abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30184164
Hoe zet je tijdens het smsen dat balkje bovenin uit waarin je al die tekens kan zien?
Ik heb het idee dat het behoorlijk vertraagd tijdens het smsen.
De toetsen vind ik ook niet super voor het smsen, went dat een beetje?
Ik ben Nokia gewend hehe
pi_30184991
Het woordenboek (T9) uitzetten...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30197304
ff topicje geopend voor ervaringen met die goedkoopste.nu
Als het allemaal zo is als ze op hun site zeggen, bestel ik em maar ff.
Mits voorraad
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_30197756
Kan er navigatiesoftware gedraaid worden op deze telefoon? TomTom of Route66?
pi_30198254
en waarom liever 321 euro in een keer neerleggen dan 12 maanden 21,00 euro (=252 euro)?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_30198307
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
en waarom liever 321 euro in een keer neerleggen dan 12 maanden 21,00 euro (=252 euro)?
Ik heb een hekel aan abo's.
Issie dan wel simlockvrij, zonder kutte extra software enzo?
En hoeveel belminuten heb je dan? En hoeveel smsjes?

In 't zilver issie dr vast niet
pi_30198353
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
En waar is de k750i "gratis" bij een eenjarig abonnement van ¤21,- per maand?
pi_30199997
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

En waar is de k750i "gratis" bij een eenjarig abonnement van ¤21,- per maand?
telfort volgens mij
staat elke dag wel in de spits/metro ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30200773
Bij Relfort via belcompany.nl (dus geen verzendkosten) 9,99 euro
pi_30200815
bij www.telfort.nl zelf istie wel gratis, zal wel verzendkosten bijkomen wellicht
pi_30201170
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef Steve-O het volgende:
telfort volgens mij
staat elke dag wel in de spits/metro ..
Telfort volgens jou... We gaan eens even kijken.

Ik zie op Telfot.nl een aanbieding staan met de k750i.
  • 2-jarig abonnement
  • 100 Belminuten per maand
  • ¤16,- per maand

Dat is dus 24*16 = ¤384,- Voor een k750i met een 2-jarig abonnement met 100 belminuten per maand.

Op diezelfde Telfort site zie ik een sim-only abonnement met diezelfde 100 belminuten per maand voor ¤1,90 per maand! Maar dan wel voor een éénjarig abonnement.

Stel je koopt een los toestel voor ¤339,- (op mobileplaza.nl, waar je geen verzendkosten hoeft te betalen bij bestellingen boven de ¤50,-)

Dan wordt dat 24*1,90+339= ¤384,60

Dat is dus ¤0,60 duurder, máár je hebt wel de vrijheid om je toekomstige telefoons los van je abonnementen aan te schaffen. Als je gewoon zorgt dat je telefoons drie jaar (of meer) mee gaan en ieder jaar zo'n goedkoop sim-only abonnement afsluit, dan ben je véél goedkoper uit dan wanneer je 1- of 2-jarige abonnementen neemt met "gratis" telefoons!
  • pi_30201353
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 12:21 schreef Skv het volgende:
    Kan er navigatiesoftware gedraaid worden op deze telefoon? TomTom of Route66?
    nope, dat kan alleen op Symbian telefoons (zoals Nokia 3650,7650,6600 enz.)
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_30201563
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef SureZal het volgende:

[..]

nope, dat kan alleen op Symbian telefoons (zoals Nokia 3650,7650,6600 enz.)
    Schijnt er wel te zijn las het op GOT
    moet je alleen wel elke keer inloggen als je er gebruik van wil maken ..
    pi_30201814
    Hij is in de aanbieding bij de Belcompany, je krijgt hem gratis bij een Telfort 200 abonnement.
    Er zit geen simlock op de gsm

Telfort 200-abonnement kost 26 euro per maand, de eerste 10 maanden krijg je hier 10 euro korting op.

Je betaalt dus: 10 x (26-10) + 2 x 26 = 212 euro voor een jaar lang.

Heb hem net ook gehaald, sim-kaartje verdwijnt de kast in en eigen abonnement erin
    pi_30202266
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef Erik het volgende:
    Hij is in de aanbieding bij de Belcompany, je krijgt hem gratis bij een Telfort 200 abonnement.
    Er zit geen simlock op de gsm

Telfort 200-abonnement kost 26 euro per maand, de eerste 10 maanden krijg je hier 10 euro korting op.

Je betaalt dus: 10 x (26-10) + 2 x 26 = 212 euro voor een jaar lang.

Heb hem net ook gehaald, sim-kaartje verdwijnt de kast in en eigen abonnement erin
    Dus je betaald 26 euro en je gebruikt je abbo nieteens ?
    pi_30202415
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef -Marjo- het volgende:
    Het woordenboek (T9) uitzetten...
    Staat uit.
    Maar bovenin blijft dat balkje meelopen, dan kan je zien na hoeveel drukken je op dat teken of letter zit die je moet hebben.
    pi_30202473
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:44 schreef kibber het volgende:

[..]

Staat uit.
    Maar bovenin blijft dat balkje meelopen, dan kan je zien na hoeveel drukken je op dat teken of letter zit die je moet hebben.
    Dat ken niet uit ik vind het wel prettig weet ik precies hoeveel ik moet klikken .
    pi_30205513
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dat ken niet uit ik vind het wel prettig weet ik precies hoeveel ik moet klikken .
    Hmm het is wel prettig maar het voelt als een vertraging.
    Het zal wel wennen, in ieder geval bedankt!
    pi_30205724
    Net een mailtje gehad van goedkoopste.nu
    De blasted silver versie is komende week leverbaar
    ff met mn pa overleggen over de betaling, en dan bestel ik 'm denk ik.
    pi_30207787
    IK HEB HEM EINDELIJK!!!!

wat een mooi ding zeg, ik had hem alleen liever ietsje zwaarder gezien...
    pi_30207913
    ik word er echt niet goed van. 212 euro betaal je in totaal en na een jaar ben je van al het gezeik je contract af. dus jij betaald liever honderd euro meer ??? en dan nog opwaarderen?

telfort 200 daar zit nondeju elke maand zo'n zoot belminuten, zo ken je nog eens meedoen aan een belspelletje
    pi_30210140
    Kan er over het abbonoment abonnement en prepaid gezeur mischien een appart topic over worden gemaakt? Dan hoef ik dat teminste niet te lezen .

[ Bericht 5% gewijzigd door grunge-metal op 02-09-2005 23:38:26 (spelfoutje, eruitgehaald ;)) ]
    pi_30211942
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 18:54 schreef grunge-metal het volgende:
    Kan er over het abbonoment en prepaid gezeur mischien een appart topic over worden gemaakt? Dan hoef ik dat teminste niet te lezen .
    Het is abonnement.
    pi_30212385
    Niet meer zeiken.
    Ik heb em besteld
    In 't zilver, en deze week komt ie denk ik binnen.
    pi_30214993
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
    Niet meer zeiken.
    Ik heb em besteld
    Eindelijk!!! Jij loopt al maanden rond te zwerven in de k750i en w800i topics en wilde eerst nog zo graag een w800i nemen. Ik ben blij dat je dan toch eindelijk een k750i besteld hebt! Je zult er geen spijt van krijgen!
    pi_30217483
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
    Niet meer zeiken.
    Ik heb em besteld
    Ik wil hem ook nog steeds hebben, maarja ik heb het geld er niet echt voor .
    pi_30218568
    ik heb mijn SE K750i nu nog niet 1 dag, maar hij is meteen al vastgelopen....

ik dacht dus, ik ga hem ff updaten, maar dat lukt niet...

als ik op de SE site all vensters door heb geklikt naar waar ik zijn moet, krijg ik dit
    http://uploadx.net/bin/?id=rdv2l6s=

en zo blijft het dus de hele tijd.... kan iemand mij helpen??
    pi_30219304
    en nog een paar dingen die niet kloppen... ik heb foto's van me computer naar me telefoon gesleept, naar dezelfde map als waar de foto's staan die ik gemaakt heb met de camera, op de telefoon zie ik die niet terug...

en het thema wat je op de telefoon op alle reclames ziet, met die mooie brug enzo, die staat helemaal niet op mijn telefoon die vond ik juist zo mooi, weet iemand waar ik die kan downloaden? op de SE site kon ik hem zojuist niet vinden....
    pi_30219433
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef steve2003 het volgende:
    en nog een paar dingen die niet kloppen... ik heb foto's van me computer naar me telefoon gesleept, naar dezelfde map als waar de foto's staan die ik gemaakt heb met de camera, op de telefoon zie ik die niet terug...

en het thema wat je op de telefoon op alle reclames ziet, met die mooie brug enzo, die staat helemaal niet op mijn telefoon die vond ik juist zo mooi, weet iemand waar ik die kan downloaden? op de SE site kon ik hem zojuist niet vinden....
    Je ziet het pas op je telefoon staan als je de kabel er weer af haalt...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    pi_30219721
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dus je betaald 26 euro en je gebruikt je abbo nieteens ?
    Haal hem wel een keer tevoorschijn als ik de belminuten nodig heb, m'n eigen sim-only abonnement is nu nog steeds goed genoeg iedere maand...
    pi_30219965
    Als je toch prepaid besteld neem dan de w800i is nog ff duurder
    pi_30223344
    behalve de 512 mb pro memorystick, wat zijn de verschillen met de K750i, voor zover ik lees zit er dezelfde camera in
    pi_30226009
    Verschillen zijn

-512 mb memorytick
    -Andere(betere) headset
    -Andere behuizing
    -Wat aanpassingen aan het mediaplayer gedeelte.
    pi_30227223
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Eindelijk!!! Jij loopt al maanden rond te zwerven in de k750i en w800i topics en wilde eerst nog zo graag een w800i nemen. Ik ben blij dat je dan toch eindelijk een k750i besteld hebt! Je zult er geen spijt van krijgen!
    Tsjah, moest ff zeker zijn, en toen ik wist dat 'ie in het zilver zou komen wou ik die hebben natuurlijk
    Betaal er nu 331 incl verzenden (rembours) voor. En hij komt als het goed is deze week binnen
    Ben wel beetje overgehaald doordat een aantal vrienden en mn vriendin de k750i heeft, en ik laatst ff heb kunnen spelen met de w800i. Dat is wel een tof ding, maar mij kennende zit dat klepje over de camera binnen 3 dagen vol met zand en/of andere rotzooi.

Dus toch maar ff de knoop doorgehakt en de k750i besteld

Iemand een site waar je wat handige programma's kan downloaden?
    pi_30228109
    Foto;s maken zonder camera geluid gaat als volgt:

- Open tijdens het bellen het klepje van je camera. Als je nu een foto maakt, krijg je geen irritant geluid. Bel bijvoorbeeld naar je voice mail, bij sommige providers is dat gratis. Of bel een of andere gratis 0800 klantenservice en maak een paar foto's!!
    pi_30229476
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 13:30 schreef debaasbaas het volgende:
    Foto;s maken zonder camera geluid gaat als volgt:

- Open tijdens het bellen het klepje van je camera. Als je nu een foto maakt, krijg je geen irritant geluid. Bel bijvoorbeeld naar je voice mail, bij sommige providers is dat gratis. Of bel een of andere gratis 0800 klantenservice en maak een paar foto's!!
    Ja dat is handig...
    pi_30229940
    Ik heb dat ding nu 2 maanden en hij begint toch een beetje rare dingen te doen, zo kan ik hem niet meer via de PC benaderen met de USB kabel? Foto's maken wil ook niet meer 100% lukken en nog wat kleine dingen. Volgende week maar een keertje naar de Orange shop..
    pi_30230198
    fabrieksinstellingen terugzetten helpt niet?
    pi_30230874
    Het zijn vooral hardware-matige problemen, ik kan alleen foto's maken als ik die knop op een bepaalde manier indruk (scheef naar rechts) en dat ik geen connectie met de PC kan krijgen heeft ook niet met de software te maken denk ik. Wel erg irritant trouwens, ik kan hem nu ook niet opladen via de USB kabel en mn adapter ligt nog in Groningen .
    pi_30231454
    Lijkt me idd een geval van teruggaan.
    pi_30232469
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Iemand een site waar je wat handige programma's kan downloaden?
    http://howardforums.com/showthread.php?t=695027

hier staan wel veel spellen. programma's heb je (bijna) niet voor de k750i maar ja, misschien moet dat nog komen.
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_30232858
    Net eentje aangeschaft! Op het eerste gezicht erg enthousiast, radio luisteren is wel grappig. Hoge kwaliteit camera ook, jezus, wel ff wennen t.o.v m'n SE T610.

Nu even topics doorlezen voor toffe games/apps
    pi_30240927
    D''r is ook een plastic beschermhoesje beschikbaar voor de k750i.

Collega van mij had 'm al en beviel goed..
    Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
      zaterdag 3 september 2005 @ 21:39:50 #144
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_30241445
    en heeft die collega ook verteld waar hij hem vandaan heeft?
    GNU Terry Pratchett
      zaterdag 3 september 2005 @ 21:49:49 #145
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_30241757
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 21:21 schreef galbrecht het volgende:

[afbeelding]

denk niet dat dat de officiele is
    pi_30241762
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 21:21 schreef galbrecht het volgende:

[afbeelding]

Wat een afschuwelijk hoesje. Ik heb er een ipod sok omheen...
    Woeiii - Blog
    pi_30242222
    Dat is volgens mij wel het officiele hoesje, had ie gekocht bij vodafone shop ofzo..
    Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
    pi_30242448
    Ohja hij koste een 10tje
    pi_30250137
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Wat een afschuwelijk hoesje. Ik heb er een ipod sok omheen...
    werkt goed he
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_30250817
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef galbrecht het volgende:
    Dat is volgens mij wel het officiele hoesje, had ie gekocht bij vodafone shop ofzo..
    Hij's niet officiëel en hij's lelijk! Gewoon voorzichtig mee omgaan en geen andere dingen in dezelfde broekzak bewaren als de k750i!
    pi_30254991
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef SureZal het volgende:

[..]

werkt goed he
    Ej Ad, ik heb em ook besteld
    pi_30255023
    Is er overigens al zo'n verloop-jackje naar 3,5mm verkrijgbaar, zodat ik een normale koptelefoon er op aan kan sluiten?
    pi_30255356
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef Skv het volgende:
    Is er overigens al zo'n verloop-jackje naar 3,5mm verkrijgbaar, zodat ik een normale koptelefoon er op aan kan sluiten?
    nee, dat kan niet, je zit vast aan dat klote ding van SE. Er schijnt wel ooit een nieuwe versie te komen die beter is voor muziek.
    pi_30255553
    Verloop-ding voor de koptelefoon is hier te krijgen:
    http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/16104/184

Overigens komt dat doorzichtige hoesje van The Phone House, heb hem daar ook gekocht voor 10 euro.
    pi_30256943
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

nee, dat kan niet, je zit vast aan dat klote ding van SE. Er schijnt wel ooit een nieuwe versie te komen die beter is voor muziek.
    Hij is dr dus wel
    Alhoewel ik 19 E wel redelijk prijzig vind voor zo'n kutstekkertje.
    pi_30261451
    Die headset van de w800 kan dat
    Koop die gewoon .
    pi_30261607
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Hij is dr dus wel
    Alhoewel ik 19 E wel redelijk prijzig vind voor zo'n kutstekkertje.
    Oh mooi . Ga hem meteen bestellen . De koptelefoon/headset die er standaard bij zit is echt super onhandig en veel te groot, die oortjes blijven niet zitten.
    pi_30262419
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef Steve-O het volgende:
    Die headset van de w800 kan dat
    Koop die gewoon .
    Die kost toch 70 euro ofzo?
    pi_30266272
    Welke formaat filmpjes kan je er overigens op kijken?
    pi_30267197
    kan iemand mij ff vertellen waar ik de theme kan downloaden die op alle reclame borden etc staan, met die brug en gebouwen enzo...
    pi_30267674
    3gp kan je bekijken .
    pi_30269381
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 19:18 schreef Skv het volgende:
    Welke formaat filmpjes kan je er overigens op kijken?
    Dat is niet zo'n moeilijke:
    quote:
    # Video afspeelfunctie
    * 3GP speler
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef steve2003 het volgende:
    kan iemand mij ff vertellen waar ik de theme kan downloaden die op alle reclame borden etc staan, met die brug en gebouwen enzo...
    Kun je hier een foto van plaatsen?
    pi_30269424
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Die kost toch 70 euro ofzo?
    hoeveel?
      zondag 4 september 2005 @ 21:03:52 #164
    31048 Tha_Mars
    oh, een naambordje!
    pi_30269657
    quote:
    [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/744522/4/50#30269381]zondag 4 september 2005 20:54
    Kun je hier een foto van plaatsen?
    /helpt/

Maximaal 4 regels
    pi_30270012

pi_30270063
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

/helpt/

[afbeelding]
    dabnk je
    pi_30270086
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef Geqxon het volgende:
    [afbeelding]

maar bestaat er niet een hele theme ofzo?
    pi_30270375
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Oh mooi . Ga hem meteen bestellen . De koptelefoon/headset die er standaard bij zit is echt super onhandig en veel te groot, die oortjes blijven niet zitten.
    Ik heb zoiets zelf gemaakt, alleen geen 1 koptelefoon klinkt er fatsoenlijk op, interne versterkertje is niet zo super.
    BlaBlaBla
    pi_30271272
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef steve2003 het volgende:

[..]

Ik vond wel een ander theme met dezelfde brug:

http://www.zedge.no/?side=themes&getlogo=25400
    en
    http://www.zedge.no/?side=themes&getlogo=23257
    Woeiii - Blog
    pi_30272474
    Woeiii - Blog
    pi_30274117
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef steve2003 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon de brug uit de K750i foto geript
    pi_30290312
    Waarom doet een gewone .gif screensaver (bewegend dus) het niet als ik hem via kabeltje op k750i zet?
    pi_30290381
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Bananenman het volgende:
    Waarom doet een gewone .gif screensaver (bewegend dus) het niet als ik hem via kabeltje op k750i zet?
    eerst je kabel weer loshalen??
    Woeiii - Blog
    pi_30290444
    Ja gedaan, het gifje staat dan gewoon op de telefoon, maar beweegt niet, eerste frame staat 'ie gewoon stil op
    pi_30290518
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef Bananenman het volgende:
    Ja gedaan, het gifje staat dan gewoon op de telefoon, maar beweegt niet, eerste frame staat 'ie gewoon stil op
    Dat is inderdaad vreemd. Doet ie dat met alle gifjes??
    Woeiii - Blog
    pi_30290643
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd. Doet ie dat met alle gifjes??
    Niet met diegene die er al opstonden toen ik hem kocht, de standaard gifjes van de telefoon zelf dus. Die doen het wel.

pi_30292338
    Leveringsproblemen
    pi_30292998
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef Skv het volgende:
    Leveringsproblemen
    Hmm dat is balen voor jouw, al bekend wannneer het nu wel komt?
    pi_30293365
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 16:06 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Niet met diegene die er al opstonden toen ik hem kocht, de standaard gifjes van de telefoon zelf dus. Die doen het wel.

Bij mij doen de gifjes het wel die ik er op zet. Vreemd hoor...
    Woeiii - Blog
      maandag 5 september 2005 @ 21:12:41 #180
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_30300005
    Ik vraag me af wanneer ik eindelijk die HPM-70 headset kan halen
    Maar toch niet helemaal.
      maandag 5 september 2005 @ 21:59:48 #181
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_30301720
    Én net even MS Duo gehaald van 1 gig, bij One2remember: 85,50 plus 5 zoveel verzendkosten
    Maar toch niet helemaal.
    pi_30302355
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
    Ik vraag me af wanneer ik eindelijk die HPM-70 headset kan halen
    Dat duurt wel erg lang hè? Maar als het goed is moet 'ie deze maand toch ècht verschijnen!
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Gizmore het volgende:
    Én net even MS Duo gehaald van 1 gig, bij One2remember: 85,50 plus 5 zoveel verzendkosten
    Da's niet veel!
      maandag 5 september 2005 @ 22:23:22 #183
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_30302557
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat duurt wel erg lang hè? Maar als het goed is moet 'ie deze maand toch ècht verschijnen!
    [..]

Da's niet veel!
    Man, het is echt vervelend, deze oordopjes vallen echt de hele tijd uit mn oren
    Ik had ook speciaal een tijdje gewacht tot de prijs iets zou zakken (niet dat ik geen geld heb, valt mee op het moment ).
    Maar toch niet helemaal.
    pi_30325454
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Gizmore het volgende:
    Whow, doe je goed.
    Ik heb dr net één gekocht van 512MB voor 61 euro, bij de Makro.
    pi_30327557
    quote:
    Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef grunge-metal het volgende:

[..]

Hmm dat is balen voor jouw, al bekend wannneer het nu wel komt?
    Nee:
    quote:
    Geachte heer, mevrouw,

Het klopt dat er leverproblemen zijn, echter wij verwachten dit type op korte termijn in de uitlevering en nemen dan gelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Goedkoopste.nu
      dinsdag 6 september 2005 @ 18:55:14 #186
    125004 SaRo
    Divieto Di Caccia
    pi_30328347
    Weet iemand hoe ik mijn beeldscherm het beste kan beschermen tegen krassen? Ik zag pda-beschermfolie voor 13 euro...
      dinsdag 6 september 2005 @ 20:03:32 #187
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_30330754
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 17:04 schreef Lidia het volgende:

[..]

Whow, doe je goed.
    Ik heb dr net één gekocht van 512MB voor 61 euro, bij de Makro.
    512 ga ik niet genoeg aan hebben: heb een vrij uitgebreide mp3 collectie Maar om daar een redelijke hoeveelheid van mee te nemen heb ik nog wel een paar gig nodig 61 is wel goede prijs, zeker als je niet via internet bestelt
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 18:55 schreef SaRo het volgende:
    Weet iemand hoe ik mijn beeldscherm het beste kan beschermen tegen krassen? Ik zag pda-beschermfolie voor 13 euro...
    Ik heb m al een paar weken mee in zo'n klein sokje Maar het werkt wel!
    Maar toch niet helemaal.
    pi_30330978
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 20:03 schreef Gizmore het volgende:

[..]

512 ga ik niet genoeg aan hebben: heb een vrij uitgebreide mp3 collectie Maar om daar een redelijke hoeveelheid van mee te nemen heb ik nog wel een paar gig nodig 61 is wel goede prijs, zeker als je niet via internet bestelt
    [..]

Ik heb 'm ook in een ipod-sok zitten...
    Woeiii - Blog
    pi_30333193
    Héél fijn.
    Heb ik die stick van 512MB, doet ie er 5 seconde over om mn foto's op te slaan die ik maak
    Als ik vervolgens nog een foto maak en die op laat slaan in het telefoongeheugen, doet ie het wel gewoon snel
      dinsdag 6 september 2005 @ 21:29:24 #190
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_30333950
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef Lidia het volgende:
    Héél fijn.
    Heb ik die stick van 512MB, doet ie er 5 seconde over om mn foto's op te slaan die ik maak
    Als ik vervolgens nog een foto maak en die op laat slaan in het telefoongeheugen, doet ie het wel gewoon snel
    Welk merk is het geheugen dan? Als het gewoon Sony is ligt het aan je telefoon lijkt me.. Sandisk werkt ook gewoon goed (heeft vriend van me van 512mb).. Maar dat is wel klote, dat heb ik juist met intern geheugen trouwens
    Maar toch niet helemaal.
    pi_30334144
    Ja, gewoon een Memory Stick Pro Duo van Sony, Magic Gate MSX-M512S, om precies te zijn
    Heb dr ook nog 20MB vrije ruimte op staan en de rest volgedrukt met liedjes, maar het lijkt me niet dat het daaraan kan liggen
    Naja, hopen dat het overgaat ofzo
      dinsdag 6 september 2005 @ 21:37:59 #192
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_30334277
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef Lidia het volgende:
    Ja, gewoon een Memory Stick Pro Duo van Sony, Magic Gate MSX-M512S, om precies te zijn
    Heb dr ook nog 20MB vrije ruimte op staan en de rest volgedrukt met liedjes, maar het lijkt me niet dat het daaraan kan liggen
    Naja, hopen dat het overgaat ofzo
    Aan de vrije ruimte kan het niet liggen. De schrijfsnelheid lijkt me ook het probleem niet aangezien die foto's nu niet echt heel veel ruimte in beslag nemen.. Hopen dat het overgaat? Keep dreamin, want dat lijkt me niet echt heel waarschijnlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Gizmore op 06-09-2005 22:04:12 ]
    Maar toch niet helemaal.
    pi_30336709
    ik zou gewoon naar de winkel gaan waar je de tel, hebt gekocht en dan vragen wat je er tegen kunt doen. is wel het makkelijkst.
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
      dinsdag 6 september 2005 @ 23:38:16 #194
    125004 SaRo
    Divieto Di Caccia
    pi_30339017
    quote:
    Maar die ipodsokjes zijn 6 voor 29 euro
    1 voor 5 euro zie ik wel zitten
    pi_30359820
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef SaRo het volgende:

[..]

Maar die ipodsokjes zijn 6 voor 29 euro
    1 voor 5 euro zie ik wel zitten
    [Inkoopactie 2] Ipod sokken!
    pi_30359945
    Godver, ik wil 'm
    pi_30360398
    Heb je hem nou nog niet?
    pi_30360634
    Ik heb em 5 dagen geleden besteld
    pi_30360949
    Dan duurt het vast niet lang meer.. (hoop ik voor je)
    Moet zeggen, heb mijn K750i nou al ruim 2 weken, en hij me nog steeds niet gaan vervelen
    pi_30361127
    quote:
    Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef SureZal het volgende:
    ik zou gewoon naar de winkel gaan waar je de tel, hebt gekocht en dan vragen wat je er tegen kunt doen. is wel het makkelijkst.
    Heb em via bestelmaar.nl gekocht
    Maar wel met een Orange-abonnement, dus ik zal binnenkort maar es langs de Orange Shop.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')