abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29934102

Sony Ericsson K750i
Met de K750i heeft Sony Ericsson weer een schitterend telefoontje op de markt gebracht. Compact, modern, stijlvol en vol met entertainmentfuncties. Hij wordt gepromoot als dè "imagingtelefoon", maar natuurlijk kan 'ie nog veel meer dan dat!

Specificaties

• Display
    176x220 pixel
    LCD, 262K kleuren
  • Geluid
    Polyfonisch geluid van 40 tonen
  • Geheugen
    34 MB
  • Netwerken
    GSM 900
    GMS 1900
    GSM 1800
  • Beschikbare kleuren
    Oxidized Black
    Blasted Silver
  • Afmetingen
    100 x 46 x 20.5 mm
  • Gewicht
    99 gram (incl. accu)

Features
  • 2,0 Megapixel camera voor het maken van foto's en video's met autofocus en 4x digital zoom
  • RDS FM-radio
  • Mediaspeler met mp3, aac en mpeg4 support en equalizer
  • Play/pauze-knop en volumeknoppen aan de zijkanten
  • Memory Stick Duo-slot voor het uitbreiden van het geheugen tot 2 GB (64 MB Memory Stick Duo meegeleverd).
  • Bluetooth
  • IR-poort
  • USB-kabel meegeleverd
  • Stereo headset meegeleverd
  • Standbytijd max. 400 uur, gesprekstijd max. 9 uur

Links
  • K750i op sonyericsson.com
  • K750i foto's
  • K750i handleiding (PDF)
  • Sony Ericsson Themes Creator
  • Sony Ericsson Update Service voor de K750i
  • memorystick.com

Vergelijkbare Sony Ericsson Telefoons
  • W800i - Walkman versie van de K750i
  • D750i - T-Mobile's versie van de K750i

Voorgaande Topics
    1 | 2 | 3 |

Vergelijkbare Sony Ericcson Topics
  • SonyEricsson W800i #2
  • T mobile's Sony ericsson d750

Foto's gemaakt met de K750i

Foto's zijn uit het vorige topic gemaakt door -Marjo-.

(OP)

[ Bericht 6% gewijzigd door grunge-metal op 26-08-2005 00:25:32 (Foto's toegevoegd) ]
  • pi_29934796
    Ik wil dit topic zien in MyAT
    pi_29935366
    iemand nog sites waar ik games van af kan downloaden zonder 200 euro aan gprs kosten te betalen?
    pi_29936663
    YES!!! deze week komt ie
      woensdag 24 augustus 2005 @ 23:22:03 #5
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_29939731
    Ik hoop dat de mijne nog leeft, en niet dat meneer Ali van dat gare bedrijfje hem heeft vermoordt...
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_29939816
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef brrrrrrt het volgende:
    Ik wil dit topic zien in MyAT
    Same here...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_29944398
    Ben er ook nog steeds èrg tevreden mee! En ik wacht nog steeds totdat de HPM-70 headset eens ergens verkrijgbaar is!
      donderdag 25 augustus 2005 @ 10:05:38 #8
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_29948488
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 01:19 schreef P-Style het volgende:
    Ben er ook nog steeds èrg tevreden mee! En ik wacht nog steeds totdat de HPM-70 headset eens ergens verkrijgbaar is!
    Ik ook, enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Ik begin die meegeleverde dingen echt zat te worden namelijk Ik moet trouwens nog steeds een geheugenkaart erbij kopen maar het komt er niet echt van laatste tijd.

Vrij uitgebreide TVP dus
    Maar toch niet helemaal.
    pi_29948625
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Gizmore het volgende:
    Ik ook, enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Ik begin die meegeleverde dingen echt zat te worden namelijk
    Ik geloof dat 'ie nu ergens in september uitkomt...
    quote:
    Ik moet trouwens nog steeds een geheugenkaart erbij kopen maar het komt er niet echt van laatste tijd.
    Dan bestel je d'r toch eentje online? Als je tijd hebt om een berichtje te typen op Fok! dan heb je vast ook tijd om online een memory stick duo'tje te kopen.
    pi_29949050
    Is het mogelijk om de SMSjes op je telefoongeheugen op te slaan?
    Las in het vorige topic dat 'ie na 69 smsjes vol zit
    Schiet niet op natuurlijk.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_29949256
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Skv het volgende:
    Is het mogelijk om de SMSjes op je telefoongeheugen op te slaan?
    Las in het vorige topic dat 'ie na 69 smsjes vol zit
    Schiet niet op natuurlijk.
    Sms'jes worden natuurlijk op je telefoongeheugen opgeslagen. Je kunt ze alleen niet echt beheren en na een tijdje kun je er gewoon niet meer opslaan. Terwijl je héél veel geheugen in deze telefoon kunt proppen. Opzich best een vreemde keuze van SonyEricsson.
    pi_29949400
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Sms'jes worden natuurlijk op je telefoongeheugen opgeslagen. Je kunt ze alleen niet echt beheren en na een tijdje kun je er gewoon niet meer opslaan. Terwijl je héél veel geheugen in deze telefoon kunt proppen. Opzich best een vreemde keuze van SonyEricsson.
    Op m'n 2 jaar oude Samsung kan ik er 50 in het Tel geheugen en 20 op mn SIM
    Die sim hou ik dus ook bij deze telefoon, met als resultaat dat ik er alsnog maar 70 in totaal kan?
      donderdag 25 augustus 2005 @ 13:16:28 #13
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_29953578
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:12 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik geloof dat 'ie nu ergens in september uitkomt...
    [..]

Dan bestel je d'r toch eentje online? Als je tijd hebt om een berichtje te typen op Fok! dan heb je vast ook tijd om online een memory stick duo'tje te kopen.
    September? Damn, das echt nog lang..
    Het is ook meer een geldkwestie eigenlijk
    Maar toch niet helemaal.
    pi_29957098
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 10:48 schreef Skv het volgende:
    Op m'n 2 jaar oude Samsung kan ik er 50 in het Tel geheugen en 20 op mn SIM
    Die sim hou ik dus ook bij deze telefoon, met als resultaat dat ik er alsnog maar 70 in totaal kan?
    Nee, ik geloof dat de k750i er inderdaad zo'n 200 kan opslaan en dan is dat dus alle ontvangen sms'jes plùs alle verzonden sms'jes. Verder plaatst de k750i de sms'jes standaard in het (veel te weinig gereserveerde gedeelte) van het telefoon geheugen. Eventueel kun je sms'jes naar je SIM kopiëren en de k750i noemt dat dan "opgeslagen items". Bij de SIMs van de meeste providers kun je rond de 20 sms'jes op je SIM kwijt.

Misschien dat de opslag capaciteit met de toekomstige firmware upgrade nog eens vergroot wordt.
    pi_29957138
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef Gizmore het volgende:
    September? Damn, das echt nog lang..
    Het is ook meer een geldkwestie eigenlijk
    Ach... over een week is het alweer september.
      donderdag 25 augustus 2005 @ 15:02:56 #16
    55581 L3viathan
    Hollywood Hootsman
    pi_29957470
    tvp
    nog steeds geen problemen met mn k750 gehad
    Just a fool will play tricks on Angus McSix
    pi_29957566
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef L3viathan het volgende:
    nog steeds geen problemen met mn k750 gehad
    ... en waarom zou je?
    pi_29958254
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef P-Style het volgende:

[..]

... en waarom zou je?
    Omdat ie nog al is vast loopt..
    Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
      donderdag 25 augustus 2005 @ 15:28:54 #19
    114305 Gizmore
    En aldus zal geschieden.
    pi_29958515
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ach... over een week is het alweer september.
    Dat was ik allang weer vergeten Maar dan nog: ik had ze nu al moeten hebben eigenlijk
    Maar toch niet helemaal.
    pi_29958890
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef galbrecht het volgende:
    Nooit iets van gemerkt.
    pi_29958986
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 15:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nooit iets van gemerkt.
    Ik de laatste tijd (miss. door update) ook niet meer maar toen ik 'm net had wel een paar keer..
    Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
    pi_29959376
    Vanavond ga ik hem bestellen bij GSM track, mooie prijs, betrouwbaar bedrijf en ruim op voorraad.
    In Hengelo zat ook een tent die hem voor minder verkocht amar ik vertrouwde ze niet..
    Progress heet het, maar volgens mij is het allemaal grijze import en bovendien moest je zelf dokken voor eventuele reparatie's en verzendingen, mocht er echt iets mis mee zijn...
    En dat doen we dus niet..
      donderdag 25 augustus 2005 @ 15:54:50 #23
    55581 L3viathan
    Hollywood Hootsman
    pi_29959464
    quote:

[..]

Bij mij is hij nog geen een keer vast gelopen..
    Ook niet voordat ik de firmware update erop had gezet..
    pi_29961068
    Yaaay, ik heb er ook één!

Gelijk vanmorgen al vastgelopen toen ik aan het prutsen was met mijn bluetooth carkit. Maar ik ben met bluetooth niet anders gewend dat dingen regelmatig vastlopen. Ik weet niet wat het is, maar mijn PDA loopt ook al regelmatig vast en mijn bluetooth GPS heb ik ook al een keer batterij eruit en er weer in moeten doen omdat mijn PDA hem niet kon vinden.

Mijn conclusie is vooralsnog: wil je bluetooth, dan moet je de vastlopers op de koop toe nemen.
    pi_29961130
    Heet iemand een idee hoe ik hem wat unieker van kleur kan maken? Dwz. zijn er ombouwsetjes voor, met andere behuizingen enzo?

Ik bedoel niet ombouwen naar W800 ofzoiets, dat topic heb ik al gezien.
    pi_29961258
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 16:38 schreef RetepV het volgende:
    Heet iemand een idee hoe ik hem wat unieker van kleur kan maken? Dwz. zijn er ombouwsetjes voor, met andere behuizingen enzo?

Pak een spuitbus met alkyd verf...
      donderdag 25 augustus 2005 @ 17:19:51 #27
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_29962894
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_29963693
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 16:38 schreef RetepV het volgende:

check dit. dit is een topic waarim staat uitgelegd hoe je de k750i uit elkaar kunt halen. Als je hem uit elkaar haald kun je denk ik wel overspuiten ofzo (ik vind de k750i zo al mooi genoeg )

http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=870

ja, ik weet dat je geen reclame enzo mag maken voor andere fora
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_29963725
    quote:

[..]

niets van gemerkt :/
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_29963788
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef Woutey het volgende:
    iemand nog sites waar ik games van af kan downloaden zonder 200 euro aan gprs kosten te betalen?
    http://howardforums.com/showthread.php?t=695027
    すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
    pi_29968893
    Ik zat ook eens naar dit toestel te kijken, maar begrijp ik het nu goed dat je bij telfort, ook al heb je geen minuut gebeld, toch extra mag gaan betalen voor je smsjes, als je geen sms bundel erbij koopt?
    pi_29971798
    quote:
    Kut is dat .
    Daarom heb ik een k750 bij kpn gewonemen zijn standaard simlockvrij
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_29972649
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef Steve-O het volgende:
    Kut is dat.
    Daarom heb ik een k750 bij kpn gewonemen zijn standaard simlockvrij
    De k750i is eigenlijk overal simlockvrij. Alleen de Vodafone versie is gesimlocked. Nou heb ikzelf ook een simlock abo, maar ik heb m'n k750i dan ook los gekocht! Volgens mij is de vodafone versie ook de enige zilveren versie.
    pi_29973105
    ik heb de d750i besteld bij T-Mobile (contract verlenging ), maar nu zat ik eens op de Sony Ericsson site te kijken of ik een nieuw houdertje voor m'n carkit moet hebben.... maar op de pagina van de d750i staat helemaal niks over carkits, en bij de k705i staat een hele andere carkit!

kan iemand hier meer over vertellen? Want als ie niet op m'n carkit past gaat ie dus mooi terug! Ik heb nu een t610 met een 'advanced car kit' ...
    pi_29975045
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Xcalibur het volgende:
    ik heb de d750i besteld bij T-Mobile (contract verlenging ), maar nu zat ik eens op de Sony Ericsson site te kijken of ik een nieuw houdertje voor m'n carkit moet hebben.... maar op de pagina van de d750i staat helemaal niks over carkits, en bij de k705i staat een hele andere carkit!

kan iemand hier meer over vertellen? Want als ie niet op m'n carkit past gaat ie dus mooi terug! Ik heb nu een t610 met een 'advanced car kit' ...
    Sony Ericsson heeft met z'n nieuwe telefoons (waaronder de k750i/d750i/w800i) een nieuwe aansluiting geïntroduceerd genaamd "fastport". Deze is niet compatible met de aansluiting onderaan je t610. Je zult je d750i dus niet kunnen gebruiken met je t610 carkit.
    pi_29975607
    zou dat dan een kwestie zijn van een ander kabeltje? of zou het ding ook niet compatible zijn met m'n carkit zelf? (hoewel ik niet inzie waarom dat niet zou kunnen, spraak is spraak tenslotte....)
    pi_29975738
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Xcalibur het volgende:
    zou dat dan een kwestie zijn van een ander kabeltje? of zou het ding ook niet compatible zijn met m'n carkit zelf? (hoewel ik niet inzie waarom dat niet zou kunnen, spraak is spraak tenslotte....)
    Aangezien "het kabeltje" onderdeel is van de gehele carkit ben ik bang dat je een nieuwe carkit moet hebben
    pi_29977568
    Woensdag gekocht, geweldig speelgoed.
    pi_29977889
    Kan iemnad nog wat foto's plaatsen die ze gemaakt hebben?
    Filmpjes wi ik eigenlijk ook wle graag zien...
    Die heb ik nog helemala niet gezien.
    Hij is vandaag besteld, vd week krijg ik het contract binnen wat ik terug moet sturen.
    pi_29978098
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef kibber het volgende:
    Kan iemnad nog wat foto's plaatsen die ze gemaakt hebben?
    Filmpjes wi ik eigenlijk ook wle graag zien...
    Die heb ik nog helemala niet gezien.
    Hij is vandaag besteld, vd week krijg ik het contract binnen wat ik terug moet sturen.
    In het vorige topic heb ik foto's geplaatst....

Sony Ericsson K750i - Deel 3
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    pi_29978375
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Die had ik al gezien, mooie foto's!
    Heb je toevallig ookm filmpjes?
    pi_29978596
    Filmpjes heb ik nog niet gemaakt...
    Woeiii - Blog
    pi_29980507
    quote:
    Op donderdag 25 augustus 2005 23:43 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik heb de foto's ook in de OP geplaatst .
    pi_29980644
    Nog steeds een tvp voor mij.
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_29980788
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 00:26 schreef grunge-metal het volgende:

[..]

Ik heb de foto's ook in de OP geplaatst .
    Woeiii
    Woeiii - Blog
    pi_29985243
    quote:
    Aangezien "het kabeltje" onderdeel is van de gehele carkit ben ik bang dat je een nieuwe carkit moet hebben
    nee, het kabeltje moet je er los bijkopen.... zie ook hier:
    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pp4_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=9916
    pi_29986633
    Hij komt over 6 dagen

Vraagje: Welke soorten geheugen zijn er voor de k750i beschikbaar, en hoeveel gaan die krengen ongeveer kosten?
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:06:33 #48
    127973 bolletje_8
    Boomknuffelaar
    pi_29986889
    Even een tvp met mijn andere kloon.
    pi_29988008
    Ik zit dus te overwegen welke telefoon ik koop met mijn verlening van mijn abo. Maar ik heb eerlijk gezegd een voorkeur voor Nokia.
    Mijn broertje heeft een sony ericsson maar na een aantal maanden is zijn "joystickje" dus dat ding in het midden, naar de klote. Het reageert niet meer of extreem slecht nog. Nu blijkt dat bij Sony dat dit wel veel vaker voorkomt. Iemad daar nu al last van bij deze?
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:14:56 #50
    55581 L3viathan
    Hollywood Hootsman
    pi_29988742
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Ik zit dus te overwegen welke telefoon ik koop met mijn verlening van mijn abo. Maar ik heb eerlijk gezegd een voorkeur voor Nokia.
    Mijn broertje heeft een sony ericsson maar na een aantal maanden is zijn "joystickje" dus dat ding in het midden, naar de klote. Het reageert niet meer of extreem slecht nog. Nu blijkt dat bij Sony dat dit wel veel vaker voorkomt. Iemad daar nu al last van bij deze?
    nee.. ook nooit last van gehad bij mn t610 die ik 2 jaar gehad heb..
    maar ik vraag me soms af hoe mensen met hun telefoon omgaan
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:27:18 #51
    9030 Mr.Black
    sucks to be me
    pi_29989131
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 00:45 schreef firestorm33 het volgende:

[..]

Ik ben gisteren naar belcompany gegaan, hebben nu een aanbieding k750i gratis bij een 1 jarig telfort abbo 150 minuten. Daarbij krijg nog eens elke maand 75 minuten extra, die je dan wel alleen kan gebruiken naar vaste nummers. Verder de eerste 10 maanden elke maand 10 euro korting en na dat jaar de eerste 2 of 3 maanden (weet ik niet meer zeker) geen abbo kosten. Dus je betaalt maar 2 maanden 21 euro de rest 11 euro en een gratis k750i.
    Mooier kan toch niet???

Verder een prima gsm die hele mooie foto's maakt, ben er tot nu toe nog echt tevreden mee.
    Is dat niet alleen met abbo voor 200 minuten?
    Don't love if you want to die in peace.
    pi_29994295
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef L3viathan het volgende:

[..]

nee.. ook nooit last van gehad bij mn t610 die ik 2 jaar gehad heb..
    maar ik vraag me soms af hoe mensen met hun telefoon omgaan
    Precies, gewoon voorzichrig mee zijn..
    Zo moeilijk is het niet..
    pi_30015671
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 09:54 schreef Schreeuwkloon het volgende:
    Hij komt over 6 dagen

Vraagje: Welke soorten geheugen zijn er voor de k750i beschikbaar, en hoeveel gaan die krengen ongeveer kosten?
    Staat in de OP. Prijzen variëren sterk. Het is aan te raden om je geheugen te bestellen via een (goedkope) webshop.
    pi_30034933
    Heb ook maar een K750i via Telfort gehaald. Ik had toevallig nog een 512mb MS Pro Duo liggen, dus dat kwam ook alweer mooi uit

Prima toestel, hoewel dat geluid tijdens het maken van een foto best irritant is... Daarentegen, die spelletjes/thema's bevallen prima, genoeg te vinden op internet ! Daar komt ook nog eens bij dat die telefoon redelijk samengaat met m'n carkit (Parrot CK3100), in tegenstelling tot m'n oude Nokia 6230. Jammer dat ie af en toe gewoon geen connectie meer heeft tussen telefoon/carkit, maar ik ga er vanuit dat ze bij Parrot nog steeds aan het werk zijn om daar een nieuwe firmware voor uit te brengen
    pi_30037863
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 18:31 schreef Sm0keZ het volgende:
    Ik had toevallig nog een 512mb MS Pro Duo liggen...
    Hèhè... Da's handig!
    pi_30038751
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 18:31 schreef Sm0keZ het volgende:
    Heb ook maar een K750i via Telfort gehaald. Ik had toevallig nog een 512mb MS Pro Duo liggen, dus dat kwam ook alweer mooi uit

Prima toestel, hoewel dat geluid tijdens het maken van een foto best irritant is... Daarentegen, die spelletjes/thema's bevallen prima, genoeg te vinden op internet ! Daar komt ook nog eens bij dat die telefoon redelijk samengaat met m'n carkit (Parrot CK3100), in tegenstelling tot m'n oude Nokia 6230. Jammer dat ie af en toe gewoon geen connectie meer heeft tussen telefoon/carkit, maar ik ga er vanuit dat ze bij Parrot nog steeds aan het werk zijn om daar een nieuwe firmware voor uit te brengen
    Als je toestel op stil staat is het fotogeluid ook uit. Bij mij iig wel...
    Woeiii - Blog
    pi_30040764
    geheugen is wel aardig duur voor deze telefoon. ms pro duo 1 gig heb ik gekocht voor 100 euro via marktplaast een paar maand geleden, omdat webshops meestal lange levertijd en/of hoge verzendkosten hebben..

zelfgemaakte filmpjes zijn trouwens wel kut, vaak blokkerig en lage resolutie.. filmpjes (bv van de computer) kan die wel goed afspelen zonder blokken..
    pi_30041066
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Serieus? Bij mij niet.. Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
    pi_30042980
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef galbrecht het volgende:

[..]

Serieus? Bij mij niet.. Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
    Ehh, dat doet ie gewoon...
    Woeiii - Blog
    pi_30045654
    ik heb nog iets raars gemerkt:
    als ik 'm met de usb kabel aan mijn pc hang, zegt hij dat hij aan het opladen is.
    Maar ik heb het eens een tijdje aangekeken, en toen ik hem erin prikte, stond hij op 88% vol, en na een uur of twee was dat gezakt tot 87-86-85% ????
    In die tijd heb ik er niks mee gedaan, niet gebeld, geen muziek mee afgespeeld enz.

Natuurlijk gebruikt hij wel energie als hij aanstaat: hij houdt periodiek contact met de dichtstbijzijnde gsm antenne, dan zie je het beeld op je monitor trillen (als hij naast je computer ligt zoals bij mij).
    Maar dat kost kennelijk dus meer energie dan hij binnenkrijgt via de usb kabel en dat verbaast me.
    pi_30047519
    mmm, kan echt niet wachten tot ik mn foon heb..
    pi_30048413
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Hmm da's wel wat vreemd... Ik heb in het menu werkelijk *elk* geluid uitgezet, en alsnog wordt ik weer getrakteerd op een zooitje herrie wanneer ik een foto wil maken... Welke firmware versie heb je erop staan? Misschien dat het in een van de eerste releases nog niet erin stond, maar dat het later is meegeleverd ivm privacyrecht enzo, dat mensen erop geattendeerd worden wanneer zij op de foto worden gezet (Zal vast weer zoiets zijn, typisch Sony )
    pi_30048471
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hèhè... Da's handig!
    Naja, toevallig valt ook wel weer mee eigenlijk... Had ik een paar weken geleden gehaald voor m'n camera voordat ik op vakantie ging
    pi_30051408
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 02:29 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Hmm da's wel wat vreemd... Ik heb in het menu werkelijk *elk* geluid uitgezet, en alsnog wordt ik weer getrakteerd op een zooitje herrie wanneer ik een foto wil maken... Welke firmware versie heb je erop staan? Misschien dat het in een van de eerste releases nog niet erin stond, maar dat het later is meegeleverd ivm privacyrecht enzo, dat mensen erop geattendeerd worden wanneer zij op de foto worden gezet (Zal vast weer zoiets zijn, typisch Sony )
    Ik heb geen idee welke firmware versie ik heb. Hoe kan ik dat zien??
    Woeiii - Blog
    pi_30053515
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 11:02 schreef -Marjo- het volgende:
    Ik heb geen idee welke firmware versie ik heb. Hoe kan ik dat zien??
    >*<<*<*
    Rechts, sterretje, links, links, sterretje, links, sterretje

(waarbij links en rechts bewegingen zijn die je met je knuppeltje moet maken)

Zo kom je in een speciaal menu'tje terecht waar je de firmware versie kunt checken.
    pi_30054954
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

>*<<*<*
    Rechts, sterretje, links, links, sterretje, links, sterretje

(waarbij links en rechts bewegingen zijn die je met je knuppeltje moet maken)

Zo kom je in een speciaal menu'tje terecht waar je de firmware versie kunt checken.
    En dan is het software info??
    Er staat een heel verhaal bij. Ik weet niet welke info je hebben wilt...
    Woeiii - Blog
    pi_30055064
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 14:34 schreef -Marjo- het volgende:
    En dan is het software info??
    Er staat een heel verhaal bij. Ik weet niet welke info je hebben wilt...
    Typ alles maar over, dan kunnen we zien of jij een "afwijkende" firmware versie hebt.
    pi_30055484
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 14:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Typ alles maar over, dan kunnen we zien of jij een "afwijkende" firmware versie hebt.
    Ja doeiii. Tiep jij jouw versie maar. Jij wilt de afwijking weten toch??
    Woeiii - Blog
    pi_30063772
    Sorry Marjo, ik vroeg erom
    Maar welke versie ik precies heb weet ik ook niet, kan het ook weer niet aflezen aan de telefoon zelf. Het enige wat ik weet over de versie is dat het gisteren de laatste versie was. (Wilde m'n telefoon updaten via de site van sonyericsson, maar kreeg de melding dat er geen nieuwe update beschikbaar is
      maandag 29 augustus 2005 @ 08:20:19 #70
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_30066914
    Weet iemand of er nog alternatieven zijn voor het synchronisatie programma? Het wil niet synchroniseren met mijn Thunderbird-adresboek (en kalender). En ik heb niet zoveel zin om alleen voor de telefoon outlook te gaan gebruiken.
    GNU Terry Pratchett
    pi_30078737
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef steve2003 het volgende:
    YES!!! deze week komt ie
    deze week komt ie dan ECHT!!!

kut telfort
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:58:04 #72
    31048 Tha_Mars
    oh, een naambordje!
    pi_30100776
    2 uurtjes geleden binnen gekregen, en hij is mooi
    Maximaal 4 regels
    pi_30106596
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 02:29 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Niet typisch Sony, volgens mij is het zelfs een wet...
    Ik meen me dat teminste te herinneren..
    Er is ook wel wat voor te zeggen natuurlijk, mensen die foto's gaan nemen van meiden die zich om staan te kleden in het zwembad enzo....
    pi_30106703
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef steve2003 het volgende:

[..]

deze week komt ie dan ECHT!!!

kut telfort
    Ik hoop dat die van mij deze week ook komt..
    Ik zit te wachten op GSMtrack, los toestel besteld..
    Ze zouden mij het contract om de order te bevestigen toesturen..
    Donderdag besteld, vandaag nog geen contract, vanmiddag een boos mailtje gestuurd, vanmiddag een mail terug dat ze hem morgen op gaan sturen...
    Mooi zo!
    En opschieten nu!
    pi_30119203
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef kibber het volgende:

[..]

Niet typisch Sony, volgens mij is het zelfs een wet...
    Ik meen me dat teminste te herinneren..
    Er is ook wel wat voor te zeggen natuurlijk, mensen die foto's gaan nemen van meiden die zich om staan te kleden in het zwembad enzo....
    Niks tegen Sony ofzo hoor, heb er nog een tijdje gewerkt
    Maar ok, een wet daarvoor, klinkt in principe wel logisch...
    pi_30121072
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Niks tegen Sony ofzo hoor, heb er nog een tijdje gewerkt
    Maar ok, een wet daarvoor, klinkt in principe wel logisch...
    Ahhh nee oke
    Ja, ik meen me dus te herinneren dat er een wet op was....
    pi_30129695
    Zooooo GSMtrack gaat vandaag mijn pakket verzenden n.a.v mijn mail gisteren.
    Morgen binnen!!!!!
    pi_30130864
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 03:47 schreef kibber het volgende:

[..]

Ahhh nee oke
    Ja, ik meen me dus te herinneren dat er een wet op was....
    Ik heb ergens op een ander forum gelezen dat dat inderdaad het geval was...
    Woeiii - Blog
      woensdag 31 augustus 2005 @ 21:43:46 #79
    31048 Tha_Mars
    oh, een naambordje!
    pi_30145888
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik heb ergens op een ander forum gelezen dat dat inderdaad het geval was...
    Ik heb de telefoon nu 2 dagen, nouja 1,5 dag, maar als ik hem op stil zet maakt hij bij het foto maken ook geen geluid
    Maximaal 4 regels
    pi_30146350
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Ik heb de telefoon nu 2 dagen, nouja 1,5 dag, maar als ik hem op stil zet maakt hij bij het foto maken ook geen geluid
    Bij mij ook, maar bij sommigen dus juist wel...
    Woeiii - Blog
      woensdag 31 augustus 2005 @ 22:07:44 #81
    31048 Tha_Mars
    oh, een naambordje!
    pi_30146878
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 21:54 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Bij mij ook, maar bij sommigen dus juist wel...
    vreemd...
    Maximaal 4 regels
    pi_30165797
    Ik wil die zilveren, prepaid.
    Maar waar kan je die goedkoop krijgen?
    Webshop die 'm goedkoop zou hebben (progress.nl) heeft geen zich t op leverdatum.
    En daar kost 'ie maar 328.
    Die prijs zoek ik 'm voor.

Iemand meer ideeën?
    Ohja, ik wil geen Vodafone branded bagger
    pi_30166417
    SonyEricsson K750i Zilver goedkoopste.nu ¤ 321.00
    pi_30166737
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:20 schreef Skv het volgende:
    Webshop die 'm goedkoop zou hebben (progress.nl) heeft geen zich t op leverdatum.

Iemand meer ideeën?
    Progress raad ik je af...
    Grijze import...
    Als er iets mis mee is, moet de telefoon naar het buitenland, de verzend en reparatiekosten moest je zelf betalen, ik heb ze daar over gemailt.
    pi_30166983
    Ik heb nu mijn toestel binnen!
    Prachtig ding!
    klopt het dat firmware versie R1L002 de laatste is?
    Ik krijg die drivers trouwens niet aan de praat, als ik mijn telefoon via de usb manier aansluit op mijn laptop en ik ga nieuwe hardware instaleren ziet Windows hem wel, als ik de locatie waar de drivers opgeef aangeef kan windows geen drivers vinden...
    pi_30167419
    Ik weet trouwens ooknog niet hoe ik de toetsenblokade aanzet..
      donderdag 1 september 2005 @ 15:17:13 #87
    13250 Lod
    Sapere aude!
    pi_30167550
    * en dan de knop rechtsbovenin onder het scherm waar dan BLOK. aan komt te staan (bij mij dan)
    GNU Terry Pratchett
    pi_30168622
    dank je!
    pi_30171665
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 14:20 schreef Skv het volgende:

Iemand meer ideeën?
    Anders ga je ff een prepaid pakket voor ruim 300¤ kopen

Neem dan een abbo van 1 jaar oid zijn ze gratis

Wat zijn die opaders trouwens pleuris duur
    25.95¤ voor een oplader

had er heleaas wel 1 nodig want de mijne is kwijt
    pi_30171804
    Gratis

Ja 12 * 21,50 is inderdaad gratis
    pi_30172032
    12*21,50 = 258 euro. Je krijgt dan 150 belminuten per maand ?
    of betaal je dan alsnog die 0,22 euro per minuut
    Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
    pi_30172098
    Nou voor 6 tientjes meer heb je niet zo'n contract en mag je erin douwen wat je maar wilt

En het is overigens 24*12 = 288 + 12,50 verzendkosten = 300 euro. Nouhou, wat is die telefoon toch gratis!
    pi_30172160
    vergeet niet dat er al iemand hier op 't forum rondloopt die z'n mobieltje (en garantie) kwijt is doordat er een sjakie probeerde het ding simlockvrij te bikken
    pi_30172840
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 17:20 schreef Geqxon het volgende:
    Gratis

Ja 12 * 21,50 is inderdaad gratis
    En dat is dan nog altijd goedkoper als een prepaid pakket
    Bij prepaid kan leg je ruim 300 euro neer en kan je nog elke maand gaan opwaarderen
    Wie zal er dan duurder uitkomen denk je ?

En welke josti koopt er nou zo'n dure mobiel om er dan een prepaid kaart in te hangen
    pi_30173098
    Hij is los 321 euro. Ik durf te wedden dat hij met prepaid en simlock nog altijd goedkoper is dan 300 euro
    pi_30173910
    12,50 verzendkosten? geen stap-de-belcompany-winkel-binnen-kosten!
    en daar staat zelfs nog iets 'exclusief bij belcompany' geneuzel ook.
    Trouwens je kunt met dat toestel onder dat contract ook nog bellen ook hoor, 150 minuten per maand zelfs. Dat zijn 150 belminuten, bijna 50 euro aan beltegoed per maand dus ?
    pi_30174180
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Geqxon het volgende:
    Hij is los 321 euro. Ik durf te wedden dat hij met prepaid en simlock nog altijd goedkoper is dan 300 euro
    Maar dan kan je nogsteeds om de zoveel tijd opwaarderen .
    pi_30174308
    Ja dat klopt. Maar ik duide op de stupiditeit van de mensen die denken dat je hem echt gratis krijgt bij een abbonement, terwijl je er altijd voor betaald!

Een voorbeeldje: ik heb een simonly pakket met cashback. Ik heb 6 maanden een 150 minuten bundel gehad, en 18 maanden een 90 minuten bundel (d8 ik). Kosten: 2,50 euro in totaal. Hier. Dan weten we ook weer hoeveel je bij een telefoonabbonement betaalt voor de telefonie
    pi_30174410
    Dat weet ik ook wel maar tegenwoordig kan je denk ik beter een abbo nemen als een prepaid pakket? En Cashback vind ik zoiezo een nutteloos iets geef dan meteen die korting .

Maar dat is offtopic

Iemand een idee hoe ik stof en zo wegkrijg waar dat pookje zit ?
    pi_30174538
    ja met zo'n busje kouwe perslucht kan je zo halen bij de telecomzaak/fotowinkel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')