Zou het hier in het dieettopic even wat vriendelijker mogen allemaalquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Devlinsect het volgende:
Misschien ter overvloede: plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Dus als je een pens hebt,.....blablablablablabla
Dat is mij juist afgeraden. Ik zoek niet de grenzen op, ik bouw rustig op en stop op tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 18:31 schreef Plonky het volgende:
En, ken je eigen limiet van wat je kunt. Maar, probeer wel tot het uiterste te gaan.
Helemaal mee eens, ik denk zelfs dat het heel slecht is om meteen een uur per dag te gaan bewegen als je dat niet gewend bent. Zeker als je, zoals de meesten hier, aan de zware kant ben. Gewoon rustig opbouwen. Als je echt van "nul" moet beginnen, begin dan bijvoorbeeld met een kwartiertje wandelen per dag en bouw dat uit, dat is voor veel mensen al een behoorlijke inspanning.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:30 schreef Faat het volgende:
[..]
<knipje>
Voor mensen met een hoge BMI is trouwens alle beweging goed, of je nu 5 minuutjes per dag
bezig bent of een uur. Alles is goed dus ga hier niemand lopen afkraken die "te weinig" beweegt.
Kun je wat tips en adviezen die ze geven hier posten octopussy?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef octopussy het volgende:
Nou ik heb me zojuist aangemeld bij het Streep-je-slank dieet van Margriet. .....
dat van na 19u is denk ik niet helemaal waar.Ik heb wel het advies gekregen niet na 19.00 te eten maar das mischien meer omdat je wat je na 19.00 eet niet helemaal meer verbrand omdat je lichaam zich dan gaat herstellen van de hele dag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Ik eet graag pruimen, zit opzich niet zo heel veel in zo ver als ik weet, en het is natuurlijk ook uiterst bevordelijk voor de stoelgang :p.
Trouwens, ik heb een step apparaat gekocht maar nu heb ik overdag eigenlijk geen tijd om er aandacht aan te besteden dus sta ik 's avonds een uurtje erop. Is het nou echt waar dat je na 19h geen vet meer verbrand of is dat een fabeltje?
Gaat wel lekker hiero, 84kg op het moment en bmi rond de 24.
Succes.
Volgens mij bedoelen ze dat je na 19u niet meer moet eten omdat je dat -doorgaans- niet verbrand (meeste mensen doen 's avonds niet zo veel meer). Als je 's avonds gaat trainen verbrand je dus wel vet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:28 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Ik eet graag pruimen, zit opzich niet zo heel veel in zo ver als ik weet, en het is natuurlijk ook uiterst bevordelijk voor de stoelgang :p.
Trouwens, ik heb een step apparaat gekocht maar nu heb ik overdag eigenlijk geen tijd om er aandacht aan te besteden dus sta ik 's avonds een uurtje erop. Is het nou echt waar dat je na 19h geen vet meer verbrand of is dat een fabeltje?
Gaat wel lekker hiero, 84kg op het moment en bmi rond de 24.
Succes.
Tuurlijk gaat het vandaag beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:53 schreef anne1982 het volgende:
Beetje een rotdag gehad vandaag....![]()
hopelijk gaat het morgen beter.
Dat wel, ik weet alleen niet precies hoeveel. Totaal 30 kg, maar ik heb ook een tijd alles bijgehouden op overgewicht.nl en ik heb ook een tijdje gewoon opgelet en niet bijgehouden wat ik at.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
Yppy, ben je wel afgevallen met het streep-dieet??
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:36 schreef Cutie het volgende:
Oud:
Cutie (1m87) (26,4) was 108,0 kg, weegt nu 91,0 kg en wil graag 75 kg wegen -17
Nieuw:
Cutie (1m87) (25,5) was 108,0 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -19
Onder de 90!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef Sjeen het volgende:
Beesie-Jen
Af naar de 100
![]()
moet straks volleybaltraining geven![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:47 schreef mallemeid het volgende:ik heb al een 'paar' deeltjes gemist
. Het laatste deel waar ik in postte was 54 ofzo
.
Ondertussen nog wel wat afgevallen, hier dan mijn nieuwe regeltje.
mallemeid (1m80) (39.8) was 145 kg, weegt nu 129 kg en wil graag 125 kg wegen -16
Bijna mijn doel bereikt!
Idd, dat samen sporten is wel een hele goede tip! Ik sport samen met mijn moeder of een vriendin van me, heel gezellig en tijdens het sporten wordt er flink wat afgekletst/gelachen dus meer calorieen verbrandquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:22 schreef Goipie2 het volgende:
hey,
probeer de 'standaard dagelijke dingen'(school/werk/boodschappen/ouders bezoeken etc) op de fiets of lopend te doen. Gebruik geen auto of bus, maar beweeg! Wekelijks een uurtje fitnes/steps/fietsen of iets dergelijks kan ook geen kwaad. Probeer iemand mee te krijgen, zodat je steun aan elkaar hebt.
succes,
ps. ik mag van mezelf nu nog maar 1 keer per week chips etc, meer haal/laat ik niet in huis (halen)
Niet samen met iemand anders sporten , dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef mallemeid het volgende:
Waarom alleen sporten dan?of bedoel je alleen sporten als in niks anders dan sporten helpt? Beetje gekke zin, hopelijk snap je me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |