Geen duidelijke fotoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik reken hem goed, het is eigenlijk Robyn. ze zou bekend moeten zijn van: Show Me Love, Do You Know What It Takes
ik vond het wel een duidelijke foto. Dat is de Robyn zoals ik me haar herinner. Ik wist niet dat ze nog zong. Hoe is de muziek?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen duidelijke foto![]()
Do you know what it takes was geen hit in Nederland, Keep the fire burning wel.
Ik heb net haar nieuwe album in huis
Iggy +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
en de nieuwe single is Trippin' trouwens
Was korte vergadering.
dolle_hond +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
bloodhound gang
Vergelijkbaar met Show me love, eigenlijk welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ik vond het wel een duidelijke foto. Dat is de Robyn zoals ik me haar herinner. Ik wist niet dat ze nog zong. Hoe is de muziek?
F*ckin Amalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef ranja het volgende:
doe ik wel 1: voor welke film werd Robyn's liedje 'Show me love' als alternatieve titelsong gebruikt?
cafca +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef cafca het volgende:
Sandokan?
En bukgeit maakt het rijtje mooi volquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef bukgeit het volgende:
Shorts - Comment Ca va
David Bowie - Let's Dance
Mike Oldfield & Maggie Riley - Moonlight Shadow
Berdien Stenberg - Rondo Russo
Weet ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef bukgeit het volgende:
Moonlight Shadow is de hit uit '83, To France uit '84.
TF was een persoonlijke fout van mij, moest natuurlijk MS zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik had de edit niet gezien, toen was ik aan het puzzelen.
Bovendien heb ik geen idee wat voor lijst dit is, New order op 1 lijkt op een britse of persoonlijke lijst, maar in beide gevallen snap ik Berdien Stenberg en Shorts niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |