Ej Ad, ik heb em ook besteldquote:
nee, dat kan niet, je zit vast aan dat klote ding van SE. Er schijnt wel ooit een nieuwe versie te komen die beter is voor muziek.quote:Op zondag 4 september 2005 12:44 schreef Skv het volgende:
Is er overigens al zo'n verloop-jackje naar 3,5mm verkrijgbaar, zodat ik een normale koptelefoon er op aan kan sluiten?
Hij is dr dus welquote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nee, dat kan niet, je zit vast aan dat klote ding van SE. Er schijnt wel ooit een nieuwe versie te komen die beter is voor muziek.
Oh mooiquote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij is dr dus wel
Alhoewel ik 19 E wel redelijk prijzig vind voor zo'n kutstekkertje.
Die kost toch 70 euro ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef Steve-O het volgende:
Die headset van de w800 kan dat
Koop die gewoon .
Dat is niet zo'n moeilijke:quote:Op zondag 4 september 2005 19:18 schreef Skv het volgende:
Welke formaat filmpjes kan je er overigens op kijken?
quote:# Video afspeelfunctie
* 3GP speler
Kun je hier een foto van plaatsen?quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef steve2003 het volgende:
kan iemand mij ff vertellen waar ik de theme kan downloaden die op alle reclame borden etc staan, met die brug en gebouwen enzo...
/helpt/quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/744522/4/50#30269381]zondag 4 september 2005 20:54
Kun je hier een foto van plaatsen?
Ik heb zoiets zelf gemaakt, alleen geen 1 koptelefoon klinkt er fatsoenlijk op, interne versterkertje is niet zo super.quote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oh mooi. Ga hem meteen bestellen
. De koptelefoon/headset die er standaard bij zit is echt super onhandig en veel te groot, die oortjes blijven niet zitten.
Ik vond wel een ander theme met dezelfde brug:quote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar bestaat er niet een hele theme ofzo?
Ik heb gewoon de brug uit de K750i foto geriptquote:Op zondag 4 september 2005 21:18 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar bestaat er niet een hele theme ofzo?
eerst je kabel weer loshalen??quote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Bananenman het volgende:
Waarom doet een gewone .gif screensaver (bewegend dus) het niet als ik hem via kabeltje op k750i zet?
Dat is inderdaad vreemd. Doet ie dat met alle gifjes??quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef Bananenman het volgende:
Ja gedaan, het gifje staat dan gewoon op de telefoon, maar beweegt niet, eerste frame staat 'ie gewoon stil op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |