kan een koffer extra pakkenquote:
Je staat een tijd droog?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef nozem het volgende:
Heel veel neuken wat mij betreft, we hebben wat in te halen.
Al veel te lang ja, ik zou er bijna een topic over kunnen openen.quote:
Ze hebben in sex het grote geilheidstopicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Al veel te lang ja, ik zou er bijna een topic over kunnen openen.![]()
Dat is voor mensen die hun driften niet onder controle hebben, daar schaar ik mezelf niet onder.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben in sex het grote geilheidstopic
Ah toequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Twisted_fok het volgende:
nee marc, dat kan ik je niet uileggen.![]()
Als je drinken meeneemt, let dat op dat je het niet over je pc laat vallen, want dan heb je niks meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou, ik zou het wel willen marc, maar ik kan het niet. Dat zei ik toch.![]()
* Twisted_fok gaat op jacht naar chocolade!
Deze is toch al niet van mij. Ik geen goedwerkende computer, dan zij ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je drinken meeneemt, let dat op dat je het niet over je pc laat vallen, want dan heb je niks meer.![]()
/olie_op_vuur
Oeh, dat klinkt gevaarlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Deze is toch al niet van mij. Ik geen goedwerkende computer, dan zij ook niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
Wat een boel nieuwe mensen hierLeuk!!!
En T1andonly, kun je het haar niet zeggen dan ofzo? Wil je vrienden met haar blijven?
Das niks... Wat moet je leren?quote:
Das niks nee... En ze zal natuurlijk niet toegeven dat ze daar voor jou komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niet zomaar een vriendin wil, maar ze denkt dat ze door meer moeite te doen meer effect bij mij loskrijgt. Helaas is het effect niet al te positief te noemen en normaal ging ze vrijwel nooit uit, maar nu verschijnt ze toevallig elk weekend op plaatsen waar ik uitga...
Let op de voorwaarden, je moet wel ontbijt en diner erbij nemen enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
* Blind_Guardian Hotelcheque heeft dankzij afgesloten lijfrenteverzekering
Alleen jammer dat 'ie maar in 450 hotels in Europa geldig is, waaronder geen hotels in grote steden. Maar dan nog, een weekendje 4 sterrenhotel zie ik wel zitten![]()
Klopt en wist ik al, maar dan nog, gratis overnachtingkje in een luxe hotel heb ik er wel voor over hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op de voorwaarden, je moet wel ontbijt en diner erbij nemen enzo
Heel erg duidelijk zijn, daar zijn mannen goed in heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niet zomaar een vriendin wil, maar ze denkt dat ze door meer moeite te doen meer effect bij mij loskrijgt. Helaas is het effect niet al te positief te noemen en normaal ging ze vrijwel nooit uit, maar nu verschijnt ze toevallig elk weekend op plaatsen waar ik uitga...
Meestal wel toch ja?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heel erg duidelijk zijn, daar zijn mannen goed in heb ik begrepen.![]()
Nou hoppa, we hebben je probleem nu al gevonden. Wat zijn we goed he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Meestal...
Meestal ben ik gewoon te aardig daarvoor
Ik denk ik naai de boel even lekker op. Valt dat even tegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Deze is toch al niet van mij. Ik geen goedwerkende computer, dan zij ook niet.![]()
![]()
Dat probleem kende ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou hoppa, we hebben je probleem nu al gevonden. Wat zijn we goed he.![]()
Ik heb mezelf al geneg opgefokt vandaag, dank u.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk ik naai de boel even lekker op. Valt dat even tegen.
Nouja, ik ga even cruisen.
Tijd voor een Fok-verbodquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al geneg opgefokt vandaag, dank u.![]()
Dat is het proberen wel waardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef melismay het volgende:
Je bent geweldig T1andonly... kun je dat zo aan het eind ook niet doen?
juist... tevens tvp en goedeavond wensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heel erg duidelijk zijn, daar zijn mannen goed in heb ik begrepen.![]()
Ach jezek, wie tegen wie nou dit keer ??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef melismay het volgende:
Ik ben ook opgefokt... we staan met 1-0 achter![]()
Schat, het is inmiddels 1-1 en het is Bronbyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, wie tegen wie nou dit keer ??
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:59 schreef melismay het volgende:Echt?! Wat cool!!! Dan ga ik zeker kijken of ik je op tv zie
Zegt me echt he-le-maal niks . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
Schat, het is inmiddels 1-1 en het is Bronby![]()
Volgend jaar, als 'we' er uit liggen . . .quote:
shhhhhttttt!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgend jaar, als 'we' er uit liggen . . .![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef nixxx het volgende:
voetbal is niet leuk .... is mijn bescheiden mening
NIxxx!!!! Heb je geheime afspraakjes?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
ik duikel mijn bed in... ja das vroeg ja.. maar ik moet morgenochtend nog een mooie kaart uit gaan zoeken
jaquote:
nee.. een huwelijk.. in f***ing nijverdalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef melismay het volgende:
NIxxx!!!! Heb je geheime afspraakjes?!
quote:
Wie gaat er trouwen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. een huwelijk.. in f***ing nijverdal
alleen als je squash EN snooker leuk vindquote:
Nixxx himself . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:09 schreef melismay het volgende:
Wie gaat er trouwen?
Dat zag ik nog net he!quote:
O jottum, weet nog steeds niet wie er spelen . . .quote:
Tegen wie ??quote:
Ajax en winnen ??quote:
Does lief!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ajax en winnen ??
Oh my ticky ticker . . .
Listen very carefully, ill say this only once.........quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ajax en winnen ??
Oh my ticky ticker . . .
quote:
Maar je ging wel blozen, dat betekend dat je het wel snapt! Dussseeee doe eens lief voor mij en wees eens blij dat ajax gewonnen heeft... Voor mij dan he!?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan het nog steeds eigenlijk niet voorstellen . . .
Nou, vooruit dan maar:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef melismay het volgende:
Maar je ging wel blozen, dat betekend dat je het wel snapt! Dussseeee doe eens lief voor mij en wees eens blij dat ajax gewonnen heeft... Voor mij dan he!?![]()
Jeuj!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar:![]()
Zo, nou niet meer zeuren . . .
Does netjes doen jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar:![]()
Zo, nou niet meer zeuren . . .
Nee, je verwacht omniworld nog niet europeesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
Van harte gefeliciteerd Melis.![]()
Hoewel ik geen Ajaxied ben steun ik in de EC altijd de Nederlandse club. Nou ja, er is één uitzondering, maar aangezien die club nooit Europees zal spelen hoef ik me daar niet druk over te maken.![]()
Ga je eigenlijk wel eens naar het stadion?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dank je Plato!We moeten het maar gaan bewijzen, maar goed, voorlopig mogen we meedoen
Als ik geld heb wil ik wel eens regelmatig een wedstrijd meepakken jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk wel eens naar het stadion?
Alweer weltrusten dan en sweet dreams!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef nixxx het volgende:
ik heb niets gemist erwijl ik "op bed lag" ... voetbal... maar nu wel echt echt echt naar bed...
slaap lekker nixxxje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef nixxx het volgende:
ik heb niets gemist erwijl ik "op bed lag" ... voetbal... maar nu wel echt echt echt naar bed...
Mijn lenzen prikken, dus eigenlijk zou ik naar bed moeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog niet, maar het gaat niet lang meer duren voor mij denk ik.
Straks gaan ze hier nog denken dat ik je aardig vind ofzo.quote:
Het betekend allemaal niks voor je!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Straks gaan ze hier nog denken dat ik je aardig vind ofzo.![]()
Nou ik ga de laptopdichtklappen. tot morgen!![]()
* Twisted_fok knippert nog even met het licht om Nixxx te pesten.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Good for youquote:
* ThunderChild vraagt zich af wat er ooit gebeurt is met het sensortje wat hij geplaatst heeft . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
daat hangt een poster overheenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* ThunderChild vraagt zich af wat er ooit gebeurt is met het sensortje wat hij geplaatst heeft . . .
neey er staat alweer een nieuw topicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:37 schreef fembol het volgende:
Hey goeiemorgen!
Ik heb me net rotgezocht naar het singles topic.
Is singles vannacht opgeheven??
PNIEK!![]()
![]()
sowheey jij slaapt ook gewoon door met het licht aan hequote:
slapen is een groot woord.. beetje in mijn bed liggen woelen is een betere beschrijvingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:04 schreef Ynske het volgende:
sowheey jij slaapt ook gewoon door met het licht aan he
whow dat gaat bij mij dus echt verkeerd hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen. Ik ben al vanaf 0400 onder de levenden, het begon met maagklachten en sindsdien niet meer naar bed gegaan. 2 potten koffie achter de kiezen om overeind te blijven en af en toe een sigaret.
maagklachten <----->koffie <------> maagklachten( ben niet echt slim bezig)
Het staat geestelijk gezien er redelijk voor hier. Voel me redelijk nuchter en helder maar toch hier en daar wat mankementen vanwege het vroege opstaan.
Muziek dan maar zometeen, een paar stevige beats om door de wazigheid barriere heen te breken.
Ik weet het. Maar koffie heb ik nodig om bij positieven te blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
whow dat gaat bij mij dus echt verkeerd he
Wat drink je dan 's morgens? Thee of water of frisdrank?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:12 schreef QyRoZ het volgende:
Koffie sowieso niet nee. Gelukkig is hier 's ochtends nooit koffie..
ooooeeeeeeh lekker bammetjes met smeerkaasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:28 schreef nixxx het volgende:
ik ook DV, groot gelijk.. en een paar bammetjes erbij met smeerkaas
Nooit dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Daar is toch zo'n raadsel van gemaakt ook. Een slak klimt 3 meter vooruit en 4 meter terug, en zo gaat dat door. Wanneer haalt de slak de 22 meter? En is hij op het droge. Dus uit de put. In de put uit de put. Met als eindpunt uit de put.
Lijkt me ook. Wel 22 m dieper de put inquote:
Dan is het 4 meter vooruit en 3 terug natuurlijkquote:
alleen als hij valsspeelt en op 19 meter hoog in de put begintquote:
in een rondjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan is het 4 meter vooruit en 3 terug natuurlijk
Inderdaad bij 3 terug en 4 vooruit kom je in een negatief saldo terecht.
Net 2 dubbele brood gegeten. Was hard nodig want ik viel bijna neerMoet beter eten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:57 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. BTW Ynske misschien kom ik toch wel
quote:
Neequote:
Doolhoven zijn af en toe best leuk hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee
In rondjes denken en leven leidt ook tot niets. Dan blijf je terugvallen in een dal. De beste weg is rechtdoor zonder om te keren volgens mij. Zit je eenmaal op het rechte pad dan is het zaak om proberen het rechte pad te blijven bewandelen en sterker in de schoenen komen te staan.
Circel denken is ook een hel. Ik bedoel ook in spiralen. Dan zit je in een soort van doolhof. Het is kunst om buiten het doolhof te blijven vertoeven
hihiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
Mocht ik komen: be prepared for a shock
Leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:16 schreef sweet-lady het volgende:
van vrijdag tot zondag lekker weekendje berlijn
Oh, dan hoef ik niet meer te komenquote:
jewel jullie moeten allebei komen !!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik niet meer te komen
tuurlijk welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat na een meet niemand mij meer serieus neemt
Oeh lekker hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:16 schreef sweet-lady het volgende:
van vrijdag tot zondag lekker weekendje berlijn
is dat in de buurt van bourcheit ( of hoe de fuck je het schrijft)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor![]()
Ik zit van zondag tot zaterdag in Luxemburg (Clervaux).
Zolang er een uitgang is welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doolhoven zijn af en toe best leuk hoor
Ik neem je nu ook al niet serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat na een meet niemand mij meer serieus neemt
Het is in het noorden van luxemburgquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat in de buurt van bourcheit ( of hoe de fuck je het schrijft)
heeey meis hoe issiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik neem je nu ook al niet serieus![]()
1x in een neerwaartse spiraal gezeten. Doemdenken is fout. Veel van geleerd, veel positieve dingen aan overgehouden, dat dan weer wel. Je komt er ook sterker uit, dus misschien was het ook wel nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zolang er een uitgang is wel
Maar ik heb dus tijden gehad dat ik een half jaar in het doolhof zat, soms nog langer. In de laatste 5 jaar heb ik alleen maar liggen puzzelen om uit de spiraal te komen. En het is leuk om een uitweg te vinden maar het is niet leuk als het te lang duurt. De uitdaging om ieder probleem op te lossen heeft wel wat, maar probleemloos door het leven gaan ook wel
Maar eigenlijk is er altijd een uitgang. Sommigen gebruiken de nooduitgang maar die zijn dus niet goed in spoorzoeken
Zo zie ik zelfmoord dus. Je loopt tegen de muur van het doolhof aan, een doodlopende weg waar je geen kant meer opkunt en je stopt het spel.
Tot nu toe een stuk kalmer dan gisteren, maar ik ben dan ook net wakker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey meis hoe issie
ik moet vanavond uit
en was t helemaal vergeten
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tot nu toe een stuk kalmer dan gisteren, maar ik ben dan ook net wakker.
Dat vergeet je toch niet doos! Met die vriendin van je toch?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik neem je nu ook al niet serieus![]()
What doesn't kill you makes you stronger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x in een neerwaartse spiraal gezeten. Doemdenken is fout. Veel van geleerd, veel positieve dingen aan overgehouden, dat dan weer wel. Je komt er ook sterker uit, dus misschien was het ook wel nodig.
Hoiquote:
Mijn haar wat doe je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok aai over de bol geeft.
Ja, toen ik Pheno ontmoet heb keek hij voortdurend jaloers naar mijn weelderige haardos.quote:
en dat kan ik me nu heel goed voorstellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, toen ik Pheno ontmoet heb keek hij voortdurend jaloers naar mijn weelderige haardos.![]()
Dan weet ik wle hoe ik Pheno zo herkennen 1 sept. Het is die kale die niet Q is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, toen ik Pheno ontmoet heb keek hij voortdurend jaloers naar mijn weelderige haardos.![]()
Komt Pheno 1 september dan ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan weet ik wle hoe ik Pheno zo herkennen 1 sept. Het is die kale die niet Q is.![]()
Als ik kaal zou worden zou ik er inderdaad alles afscheren. Als iets trouwens vies is dan zijn het van die mannen die hun restjes haar over hun hoofd gaan plakken en zo denken te kunnen verhullen dat ze kaal zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet zich maar eens scheren daar op zijn bol![]()
Misschien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komt Pheno 1 september dan ook?![]()
Volgens mij komt iedereen misschien en zit je uiteindelijk helemaal alleen.quote:
Nee, er zijn ook wat mensen die zeker weten komen en die zijn al heel gezellig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij komt iedereen misschien en zit je uiteindelijk helemaal alleen.![]()
Mooi om te zien dat jij jezelf heel gezellig vindt!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook wat mensen die zeker weten komen en die zijn al heel gezellig.![]()
Zou nog veel duurder moeten zijn.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook wat mensen die zeker weten komen en die zijn al heel gezellig.![]()
Pauperstudent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou nog veel duurder moeten zijn.![]()
Alsof ik daar minder door ga rijden, het kost me toch nietsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou nog veel duurder moeten zijn.![]()
Wellicht zou je bedrijf je dan adviseren om minder te gaan rijden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ik daar minder door ga rijden, het kost me toch niets![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat jij jezelf heel gezellig vindt!![]()
Natuurlijk niet, het enige effect is dat de prijzen van de dingen die jij in de winkel koopt ook nog maar eens omhoog gaan, dus kom maar op met die prijsverhogingen hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht zou je bedrijf je dan adviseren om minder te gaan rijden.![]()
Ik ben blij dat ik bij een groot bedrijf zit, die leuke afspraken met Shell heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het leuke is, dat die linkse knakkers denken dat de bedrijven hun extra kosten niet doorberekenen aan de klant....wake up!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Present!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zonder dalen geen piekenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Het zit zo, er zitten gesloten deuren waar open deuren moeten zijn en gesloten deuren waar open deuren moeten zijn. Dan vraag ik me af, horen die deuren er gewoon bij om het voor de mens "leuk" te maken om het leven te leiden zoals het bedoeld is?
Ik bedoel de slechte tijden, krijg je die ook als een soort cadeau bij het leven? Of zie ik dat verkeerd?
Klopt zeker. Zonder drama geen vreugde ook. Hoe kun je anders gelukkig voelen als je niet weet wat ongelukkig is? Ik bedoel, je moet toch enige mate van tegenslag gehad hebben, en wie heeft dat niet als mens? Kan me niet voorstellen dat mensen nog nooit een tegenslag gehad hebben. Jah, je hebt Paris Hilton maar dat kun je amper mens noemenquote:
Ik heb nog geen vakantiegevoelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen?
Het is bijna weekend en volgende week wordt het mooi weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen?
Met zo'n kop krijg je dat ook nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
Stand van zaken:
Nog geen foto's van tieten
Nog geen tieten gezien, niet van ijsmeis dan wel niet van melismay of welke snol dan ook
Nog (steeds) geen sex gehadja dat was het wel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
Stand van zaken:
Nog geen foto's van tieten
Nog geen tieten gezien, niet van ijsmeis dan wel niet van melismay of welke snol dan ook
Nog (steeds) geen sex gehad
Nog steeds geen verhalen over wel of dan niet vriendin hebbenja dat was het wel
Ik moet nog pakken, daar ligt het aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef melismay het volgende:
Ik zou wel een vakantie gevoel hebben als ik naar Barca mocht... (daar ging de reis toch heen?)
Wanneer gaan jullie precies?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog pakken, daar ligt het aan
Volgens mij grijp jij de tieten van Rita Verdonk nogquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef Viper_74 het volgende:
Als ik tieten zie weet jij hoe het staat met me wel/niet vriendin
Dat noemen ze chantage en daar ben ik niet gevoelig voor .....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef Viper_74 het volgende:
Als ik tieten zie weet jij hoe het staat met me wel/niet vriendin
Vannacht. Morgenvroeg om half 9 ofzo zijn we in Barcelonaquote:
Ga je met de auto of met het vliegtuig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vannacht. Morgenvroeg om half 9 ofzo zijn we in Barcelona
Vliegtuig. Eens een keer geen pedaal onder mijn voet voor de veranderingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Ga je met de auto of met het vliegtuig?
Dat heet onderhandelen en dat kan ik heel goed.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat noemen ze chantage en daar ben ik niet gevoelig voor .....![]()
Ow heb je ook een pedaalemmer thuis danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vliegtuig. Eens een keer geen pedaal onder mijn voet voor de verandering
Blijkbaar... Heb je al wat je wilde?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:24 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat heet onderhandelen en dat kan ik heel goed.....
Ik vermoed dat ik een leukere wagen heb dan jouw pedaalemmer hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ow heb je ook een pedaalemmer thuis dan
Vuilniszakken zijn nog altijd goedkoper dan de 1.40 de liter die jij erin gooitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik een leukere wagen heb dan jouw pedaalemmer hoor
Bijna, ze komt morgenavond langs en dan gaan we ff ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef melismay het volgende:
Das ochtend!Dan ben ik ook al aan het werk
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef melismay het volgende:
Viper doe eens fokking normaal, jij komt elke keer de sfeer hier verzieken....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Bijna, ze komt morgenavond langs en dan gaan we ff ...![]()
of kan je morgen niet
quote:
Wow, nu gaat ie ineens weg....quote:
Ik doe gezellig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Als andere mensen hier ook al ongezellig gaan doen heb ik helemaal geen functie meer hier!![]()
Hoi terugquote:
ATquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoi terug
Nogal drukke chat hier geloof ik. Hoe zorg ik dat ik niet verdwaal?
Ik tank goedkoper dan jij vuilniszakken kooptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Vuilniszakken zijn nog altijd goedkoper dan de 1.40 de liter die jij erin gooit
Mag MyAT ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
AT
blijven lopen en niet omkijken
Waar tank jij je benzine, die wil ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik tank goedkoper dan jij vuilniszakken koopt
Shellquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Waar tank jij je benzine, die wil ik ook![]()
wat jij wilquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mag MyAT ook? Ik heb het niet zo op die lijst topics
Ah, op die fiets. Op mijn pasje staat ook iets als "Wittenburg autolease"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shell![]()
Maar vooral die tankpas doet het 'm
* Pheno betaalt geen euro aan zijn autoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Op mijn pasje staat ook iets als "Wittenburg autolease"![]()
Klopt, maar je betaald echt wel euro's aan je auto hoor. Kijk maar naar je belastingaanslag aan het eind van het jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno betaalt geen euro aan zijn auto
ben een beetje gek, autorijden is duur
Dit jaar geen last meer van, het wordt weggestreept tegen de hypotheekrente e.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Klopt, maar je betaald echt wel euro's aan je auto hoor. Kijk maar naar je belastingaanslag aan het eind van het jaar. Of krijg je die ook van je baas?
Mazzelaar, ik verwacht ongeveer 500 euro aan de belasting kwijt te zijn volgend jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit jaar geen last meer van, het wordt weggestreept tegen de hypotheekrente e.d.
Ik was meer kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik verwacht ongeveer 500 euro aan de belasting kwijt te zijn volgend jaar![]()
Ik rijd ook pas sinds mei weer een leaseauto. Is de duurste uit de 206 serie naar wordt beweerd, kleine 22 mille geloof ik.quote:
wat voor blauwtandig apparaat heb je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef melismay het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn bluetooth aan het werken krijg?
op je telefoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef melismay het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn bluetooth aan het werken krijg?
telefoon al eens helemaal uit gedaan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef melismay het volgende:
Hij is wel actief, kan wel van de computer naar de telefoon verzenden...... Maar andersom niet, wil namelijk de foto's die ik op mijn telefoon heb staan naar de computer sturen
Kan pittig zijn, 500 zul je niet kwijt zijn, duidelijk meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik rijd ook pas sinds mei weer een leaseauto. Is de duurste uit de 206 serie naar wordt beweerd, kleine 22 mille geloof ik.
Telefoon staat niet bij deze computerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
telefoon al eens helemaal uit gedaan?
maar als je van comp wel naar tel kunt doen
kun je waarschijnlijk ook bladeren via comp in tel
en kun je ze zo kopieren plakken
heey lieverdquote:
Handigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Telefoon staat niet bij deze computer
Maak me nog blijerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan pittig zijn, 500 zul je niet kwijt zijn, duidelijk meer
Huidige topic?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey lieverd
in singles heb ik wat voor je gepost heb je dat gelezen?
Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar ik kan me iets voorstellen als 8/12ste van de cataloguswaarde en dan 22% (of wat is het tegenwoordig?). Dat is extra belastbaar inkomen, omdat een lease auto gezien wordt als verkapt loon. Dus ik weet niet in welke box je zit? Maak je niet druk, een eigen auto is velen maler duurderquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Maak me nog blijer
Ook over die 8 maanden werk van dit jaar?
Ik heb geen eigen auto, wel een fietsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
Eigen benzine: akkoord. Maar verzekering/belasting was voor mijn laatste bakkie maar 40 euro in totaal. Alleen het onderhoud van een oud barrel is wel wat prijzig ja.
ps. mijn oude auto staat nog steeds op een pleintje, in mijn bezit. Ben al eens eerder zonder auto komen te zitten omdat ik geen vast contract heb en ik mijn priveauto had verkocht
De mijne is eerlijk gejatquote:
Vuile dief, geef mijn kinderfietsje met zijwieltjes terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |