldquote:
nee, dat kan niet, je zit vast aan dat klote ding van SE. Er schijnt wel ooit een nieuwe versie te komen die beter is voor muziek.quote:Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef Skv het volgende:
Is er overigens al zo'n verloop-jackje naar 3,5mm verkrijgbaar, zodat ik een normale koptelefoon er op aan kan sluiten?
Hij is dr dus welquote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nee, dat kan niet, je zit vast aan dat klote ding van SE. Er schijnt wel ooit een nieuwe versie te komen die beter is voor muziek.
Oh mooiquote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij is dr dus wel
Alhoewel ik 19 E wel redelijk prijzig vind voor zo'n kutstekkertje.
Die kost toch 70 euro ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef Steve-O het volgende:
Die headset van de w800 kan dat
Koop die gewoon .
Dat is niet zo'n moeilijke:quote:Op zondag 4 september 2005 19:18 schreef Skv het volgende:
Welke formaat filmpjes kan je er overigens op kijken?
quote:# Video afspeelfunctie
* 3GP speler
Kun je hier een foto van plaatsen?quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef steve2003 het volgende:
kan iemand mij ff vertellen waar ik de theme kan downloaden die op alle reclame borden etc staan, met die brug en gebouwen enzo...
/helpt/quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/744522/4/50#30269381]zondag 4 september 2005 20:54
Kun je hier een foto van plaatsen?
Ik heb zoiets zelf gemaakt, alleen geen 1 koptelefoon klinkt er fatsoenlijk op, interne versterkertje is niet zo super.quote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oh mooi. Ga hem meteen bestellen
. De koptelefoon/headset die er standaard bij zit is echt super onhandig en veel te groot, die oortjes blijven niet zitten.
Ik vond wel een ander theme met dezelfde brug:quote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar bestaat er niet een hele theme ofzo?
Ik heb gewoon de brug uit de K750i foto geriptquote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar bestaat er niet een hele theme ofzo?
eerst je kabel weer loshalen??quote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Bananenman het volgende:
Waarom doet een gewone .gif screensaver (bewegend dus) het niet als ik hem via kabeltje op k750i zet?
Dat is inderdaad vreemd. Doet ie dat met alle gifjes??quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef Bananenman het volgende:
Ja gedaan, het gifje staat dan gewoon op de telefoon, maar beweegt niet, eerste frame staat 'ie gewoon stil op
Niet met diegene die er al opstonden toen ik hem kocht, de standaard gifjes van de telefoon zelf dus. Die doen het wel.quote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Doet ie dat met alle gifjes??
Bij mij doen de gifjes het wel die ik er op zet. Vreemd hoor...quote:Op maandag 5 september 2005 16:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet met diegene die er al opstonden toen ik hem kocht, de standaard gifjes van de telefoon zelf dus. Die doen het wel.
![]()
Dat duurt wel erg lang hè?quote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik eindelijk die HPM-70 headset kan halen
Da's niet veel!quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Gizmore het volgende:
Én net even MS Duo gehaald van 1 gig, bij One2remember: 85,50 plus 5 zoveel verzendkosten
Man, het is echt vervelend, deze oordopjes vallen echt de hele tijd uit mn orenquote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat duurt wel erg lang hè?Maar als het goed is moet 'ie deze maand toch ècht verschijnen!
[..]
Da's niet veel!
Whow, doe je goed.quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Gizmore het volgende:
Én net even MS Duo gehaald van 1 gig, bij One2remember: 85,50 plus 5 zoveel verzendkosten
Nee:quote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Hmm dat is balen voor jouw, al bekend wannneer het nu wel komt?
quote:Geachte heer, mevrouw,
Het klopt dat er leverproblemen zijn, echter wij verwachten dit type op korte termijn in de uitlevering en nemen dan gelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Goedkoopste.nu
512 ga ik niet genoeg aan hebben: heb een vrij uitgebreide mp3 collectiequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:04 schreef Lidia het volgende:
[..]
Whow, doe je goed.
Ik heb dr net één gekocht van 512MB voor 61 euro, bij de Makro.
Ik heb m al een paar weken mee in zo'n klein sokjequote:Op dinsdag 6 september 2005 18:55 schreef SaRo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn beeldscherm het beste kan beschermen tegen krassen? Ik zag pda-beschermfolie voor 13 euro...
Ik heb 'm ook in een ipod-sok zitten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
512 ga ik niet genoeg aan hebben: heb een vrij uitgebreide mp3 collectieMaar om daar een redelijke hoeveelheid van mee te nemen heb ik nog wel een paar gig nodig
61 is wel goede prijs, zeker als je niet via internet bestelt
[..]
Ik heb m al een paar weken mee in zo'n klein sokjeMaar het werkt wel!
Welk merk is het geheugen dan? Als het gewoon Sony is ligt het aan je telefoon lijkt me.. Sandisk werkt ook gewoon goed (heeft vriend van me van 512mb).. Maar dat is wel klote, dat heb ik juist met intern geheugen trouwensquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef Lidia het volgende:
Héél fijn.
Heb ik die stick van 512MB, doet ie er 5 seconde over om mn foto's op te slaan die ik maak
Als ik vervolgens nog een foto maak en die op laat slaan in het telefoongeheugen, doet ie het wel gewoon snel
Aan de vrije ruimte kan het niet liggen. De schrijfsnelheid lijkt me ook het probleem niet aangezien die foto's nu niet echt heel veel ruimte in beslag nemen.. Hopen dat het overgaat? Keep dreamin, want dat lijkt me niet echt heel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef Lidia het volgende:
Ja, gewoon een Memory Stick Pro Duo van Sony, Magic Gate MSX-M512S, om precies te zijn
Heb dr ook nog 20MB vrije ruimte op staan en de rest volgedrukt met liedjes, maar het lijkt me niet dat het daaraan kan liggen
Naja, hopen dat het overgaat ofzo![]()
Maar die ipodsokjes zijn 6 voor 29 euroquote:Ik heb m al een paar weken mee in zo'n klein sokje Maar het werkt wel!
[Inkoopactie 2] Ipod sokken!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef SaRo het volgende:
[..]
Maar die ipodsokjes zijn 6 voor 29 euro![]()
1 voor 5 euro zie ik wel zitten![]()
Heb em via bestelmaar.nl gekochtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef SureZal het volgende:
ik zou gewoon naar de winkel gaan waar je de tel, hebt gekocht en dan vragen wat je er tegen kunt doen. is wel het makkelijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |