abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29912419
In navolging van: Ruim helft wereldbevolking leeft in armoede

Waarom laten we deze 3 miljard mensen niet toe tot dit land? Kunnen ze mooi allemaal een bijstandsuitkering krijgen. Dat is namelijk sociaal. Zo hoeven deze mensen niet meer in armoede te leven. Waarom hoor ik links dit niet opperen?

Mijn vraag is eigenlijk waarom wij wel een klein gedeelte van de arme mensen hebben toegelaten en niet allemaal (dan heb ik het even niet over politieke asielzoekers)? Wat maakt het dat dat kleine gedeelte wel recht had om ons land binnen te komen en die andere 3 miljard niet? Dat is toch oneerlijk.
pi_29912828
Omdat pberends.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29912868
ik snap ook nooit waarom die arme waterdragende vrouwen zo lang moeten lopen dat het water haast verdampt is, terwijl ze hun 1-cent plaggenhutjes gewoon naar die bron kunnen verplaatsen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:26:29 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29912875
waarom zouden we eerlijk moeten zijn? we zijn toch rijk?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_29912880
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap ook nooit waarom die arme waterdragende vrouwen zo lang moeten lopen dat het water haast verdampt is, terwijl ze hun 1-cent plaggenhutjes gewoon naar die bron kunnen verplaatsen.
pi_29913136
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:26 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
pi_29913139
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:26 schreef zoalshetis het volgende:
daar heb je een sterk punt europeanen gingen ook settlen vlakbij natuurlijke bronnen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_29913214
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef pberends het volgende:

Waarom laten we deze 3 miljard mensen niet toe tot dit land? Kunnen ze mooi allemaal een bijstandsuitkering krijgen. Dat is namelijk sociaal. Zo hoeven deze mensen niet meer in armoede te leven. Waarom hoor ik links dit niet opperen?

Mijn vraag is eigenlijk waarom wij wel een klein gedeelte van de arme mensen hebben toegelaten en niet allemaal (dan heb ik het even niet over politieke asielzoekers)? Wat maakt het dat dat kleine gedeelte wel recht had om ons land binnen te komen en die andere 3 miljard niet? Dat is toch oneerlijk.
Omdat dat kleine deel hier kwam om te WERKEN!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:42:39 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29913247
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Omdat dat kleine deel hier kwam om te WERKEN!
pi_29913376
quote:

Even wat corrigeren: Buitenlanders hebben geen recht op een bijstandsuitkering. Blijkbaar heb ik dat na 1000 keer noemen, toch nog net wat te weinig gezegd

Verder lijkt het me duidelijk dat het opvangen van 3 miljard mensen een praktische onmogelijkheid is en links pleit niet voor onmogelijkheden.
quote:
Omdat het beter is een kleine groep mensen te helpen, dan helemaal niemand (en dan heb ik het wel over vluchtelingen die voor hun leven moeten vrezen, zogenaamde economische vluchtelingen komen er niet in, ook onder links niet)
pi_29913658
Als ze hier komen, stijgt de vraag enorm naar energie. Olieprijs wordt dan onbetaalbaar.. Tevens sneller op.

Ik wil de wereldbevolking halveren, de reden is: lagere vraag naar olie, dus goedkoper. En ook goed voor het milieu en ook meer lebensraum.
pi_29913785
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

daar heb je een sterk punt europeanen gingen ook settlen vlakbij natuurlijke bronnen
En dat mijn beste is nou juist de reden dat wij rijkdom hebben en zij niet: Intelligentie.
pi_29913804
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:58 schreef YottaBrain het volgende:
Als ze hier komen, stijgt de vraag enorm naar energie. Olieprijs wordt dan onbetaalbaar.. Tevens sneller op.

Ik wil de wereldbevolking halveren, de reden is: lagere vraag naar olie, dus goedkoper. En ook goed voor het milieu en ook meer lebensraum.
Waar heb ik dat eerder gehoord.
-
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:04:17 #14
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_29913818
omdat 3 miljard mensen niet van ons bestaan weten, omdat ze geen breedbeeld TV met 5.1 seround sound kunnen betalen en dat ze dan ook niet tijdens een lamme actiefilm onderbroken worden door een nieuwsprogramma waar het onderwerp zorgstaat aan bod komt...
pi_29913845
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:02 schreef Skimmer het volgende:

[..]

En dat mijn beste is nou juist de reden dat wij rijkdom hebben en zij niet: Intelligentie.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29913942
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:03 schreef splendor het volgende:

[..]

start de kampen maar op
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:09:18 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_29913966
Weet je wat het leuke is: er komen steeds MEER mensen die honger hebben op aarde........
Simpelweg omdat ze net genoeg "hulp" krijgen om kinderen te kunnen blijven fucken! 6+ kinderen per vrouw in Afrika is zeker geen oplossing voor het land...
censuur :O
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:11:54 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29914028
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Weet je wat het leuke is: er komen steeds MEER mensen die honger hebben op aarde........
Simpelweg omdat ze net genoeg "hulp" krijgen om kinderen te kunnen blijven fucken! 6+ kinderen per vrouw in Afrika is zeker geen oplossing voor het land...
dat zeg ik. stopzetten die hulp. zal wel een paar generaties overheen gaan voordat ze zelfstandig kunnen werken, ma goed die generatie opwisseling zal heel snel gaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:14:08 #19
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_29914086
Ik zou Pberends best willen ruilen tegen die 3 miljard mensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_29914421
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef RemcoDelft het volgende:
En daaaar hebben ze nou AIDS voor uitgevonden
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29914623
Omdat het onbetaalbaar is en we te weinig ruimte hebben.

Je moet het probleem niet hierheen halen maar het probleem daar oplossen
pi_29914924
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef MrX1982 het volgende:
Omdat het onbetaalbaar is en we te weinig ruimte hebben.

Je moet het probleem niet hierheen halen maar het probleem daar oplossen
het is gewoon het tegen de natuur in in stand houden van een populatie en dat moet ooit mis gaan.

(hmm klnikt wel heel klinisch
pi_29915182
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het is gewoon het tegen de natuur in in stand houden van een populatie en dat moet ooit mis gaan.

(hmm klnikt wel heel klinisch
Vandaar dat de problemen in Afrika niet met geld zijn op te lossen. Het probleem ligt voornamelijk bij de mensen en de lokale elite.

Geld is enkel een pleister geen genezing van de problemen. Maar symptoombestrijding is makkelijk en daar scoren politici graag mee maar structureel is het allerminst.
pi_29915223
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:03 schreef splendor het volgende:

[..]

Dat is toch Nederlands, dacht ik.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:08:38 #25
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29915819
quote:

Waarom hoor ik links dit niet opperen?
Omdat "links", in tegenstelling tot de TS, nog enige vorm van realiteitsbesef heeft.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')