Je BMI mag tussen de 20 en 25 zitten om een gezond gewicht te zijn. En voor de rest: tja, wat is realistisch?! Het gaat erom hoe je je voelt en hoe je in je vel zit. Bij sommigen is dat dus eerder dan bij anderen, dus dat zul je toch voor jezelf uit moeten maken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef Cutie het volgende:
Verder zou ik graag nog advies van jullie allemaal willen hebben.
Vorig jaar woog ik bijna 110 kilo. Toen was ik dus veel te zwaar. Nu weeg ik ongeveer 91 kilo.
Mijn streefgewicht heb ik gezet op 75 kilo. Toen ik het bijpassende BMI van dit gewicht berekende kwam ik op 21,2 uit! Is dit wel realistisch? Op zich moet het toch al prima zijn als mijn BMI rond de 23/24 zit? Dan zou mijn streefgewicht op 82 kilo zitten. Wat vinden jullie?
Ahhhh, wat flauwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Maeghan het volgende:
Maeghan is op vakantie geweest, en gaat voorlopig lekker niet zeggen hoe veel ze weegt =P
Ik was ook weer een paar kilo aangekomon Sjeen, gewoon door veel te veel te snacken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Uhm... effe geen update van mij deze week![]()
Dat is het nou net: ik ben niets bijgekomen!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef Liejannuh het volgende:
En Droeke, gewoon volhouden hoor!Kilo's die er snel aan zitten gaan er ook altijd snel weer af!
Geweldig!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:53 schreef Droeke het volgende:
[..]
Dat is het nou net: ik ben niets bijgekomen!!!![]()
En dat terwijl ik daar er niet zo heel erg op gelet heb (weet je wel, flesje wijn bij het eten... iedere avond frietjes....)
Heb vorige week schandalig veel fastfood gehad, en had dus ook al twee weken niet meer gerend. Was maar vier ons zwaarder vandaag als vorige week, dus dat zou volgende week weer goed moeten zitten... Effe flesje watern pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik was ook weer een paar kilo aangekomon Sjeen, gewoon door veel te veel te snacken.
Je hebt met dit weer 1 voordeel, het is helemaal niet vervelend om liters koud water te drinken en om bakken met sla te eten.
Hahaha, ja vanaf nu moet ik wel weer goed gaan sporten en zo. Lekker weer mijn oude eetpatroon oppakken, want ik heb wel groente en fruit heel erg gemist. Vooral het verse fruit (daar doen ze heel veel met ingeblikt fruit en dat 'lust' ik niet zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geweldig!!!!Wat goed!
En als je dan nu gezonder gaat eten enzo, dan ga je onwijs afvallen!![]()
of draaf ik nu te veel door??
Zeg, wil je nu dan wel even ophouden over kaassoufléesquote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Faat het volgende:
Ohw wat een geweldige pagina, super!! Die ga ik de komende tijd eens even een beetje uitspitten
Kaassouflé trouwens nog niet kunnen vinden in de calorie-tabellen. Wel vreemd, staat zeker op
de verboden lijst ofzo![]()
Lijnende mensen eten geen kaassouflées Faat![]()
Ow, maar je hoeft niet met gewicht enzo erbij... Maakt het overigens wel leuker, dan kun je je positieve updates doorgeven en krijg je knuffels als het eens wat minder gaat...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Faat het volgende:
Sorry
Zeg, wat bespreken jullie hier allemaal in dit topic eigenlijk? Moeilijke momenten? Steun voor elkaar?
Ik zie in de openingspost alle gewichten staan van iedereen, zo'n heldin ben ik niet dat ik dat durf
te posten eigenlijk. Ik wil nog wel het eea bijlezen, maar 67 topics is ook wel weer wat veel![]()
Hai daarquote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Levitation het volgende:
Hoi Faat,
Welkom! Hoe is het met je maag? Gaat 't eten weer goed? (sorry, ik lurk ook een beetje bij 't topic over Scopinaro)
Ik kreeg laats de tip van iemand om eiwitten op te kloppen en die in bolletjes op een bakplaat tequote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Levitation het volgende:
Over Redband: snoep bestaat vooral uit gelatine en suiker... ik denk wel dat 't allemaal ongeveer het zelfde zal zijn. Light Redband ken ik eigenlijk niet, maar kan me voorstellen dat er minder suiker en meer zoetstoffen bevat en daardoor minder kcal.
Bij ernstige zoete trek, tja wat doe ik dan... als ik op m'n werk zit kan ik me aardig beheersen. Thuis is moeilijker. Afleiding helpt goed of beperkt snoepen... ipv een pak koekjes ga ik nu met 1 koekje op de bank zitten en eet 't langzaam. Zorg dat je niet te veel voor het grijpen hebt liggen.
Lekker zoet fruit zoals aardbeien (jummie!) zijn ook een goede vervanging van snoepies.
Eerlijk is eerlijk... het is gewoon moeilijk...Merk wel dat ik ook gewoon heb moeten wennen aan niet snoepen, niet meer automatisch naar eten grijpen. Kwestie van jezelf trainen... en ook dat valt niet (altijd) mee.
Op zich zegt het al genoeg dat ik het wel kan vinden ik ben net zo braafquote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Faat het volgende:
Kaassouflé trouwens nog niet kunnen vinden in de calorie-tabellen. Wel vreemd, staat zeker op
de verboden lijst ofzo![]()
Lijnende mensen eten geen kaassouflées Faat![]()
Hoi Faat, welkom! Volgens mij heb je inmiddels al aardig door waar we over praten want je post al lekker mee! Goed dat je al vier kilo kwijt bent, hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Faat het volgende:
Sorry
Zeg, wat bespreken jullie hier allemaal in dit topic eigenlijk? Moeilijke momenten? Steun voor elkaar?
Ik zie in de openingspost alle gewichten staan van iedereen, zo'n heldin ben ik niet dat ik dat durf
te posten eigenlijk. Ik wil nog wel het eea bijlezen, maar 67 topics is ook wel weer wat veel![]()
Als het onbereid al goed is voor 115 dan vrees ik dat zo'n ding lekker gefriteerd goed is voor nogquote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Op zich zegt het al genoeg dat ik het wel kan vinden ik ben net zo braaf, onbereid 115 KCal en 4 gr. vet.
Waar zit je op Sjeen?quote:
He das beterz ik vind het nog goed vol te houden ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef Faat het volgende:
Hoi Foetre
Je dieet is bijna exaxt volgens het standaardboekje van de dietist, echt supergoed gewoon![]()
En met zoveel sporten ben je in no-time op je streefgewicht. Alhoewel het een klein beetje van
die ene dag met biertjes en snacks afhangt natuurlijk
Drie biertjes en 2 bitterballen is wat anders dan een krat bier, 5 frikandellen en 6 kroketten
Mijn regeltjequote:
Ja maar ik vindt achterham en appels zo lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef Faat het volgende:
Ik denk dat de enige opmerking van een dietist zou kunnen zijn dat je in fruit en vleeswaar
iets meer mag variėren
Dat eten is ni zo probleem want heb geen hongergevoel en volgens www.caloriechecker.nl zit ik elke dag +- op de 1900 calorieen.Maar dat sporten deed ik tot 2 jaar geleden op dit ritme maar als je me vetrollen ziet weet je wel zeker dat ik wat te zwaar ben!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef Spyder het volgende:
Foetre mij lijkt dat je erg weinig eet als je 6 dagen in de week iets aan sport doet! Ik weet niet hoe gespierd je bent, want een te hoog BMI hoeft niet te betekenen dat je ook echt te zwaar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |