abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:08:53 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30081318
Welkom anne en gefeliciteerd asskicking fatboy.

* Jojogirl is een weekendje weg geweest en gaat morgenochtend weer wegen. Zal wel niet heel fraai wezen, want ik kan nog steeds niet normaal sporten en zo'n weekendje weg is ook niet echt goed voor je caloriėn.
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:19:48 #52
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30081736
asskickingfatboy gefeliciteerd goed zeg...
ik update deze week niet ben er niks af en niks bij alleen maar goed
en de komende 3 weken kan ik ook geen update geven want dan ben ik 3 weken met vakantie
heb er echt heel erg veel zin in...

dus ik wil iedereen veel succes wensen met het afvallen
pi_30086584
Update ThAzOnE (1m98) (27,4) was 110 kg, weegt nu 107,6 kg en wil graag 99/100 kg wegen -2,4
Ietsjes aangekomen....
pi_30086801
ivm omstandigheden geen updates....
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:43:22 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30087364
Een dieet van veel te veel friet en alcohol en te weinig water begint hier zijn vruchten af te werpen... tel daar ook nog eens 2 weken niet rennen bij op, kun je je voorstellen welk effect het heeft

Dus... gisteren weer gaan rennen en veel water gedronken. En als avondeten een overheerlijke salade gegeten en fruit tussendoor ipv zoet.
Het effect was meteen vanmorgen weer zichtbaar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30091393
Ik was gisteren bij de dietiste 2 ons afgevallen.... In een maand!

Daar was ik dus niet helemaal tevreden mee.. Gisteren met vriendje besproken en dus afgesproken dat ik er weer heel hard tegenaan ga, in combinatie met zwemmen vanaf volgende week moet het dan wel weer goedkomen..

O ja, en ik heb blaasontsteking
Dus ik moet wel veel water drinken.... En maar weer eens flink aan de cranberrythee....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:18:44 #57
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30092301
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef Cutie het volgende:
Verder zou ik graag nog advies van jullie allemaal willen hebben.
Vorig jaar woog ik bijna 110 kilo. Toen was ik dus veel te zwaar. Nu weeg ik ongeveer 91 kilo.
Mijn streefgewicht heb ik gezet op 75 kilo. Toen ik het bijpassende BMI van dit gewicht berekende kwam ik op 21,2 uit! Is dit wel realistisch? Op zich moet het toch al prima zijn als mijn BMI rond de 23/24 zit? Dan zou mijn streefgewicht op 82 kilo zitten. Wat vinden jullie?
Je BMI mag tussen de 20 en 25 zitten om een gezond gewicht te zijn. En voor de rest: tja, wat is realistisch?! Het gaat erom hoe je je voelt en hoe je in je vel zit. Bij sommigen is dat dus eerder dan bij anderen, dus dat zul je toch voor jezelf uit moeten maken.

Goed van je hoor, dat je al zoveel afgevallen bent!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_30095844
Maeghan is op vakantie geweest, en gaat voorlopig lekker niet zeggen hoe veel ze weegt =P
Sanity is (not) statistical
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:32:15 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30096091
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Maeghan het volgende:
Maeghan is op vakantie geweest, en gaat voorlopig lekker niet zeggen hoe veel ze weegt =P
Ahhhh, wat flauw Lekkere vakantie gehad?
pi_30096800
Ja hoor, heel leuk =D
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:45:07 #61
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30126378
Tjonge hier is ook niet veel activiteit meer, jammer!

Ik ben dus net zondag terug van Cyprus, voor een conferentie. En ik ben gewoon vanochtend weer op mijn oude dieptepunt

Jippie! Nu nog alleen maar doorzetten deze week!
pi_30126435
Ik hou het al weer 2 dagen netjes vol!
Ik voel me ook gelijk een stuk minder dik, dat is ook wel prettig!

En Droeke, gewoon volhouden hoor! Kilo's die er snel aan zitten gaan er ook altijd snel weer af!
  Licht Ontvlambaar woensdag 31 augustus 2005 @ 11:47:11 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30126448
Uhm... effe geen update van mij deze week
pi_30126627
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Uhm... effe geen update van mij deze week
Ik was ook weer een paar kilo aangekomon Sjeen, gewoon door veel te veel te snacken.
Je hebt met dit weer 1 voordeel, het is helemaal niet vervelend om liters koud water te drinken en om bakken met sla te eten.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:53:20 #65
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30126648
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
En Droeke, gewoon volhouden hoor! Kilo's die er snel aan zitten gaan er ook altijd snel weer af!
Dat is het nou net: ik ben niets bijgekomen!!!

En dat terwijl ik daar er niet zo heel erg op gelet heb (weet je wel, flesje wijn bij het eten... iedere avond frietjes....)
pi_30126768
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:53 schreef Droeke het volgende:

[..]

Dat is het nou net: ik ben niets bijgekomen!!!

En dat terwijl ik daar er niet zo heel erg op gelet heb (weet je wel, flesje wijn bij het eten... iedere avond frietjes....)
Geweldig!!!! Wat goed!
En als je dan nu gezonder gaat eten enzo, dan ga je onwijs afvallen!
of draaf ik nu te veel door??
  Licht Ontvlambaar woensdag 31 augustus 2005 @ 12:05:14 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30126994
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik was ook weer een paar kilo aangekomon Sjeen, gewoon door veel te veel te snacken.
Je hebt met dit weer 1 voordeel, het is helemaal niet vervelend om liters koud water te drinken en om bakken met sla te eten.
Heb vorige week schandalig veel fastfood gehad, en had dus ook al twee weken niet meer gerend. Was maar vier ons zwaarder vandaag als vorige week, dus dat zou volgende week weer goed moeten zitten... Effe flesje watern pakken
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:09:23 #68
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30127103
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Geweldig!!!! Wat goed!
En als je dan nu gezonder gaat eten enzo, dan ga je onwijs afvallen!
of draaf ik nu te veel door??
Hahaha, ja vanaf nu moet ik wel weer goed gaan sporten en zo. Lekker weer mijn oude eetpatroon oppakken, want ik heb wel groente en fruit heel erg gemist. Vooral het verse fruit (daar doen ze heel veel met ingeblikt fruit en dat 'lust' ik niet zo

Tjonge wat een foutmeldingen...
pi_30136889
ik ga nu ook weer goed bezig...

En vanaf volgende week weer zwemmen...
en dan hoop ik dat ik ook weer afval
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30140154
Ik meld me ook maar weer eens..

Na een dieetdip van een aantal maanden ben ik vorige week na het zien van mijn gewicht voorzichtigjes aan weer begonnen. Niet meer met Weight Watchers, dat heb ik nu wel gezien. Ik weet goed hoe het moet, dus probeer ik het nu zelf.

Vorige week 8 ons afgevallen, deze week moet het weer wat meer zijn, vind ik zelf.

Update dan maar.. Aangepast aan de thuisweegschaal. Ruim tien kilo zwaarder dan dat ik vorig jaar rond deze tijd was

Fannetje (1 m.75) (28,4) was 99 kg, is nu 87 kg en wil graag 76 kilo wegen [-12]
pi_30147394
Jeetje, het viel bij mij allemaal reuze mee met hoeveel erbij zat. Ik was toen ik net thuis was gaan wegen, en toen stond ik op 85 kilo, maar ik zat nogal verstopt van alle dingen waar ik eigenlijk stiekem allergisch voor ben. De dag erna op 83,8 en vandaag op 82,7. Dus blijkbaar is er toch niet zo veel blijven hangen van alle ongezonde dingen.
pi_30157720
het spijt me dat ik nog geen update heb kunnen plaatsen maar de afgelopen tijd deed het forum het niet voor me
hoop vanavond de update klaar te hebben
pi_30157919
En weer een nieuwe update, de laatste voor de vakantie. Dit gewicht hou ik aan als streefgewicht om nog steeds te wegen als ik terug kom

oud::
miss_sly (1m65) (26,3) was 84,5 kg, weegt nu 71,5 kg en wil graag 70 kg wegen -13,0

nieuw:
miss_sly (1m65) (26,1) was 84,5 kg, weegt nu 71,0 kg en wil graag 70 kg wegen -13,5
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_30157981
Hier gaat het (weer) helemaal niet lekker. Heb al dagen pijn in m'n buik en m'n gewicht ligt nu steeds rond de 93kg. Zucht, snap er niets van, ik sport nu nog meer dan eerst:
1x aerobics of spinning, 3 keer zwemmen en iedere dag fietsen naar m'n werk en wandelen in m'n pauze...

Ik eet wel 's avonds wat meer (lees: een normale portie) maar snoep vrijwel niet. En ik lijk eerder aan te komen dan af te vallen. Bah... Ik wilde nog zo graag wat afvallen voor ik op vakantie ga (nog 13 dagen!)...

Voorlopig nog geen update van mij dus.
Ben trouwens niet meer duizelig (zie post vorige week), ik had vorige week een wat te lage bloeddruk (99/60). Vandaar dat ik nu 's avonds wat meer eet, kreeg -denk ik- wat te weinig zouten enzo binnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_30159397
Levitation: Waar komt de buikpijn van? Heb je last van verstopping? Dan moet je meer vezels eten en genoeg blijven drinken..... Of heb je misschien blaasontsteking... Dan is drinken en vitamine C extra nemen misschien handig...

Verder ben ik vanmorgen bij de dokter geweest, en het eerste wat ze zei was dat ik wel heel erg aan het afvallen was.... En ik sta al een maand stil!!.

MAar het is wel een leuke opsteker moet ik zeggen..
  donderdag 1 september 2005 @ 11:16:13 #76
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30159756
Hoi mensen,

Ik weet niet of ik in dit topic goedzit, maar wil even vragen of jullie een goede caloriechecker online
weten. Ik kan op die van het Voedingscentrum geen kaassouflé vinden namelijjk.

Ben zelf ook weer aan het lijnen geslagen en kan mijn oude boekje waar echt alles instond niet
meer vinden. Gisteravond heb ik een kaassouflé gegeten en ik wil graag weten hoeveel kcal dat is.

Hij smaakte me trouwens heerlijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 11:20:04 #77
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30159880
Als je in de openingspost op de onderste blauwe regel klikt, kom je op een pagina met allerlei info... Daar zal beslist iets bij staan

Het belangrijkste is toch dat het je lekker gesmaakt heeft. Was veel erger geweest als je er niet van genoten zou hebben hoor
  donderdag 1 september 2005 @ 11:28:51 #78
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30160137
Ohw wat een geweldige pagina, super!! Die ga ik de komende tijd eens even een beetje uitspitten

Kaassouflé trouwens nog niet kunnen vinden in de calorie-tabellen. Wel vreemd, staat zeker op
de verboden lijst ofzo

Lijnende mensen eten geen kaassouflées Faat
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 11:30:10 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30160181
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Faat het volgende:
Ohw wat een geweldige pagina, super!! Die ga ik de komende tijd eens even een beetje uitspitten

Kaassouflé trouwens nog niet kunnen vinden in de calorie-tabellen. Wel vreemd, staat zeker op
de verboden lijst ofzo

Zeg, wil je nu dan wel even ophouden over kaassouflées
  donderdag 1 september 2005 @ 11:42:55 #80
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30160601
Sorry

Zeg, wat bespreken jullie hier allemaal in dit topic eigenlijk? Moeilijke momenten? Steun voor elkaar?

Ik zie in de openingspost alle gewichten staan van iedereen, zo'n heldin ben ik niet dat ik dat durf
te posten eigenlijk. Ik wil nog wel het eea bijlezen, maar 67 topics is ook wel weer wat veel
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2005 @ 11:45:37 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30160692
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Faat het volgende:
Sorry

Zeg, wat bespreken jullie hier allemaal in dit topic eigenlijk? Moeilijke momenten? Steun voor elkaar?

Ik zie in de openingspost alle gewichten staan van iedereen, zo'n heldin ben ik niet dat ik dat durf
te posten eigenlijk. Ik wil nog wel het eea bijlezen, maar 67 topics is ook wel weer wat veel
Ow, maar je hoeft niet met gewicht enzo erbij... Maakt het overigens wel leuker, dan kun je je positieve updates doorgeven en krijg je knuffels als het eens wat minder gaat...
  donderdag 1 september 2005 @ 12:07:42 #82
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30161521
Aaah, nou een knuffeldoos ben ik wel. Ben nu 4 kilo kwijt is dat al genoeg voor een knuffel?

Maar even een serieuze vraag, ik weet niet of jullie het al besproken hebben, maar wat vinden
jullie van dat nieuwe snoepgoed van Red Band in Light vorm?

Blijft het een big nono of heeft het wel wat?

Ik zag op de achterkant staan dat 100 mg goed is voor 364 kcal, maar ter vergelijking op
de "gewone" zak van Red Band stond geen tabelletje.

Is het verschil te verwaarlozen? Of zit er in de gewone Red Band zakken zóveel calorieėn dat
ze het er maar liever niet op vermelden?

Wat doen de afvallers hier bij een ernstige zoettrek? Negeren en doorzetten? Of is er een
alternatief dat wél verantwoord is?
Uiteraard begrijp ik dat een worteltje of een appeltje beter is dan snoep, maar het gaat me
nu even om het "zoete". Iemand tips en ideeėn?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_30162289
Hoi Faat,
Welkom! Hoe is het met je maag? Gaat 't eten weer goed? (sorry, ik lurk ook een beetje bij 't topic over Scopinaro )

Over Redband: snoep bestaat vooral uit gelatine en suiker... ik denk wel dat 't allemaal ongeveer het zelfde zal zijn. Light Redband ken ik eigenlijk niet, maar kan me voorstellen dat er minder suiker en meer zoetstoffen bevat en daardoor minder kcal.
Bij ernstige zoete trek, tja wat doe ik dan... als ik op m'n werk zit kan ik me aardig beheersen. Thuis is moeilijker. Afleiding helpt goed of beperkt snoepen... ipv een pak koekjes ga ik nu met 1 koekje op de bank zitten en eet 't langzaam. Zorg dat je niet te veel voor het grijpen hebt liggen.
Lekker zoet fruit zoals aardbeien (jummie!) zijn ook een goede vervanging van snoepies.

Eerlijk is eerlijk... het is gewoon moeilijk... Merk wel dat ik ook gewoon heb moeten wennen aan niet snoepen, niet meer automatisch naar eten grijpen. Kwestie van jezelf trainen... en ook dat valt niet (altijd) mee.

@Teigan:
Ik heb mijn hele leven al (met periodes) buikpijn. Mijn huisarts zei altijd dat het stress was... geloof er alleen niets van. Ben nu niet bepaald gestressed op het moment. Maar ik heb -door 'n verhuizing- een nieuwe huisarts, misschien moet ik daar maar eens mee gaan praten.
Ik heb inderdaad last van verstopping en voel me heel erg opgeblazen. Drink nu ongeveer 2 liter water per dag (en daarnaast nog andere dingen) en eet voldoende vezels, slik zelfs nog vezeltabletjes erbij. Ik wordt er zo chargerijnig van...
Blaasontsteking is het niet, dat herken ik direct (heb ik ook een abonnementje op )

Leuk dat je huisarts je een opstekertje gaf! Het komt ook met jou natuurlijk goed, zeker als je straks weer gaat zwemmen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 1 september 2005 @ 12:34:16 #84
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30162459
Ik zit zo eens te denken, ach wat maakt het uit nu dat gewicht, niet aanstellen hč, dus hierbij
mijn gegevens

Faat (1m 65) (40,4) was 114,0 kg, weegt nu 109,8 kg wil 80 kg wegen -4,2 kg

Euhm wat me niet geheel duidelijk is aan dit zinnetje, moet er de BMI van het startgewicht
worden ingevuld of je huidige BMI?

Er staat nu tussen haakjes mijn huidge BMI (40,4) maar mocht ik het verkeerd begrijpen en
de BMI van het startgewicht moet worden ingevuld dan moet er (41,8) komen te staan
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  donderdag 1 september 2005 @ 12:46:05 #85
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30162832
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Levitation het volgende:
Hoi Faat,
Welkom! Hoe is het met je maag? Gaat 't eten weer goed? (sorry, ik lurk ook een beetje bij 't topic over Scopinaro )
Hai daar

Ja, ik zat me al af te vragen of ik nog wat meer info moest geven. Met mijn maag gaat het weer
goed. Even ter info: ik heb een maagbandje en ben daar 10 jaar geleden extreem mee afgevallen.
Het bandje hielp mij echter helemaal niet en ik ben zoveel afgevallen door obsessief te gaan
trainen en zo'n beetje alle eten uit te bannen waardoor ik ernstig anorectisch gedrag vertoonde.

Dat was natuurlijk effectief, want afvallen ging als een speer en ik verloor maar liefst 85 kilo (ik ging
van 153 naar 68 kg) Grote fout alleen was dat ik nog steeds geen goed eetpatroon heb aangeleerd.
Gaandeweg de jaren kwam er een eind aan het fanatieke trainen en begon ik weer normaal te eten.

Weliswaar veeeel gezonder dan voor mijn grote afvalrace, maar toch nog niet goed genoeg om een
stabiel gewicht te handhaven. Dat is iets wat ik nog nooit in mijn leven onder de knie heb gekregen
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Levitation het volgende:
Over Redband: snoep bestaat vooral uit gelatine en suiker... ik denk wel dat 't allemaal ongeveer het zelfde zal zijn. Light Redband ken ik eigenlijk niet, maar kan me voorstellen dat er minder suiker en meer zoetstoffen bevat en daardoor minder kcal.
Bij ernstige zoete trek, tja wat doe ik dan... als ik op m'n werk zit kan ik me aardig beheersen. Thuis is moeilijker. Afleiding helpt goed of beperkt snoepen... ipv een pak koekjes ga ik nu met 1 koekje op de bank zitten en eet 't langzaam. Zorg dat je niet te veel voor het grijpen hebt liggen.
Lekker zoet fruit zoals aardbeien (jummie!) zijn ook een goede vervanging van snoepies.

Eerlijk is eerlijk... het is gewoon moeilijk... Merk wel dat ik ook gewoon heb moeten wennen aan niet snoepen, niet meer automatisch naar eten grijpen. Kwestie van jezelf trainen... en ook dat valt niet (altijd) mee.
Ik kreeg laats de tip van iemand om eiwitten op te kloppen en die in bolletjes op een bakplaat te
leggen en daaroverheen royaal zoetstof te strooien, in de oven op de laagste stand zo'n anderhalf
uur lekker knapperig laten worden. Ik moet zeggen dat dat aardig smaakte, maar tis wel even een
werkje en vooral lastig als je snel iets wil snoepen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_30164307
hallo allemaal/

het heeft even geduurd tot ik weer heb gepost, want ik ben op vakantie geweest. De afgelopen twee weken heb ik me dus niet aan mijn dieet gehouden, lekkere toetjes en snoepjes gegeten enzo. en natuurlijk lekker all-in gegeten.
Had verwacht dat ik toch wel flink was aangekomen, maar de schade valt me nog mee.

vanavond nog een keertje uit eten en daarna ga ik mijn knop weer omzetten en verder met mijn dieet.

oud:
Beessie-jen (1m85) (29,7) was 115,5, weegt nu 101,4 en wil graag 85 kg wegen -14,1

nieuw:
Beessie-jen (1m85) (?) was 115,5, weegt nu 102,8 en wil graag 85 kg wegen -12.7

succes allemaal

ben trouwens ook weer begonnen met volleyballen. Had vorige week giga-spierpijn na de eerste training! maandag weer trainen en de vrijdag erna lekker een toernooi ook allemaal weer goed voor het afvallen. (na 3 maanden zomerstop van volleybal).

bye bye
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 13:38:44 #87
43556 miss_dynastie
pi_30164606
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Faat het volgende:
de verboden lijst ofzo

Op zich zegt het al genoeg dat ik het wel kan vinden ik ben net zo braaf , onbereid 115 KCal en 4 gr. vet.
pi_30168307
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Faat het volgende:
Sorry

Hoi Faat, welkom! Volgens mij heb je inmiddels al aardig door waar we over praten want je post al lekker mee! Goed dat je al vier kilo kwijt bent, hoe heb je dat gedaan?

Over een kaassouffle zou ik me niet druk maken hoor. Dat soort dingen kun je maar beter niet van weten hoeveel erin zit, alhoewel je ook even op google kan zoeken op "kaassouffle" en "voedingswaarde" en dan komt het er wel uit denk ik. Of op de website van het merk waar het van was.

Dat soort dingen kun je gerust een keer eten, en als ie lekker was dan was het het wel waard. Als je ze niet iedere dag eet, dan maakt het ook niet uit. =)

Lightsnoep vind ik zelf echt een no no. Ofwel je snoept, of je snoept niet, maar niet half. Ik eet het ook niet omdat ik allergisch ben voor zoetstoffen, dus voor mij is het sowieso geen optie. Maar anders zou ik het denk ik ook niet doen, omdat het zo vol zit met kunstmatige troep. Als je dan toch wilt snoepen, kun je denk ik beter iets nemen wat je echt heel lekker vindt en er gewoon van genieten. Als je het maar 'half' doet blijf je toch trek houden in the real thing.

Je zei dat het 364 kcal per 100 gram was. De meeste suikerwerksnoepjes liggen zo rond de 400 a 500 kcal per ons, dus om nou te zeggen dat het enorm scheelt? Als je niet de hele zak leegvreet merk je het niet echt, en als je de hele zak wel leegvreet dan ben je toch al fout bezig en hoef je op die extra kcal ook niet te letten =P Maar goed, dat is mijn filosofie. Mijn ervaring is in ieder geval dat je beter gelukkig kan zijn en vrede kunt sluiten met 'eten' dan om er al te moeilijk mee om te gaan, en dat je ook veel makkelijker afvalt als je je niet druk maakt om ieder chocolaatje wat je opeet bijv. Ik ben nog nooit zo makkelijk afgevallen als sinds ik zonder schuldgevoelens chocola eet wanneer ik daar trek in heb. =) Rust in je hoofd en stoppen met calorieen tellen, dat is voor mij echt de 'sleutel' zeg maar.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:20:18 #89
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30196063
Die eerste 4 kilo waren op zich vrij makkelijk (de eerste kilo's zijn ook altijd het makkelijkst)

Vorige week heb ik namelijk mijn bandje strakker laten zetten en ik heb zo'n maagpijn ervan gehad
dat ik 5 dagen niets heb kunnen eten en drinken.
Afgelopen week ging het weer goed met mijn maag en probeer ik zo'n beetje rond de 1000 kcal
p/d te zitten. Jammer genoeg de weegschaal niet meer verder naar beneden zien gaan, maar dat
is denk ik wel te verklaren, doordat 4 kilo in een week al erg veel was en er waarschijnlijk vocht
bijzit, maar belangrijkst ook is dat ik me nog niet zo goed tot extra bewegen aan kan zetten

Ik weet dat het erbij hoort en ik ben ook van plan het te gaan doen, maar ik hou er nu eenmaal niet van
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:22:38 #90
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30196125
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Op zich zegt het al genoeg dat ik het wel kan vinden ik ben net zo braaf , onbereid 115 KCal en 4 gr. vet.
Als het onbereid al goed is voor 115 dan vrees ik dat zo'n ding lekker gefriteerd goed is voor nog
veel calorieėn. Maar ik had beloofd op te houden over kaassouflées
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:49:07 #91
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_30198631
Hoi iedereen,
Ook ik wil me even voorstellen.
Ik ben foetre 24 jaar (m) en probeer al een hele tijd af te vallen constant via dieetjes en weinig tot niks eten.Werkt allemaal wel maar jullie kennen het allemaal wel het is TIJDELIJK.

Nu ben ik sinds 3 weken aan de slag gegaan met me eetpatroon te veranderen en me sportactiviteiten om hoog te gooien.en ben 4.5 kg afgevallen .Dus so far so good.

Maar ik vroeg me af wat jullie van me veranderde leefwijze vinden.

Sport: ma wo vr fitness(cardio) di squash do voetbaltraining en zondag voetbalwedstrijden.
Ik weet het veel sport maar dat was in verleden me normale schema.

Eten drinken: 1 dag in week biertje en snacky en de rest van de week is dit me ritme.
Bij ontbijt schaaltje Fruit en fibre van kellogs met magere Yoghurt,Smiddags 2 bruine boterhammen met kaas 20+ en 2 bruine boterhammen met achterham savonds de gewone hollandse pot (normale portie) tussendoor 2 bekers magere melke en 2 appels en ik drink +- 2.5 ltr water per dag
OHJA
Foetre (1m78) (27.1) was 91 kg, weegt nu 86.5kg en wil graag 70 kg wegen -4.5
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2005 @ 12:52:16 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30198724
Foetre welkom

Ik zit weer op mijn regeltje
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:53:11 #93
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30198754
Hoi Foetre

Je dieet is bijna exact volgens het standaardboekje van de dietist, echt supergoed gewoon

En met zoveel sporten ben je in no-time op je streefgewicht. Alhoewel het een klein beetje van
die ene dag met biertjes en snacks afhangt natuurlijk

Drie biertjes en 2 bitterballen is wat anders dan een krat bier, 5 frikandellen en 6 kroketten
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:55:06 #94
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30198809
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:52 schreef Sjeen het volgende:
Ik zit weer op mijn regeltje
Waar zit je op Sjeen?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:55:48 #95
66186 foetre
pi_30198825
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef Faat het volgende:
Hoi Foetre

Je dieet is bijna exaxt volgens het standaardboekje van de dietist, echt supergoed gewoon

En met zoveel sporten ben je in no-time op je streefgewicht. Alhoewel het een klein beetje van
die ene dag met biertjes en snacks afhangt natuurlijk

Drie biertjes en 2 bitterballen is wat anders dan een krat bier, 5 frikandellen en 6 kroketten
He das beterz ik vind het nog goed vol te houden ook.
Ach die biertjes is meestal na de voetbal op zondag 5 biertjes en 2 broodjes kroket.
Ik vindt dat ik mezelf dat moet gunnen want voor me gevoel is het dan wat makkelijker vol te houden.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:59:26 #96
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30198942
Ik denk dat de enige opmerking van een dietist zou kunnen zijn dat je in fruit en vleeswaar
iets meer mag variėren
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2005 @ 13:03:29 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30199052
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:55 schreef Faat het volgende:

[..]

Waar zit je op Sjeen?
Mijn regeltje Maar nu zag ik dat de regel in de openigspost nog niet ge-update was, dus voor Sjeen toch nog een update deze week...

Oud
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag >85 kg wegen -16,4

Nieuw
Sjeen (1m70) (30,4) was 105 kg, weegt nu 87,8 kg en wil graag >85 kg wegen -17,2
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:06:17 #98
66186 foetre
pi_30199134
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef Faat het volgende:
Ik denk dat de enige opmerking van een dietist zou kunnen zijn dat je in fruit en vleeswaar
iets meer mag variėren
Ja maar ik vindt achterham en appels zo lekker
Nog wat ik heb werk met wisselde diensten dag(06.30/14.30) avond(14.30/22.30) en nacht(22.30/06.30) dan is het natuurlijk moeilijk om om 8 uur aan me ontbijt te gaan zitten als ik net een nachtdienst heb gehad.Wat zou hiervoor een goed ritme zijn??
Ohja zo'n stoommaaltijd van AH is dat een goed uitgebalanceerde avondmaaltijd????
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:07:50 #99
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_30199177
Foetre mij lijkt dat je erg weinig eet als je 6 dagen in de week iets aan sport doet! Ik weet niet hoe gespierd je bent, want een te hoog BMI hoeft niet te betekenen dat je ook echt te zwaar bent.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:12:39 #100
66186 foetre
pi_30199335
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef Spyder het volgende:
Foetre mij lijkt dat je erg weinig eet als je 6 dagen in de week iets aan sport doet! Ik weet niet hoe gespierd je bent, want een te hoog BMI hoeft niet te betekenen dat je ook echt te zwaar bent.
Dat eten is ni zo probleem want heb geen hongergevoel en volgens www.caloriechecker.nl zit ik elke dag +- op de 1900 calorieen.Maar dat sporten deed ik tot 2 jaar geleden op dit ritme maar als je me vetrollen ziet weet je wel zeker dat ik wat te zwaar ben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')