Ik schaam me daar niet voor hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:10 schreef joris007 het volgende:
ik vind het trouwens toch nog steeds wel een raar idee, iemand leren kennen via zo'n site, heb ook tegen bijna niemand gezegd dat ik mijn vriendin daarvan kende...
goed bezig!quote:
Tijd mee gemaild, maand of drie, vier. Het leek erop dat het er niet meer van ging komen, maar ze wil nu volgende week afspreken. Ik ben niet zo van de pats-boem-dates, maar het moet ook weer niet te lang durenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef joris007 het volgende:
[..]
goed bezig!
lang mee gepraat van te voren? of een paar berichtjes en pats boem afspreken?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Overigens wil ik mijnniet vergelijken met een tweedehands rok.
Dat vind ik ook, want ik heb een paar keer een berichtje gehad waar weinig interessants in stond, maar dat het profiel me wel heel erg aansprak en we wel een leuk contact hebben opgebouwdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.
ik lees alleen het profiel als de leeftijd en de woonplaats een beetje klopt, ik ga geen profielen lezen van mannen van 38 uit Rotterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, als ik een reactie krijg, lees ik altijd het profiel.
Inderdaad, in het begin kreeg ik wel veel berichtjes van mannen, maar de laatste tijd komt het ook reregeld voor dat ik 0 of maar 1 berichtje krijg, dus als je dan niet zelf op zoek gaat kun je idd lang wachtenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.
Wat leuk! Hopelijk klikt het IRL ookquote:
Als je dat gewoon eerlijk tegen mij had gezegd dan had ik misschien niet zo gedaan, maar vond het nou gewoon een beetje vreemd allemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het klikte niet Sylvana, en daarom kan ik geen leuk gesprek met je voeren. Dat betekent niet dat je geen leuke meid bent.
Dat weet ik nog niet, ze heeft dagen aangegeven dat ze kan, en ik zit natuurlijk met sollicitaties, dus moet nog even kijken wanneer ik kanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat leuk! Hopelijk klikt het IRL ookWat gaan jullie doen enzo?
[..]
haha, ik dacht dat die date al helemaal in the pocket zat, maar nog ff afwachten dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ze heeft dagen aangegeven dat ze kan, en ik zit natuurlijk met sollicitaties, dus moet nog even kijken wanneer ik kan
In deze periode he, heb al vier keer gedatet via internetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat die date al helemaal in the pocket zat, maar nog ff afwachten dusSpannend hoor, dat je nu eindelijk een keer gaat daten
Haha okeej, ik doe pas een paar deeltjes mee hier he, dus wist dat nog nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
In deze periode he, heb al vier keer gedatet via internet![]()
Sporadisch. Maar áls ik ze krijg dan zijn ze wel écht geïnteresseerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
Lullig. :\.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Maar goed, die 3e persoon die ik gemaild had met de vraag of hij wil daten heeft mijn berichtje gistermiddag gelezen en nog niet gereageerd, dus denk niet dat die nog wil
tja idd, als hij niet wil, omdat hij het bijvoorbeeld te vroeg vindt ofzo, kan hij het ook gewoon zeggen lijkt me, om dan weer niet te reageren is idd beetje lulligquote:
Tuurlijk sta ik ook open voor een relatie, maar als die niet komt vind ik dat niet erg, ik ben niet wanhopig op zoek naar een relatie, maar vind het ook gewoon als ik vriendschappelijk contact met iemand heb erg lullig als hij opeens niks meer van zich laat horenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Mickeys het volgende:
Sylvana: Niet lelijk bedoeld, maar wanneer erken je voor jezelf dat je op zoek bent naar een relatie maar het ook leuk vind om vrienden te maken en niet andersom zoals je voor doet komen?
Hier hetzelfde, is toch ook leuk om gewoon nieuwe mensen te leren kennen? Als je er allebei dezelfde verwachtingen bij hebt althans...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk sta ik ook open voor een relatie, maar als die niet komt vind ik dat niet erg, ik ben niet wanhopig op zoek naar een relatie...
Advies: laat dit nooit aan een andere kandidaat wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef joris007 het volgende:
Had een beetje met een meisje lopen mailen, gewoon gezellig ouwehoeren (dacht ik), maar blijkbaar toch niet zo vrijblijvend, toen ik mailde dat ik een date had heb ik niets meer van haar gehoord...
Het is inderdaad leuk om andere mensen te leren kennen. Maar als je zegt andere mensen te willen leren kennen en je leert iemand kennen waarbij het voor een eventuele relatie niet klikt dan vraag ik me af wat je nu daadwerkelijk zoekt. Als je alleen voor vrienden gaat zeg dat dan en gedraag je er naar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef joris007 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, is toch ook leuk om gewoon nieuwe mensen te leren kennen? Als je er allebei dezelfde verwachtingen bij hebt althans...
Had een beetje met een meisje lopen mailen, gewoon gezellig ouwehoeren (dacht ik), maar blijkbaar toch niet zo vrijblijvend, toen ik mailde dat ik een date had heb ik niets meer van haar gehoord...
Ik heb 3 keer spontaan een berichtje gehad:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
Tja ach het maakt ook niet uit als je uiteindelijk maar iemand tegenkomt waar het meeklikt. Hetzij via een RP of realtime. Als ij een reactie krijgt is dat vaak, zoals ik dat nu bekijk niks. Maar ja wat niet is kan nog komen. Ik gebruik het 1 maand, als er dan niks uitkomt kap ik het af. Heb net ook 4 jaar een relatie gehad dat is 3 maanden uit. Ik probeer naast mijn vaste vriendengroep nog wat contacten te krijgen. Mensen die je niet 1,2,3 in het dagelijkse leven tegenkomt. Je horizon verbreden kan nooit verkeerd zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer spontaan een berichtje gehad:
1. Dat was een vent
2. Die vond ik niks, maar wel aan MSN toegevoegd... ze zei nooit wat, dus ook maar weer eraf gegooid.
3. Toen had ik geen betaald lidmaatschap meer. Een paar berichtjes over en weer gestuurd, nadat ik om haar berichtje te lezen toch maar weer betaald had. Ze bleek die 20 euro dus niet waard, want toen ze op MSN stond... zei ze nooit wat...
Op het merendeel van de berichten krijg je ook inderdaad niks terug. Ik heb wel eens overwogen om dan een tweede berichtje te sturen in de trant van 'Sorry, maar je bent dus echt veel minder leuk dan je zelf denkt in je profiel, je hebt in ieder geval bar weinig te melden.' maar ik besloot dat ik mijn tijd nuttiger kon besteden. Overigens heb ik nog steeds 3 mensen waar ik wel regelmatig nog contact mee heb leren kennen. Met eentje heb ik zo'n beetje half afgesproken om binnenkort eens af te spreken.
Ik word ook echt moedeloos van knuz.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Kemania het volgende:
Ik ben ondertussen een alweer een beetje moedeloos geworden van knuz en lycos. Weinig leuke meiden en degene die er wel zijn sturen geen bericht terug. Ik hou het maar voorlopig even voor gezien, misschien dat ik over een maandje meer geluk heb.
jammer dat hij alleen zo lelijk isquote:Hey hoi,
Ik besef me dat jij heel veel reacties krijgt dagelijks. En hopelijk valt mijn berichtje op tussen de massa.. Maar ik wilde toch even kwijt dat jij er echt GEWELDIG uitziet. Je bent een mooie vrouw!
Mocht je willen reageren op mijn berichtje, leuke mailtjes zijn altijd welkom.
Geen dank.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef Sylvana het volgende:
ik heb nu eindelijk een foto op lexa die is goedgekeurd, krjg idd veel meer views, maar de mannen die een bericht sturen kunnen net zo goed geen bericht sturen
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op
Das wel een slimme gast danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit zietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik wordt ook echt moedeloos van knuz.....![]()
Leuke berichtjes sturen en niks terug krijgen.....snap er niks van....zie er redelijk goed uit (vind ikzelf)....goede opleiding.....vaag. Heb gelukkig wel al twee chatcontacten van Knuz waar het wel goed mee klikt. Nu nog een keertje daten.
ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet![]()
Denk het ook wel, maar "ik wordt" vind ik toch wel erg. Dat zijn de basistaalzaken die je op school leert. Een enkele spelfout vind ik nog niet zo erg maar als er echt heel veel spelfouten inzitten dan haak ik wel weer af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:40 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekst
zitten versturen, staat onder me ctl vquote:er staat in mijn profiel dat ik afknap op mensen die mijn profiel niet lezen, en er staat toch echt in dat ik iemand uit Overijssel zoek, (en tot 26 jaar), dus geen interesse
Nou zeg...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet![]()
Relax, Pinoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nou zeg......ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen
Er zit niets anders op.
He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nou zeg......ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen
Er zit niets anders op.
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Er zit niets anders op.
Ja als je ik wordt schrijft, dan kan dat weleens een probleem vormen. Dan maak je absoluut meer fouten, dat kan niet anders. Tip is dan om alles te checken met de spellingscontrole. Deze scanned op dergelijke fouten zodat je dit kan overkomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
een ondersoek weist uid dad menzen die slegt sein in taal choet sein in betquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
Jaja, relax...quote:
Ik weet het, daarom maak je nu waarschijnlijk ook met voorbedachte rade een typefoutquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.![]()
Interessante reactie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel weer een positieve reactie gehad op Knuz.....
Goed....het punt is gemaakt....en als ik een profiel met spelfouten tegenkom zap ik ook gelijk naar het volgende profiel. Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel spelfouten. Zeker bij mezelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |