Denk ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:16 schreef Laurabeest het volgende:
Dat is trouwens de reden dat mensen wat tegen goths hebben denk ik: vooroordelen, generaliseren, het zoeken naar een zondebok, zichzelf beter willen voelen door het afzeiken van een ander, en het niet kunnen handelen van iemand die een andere levensstijl erop na houdt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:14 schreef SynXteR het volgende:
Deel 1:
wtf hebben mensen toch tegen goths
Gothics zijn lelijk en ze stinkendat is mijn mening
denk het niet, dan zou iedereen met een andere levensstijl afgezeken worden.quote:
Dat gebeurt ook. Gothics, Nerds, Hoeren, Moslims en alle andere religieuze mensen (zelfs als ze niemand lastigvallen) worden of uitgelachen of afgezeken. Homo's en travestieten ook (niet door iedereen, ok, maar kijk maar eens op een middelbare school als er iemand out of the closet is...)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk het niet, dan zou iedereen met een andere levensstijl afgezeken worden.
dat is waar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook. Gothics, Nerds, Hoeren, Moslims en alle andere religieuze mensen (zelfs als ze niemand lastigvallen) worden of uitgelachen of afgezeken. Homo's en travestieten ook (niet door iedereen, ok, maar kijk maar eens op een middelbare school als er iemand out of the closet is...)
Zo kan ik vast nog wel een hoop voorbeelden bedenken.
Inderdaad, en jij ook niet, anders zat je wel in die treinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef illusions het volgende:
Ik fietste weer eens naar de stad, en dan moet ik door een tunneltje waar een trein overheen rijdt. Zie ik daar weer zo'n groep witgeschminkte dwazen met z'n 5en op de grond zitten naast het spoor..
Dan spoor je toch niet?
Deel 1 ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:51 schreef Chriz2k het volgende:
Deel 2 is totaal overbodig.
Zie mijn punt 6:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Yorrit het volgende:
ongeloofelijk, dat het uiterlijk van mensen zo veel afschuw teweeg kan brengen..
je zou bijna denken dat ze t erom deden
quote:6. Goffs zijn geen satanisten. Satanisten doen niemand anders kwaad, Goffs wel. Alleen al door hun verschijning brengen ze het slechte in de normale mens boven, wat weer goed is om de Duivel te dienen.
Goed van ze hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef Yorrit het volgende:
duivels slim die goths
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef M.Ram het volgende:
Wat in hemelsnaam maakt het uit hoe iemand eruit ziet of naar wat voor muziek hij luisterd ik irriteer me echt mateloos aan die kut uitlatingen van iedereen tegen goth.
Laat iedereen toch gewoon zichzelf zijn.
En bemoei je lekker met je eigen leven!
ja die zijn drquote:
hmm oke. 't is moeilijk te geloven als je er zelf nog nooit een gezien hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:26 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja die zijn dr
tijdje terug in utrecht een groot 'gothic' festival, daar liep wel weer wat moois rond
Denk er dus aan de volgende keer als je ze ziet. Het gevaar zit hem in het ridiculiseren van ze, dat vergeten ze namelijk niet en voor je het weet ben je ontslagen, heeft je vriendin de mannetjeshonden gevonden en is je msn account gehackt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik wist wel dat er iets achter moest zitten..
Dat is ook een strategie. Des te harder komt de klap als niemand het verwacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:25 schreef Yorrit het volgende:
maareh, gothic is toch allang passe?
tsja op die leeftijd is dat de makkelijkste manier om tegen al die BrEeZaHs te schoppen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef dady het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit, ze denken speciaal te zijn en willen schoppen tegen "het systeem" terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is, het zijn eigenlijk gewoon een stel pubers, maar ze blijven pubers tot ze inzien dat ze er niks mee bereiken.
Ja je hebt natuurlijk van die pubertjes die zich af willen zetten, en dat op de makkelijkste extreme manier doen. met een jurk en lelijke make upquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Zolang ik er geen last van heb. Zolang ze niet naar zweet stinken en voor me lopen ook.
[afbeelding]
De gothic hierboven valt mee. Maar soms kom ik er tegen waarvan ik denk![]()
![]()
Wellicht ligt het ook aan de soort van gothic. Dat niet alle Gothics over 1 kam te scheren zijn ook. Zoals je niets over 1 kam kan scheren.
Hele lap tekst verwijderd van mezelfHet gaat erom dat er verschillende gradaties te vinden zijn misschien?
huh? steen lag lekker ?quote:
vind het nog steeds viesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:10 schreef coz het volgende:
[..]
huh? steen lag lekker ?
ze bestaan ..maar groot deel loopt met zo'n panda masker
ik zie ze liever als .. uhm ..zoiets ...
[afbeelding]
maar nou komen er vast mensen zeuren dat het geen echte goth is![]()
er bestaat zelfs een goth babe of the week site
http://industrialgothic.com/gbotw/2004
zomaar een 1 minuut google sesie![]()
OMdat ie de kleding, muziek gaaf vindt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zou wel eens willen weten waarom iemand gothic wordt.
en omdat ie toch al depressief is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef Yorrit het volgende:
[..]
OMdat ie de kleding, muziek gaaf vindt?
dat zijn gewoon aanstellersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:28 schreef illusions het volgende:
Weet niet waar je die zwarte tranen op hun gezicht dan mee wilt associeren.... maar ik niet met blijheid in ieder geval. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n suicidale panda zien lachen als ik ze weleens op de grond zie zitten in een donker hoekje.
wat hebben rustiger zijn en depressiviteit met elkaar te maken dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:32 schreef Sessy het volgende:
Depressiviteit heeft niks met goth te maken, maar wel met de muziek. Ik zelf merk dat ik een stuk rustiger ben na het beluisteren van die muziek, het is een soort uitlaatklep.
En dat is precies wat ik tegen gothics heb.. en nou hoeft er niemand met die zooi te komen dat dat meelopers zijn, en dat de echte gothics anders zijn, want 99% is gewoon zo.quote:
kijk het is handig voor de discussie als we het verdelen in "goths" en "puberale aanstellers"quote:
Gewoon als je zich zo down voelt dat je ligt te snikken in je kussen en die nat wordt van de tranen of zo (ja bij mij dan vaker een van onze katten, Glasha of Grita, die zijn lief) dan word ik rustig van die muziek, een beetje neutraal zeg maar. Niet echt vrolijk of zo, maar wel minder depressief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat hebben rustiger zijn en depressiviteit met elkaar te maken dan?
oh zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef Sessy het volgende:
[..]
Gewoon als je zich zo down voelt dat je ligt te snikken in je kussen en die nat wordt van de tranen of zo (ja bij mij dan vaker een van onze katten, Glasha of Grita, die zijn lief) dan word ik rustig van die muziek, een beetje neutraal zeg maar. Niet echt vrolijk of zo, maar wel minder depressief.
hele kinky sex ook nog es!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
wtfik wist niet dat gothics ook aan seks deden.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:01 schreef illusions het volgende:
Ik. Met een dolk.
Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde fok!ker ook nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
wtfik wist niet dat gothics ook aan seks deden.
je maakt me bangquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Sessy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde fok!ker ook nog.![]()
Al die donkere hoekjes en zo, je weet wel.![]()
Ja dat doen goths nu eenmaal.quote:
Nee dat denk ik niet. Ik heb zowel m'n eerste cigaret als m'n eerste glas vodka nog voordat ik naar school ging gehad. Ik rook niet en ik drink nauwelijks. Juist als je het verbiedt is het iets geheimzinnigs, iets wat verboden is en wat je daarom per se wilt doen, want zo werkt dat bij kinderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
nu nog wel ja.
en als die kleine nu al sticks loopt te draaien dan steekt ie op z'n 10e de eerste al op.
wel respect voor hem trouwens als ie een goede joint kan draaien met toiletpapier
Kan ie ook niet... Het wordt een soort slavink of zo met gras dat er aan alle kanten uitsteekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
wel respect voor hem trouwens als ie een goede joint kan draaien met toiletpapier
Ik hoop in godsnaam dat ie z'n kinderen verbiedt om normaal te zijn in dat geval... worden het tenminste niet van die freaks later.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:27 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik heb zowel m'n eerste cigaret als m'n eerste glas vodka nog voordat ik naar school ging gehad. Ik rook niet en ik drink nauwelijks. Juist als je het verbiedt is het iets geheimzinnigs, iets wat verboden is en wat je daarom per se wilt doen, want zo werkt dat bij kinderen.
dat is waar. maar dat heeft bij mij ook niet echt heel goed gewerkt moet ik eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:27 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik heb zowel m'n eerste cigaret als m'n eerste glas vodka nog voordat ik naar school ging gehad. Ik rook niet en ik drink nauwelijks. Juist als je het verbiedt is het iets geheimzinnigs, iets wat verboden is en wat je daarom per se wilt doen, want zo werkt dat bij kinderen.
die gast ziet er niet uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef illusions het volgende:
Maar ff serieus.. wat ik me nu echt afvraag, is.. wanneer je een uur voor de spiegel hebt gestaan met je kissie met schmink en zwarte (vinger)verf, en je hebt je even uitgeleefd enzo, en je ziet er naderhand zo uit:
[afbeelding]
Hoe kan je dan in godsnaam zelfverzekerd en zonder schaamte over straat lopen? Misschien is dat de reden waarom ze zo suicidaal en/of depri zijn, maarja.. is dan toch echt hun eigen schuld.
Ik draai lekker 1600x1200 als resolutie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef SeLang het volgende:
Raadseltje:
Het is zwart met rood en het wordt steeds kleiner ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
Een goth met een aardappelschilmesje
snap je hem nou, bedoel andere mensen vinden het ook niet leuk als er over hun gezeikt word. bedoel waarom alleen maar topics over goths bedoel dan kun je lonsdalers en negers en de rest ook wel een eigen afzeik topic geven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
leeghoofdige lonsdalers
laat iedereen toch in hun waarde
een serieus neger afzeik topic zou nog dommer zijn, dat is immers een ras en negers worden zo geboren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef afraidtech het volgende:
[..]
snap je hem nou, bedoel andere mensen vinden het ook niet leuk als er over hun gezeikt word. bedoel waarom alleen maar topics over goths bedoel dan kun je lonsdalers en negers en de rest ook wel een eigen afzeik topic geven.
dat bedoel ik nou te zeggen
Heel makkelijk, je weet dat als je wordt uitgelachen, je wordt uitgelachen om het goth-zijn en niet om je flaporen of wat je persoonlijke fixatie m.b.t. je tekortkomingen ook is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef illusions het volgende:
Hoe kan je dan in godsnaam zelfverzekerd ... over straat lopen?
Nerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik draai lekker 1600x1200 als resolutie.![]()
dus het is eigenlijk gewoon om de aandacht van je flaporen (o.i.d.) af te leiden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:53 schreef Sessy het volgende:
[..]
Heel makkelijk, je weet dat als je wordt uitgelachen, je wordt uitgelachen om het goth-zijn en niet om je flaporen of wat je persoonlijke fixatie m.b.t. je tekortkomingen ook is.
Da's ook een panda. Zeg maar de BrEeZaH's onder de Goffs. Verwarren dikwijls Slipknot en Schedel van Vilt met Goffheid. Bezitten meestal Cu2 pagina's onder namen als "EvilSatanGoth666", "WitchDevilLadyDarkness" en "GothicSlipknotSatan" (of iets in die strekking). Tevens beginnen ze alles wat ze schrijven met "merry meet" en eindigen ze met "blessed be".quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef illusions het volgende:
Maar ff serieus.. wat ik me nu echt afvraag, is.. wanneer je een uur voor de spiegel hebt gestaan met je kissie met schmink en zwarte (vinger)verf, en je hebt je even uitgeleefd enzo, en je ziet er naderhand zo uit:
[afbeelding]
Hoe kan je dan in godsnaam zelfverzekerd en zonder schaamte over straat lopen? Misschien is dat de reden waarom ze zo suicidaal en/of depri zijn, maarja.. is dan toch echt hun eigen schuld.
Het is om de aandacht af te leiden, punt. Waarvan je de aandacht af wilt leiden, hoeft niet fysiek te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
dus het is eigenlijk gewoon om de aandacht van je flaporen (o.i.d.) af te leiden?
Ik ben zelf geen goth maar ik vindt jouw reactie marginaal. Wat heeft goth zijn nu met uiterlijk en hygiene te maken. Op de festivals deze zomer heb ik overigens heel wat knappe goths gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:14 schreef SynXteR het volgende:
Deel 1:
wtf hebben mensen toch tegen goths
Gothics zijn lelijk en ze stinkendat is mijn mening
oh nu snap ik het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Sessy het volgende:
[..]
Het is om de aandacht af te leiden, punt. Waarvan je de aandacht af wilt leiden, hoeft niet fysiek te zijn.
Overigens wordt dezelfde techniek door HEEL veel jongeren gebruikt. Van jongens die stoer en/of agressief doen en van binnen geen zelfrespect hebben en sletjes met idem problemen tot vrouwen die een wijd uitlopende broek kopen om hun dikke enkels te verbergen.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh nu snap ik het.
Negers zijn dus extreem lelijk en gebruiken daarom zoveel make-up en dragen daarom van die vage kleren, want anders ziet iedereen dat ze zonder al die poespas NOG lelijker zijn.
[..]
oh nu snap ik het.
Orthodoxe joden zijn dus extreem lelijk en gebruiken daarom zoveel make-up en dragen daarom van die vage kleren, want anders ziet iedereen dat ze zonder al die poespas NOG lelijker zijn.
[..]
oh nu snap ik het.
Hockeyers zijn dus extreem lelijk en gebruiken daarom zoveel make-up en dragen daarom van die vage kleren, want anders ziet iedereen dat ze zonder al die poespas NOG lelijker zijn.
[..]
oh nu snap ik het.
Dikke mensen zijn dus extreem lelijk en gebruiken daarom zoveel make-up en dragen daarom van die vage kleren, want anders ziet iedereen dat ze zonder al die poespas NOG lelijker zijn.
[..]
oh nu snap ik het.
Vrouwen zijn dus extreem lelijk en gebruiken daarom zoveel make-up en dragen daarom van die vage kleren, want anders ziet iedereen dat ze zonder al die poespas NOG lelijker zijn.
[..]
oh nu snap ik het.
Islamieten zijn dus extreem lelijk en gebruiken daarom zoveel make-up en dragen daarom van die vage kleren, want anders ziet iedereen dat ze zonder al die poespas NOG lelijker zijn.
Wauw, deze quote is briljant! Voor meerdere doeleinden inzetbaar!quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh nu snap ik het.
Mannetjes in Volkswagen Golfjes zijn dus extreem lelijk en gebruiken daarom zoveel make-up en dragen daarom van die vage kleren, want anders ziet iedereen dat ze zonder al die poespas NOG lelijker zijn.
alsof dikke mensen en mannetjes met golfjes make up dragenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wauw, deze quote is briljant! Voor meerdere doeleinden inzetbaar!![]()
Heej The_Ed!![]()
Oh ja hoor, het is maar net wat je onder make-up verstaat.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof dikke mensen en mannetjes met golfjes make up dragenen islamieten! en joden
![]()
![]()
maar jij haalt er mensen bij die er zo bij lopen vanwege hun religie, niet om te verbergen dat ze lelijk zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh ja hoor, het is maar net wat je onder make-up verstaat.
En ze dragen wel rare kleren, afhankelijk vanuit welke optiek je het bekijkt
Maar de Gothics zijn toch wel een extreem hoor. Een uitwas om een beter woor dte gebruiken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
En ze dragen wel rare kleren, afhankelijk vanuit welke optiek je het bekijkt
Wie zegt dat ze niet lelijk zijn onder burqua, fez, keppel of tulband? Ook een manier om uit te dragen war je voor staat, en door anderen net zo belachelijk gevonden als dat nogal wat fokkertjes van Goffs vinden. Alleen is het niet erg om te zeggen dat Goffs stinken, lelijk zijn, dood moeten. Vervang dat door willekeurig welke ethniciteit of religieuze groepering en het is ineens not done. Als ik hier ga beweren dat negers lelijk zijn en stinken en om dat te verbergen zo veel mogelijk opzichtige sieraden dragen, achterlijke kledingstijl hebben en te veel parfum opspuiten zal ik denk ik een stuk minder mensen vinden die het er expliciet mee eens zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar jij haalt er mensen bij die er zo bij lopen vanwege hun religie, niet om te verbergen dat ze lelijk zijn.
Nou, er zijn legio voorbeelden van mensen die make-up gebruiken om hun "lelijkheid" te verbergen. Wat dacht je van al die acné spullen? Tandpasta? Permanente make-up?quote:en mensen doen ook make-up op om er beter uit te zien, dat is iets anders dan make-up op doen om de aandacht van je lelijkheid af te leiden
alsof alle negers dikke kettingen dragenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet lelijk zijn onder burqua, fez, keppel of tulband? Ook een manier om uit te dragen war je voor staat, en door anderen net zo belachelijk gevonden als dat nogal wat fokkertjes van Goffs vinden. Alleen is het niet erg om te zeggen dat Goffs stinken, lelijk zijn, dood moeten. Vervang dat door willekeurig welke ethniciteit of religieuze groepering en het is ineens not done. Als ik hier ga beweren dat negers lelijk zijn en stinken en om dat te verbergen zo veel mogelijk opzichtige sieraden dragen, achterlijke kledingstijl hebben en te veel parfum opspuiten zal ik denk ik een stuk minder mensen vinden die het er expliciet mee eens zijn.
[..]
Tandpasta is om je mond hygienisch te houden, anders vallen je tanden eruit.quote:Nou, er zijn legio voorbeelden van mensen die make-up gebruiken om hun "lelijkheid" te verbergen. Wat dacht je van al die acné spullen? Tandpasta? Permanente make-up?
En als ik alle negers nou lelijk vind? (veel wel, en velen stinken ook, maar tevens vind ik heel veel mensen lelijk, en heel veel mensen stinken)quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof alle negers dikke kettingen dragenracist
en waarom ethniciteiten en religieuze groeperingen erbij halen? Gothics zijn niet heilig
opvallende verschijningen ja, maar ze lopen er niet zo bij om hun lelijkheid te verbergenquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
En als ik alle negers nou lelijk vind? (veel wel, en velen stinken ook, maar tevens vind ik heel veel mensen lelijk, en heel veel mensen stinken)
Simpel, omdat dat ook opvallende verschijningen zijn in het straatbeeld.
en toch heb er nog nooit een in het wild gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:40 schreef Sessy het volgende:
En toch zijn er veel hele knappe goths, vooral meisjes.
Goffs ook niet, dat maak jij er alleen vanquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
opvallende verschijningen ja, maar ze lopen er niet zo bij om hun lelijkheid te verbergen
nee hoor, Sessy vertelde datquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Goffs ook niet, dat maak jij er alleen van
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Sessy het volgende:
[..]
Het is om de aandacht af te leiden, punt.
op die laatste 2 foto's ziet ze er wel goed uit, maar wat is daar gothic aan dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:36 schreef Elegy het volgende:
Elena Fossi van Kirlian Camera/Stalingrad/Siderartica vind ik er best wel oké uitzien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, het hangt ervan af hoe je het intepreteert, me dunkt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee hoor, Sessy vertelde dat
[..]
Suicide Commandoquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:54 schreef Elegy het volgende:
Trouwens: Summer Darkness was ook op tv: http://www.meertv.nl/oud/video/meertv_162/meertv_162_su1.html
Alles. Goff is meer dan zwarte soepjurken en polsen doorsnijden hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op die laatste 2 foto's ziet ze er wel goed uit, maar wat is daar gothic aan dan?
ja dat snap ik maar zij draagt gewoon 'normale' kleding.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alles. Goff is meer dan zwarte soepjurken en polsen doorsnijden hoor
wie? wat? waar?quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:56 schreef illusions het volgende:
en nog is ze niks speciaals..snap niet wat je hiermee wit bereiden
Tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar zij draagt gewoon 'normale' kleding.
je kan dus ook gothic zijn met 'normale' kleding aan?
he bah dan zijn er dus ook 'undercover' gothics...............misschien is mijn buurvrouw er wel een, of de buschauffeur, of mijn baasquote:
Zoals ik al eerder heb gezegd: Ze zijn overal. Juist op plekken waar je het totaal niet verwacht. Wel eens afgevraagd wat je moeder aan het doen is als je er niet bent? Waarom die pompbediende je zo aankijkt? Hoe het komt dat sommige mensen voorrang krijgen in de winkel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
he bah dan zijn er dus ook 'undercover' gothics...............misschien is mijn buurvrouw er wel een, of de buschauffeur, of mijn baas![]()
![]()
dream onquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Elegy het volgende:
Wat had je dan in een bashtopic verwacht, hoogstaande, goed gefundeerde en objectieve argumentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |