quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En toen zag ik het licht
Randy Vanwarmer
Randy VanWarmerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:56 schreef peaceman het volgende:
Wie???
Dat liedje ken ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Randy VanWarmer
Bekend van de hit "Just when I needed you most"
toch niet zo heel bekend...
Ja, dat had ik al gedaan, en het bleek carnival te zijn, maar we hebben besloten dat DaisyDuke het punt eigenlijk wel verdiend hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft iemand Carnaval van Chipz! nou al ingekopt? Anders bij deze dus.
Carnivalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft iemand Carnaval van Chipz! nou al ingekopt? Anders bij deze dus.
ah die titel zegt me dan wel weer wat...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Randy VanWarmer
Bekend van de hit "Just when I needed you most"
jeweetwel, zo'n zwijmelnummerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah die titel zegt me dan wel weer wat...
Die schijnt haar ontdekt te hebben. Het bestaat wel uit 1 naam.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:24 schreef peaceman het volgende:
Meja is het niet, toch?
Voor degenen die niet hieruit komen, denk aan zijn partner...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hint: dudududududududududu BATMAN!
Ik reken hem goed, het is eigenlijk Robyn. ze zou bekend moeten zijn van: Show Me Love, Do You Know What It Takesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:41 schreef peaceman het volgende:
Robin
Show me love ken ik wel...jeugdsentimentquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, het is eigenlijk Robyn. ze zou bekend moeten zijn van: Show Me Love, Do You Know What It Takes
peaceman +1
1-2tje met Iggy +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Intensive Care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |