abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29942957
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik denk wel dat dat gel-advies wat ik eerder kreeg, kan gaan werken
Ik heb gespiekt. En jep, je 'moet' gel in je haar doen :-)
pi_29943009
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik heb gespiekt. En jep, je 'moet' gel in je haar doen :-)
Ik heb ook even gekeken, wat is er mis met zijn haar? Hij heeft zo te zien een nette scheiding. Nee, niet zo een met een ouwelullenkarakter
pi_29943055
Over wie gaat het?
Unspoken words were understood
pi_29943086
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:45 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik heb ook even gekeken, wat is er mis met zijn haar? Hij heeft zo te zien een nette scheiding. Nee, niet zo een met een ouwelullenkarakter
ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.
pi_29943105
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef GF het volgende:
Over wie gaat het?
Over mij
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:47:24 #206
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_29943108
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef Metropolis het volgende:

[..]

waardeer je misschien 't beeld dat je hebt van iemand niet meer dan de persoon op zich? kwestie van generaliseren?
Nee, dat is weer overdreven.

Het is vooral dat je iemand leuk vind om wie hij/zij is, dus leuke gesprekken, leuk met elkaar omgaan enzo.
Ik vind het wel leuk om iemand te zien op foto tijdens het mailen (net als iedereen denk ik), en uiterlijk kan ook zeker een afknapper voor me zijn.

Het ging me vooral om die 13-in-dozijn dozen, die dan ook zo'n 13-in-dozijn kereltje als vriend hebben.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:48:38 #207
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_29943164
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef GF het volgende:

[..]

Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?
Een goed uitziende meid is voor mij iets totaal anders dan een modepopje.

Maar goed, ik ben dan ook al een hele tijd geen 16 meer, dus ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29943174
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Metropolis het volgende:

[..]

ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.
Nou, ik val niet over de mening dat iemand gel in het haar leuker vindt. Maar inderdaad, als enige selectiecriterium is 't wel erg oppervlakkig
pi_29943189
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:47 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Over mij
Gel kan op zich geen kwaad dan
pi_29943247
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef GF het volgende:

[..]

Gel kan op zich geen kwaad dan
Mensen nemen me maar zoals ik ben, huilebalk of niet.
pi_29943264
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Metropolis het volgende:

[..]

lol! Ik denk dat hij er leuker uit zou zien als zijn haar wat wilder zit. En dat betekent niet dat hij zonder gel minder leuk of sympathiek is. Als iemand mij een tip zou geven over hoe ik er leuker uit zou kunnen zien, of wat me goed zou staan, dan is dat toch oké? Ik zou me niet beledigd voelen iig.
pi_29943280
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef MREn het volgende:

[..]

Een goed uitziende meid is voor mij iets totaal anders dan een modepopje.

Maar goed, ik ben dan ook al een hele tijd geen 16 meer, dus ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien
Modepopje als in: lage opleiding, IQ gelijk aan kamertemperatuur?

Dan ben ik het met je eens.
pi_29943330
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

lol! Ik denk dat hij er leuker uit zou zien als zijn haar wat wilder zit. En dat betekent niet dat hij zonder gel minder leuk of sympathiek is. Als iemand mij een tip zou geven over hoe ik er leuker uit zou kunnen zien, of wat me goed zou staan, dan is dat toch oké? Ik zou me niet beledigd voelen iig.
ik begreep wel dat je dat bedoelde het is een tip, maar ik weet uit eigen ervaring dat sommigen het als enige selectiecriterium handhaven in het begin: heeft hij gel of niet in z'n haar
pi_29943342
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Nou, ik val niet over de mening dat iemand gel in het haar leuker vindt. Maar inderdaad, als enige selectiecriterium is 't wel erg oppervlakkig
Dat klopt natuurlijk wel.
pi_29943377
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef suikerzoet het volgende:

[..]
Ik zou me niet beledigd voelen iig.
Ik ook niet hoor
pi_29943397
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:50 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Mensen nemen me maar zoals ik ben, huilebalk of niet.
True. Niet dat ik gel in m'n haar doe
pi_29943514
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef GF het volgende:

[..]

True. Niet dat ik gel in m'n haar doe
ben jij wel succesvol dan?
pi_29943563
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:56 schreef Metropolis het volgende:

[..]

ben jij wel succesvol dan?
Volgens m'n vriendin wel
pi_29943642
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef GF het volgende:

[..]

Volgens m'n vriendin wel
Wat doe je in een datingsitetopic dan
pi_29943782
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Wat doe je in een datingsitetopic dan
Omdat ik benieuwd was hoe het erop die sites aan toe gaat enzo
pi_29943915
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef GF het volgende:

[..]

Omdat ik benieuwd was hoe het erop die sites aan toe gaat enzo
ik lees vanaf deel 1 mee en als je het kort samenvat:
- veel reacties van mensen die niet lezen
- kansloze members qua taalgebruik, ontbrekende etiquette
- reageren zonder dat je ooit een reactie terugkrijgt

gelukkig ontstaan er mooie dingen via deze sites, maar ik blijf tegenwoordig maar bij real life... cafés enzo Scheelt veel ergernis!
pi_29944113
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Metropolis het volgende:

[..]

ik lees vanaf deel 1 mee en als je het kort samenvat:
- veel reacties van mensen die niet lezen
- kansloze members qua taalgebruik, ontbrekende etiquette
- reageren zonder dat je ooit een reactie terugkrijgt

gelukkig ontstaan er mooie dingen via deze sites, maar ik blijf tegenwoordig maar bij real life... cafés enzo Scheelt veel ergernis!
Net zoals met alles eigenlijk moet je dus wat geluk hebben. In een cafe of disco word ik namelijk ook regelmatig aangesproken door meiden die ik liever weer zie gaan. Dan is geen bericht terugsturen heel wat makkelijk dan afwimpelen in het echt Maar als je er verder niet al te veel van verwacht kan zo'n datingsite best leuk zijn denk ik. En misschien ook nog wat opleveren. Verder vind ik irl 'jagen' ook veel leuker dan profielen doorspitten op een website.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:02:04 #223
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29947597
Even een vraagje...

Gisteren heb ik een best leuk en in mijn ogen origineel berichtje naar een dame gestuurd (hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest). Haast wel standaard is het berichtje wel gelezen en is er natuurlijk niet op geantwoord (niet eens het Geen interesse) mailtje wat 1 druk op de knop is).

Hoeveel mannen hier gebruiken vervolgens dezelfde tekst weer van dat eerste mailtje???

Nu denk je waarschijnlijk dat het mailtje niet op het profiel aansluit... in zekere zin deed dat mailtje het wel en ook weer niet... dat was juist het originele hier aan. Ik word er namelijk een beetje gek van om steeds een leuk origineel mailtje in elkaar te tikken en dan gewoon niets terug te krijgen.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_29947851
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Abonides het volgende:
Even een vraagje...

Gisteren heb ik een best leuk en in mijn ogen origineel berichtje naar een dame gestuurd (hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest). Haast wel standaard is het berichtje wel gelezen en is er natuurlijk niet op geantwoord (niet eens het Geen interesse) mailtje wat 1 druk op de knop is).

Hoeveel mannen hier gebruiken vervolgens dezelfde tekst weer van dat eerste mailtje???

Nu denk je waarschijnlijk dat het mailtje niet op het profiel aansluit... in zekere zin deed dat mailtje het wel en ook weer niet... dat was juist het originele hier aan. Ik word er namelijk een beetje gek van om steeds een leuk origineel mailtje in elkaar te tikken en dan gewoon niets terug te krijgen.
Tja ongebrijpelijk vind ik dat moet ik eerlijk bekennen. Jij hebt moeite gedaan voor iemand die je leuk lijkt doet daar moeite voor en krijgt niks terug. Nou weet ik niet op wat voor type meid jij gereageerd hebt. Stel dat je reageert op een fotomodel die ook nog eens WO gedaan heeft en top baan heeft dan kan ik mij voorstellen dat ze dan denkt. He! dat getuigt van weinig zelfkennis, daar reageer ik niet op!

Maar als ik jou verhalen zo lees kan ik mij dat niet voorstellen. Zelf verstuur ik ook weleens een bericht en heb 1x geen reactie gekregen. Had gereageerd op een fotomodel met WO.....mmmm dacht ff proberen.

Maar als het een normaal meisje is met een leuk profiel is het echt belachelijk dat ze niet eens even de moeite neemt!
pi_29947898
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Abonides het volgende:
Even een vraagje...

Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijn schreef, was "Hoi, ik vond je profiel wel interessant...".
pi_29947907
Maar ik typ zelf elke keer een nieuw berichtje dat aansluit op het profiel. Vervolgens geef ik aan dat de eigenschappen die zij heeft, mij ook aanspreken en ik geef een paar voorbeelden waarom die eigenschappen leuk zijn. Ik noem situaties die ik heb meegemaakt waaruit dat blijkt, zonder een samenvatting van je profiel te geven. ( het lijkt wel een sollicitatie brief qua opbouw (:

Plaats er altijd een grapje bij, met soms wat zelfspot ( doet het goed ) Maar elke keer orgineel dus
pi_29947929
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijn schreef, was "Hoi, ik vond je profiel wel interessant...".
Dat ben ik niet met je eens aangezien de verhouding man vrouw 80/20 is. Jij hoeft misschien niet orgineel te zijn, een man moet dat wel anders onderscheid hij zich niet.
pi_29948002
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:30 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens aangezien de verhouding man vrouw 80/20 is. Jij hoeft misschien niet orgineel te zijn, een man moet dat wel anders onderscheid hij zich niet.
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.

En die verhouding klopt volgens mij niet, in elk geval niet op RP.
pi_29948152
Geen nieuws van het front. Doe er ook niets mee. Heb het IRL al erg. .
pi_29948192
Hoe dan ook, ik vind wel dat de ontvanger op z'n minst even kan reageren. Een geen-interesse bericht is een heel kleine moeite.
Heb zelf enkele malen geen bericht terug gestuurd, maar dat was alleen bij mensen die tot vervelens toe berichten bleven sturen. Blijkbaar vonden ze de geen-interesse berichten ook leuk of zo. En dat soort freaks wil ik geen aandacht geven.
pi_29948224
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.

Mee eens. Als iets je aanspreekt dan ben je al lang blij dat diegene het kort en bondig houdt en niet z'n hele levensverhaal in die eerste note zet (anders was dat weer de afknapper geweest!)
pi_29948235
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De verhouding is mank en als jij op school het vak statistiek hebt gehad dan kan je ook wel bedenken dat de kans kleiner is voor een man. Stel je hebt 200 mannen en 70 vrouwen. Qua orginaliteit zijn de verhoudingen gelijk, 50%. Van beide groepen reageren 80% en sturen een berichtje. Dat betekent dat een vrouw meer orginele berichten ontvangt waar zij uit kan kiezen.

De getallen zijn uiteraard niet representatief maar de essentie begrijp je neem ik aan wel.
pi_29948459
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?
pi_29948616
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?
Op dat punt vind ik dat een foto een belangrijke rol heeft. Die moet er op z'n minst bij staan. Ik lees eerst de tekst, bekijk dan de foto en klik dan (eventueel) verder.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:19:31 #235
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29948744
ik heb het liefst een origineel bericht.... vaak kan je al merken aan zijn berichtje of het origineel is of niet. als alleen maar algemene dingen er in staan die op elk ander kan slaan dan weet ik al genoeg. Liever 1 originele regel dan 10 opgerakelde op iedereen passend berichtje
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29948766
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Tja, als ik een reactie krijg, lees ik altijd het profiel.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:25:08 #237
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29948864
De desbetreffende dame is zeker niet absoluut niet lelijk, maar ook absoluut geen fotomodel. Maar al zou ze dat zijn... stuur op zijn minst eventjes een mailtje terug of druk op die knop dat je geen interesse hebt...

@Lupa. Als man zijnde kom je echt nergens met: Ik vind je profiel zo leuk.... Misschien als je een leuk koppie hebt dat het wat meer wordt, maar anders echt niet.
pi_29948944
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:25 schreef Abonides het volgende:
@Lupa. Als man zijnde kom je echt nergens met: Ik vind je profiel zo leuk.... Misschien als je een leuk koppie hebt dat het wat meer wordt, maar anders echt niet.
Bij mij dus wel. Maar goed, ik kreeg eens in de twee, drie dagen een reactie. Ik las dus alles en ik reageerde altijd.
pi_29949058
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:36:50 #240
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29949138
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
Dan doe je het beter dan mij! Ik ben al veelste lang lid en heb nog maar 3x een interesse mailtje gehad.
pi_29949273
Ja maar aan simpele berichtjes of een meisje wat alleen wil seksen en getrouwd is gaat nergens over. Als ze mijn profiel lezen kunnen ze net zo goed niet reageren. In het begin had ik er nog geen omschrijving bijgezet. Toen kreeg ik dat soort berichtjes, nu alleen gisteren nog 1. Iets wat ook niks was. Ik zoek een leuke jongen waar ik leuke dingen mee kan doen. Tja, als je zo niet orgineel bent dan reageer ik er ook niet op. Ja, alleen standaard niet geintresseerd. Maar ik vind het allemaal een beetje oppervlakkig allemaal. Ik heb, na ik goed in kan schatten naar twee meisjes een bericht gestuurd die qua uitstraling precies is wat ik zoek. Ook qua profiel, ze hebben het bericht nog niet gelezen maar ik hoop echt dat ik daar reactie op krijg.

Maar het is raar, je reageert op 1, als de andere niet reageert ook als is die leuker dan probeer je het met de andere. Ik vind het maar een rare vorm van contact zoeken.
pi_29949305
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.
pi_29949327
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef Chewbacca het volgende:
Maar het is raar, je reageert op 1, als de andere niet reageert ook als is die leuker dan probeer je het met de andere. Ik vind het maar een rare vorm van contact zoeken.
Zo gaat het in het echte leven toch ook?
pi_29949430
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zo gaat het in het echte leven toch ook?
Ja dat is waar, maar je komt niet elke week iemand tegen die je echt leuk vindt. Hier kijk je en stuur je een bericht. Als je niks krijgt stuur je een bericht naar iemand anders, terwijl die eerste je meer aanspreekt.

Ik bedoel er mee aan te geven dat je in het echte leven niet elke week iemand tegenkomt die potentie heeft. Ik niet in iedergeval, daarom vind ik een dating site nogal oppervlakkig. Je reageert, bij geen interesse kan je in 5 minuten weer een nieuw persoon zoeken en een bericht sturen. Ik vind het niet natuurlijk.

Waarom ik het doe? Proberen, openstaan voor andere mensen helemaal als je een lange relatie achter de rug hebt. Gewoon compleet anders, maar dit druist toch wel een beetje tegen mijn gevoel in.
pi_29949514
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.
Daar ben ik het volledig mee-eens. Je moet er echt wat voordoen! Maar dan doen de meesten die posten in dit topic wel. Sommige mensen zijn gewoon niet zo intelligent en hebben een waardeloos profiel. Dan bedoel ik niet natuurlijk niet de fokkers!
De foto, doet er dan ook niet veel meer toe, aangezien een dame echt wel wat meer wil, dan een gespierde houvenier.
pi_29949566
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:49 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is waar, maar je komt niet elke week iemand tegen die je echt leuk vindt. Hier kijk je en stuur je een bericht. Als je niks krijgt stuur je een bericht naar iemand anders, terwijl die eerste je meer aanspreekt.

Ik bedoel er mee aan te geven dat je in het echte leven niet elke week iemand tegenkomt die potentie heeft. Ik niet in iedergeval, daarom vind ik een dating site nogal oppervlakkig. Je reageert, bij geen interesse kan je in 5 minuten weer een nieuw persoon zoeken en een bericht sturen. Ik vind het niet natuurlijk.
Tja, kroegen zijn ook niet 'natuurlijk'. Maar dit is een stuk effeiciënter dan irl, vind ik zelf.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:09:47 #247
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29949883
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:53 schreef Chewbacca het volgende:

De foto, doet er dan ook niet veel meer toe, aangezien een dame echt wel wat meer wil, dan een gespierde houvenier.
Sorry als ik een beetje... euh... grof overkom, maar daar geloof ik dus echt geen ene flikker van! Van mezelf weet ik dat ik leuk en aansprekend kan schrijven. Mijn profiel is absoluut niet minder dan dat van iemand met een leuk koppie. Maar zodra de foto in beeld komt en de tinteling (bij gebrek aan iets beters) er niet is bij de dame kan je het helemaal vergeten. Hoe leuk en origineel je profiel en berichtjes ook zijn.
pi_29949910
ik zal me ook eens in dit topic melden

sta al best een poos op Lexa, ik denk ruim een jaar, met af en toe tussendoor een poosje mijn profiel verborgen enzo, maar dus toch al best lang.

In het begin in contact gekomen met een meisje uit Leiden, uren aan de telefoon gehangen (ze belde mij al na ons eerste gesprekje op msn) en afgesproken, maar dat ging niet door, ze was bang dat ze me niets te melden had en dat ze zich niet prettig zou voelen, tja, dan niet he.

Daarna met nog wel wat dames aan de praat geraakt, sommige ben je na één gesprek al wel beu, of zij jou, met anderen hield ik het wat langer vol, met één meisje echt veel gepraat, en toevallig in de stad tegengekomen (best raar is dat), paar afspraakjes gehad, uit eten geweest enzo, maar allebei zoiets van ja, gezellig, maar niet verliefd, zijn nu gewoon goede vrienden, is ook leuk.

Zo rond april dit jaar, net na een stukgelopen relatie (waar overigens geen datingsite aan te pas was gekomen) een heel leuk berichtje gehad van een meisje, over hoe leuk ze mijn profiel wel vond, dat ik de eerste was die ze een berichtje stuurde enzo, echt 2 a4'tjes mail, nou ja, lang verhaal, dat is dus tot een week of 3 geleden mijn vriendinnetje geweest...

Nu sta ik er weer op dus, met 3 dames contact, gewoon om wat te kletsen, weten ze ook, ik zou niet snel met 2 dames tegelijk serieus beginnen, zou ik me toch een beetje schuldig voelen.

Verder is mijn ervaring dat de dames ook wel reageren hoor, heb wel een lijstje met 'Geïnteresseerde members', maar met zo'n berichtje doe ik ook echt alleen iets als het écht een leuk profiel is, of als ik me echt doodverveel.

(heb trouwens ook al een keer een berichtje gehad van een bekende fok!ster, die niet in dit topic post volgens mij, best grappig, paar mailtjes mee gewisseld, maar toen hield het wel weer op)

ik vind het trouwens toch nog steeds wel een raar idee, iemand leren kennen via zo'n site, heb ook tegen bijna niemand gezegd dat ik mijn vriendin daarvan kende...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_29950157
Ik ga volgende week daten
pi_29950222
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zo zouden meer vrouwen 't mogen doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')