kan een koffer extra pakkenquote:
Je staat een tijd droog?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef nozem het volgende:
Heel veel neuken wat mij betreft, we hebben wat in te halen.
Al veel te lang ja, ik zou er bijna een topic over kunnen openen.quote:
Ze hebben in sex het grote geilheidstopicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Al veel te lang ja, ik zou er bijna een topic over kunnen openen.![]()
Dat is voor mensen die hun driften niet onder controle hebben, daar schaar ik mezelf niet onder.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben in sex het grote geilheidstopic
Ah toequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Twisted_fok het volgende:
nee marc, dat kan ik je niet uileggen.![]()
Als je drinken meeneemt, let dat op dat je het niet over je pc laat vallen, want dan heb je niks meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou, ik zou het wel willen marc, maar ik kan het niet. Dat zei ik toch.![]()
* Twisted_fok gaat op jacht naar chocolade!
Deze is toch al niet van mij. Ik geen goedwerkende computer, dan zij ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je drinken meeneemt, let dat op dat je het niet over je pc laat vallen, want dan heb je niks meer.![]()
/olie_op_vuur
Oeh, dat klinkt gevaarlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Deze is toch al niet van mij. Ik geen goedwerkende computer, dan zij ook niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
Wat een boel nieuwe mensen hierLeuk!!!
En T1andonly, kun je het haar niet zeggen dan ofzo? Wil je vrienden met haar blijven?
Das niks... Wat moet je leren?quote:
Das niks nee... En ze zal natuurlijk niet toegeven dat ze daar voor jou komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niet zomaar een vriendin wil, maar ze denkt dat ze door meer moeite te doen meer effect bij mij loskrijgt. Helaas is het effect niet al te positief te noemen en normaal ging ze vrijwel nooit uit, maar nu verschijnt ze toevallig elk weekend op plaatsen waar ik uitga...
Let op de voorwaarden, je moet wel ontbijt en diner erbij nemen enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
* Blind_Guardian Hotelcheque heeft dankzij afgesloten lijfrenteverzekering
Alleen jammer dat 'ie maar in 450 hotels in Europa geldig is, waaronder geen hotels in grote steden. Maar dan nog, een weekendje 4 sterrenhotel zie ik wel zitten![]()
Klopt en wist ik al, maar dan nog, gratis overnachtingkje in een luxe hotel heb ik er wel voor over hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op de voorwaarden, je moet wel ontbijt en diner erbij nemen enzo
Heel erg duidelijk zijn, daar zijn mannen goed in heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niet zomaar een vriendin wil, maar ze denkt dat ze door meer moeite te doen meer effect bij mij loskrijgt. Helaas is het effect niet al te positief te noemen en normaal ging ze vrijwel nooit uit, maar nu verschijnt ze toevallig elk weekend op plaatsen waar ik uitga...
Meestal wel toch ja?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heel erg duidelijk zijn, daar zijn mannen goed in heb ik begrepen.![]()
Nou hoppa, we hebben je probleem nu al gevonden. Wat zijn we goed he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Meestal...
Meestal ben ik gewoon te aardig daarvoor
Ik denk ik naai de boel even lekker op. Valt dat even tegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Deze is toch al niet van mij. Ik geen goedwerkende computer, dan zij ook niet.![]()
![]()
Dat probleem kende ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou hoppa, we hebben je probleem nu al gevonden. Wat zijn we goed he.![]()
Ik heb mezelf al geneg opgefokt vandaag, dank u.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk ik naai de boel even lekker op. Valt dat even tegen.
Nouja, ik ga even cruisen.
Tijd voor een Fok-verbodquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al geneg opgefokt vandaag, dank u.![]()
Dat is het proberen wel waardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef melismay het volgende:
Je bent geweldig T1andonly... kun je dat zo aan het eind ook niet doen?
juist... tevens tvp en goedeavond wensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heel erg duidelijk zijn, daar zijn mannen goed in heb ik begrepen.![]()
Ach jezek, wie tegen wie nou dit keer ??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef melismay het volgende:
Ik ben ook opgefokt... we staan met 1-0 achter![]()
Schat, het is inmiddels 1-1 en het is Bronbyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, wie tegen wie nou dit keer ??
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:59 schreef melismay het volgende:Echt?! Wat cool!!! Dan ga ik zeker kijken of ik je op tv zie
Zegt me echt he-le-maal niks . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
Schat, het is inmiddels 1-1 en het is Bronby![]()
Volgend jaar, als 'we' er uit liggen . . .quote:
shhhhhttttt!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgend jaar, als 'we' er uit liggen . . .![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef nixxx het volgende:
voetbal is niet leuk .... is mijn bescheiden mening
NIxxx!!!! Heb je geheime afspraakjes?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
ik duikel mijn bed in... ja das vroeg ja.. maar ik moet morgenochtend nog een mooie kaart uit gaan zoeken
jaquote:
nee.. een huwelijk.. in f***ing nijverdalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef melismay het volgende:
NIxxx!!!! Heb je geheime afspraakjes?!
quote:
Wie gaat er trouwen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. een huwelijk.. in f***ing nijverdal
alleen als je squash EN snooker leuk vindquote:
Nixxx himself . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:09 schreef melismay het volgende:
Wie gaat er trouwen?
Dat zag ik nog net he!quote:
O jottum, weet nog steeds niet wie er spelen . . .quote:
Tegen wie ??quote:
Ajax en winnen ??quote:
Does lief!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ajax en winnen ??
Oh my ticky ticker . . .
Listen very carefully, ill say this only once.........quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ajax en winnen ??
Oh my ticky ticker . . .
quote:
Maar je ging wel blozen, dat betekend dat je het wel snapt! Dussseeee doe eens lief voor mij en wees eens blij dat ajax gewonnen heeft... Voor mij dan he!?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan het nog steeds eigenlijk niet voorstellen . . .
Nou, vooruit dan maar:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef melismay het volgende:
Maar je ging wel blozen, dat betekend dat je het wel snapt! Dussseeee doe eens lief voor mij en wees eens blij dat ajax gewonnen heeft... Voor mij dan he!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |