Er verschijnt dan helemaal geen afbeelding.quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!
Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl.
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!
Hahaha wat heeft die voor ziekte jezus wat een ingevallen kopquote:
Ga maar voor de muur staan ok. Wil je een blinddoek of niet ?quote:
quote:
Wat een monster, die rechter.quote:
neej,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
djjumbo:
heb jij ook 6 meisjes met grijze shirts met hun bijnaam achter gezien? Stoeipoes, Mutti, Kever, Kabouter, sterretje en framboos?
je verwacht een hoop.... maar je krijgt niksquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Filmpje van Breezahs
http://rapidshare.de/file(...)ssi_phantom.wmv.html
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:25 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
doet me denken aan die afl van South Park waar Cartman zich verkleed
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat gozertje links doet mij aan mijn veel ste vroeg overleden cavia denken. (doodgegaan aan vraatzucht)quote:
westquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef TeazNutz het volgende:
Die dikke heeft volgens mij zijn vingers moeten breken voor die east side houding van hem.
Oke dit is echt erg!!!!!!!quote:
quote:
Hoe heet deze nummer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Filmpje van Breezahs
http://rapidshare.de/file(...)ssi_phantom.wmv.html

Kun je die ook resizen voor de OP?quote:
quote:
Dat fix ik wel ffquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef classpc het volgende:
[..]
Kun je die ook resizen voor de OP?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:17 schreef rotskibo het volgende:
Dankzij dit topic heb ik nu een meesterlijke avater![]()
Anders ik wel! viel bijna uit m'n stoelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]Mooie soep !
![]()
Tering ik moet gewoon hardop lachen van jullie reacties![]()
![]()
Jammer dat het wordt verpest door de lurkers......er zijn maar een paar mensen die foto's posten en dat is heel erg jammerquote:
Dat is inderdaad jammer. Maar lurken is ook leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:39 schreef Stretto het volgende:
[..]
Jammer dat het wordt verpest door de lurkers......er zijn maar een paar mensen die foto's posten en dat is heel erg jammer![]()
Post dan je foto'squote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik ben weer terug uit renesse.. ik heb voorlopig wel weer genoeg breezahs gezien.. (tvp)
Ja dat is echt de grootste lipgloss mongool die ik ooit ben tegengekomen in breezahlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef JorisW het volgende:
Omg. Ik weet niet of deze al een keer eerder in een breezahtopic is gepost maar deze gast is echt by far de ergste.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor alles:
Klikklikklik
OMFGquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef JorisW het volgende:
Omg. Ik weet niet of deze al een keer eerder in een breezahtopic is gepost maar deze gast is echt by far de ergste.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor alles:
Klikklikklik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |