abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:12:56 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29919569
@tv. ik denk dat je bij dit soort lieden niet met justitie moet aankomen. die kan je beter met een knokploeg hun eigen lul laten eten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29919751
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:30 schreef Tarak het volgende:
Johnny Holmes, a spokesman for Stop the Newchurch Guinea Pigs
Waarom wordt deze meneer niet gewoon doodgeschoten?
Onthoofden op video lijkt me ook uitstekend.
pi_29919799
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef schatje het volgende:
Robin Webb, de man achter het Animal Liberation Front
En waarom is deze man ook nog niet doodgeschoten?
pi_29920235
Misschien is het een aardig idee om Robin Webb een paar weken te ontvoeren.
In die tijd ontdoe je de goede man van de testikels, armen en benen.
Vervolgens wordt meneer all over gebrandmerkt met als kers op de taart, een fijne tattoo op zijn voorhoofd. Dit alles wordt natuurlijk uitgebreid gefilmd.

En als alles na een paar weken is genezen, de goede man dumpen op Piccadilly Circus.
pi_29922134
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:34 schreef SteveBallmer het volgende:
Misschien is het een aardig idee om Robin Webb een paar weken te ontvoeren.
In die tijd ontdoe je de goede man van de testikels, armen en benen.
Vervolgens wordt meneer all over gebrandmerkt met als kers op de taart, een fijne tattoo op zijn voorhoofd. Dit alles wordt natuurlijk uitgebreid gefilmd.

En als alles na een paar weken is genezen, de goede man dumpen op Piccadilly Circus.
stoere malle jongen
Pas maar op , dat alfie je niet te pakken krijgt
pi_29922210
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef CANARIS het volgende:

[..]

wakker worden jongen.
je kijkt teveel PVV spotjes.
PVV?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:48:37 #82
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29922642
Niet voor niets dat de AIVD naast extreme moslims en extreem rechts deze lieden als grootste gevaar zien voor de maatschappij.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29922745
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Deze regel hadden alle mensen ook moeten zeggen toen men het niet verwerpelijk vond om irak binnen te vallen. Maar ja dat gaat dan opeens over mensen en niet over dieren en dan is hypocrisie wel toegestaan?
goed punt en ik geef je zeker voor een groot deel gelijk, alleen betreft het dan nog geen mensen die op eigen houtje Irak binnentrekken maar een coalitie van landen, ondersteund door hun juristen, maar was dat gebeurd op basis van gegevens die wij voldoende vonden, later zijn die gegevens nimmer de waarheid bevonden.
Yeah baby Yeah!
pi_29922798
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Pracissor het volgende:
Niet voor niets dat de AIVD naast extreme moslims en extreem rechts deze lieden als grootste gevaar zien voor de maatschappij.
nou, het grootste gevaar vind ik wel meevallen, maar dit soort eigen rechterij moet wel keihard bestraft worden en imo soms wel levenslang.
Yeah baby Yeah!
pi_29922822
pvv
produktschap voor vee en vlees
pi_29922834
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:33 schreef CANARIS het volgende:

[..]

stoere malle jongen
Pas maar op , dat alfie je niet te pakken krijgt
nou nou nou Canaris, je springt wel erg ind e bres voor de jongens, wat is jouw link hiermee?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:55:55 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29922875
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Deze regel hadden alle mensen ook moeten zeggen toen men het niet verwerpelijk vond om irak binnen te vallen. Maar ja dat gaat dan opeens over mensen en niet over dieren en dan is hypocrisie wel toegestaan?
Sja dat Saddam al jaren zijn bevolking terroriseerden was de linkse huilies egaal, ze waren tegen een inval in Irak, maar als er een paar cavia´s zielig zijn, dan is terreur ineens geoorloofd..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29922936
ik ben ook tegen zinloze dierenmishandeling. nederlandse boeren met mestkalveren en dergelijke moeten gewoon niet meer gesubsidieerd worden. laat dat vlees maar van argentijnse beestjes komen die een leven lang in een mooie omgeving hebben geleefd. nertzboerderijen en dergelijke mogen ze ook bestormen van mij aangezien dat zinloos doden is.

maar cavia's en medicijnen.... tja ik heb ook liever dat ze die troep eerst op tbs-ers uittesten dan op dieren.
wat ik altijd van die dierenrechtenactivisten vind is dat het zielige irritante figuren zijn. gewoon van dat volk dat uitkering trekt, 50 katten thuis heeft met allerlei ziekten door de te kleine ruimte en die leven van anderen op smerige wijze durft te verzieken.

ik snap ook niet dat die vent niet na die grafschennis een geweer pakte en dat volk een voor een begon af te schieten. denk dat je na die jarenlange terreur er met 2 jaar wel afkomt...
Islam=facisme
pi_29922995
Tja, wat zal ik ervan zeggen...

Wat me wel erg tegen de borst stuit is het opgraven van die vrouw. Erg triest...
pi_29923189
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Economisch terrorisme.
Dierenrechtenactivisme it is.
pi_29923403
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:57 schreef DarkDancer het volgende:
ik ben ook tegen zinloze dierenmishandeling. nederlandse boeren met mestkalveren en dergelijke moeten gewoon niet meer gesubsidieerd worden. laat dat vlees maar van argentijnse beestjes komen die een leven lang in een mooie omgeving hebben geleefd. nertzboerderijen en dergelijke mogen ze ook bestormen van mij aangezien dat zinloos doden is.

maar cavia's en medicijnen.... tja ik heb ook liever dat ze die troep eerst op tbs-ers uittesten dan op dieren.
wat ik altijd van die dierenrechtenactivisten vind is dat het zielige irritante figuren zijn. gewoon van dat volk dat uitkering trekt, 50 katten thuis heeft met allerlei ziekten door de te kleine ruimte en die leven van anderen op smerige wijze durft te verzieken.

ik snap ook niet dat die vent niet na die grafschennis een geweer pakte en dat volk een voor een begon af te schieten. denk dat je na die jarenlange terreur er met 2 jaar wel afkomt...
Net alsog Argentijns vee een betere behandeling krijgt dan het nederlandse...

Ze hebben inderdaad iets meer ruimte, maar dan houdt het ook op.

En waarom nertsenboerderijen bestormen? Dat is geen zinloos doden, want ze raken de bontjes toch aardig goed kwijt heb ik me laten vertellen....
Ik vind dat zo'n ongelooflijk domme manier van redeneren om nu die mensen aan te pakken die ook gewoon legaal bezig zijn.
A) zorg gewoon dat het verboden wordt en houdt zelf schone handen (deze strapazzen verlengen de nertsfarms allen maar)
Als je er iets aan wilt doen dan moet je de consument aanpakken die zorgt voor de vraag naar nertsbond, waardoor een boer die beestjes kweekt.
Zo werkt hetook met tijgers, zo lang je de bevolking niet aanpakt en wijst op de ridiculiteit van het zogenaamd potentieverhogend middel uit de botten werk je nooit naar een oplossing toe.
Yeah baby Yeah!
pi_29923840
Ik vind het prima dat die boeren worden aangepakt al voel ik me niet verwant met de methoden die de activisten gebruiken.
pi_29923952
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef SCH het volgende:
Ik vind het prima dat die boeren worden aangepakt al voel ik me niet verwant met de methoden die de activisten gebruiken.
Ja, dat weet ik inderdaad dat jij het prima vindt dat sommigen voor eigen rechter spelen, maar op het internet keurig verkondigd er niets mee te maken te hebben (ondertussen wél een glimlach niet kunnen onderdrukken).

Wat vind jij wel prima dan over aanpakken gesproken?

Op de SCH-stijl?
Wilt U het aub noooooooooooooit meer doen?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:40:52 #94
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29924536
Maar hoe kan het dat justitie na 450 aangiftes nooit iets tastbaars heeft kunnen doen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29925234
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Dierenrechtenactivisme it is.
het een sluit het ander niet uit
Yeah baby Yeah!
pi_29925268
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik inderdaad dat jij het prima vindt dat sommigen voor eigen rechter spelen, maar op het internet keurig verkondigd er niets mee te maken te hebben (ondertussen wél een glimlach niet kunnen onderdrukken).

Wat vind jij wel prima dan over aanpakken gesproken?

Op de SCH-stijl?
Wilt U het aub noooooooooooooit meer doen?
Het punt is dat types als jij altijd huilen over de methodes van de activisten waardoor de dierenmishandeling niet ter sprake komt.

Waarom in godsnaam cavia's misbruiken voor dit soort dingen? Je moet toch werkelijk geen geweten hebben om dat te doen?
pi_29925412
Hoe halen ze het in hun hoofd?
pi_29925477
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

nou nou nou Canaris, je springt wel erg ind e bres voor de jongens, wat is jouw link hiermee?
Beroepsmatige ervaring.
Ik ben een door en door kenner van de branche en weet hoe het er in toegaat, welke normen een rol spelen , en welke rol men de Publieke opinie toedicht.

Als je dan ook weet dat nergens in Europa , het thema "Dierrechten" een kleinere rol speelt als in Nederland, dan vind ik Piet zijn perpetuum betoog tegen de dierrechtenlobbies , smakeloos en over het doel schietend.

Met name in Nederland , maar ook in Europa, zijn er een boel dingen die een normale en kritische betrachting eigenlijk niet standhouden , maar op de één of andere manier winden wij ons liever op over de jongens van ALF , als over de beestachtige bende binnen de koeien , varkens en Kippenhokken in Nederland.

Treehuckers is een groter scheldwoord in Nederland als Slachter

Vreemd NIet waar?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:06:18 #99
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29925486
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef SCH het volgende:

Waarom in godsnaam cavia's misbruiken voor dit soort dingen? Je moet toch werkelijk geen geweten hebben om dat te doen?
Volgens mij gaat het hier om het testen van medicijnen. dat is wat anders dan tests tbv cosmetica producten.

Zoals eerder al gezegd, zal jij behandeling in het ziekenhuis afwijzen (bijv. levensreddende chemotherapie) omdat er geen stickertje van Stichting Proefdiervrij op staat?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29925530
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Het punt is dat types als jij altijd huilen over de methodes van de activisten waardoor de dierenmishandeling niet ter sprake komt.

ik huil niet, en wat voor 'type' ben ik?
Ik dacht dat jij niet zo van hokjesdenken hield, maar de hypocrisie kan nooit echt lang op zich wachten bij jou, fijn dat je dat weer even laat zien.

Ik zal het voor de honderste keer hehalen: Het gaat er niet om of je gelijk hébt (imo komt men ook op voor een goede zaak), maar of je gelijk kríjgt (dwz, speel het spel zoals dat er nu ligt).
Met acties zoals deze breng je het alle dierenliefhebbers/activisten etc in diskrediet en sluit men de deur voor overleg, wat toch de enige manier is om een einde te maken aan onze vorm van veehouderij en zaken als nertsenfarms of proefdieren.

En waarom zou je geen geweten hebben als je de cavia's it laat ondergaan? Niet iedereen heeft dezelfde kijk op dingen als jij of ik en dat heeft in beginsel niets met goed of fout te maken, dus waardebepalingen over geweten zijn zinloos, snap dat nu eens.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')