abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30217483
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef Skv het volgende:
Niet meer zeiken.
Ik heb em besteld
In 't zilver, en deze week komt ie denk ik binnen.
Ik wil hem ook nog steeds hebben, maarja ik heb het geld er niet echt voor .
pi_30218568
ik heb mijn SE K750i nu nog niet 1 dag, maar hij is meteen al vastgelopen....

ik dacht dus, ik ga hem ff updaten, maar dat lukt niet...

als ik op de SE site all vensters door heb geklikt naar waar ik zijn moet, krijg ik dit
http://uploadx.net/bin/?id=rdv2l6s=

en zo blijft het dus de hele tijd.... kan iemand mij helpen??
pi_30219304
en nog een paar dingen die niet kloppen... ik heb foto's van me computer naar me telefoon gesleept, naar dezelfde map als waar de foto's staan die ik gemaakt heb met de camera, op de telefoon zie ik die niet terug...

en het thema wat je op de telefoon op alle reclames ziet, met die mooie brug enzo, die staat helemaal niet op mijn telefoon die vond ik juist zo mooi, weet iemand waar ik die kan downloaden? op de SE site kon ik hem zojuist niet vinden....
pi_30219433
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef steve2003 het volgende:
en nog een paar dingen die niet kloppen... ik heb foto's van me computer naar me telefoon gesleept, naar dezelfde map als waar de foto's staan die ik gemaakt heb met de camera, op de telefoon zie ik die niet terug...

en het thema wat je op de telefoon op alle reclames ziet, met die mooie brug enzo, die staat helemaal niet op mijn telefoon die vond ik juist zo mooi, weet iemand waar ik die kan downloaden? op de SE site kon ik hem zojuist niet vinden....
Je ziet het pas op je telefoon staan als je de kabel er weer af haalt...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30219721
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dus je betaald 26 euro en je gebruikt je abbo nieteens ?
Haal hem wel een keer tevoorschijn als ik de belminuten nodig heb, m'n eigen sim-only abonnement is nu nog steeds goed genoeg iedere maand...
pi_30219965
Als je toch prepaid besteld neem dan de w800i is nog ff duurder
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30223344
behalve de 512 mb pro memorystick, wat zijn de verschillen met de K750i, voor zover ik lees zit er dezelfde camera in
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_30226009
Verschillen zijn

-512 mb memorytick
-Andere(betere) headset
-Andere behuizing
-Wat aanpassingen aan het mediaplayer gedeelte.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30227223
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Eindelijk!!! Jij loopt al maanden rond te zwerven in de k750i en w800i topics en wilde eerst nog zo graag een w800i nemen. Ik ben blij dat je dan toch eindelijk een k750i besteld hebt! Je zult er geen spijt van krijgen!
Tsjah, moest ff zeker zijn, en toen ik wist dat 'ie in het zilver zou komen wou ik die hebben natuurlijk
Betaal er nu 331 incl verzenden (rembours) voor. En hij komt als het goed is deze week binnen
Ben wel beetje overgehaald doordat een aantal vrienden en mn vriendin de k750i heeft, en ik laatst ff heb kunnen spelen met de w800i. Dat is wel een tof ding, maar mij kennende zit dat klepje over de camera binnen 3 dagen vol met zand en/of andere rotzooi.

Dus toch maar ff de knoop doorgehakt en de k750i besteld

Iemand een site waar je wat handige programma's kan downloaden?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_30228109
Foto;s maken zonder camera geluid gaat als volgt:

- Open tijdens het bellen het klepje van je camera. Als je nu een foto maakt, krijg je geen irritant geluid. Bel bijvoorbeeld naar je voice mail, bij sommige providers is dat gratis. Of bel een of andere gratis 0800 klantenservice en maak een paar foto's!!
pi_30229476
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:30 schreef debaasbaas het volgende:
Foto;s maken zonder camera geluid gaat als volgt:

- Open tijdens het bellen het klepje van je camera. Als je nu een foto maakt, krijg je geen irritant geluid. Bel bijvoorbeeld naar je voice mail, bij sommige providers is dat gratis. Of bel een of andere gratis 0800 klantenservice en maak een paar foto's!!
Ja dat is handig...
pi_30229940
Ik heb dat ding nu 2 maanden en hij begint toch een beetje rare dingen te doen, zo kan ik hem niet meer via de PC benaderen met de USB kabel? Foto's maken wil ook niet meer 100% lukken en nog wat kleine dingen. Volgende week maar een keertje naar de Orange shop..
pi_30230198
fabrieksinstellingen terugzetten helpt niet?
pi_30230874
Het zijn vooral hardware-matige problemen, ik kan alleen foto's maken als ik die knop op een bepaalde manier indruk (scheef naar rechts) en dat ik geen connectie met de PC kan krijgen heeft ook niet met de software te maken denk ik. Wel erg irritant trouwens, ik kan hem nu ook niet opladen via de USB kabel en mn adapter ligt nog in Groningen .
pi_30231454
Lijkt me idd een geval van teruggaan.
pi_30232469
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Iemand een site waar je wat handige programma's kan downloaden?
http://howardforums.com/showthread.php?t=695027

hier staan wel veel spellen. programma's heb je (bijna) niet voor de k750i maar ja, misschien moet dat nog komen.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_30232858
Net eentje aangeschaft! Op het eerste gezicht erg enthousiast, radio luisteren is wel grappig. Hoge kwaliteit camera ook, jezus, wel ff wennen t.o.v m'n SE T610.

Nu even topics doorlezen voor toffe games/apps
pi_30240927
D''r is ook een plastic beschermhoesje beschikbaar voor de k750i.

Collega van mij had 'm al en beviel goed..
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:39:50 #144
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30241445
en heeft die collega ook verteld waar hij hem vandaan heeft?
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:49:49 #145
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30241757
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:21 schreef galbrecht het volgende:

[afbeelding]

denk niet dat dat de officiele is
pi_30241762
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:21 schreef galbrecht het volgende:

[afbeelding]

Wat een afschuwelijk hoesje. Ik heb er een ipod sok omheen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30242222
Dat is volgens mij wel het officiele hoesje, had ie gekocht bij vodafone shop ofzo..
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_30242448
Ohja hij koste een 10tje
pi_30250137
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Wat een afschuwelijk hoesje. Ik heb er een ipod sok omheen...
werkt goed he
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_30250817
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef galbrecht het volgende:
Dat is volgens mij wel het officiele hoesje, had ie gekocht bij vodafone shop ofzo..
Hij's niet officiëel en hij's lelijk! Gewoon voorzichtig mee omgaan en geen andere dingen in dezelfde broekzak bewaren als de k750i!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')