Dan kijk je toch naar 1 stream volgens mij. Alleen 3 en 4 hebben nu ongeveer dezelfde shot.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb op alle streams hetzelfde beeld, een goze in een bruine trui met een blouse eronder die niet is te verstaan...
ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb op alle streams hetzelfde beeld, een goze in een bruine trui met een blouse eronder die niet is te verstaan...
RemcoW?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Remzz het volgende:
Die blonde in het bubbelbad is Lieske
Nee daar staan 2 camera's op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg geen beeld van het bubbelbad, kan dit kloppen?
Was Linda niet Belinda? Zo klonk het tijdens de introductie voor 22.00 uur...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Darklight het volgende:
In het bubbelbad zitten Lieske/Rikkert/Rob/Linda
Zou anders wel handig zijn, kunnen er vast namen onder enzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef Christine het volgende:
ik heb ook screenshots, maar geen tijd om ze online te knikkeren.
LEO!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef Maerycke het volgende:
De donkere meneer in het bubbelbad is Roel en afgestudeerd psycholoog. Ik verheug me nu al op de zijdezachtige analyses. Hoe heette die huispsycholoog van vorig jaar ook alweer?
Linda, die blonde is Lieskequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef TAA het volgende:
Wie is dat in de rood-met-witte-stippen bikini?
Wat is de url van de kanalen? Ik heb de media spy maar niet de juiste kanalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef AnTjUh het volgende:
ik heb mediaspy erop gezet weer
werkt prima!!
4 steams tegelijk mmmmmmmmmmm
Steven! Die kerel in de studio inderdaad met z'n vage praatjes die regelmatig compleet werd geslacht hier op het forum. Hopelijk is Roel zijn tegenhanger maar dan in het huisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef Scope het volgende:
[..]
LEO!Met dat eczeem... maar die zat ín het huis!
Die ander, hoe heet ie, met dat lange haar bedoel je, heet ie geen Steven ofzo?
Ik gebruik onderstaand progje voor de 4 streams...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is de url van de kanalen? Ik heb de media spy maar niet de juiste kanalen.
Oh shit, deze heb ik ook al, maar op een of andere manier werkt die niet bij mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef TAA het volgende:
[..]
Ik gebruik onderstaand progje voor de 4 streams...
http://www.robot-system.nl/bas/BB5/BBstream.zip
"Heb jij een ex die Dirk heet?"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:37 schreef Scope het volgende:
Wat zei die nou? Heet jij Dirk, Willem?
YWquote:
Kan je nagaan hoe zacht het geluid hier staatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef eborn het volgende:
"Heb jij een ex die Dirk heet?"
Pff god zal die even anders tegen het leven aan kijken. En een stuk wijzer zijn enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:42 schreef Scope het volgende:
Een of andere jackass is 100 m met een auto meegesleurd?!
lichtbruin haar, zwart jurkje... zit op de bank.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wie is de zwangere ?
Tanja. Alle bewoners zijn inmiddels op de Talpa-site vermeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wie is de zwangere ?
de zwangere muts.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:46 schreef Scope het volgende:
Die ene die op de bank zit, met die donkere ogen en in het donker? Wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |