abonnement Unibet Coolblue
pi_29914402
Volgens Hummie wordt dit de Big Brother van de verrassingen. Ik vraag me af wat deze verrassingen zijn.

De bewoners zitten zestien weken in het huis, van vandaag tot en met 15 december, en er zijn twaalf bewoners. Als er iedere week een bewoner weggestemd wordt, als pas na twee weken de eerste bewoner weggestemd wordt en als er drie bewoners over blijven op de dag van de finale dan zijn er echter zeventien bewoners nodig. En dan heb ik nog geen rekening gehouden met bewoners die het huis voortijdig verlaten. Ik kan me niet voorstellen dat er af een toe een week niemand hoeft te vertrekken, dan zou er te weinig spanning en drama zijn in die week. Ik vermoed dan ook dat er meer dan twaalf deelnemers zijn.

Verder wordt er nogal geheimzinnig gedaan over het huis. Ik heb er nog geen duidelijke foto's van gezien. Het zou mij niet verbazen als het in een studio is gebouwd is om gedeelten van het huis die niet onmiddellijk voor de bewoners beschikbaar zijn aan het zicht te onttrekken.

Als ik deze punten combineer is het bijvoorbeeld mogelijk dat bewoners die in de voorafgaande edities is Spanje en Portugal zaten nu in een voor de reguliere bewoners niet zichtbaar gedeelte zitten.

Wie heeft andere en/of betere ideeëen m.b.t. wat de verrassingen van Hummie zijn ?
pi_29915344
Mss zitten er wel geheime kamers in ja, was ook zo in BB USA
Zat een geheime kamer achter een muur, maar die hadden ze al vrij snel ontdekt volgens mij
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_29915414
Tenminste, 1 iemand had die kamer ontdekt, wilde ze eerst niet aan de overige bewoners vertellen, maar heeft ze toch gedaan
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_29915578
Van Mediawatchers:

"In deze nieuwe serie doen niet meer aan battles, maar het wordt wel degelijk sensationeel", aldus John de Mol in diverse media. "Hier zit eigenlijk alles in wat een tv-programma interessant maakt. Compleet met geheime opdrachten, die uitsluitend voor één persoon of een paar mensen in het huis gelden: de rest van de bewoners weet daar niets van. Hiervoor hebben we fantastische, manipulatieve ideeën bedacht. In de eerste serie lieten we het groepsproces zijn eigen weg volgen, nu gooien we vaker een steen in de vijver, die golven gaat veroorzaken. Actie en reactie, deining in de tent!
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_29925587
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Napster het volgende:
Mss zitten er wel geheime kamers in ja, was ook zo in BB USA
Zat een geheime kamer achter een muur, maar die hadden ze al vrij snel ontdekt volgens mij
Hadden ze in engeland ook gedaan ja: kinga, orlaith en eugene in eerste instantie in de "garden of eden".

Ow, en makosi was de eerste week de extra BB-er die moest zorgen dat ze de meeste stemmen kreeg van haar huisgenoten, anders moest ze vertrekken.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator woensdag 24 augustus 2005 @ 17:14:36 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_29925787
Hopelijk geen opdrachten en spelletjes, ze moeten zich gewoon de hele tijd kapot vervelen, dan wordt het juist leuk, dan krijgen ze juist ruzie, als ze de hele dag niets te doen hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:27:29 #7
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_29948928
Ik denk dat ze veel gasten/logees krijgen. Er is immers een logeerkamer en er staan meer stoelen rond de eettafel dan er bewoners zijn.
pi_29948955
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik denk dat ze veel gasten/logees krijgen. Er is immers een logeerkamer en er staan meer stoelen rond de eettafel dan er bewoners zijn.
In ieder geval is de eerste verrassing die ex die langskomt, wel interessant lijkt me
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:28:50 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_29948957
Er schijnt dus iemand's -ex te komen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 11:08:24 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29949848
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik denk dat ze veel gasten/logees krijgen. Er is immers een logeerkamer en er staan meer stoelen rond de eettafel dan er bewoners zijn.
O gezellig.
En dan kunnen de conservatieven hier weer gaan janken dat dit "niet back to basic" is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 11:14:15 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29950009
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Gert het volgende:
En dan kunnen de conservatieven hier weer gaan janken dat dit "niet back to basic" is.
Ik begin vast: Zodra ze Gordon weer in een bakkie in de tuin takelen ben ik weg.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 11:15:13 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29950033
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:28 schreef APK het volgende:
Er schijnt dus iemand's -ex te komen?
En de hond daar weer van staat ingepland voor de 3e week.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 11:19:41 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29950136
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik begin vast: Zodra ze Gordon weer in een bakkie in de tuin takelen ben ik weg.
Gordon op bezoek in het Big Brother-huis? Dat gaat echt niet gebeuren.

Gordon én Gerard op bezoek in het Big Brother-huis? Kans levensgroot.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 11:22:10 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29950204
Wie was die andere uitgerangeerde b-artiest ook weer?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 11:22:25 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29950210
Oh ja, René.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:25:31 #16
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_29958377
Tsja iedereen lult gewoon door, maar ik wil graag zeggen: welcome back Buswatcher! En moge je interessante waarnemingen door een groot publiek gewaardeerd worden. Ik ben een liefhebber.
'Beam me up Scotty'
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:02:42 #17
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_29959794
Wanneer kunnen we de date rape verwachten? met bijhorende rel natuurlijk
I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 16:03:14 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29959816
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef Havoc het volgende:
Wanneer kunnen we de date rape verwachten? met bijhorende rel natuurlijk
Rel op FOK! bedoel je toch he?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 16:04:02 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_29959837
Is Voyeur al gesignaleerd trouwens?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:03:55 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_29976167
Exit Rob.. Dat mag toch wel de eerste verrassing worden genoemd...

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:36:23 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_30003114
Uit het Rob-topic:
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:29 schreef harrie1 het volgende:
tijdens de kick off werd er gesproken over 18 bewoners
ruud zei zoiets tegen bridget
waarop bridget zei nu heb je het aantal bewoners al verraden
later moest de opkomst van bridget en ruud opnieuw worden gedaan
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef harrie1 het volgende:
ik volg de streams niet erg momenteel (druk hier)
maar is de geheime deur al gevonden door de bewoners?
blauwe gedeelte met spiegel die naar buiten toe openklapt
bij de kick off ging ruud er naar binnen
bridget melde tegen ruud waar hij moest duwen
en de hele wand ging naar buiten met daarachter een kamer
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Caske het volgende:
Rob zit, als je voor de studio in Aalsmeer staat, in het huisje (kamer) met rechts naast de voordeur een raam dat bestaat uit kleine raampjes. Dit alles links op 15 meter van de Big Brother schuifdeur.
Hij zit daar voor 48 uur, iemand uit het huis moet hem ongezien van eten voorzien, zodat ze veel weekbudget kunnen verdienen.
Hou maar op over herhalende geruchten, want zo is het....
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef Caske het volgende:
Dat moet hij van Big Brother.....
Ralph is binnengekomen met een envelop, waarvan hij de inhoud niet wist.
Hij moest die envelop geven aan iemand, Rob dus.
In envelop stond dat diegene die het las, weg moest, bekend dus....
Als verrassing mocht hij toch nog een beetje blijven, in dat andere huisje dus.
Reken maar van yes dat de dochter van Rob voor prachtige Talpa-televisie zorgt, zondag....
Hoe komen wij aan die info?
Hebben 6 jaar geleden al eens een streek uitgehaald:
Voorzitter van een niet bestaande fanclub, de beelden zijn te zien via www.knaplelijk.tk
Dit jaar zijn we er vroeg bij, hebben gisteren de opname van de uitzending van zondag bijgewoond,
kijken of we nog wat konden uitrichten......
Wat heeft Bridget aan zondag? De beelden foto's zijn nu al te zien via www.knaplelijk.tk
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:44:01 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30003334
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:36 schreef APK het volgende:
Uit het Rob-topic:
[..]


[..]


[..]


[..]
Heftig!!!!!!

Tot nu toe mag ik al die nieuwe ideëen wel!
Fuck back to basic!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30005187
Als bovenstaande klopt zou Joost wel eens degene kunnen zijn die Rob van eten moet voorzien...

Hij heeft gisteren wel erg lang in de DK gezeten en kwam er wat lacherig uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:53:26 #24
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_30005237
De verassing: 'Rob is nog niet echt weg'
aldus de producent ?? in Thuis
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
pi_30005346
Ik las ergens dat Bridget zich had versproken bij de aankondiging waarbij ze zei dat er in totaal 18 bewoners zouden zijn. Nog 5 te gaan dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')