Ja, deze:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef Toeps het volgende:
Fotowedstrijd?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:29 schreef _evenstar_ het volgende:
shark kun je kesselmeet foto gebruiken van mij ben ex oosterling![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de ITers onder ons:
ik heb vanmiddag op mijn werk wel moeten lachen.
Ik kreeg een email van een systeembeheerder bij 1 of ander ziekenhuis over een windows apparaat...
op de C: schijf stond een bestand, pagefile.sys van 2 GB. Hij vroeg zich af wat wat het was en waarom het zo groot moest zijn.
Ze maken ook maar van alles systeembeheerder tegenwoordig
Voor de niet ITers onder ons: hoi![]()
oooooooooooooooooooooooooooooooooow.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef _evenstar_ het volgende:
laat maar shark flauwe humorik heb in het oosten des lands gewoond ten tijde van de kesselmeet was ik nog twentse
![]()
uh jahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooow.
Was jij op de Kesselmeet dan?![]()
nopequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef _evenstar_ het volgende:
uh jahdat mormel met hoogtevrees
a.k.a. het vriedinnetje van zorro
![]()
oooooooooooooooooooooooooow die!!!!. vriendin van gebandequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooow die!!!!. vriendin van gebande![]()
Ik heb ook al zo vaak klanten aan de lijn gehad die zeggen dat ze systeembeheerder zijn enzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de ITers onder ons:
ik heb vanmiddag op mijn werk wel moeten lachen.
Ik kreeg een email van een systeembeheerder bij 1 of ander ziekenhuis over een windows apparaat...
op de C: schijf stond een bestand, pagefile.sys van 2 GB. Hij vroeg zich af wat wat het was en waarom het zo groot moest zijn.
Ze maken ook maar van alles systeembeheerder tegenwoordig
Voor de niet ITers onder ons: hoi![]()
neva meissie!!! Je was inene weg!! what happened!quote:
minimaal dit: Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:16 schreef purplerose het volgende:
neva meissie!!! Je was inene weg!! what happened!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Een essentieel, verborgen bestand in de C:\ directory dat windows gebruikt om mysterieuze data naartoe te schrijven.
jij bent best vroegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:42 schreef elcastel het volgende:
Mogguh.
Zeg wat is dit voor poppenkast ? Vroegah postte Xil als eerste 's morgens en nu opeens als laatste 's avonds ? Ik ben gelijk van slag.
warm of koud?quote:
Wederom: GMquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
gefeliciflipflaptquote:het is feest vandaagJimi (de jongste telg) is vandaag 8 jaar geworden
![]()
![]()
![]()
20 euroquote:en het is nog meer feest want ik heb een fotowedstrijd gewonnen
Was een fotowedstrijd van de lokale TV en daar moest je de leukste/gekste/mooiste foto van je auto insturen. Ik heb deze ingestuurd:
[afbeelding]
nog wel even het nummerbord veranderd want deze klopte niet.
ik heb een waardebon voor 20 euro gewonnen om te tanken
Het gaat om de eer he?
zenkjoe!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wederom: GM![]()
Mogguh ook aan de rest
Ik had me een beetje verslapen vanochtend![]()
[..]
gefeliciflipflapt![]()
[..]
20 euro
Beetje klooien met nightshot is oké
to much en idd banquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
neva meissie!!! Je was inene weg!! what happened!
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
verslapen? foei!! geef je 06 nummer maar ff, dan zorg ik wel voor een wake-up call![]()
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zou ik door aliens ontvoerd zijn tussen 6:57 en 7:50?
je legde hem zo mooi voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Zegge... is FOT ineens veranderd in KEL ofzo?![]()
woeiiii, jaaaaa saampjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
to much en idd banmaar das niet de reden van naams verandering.. deze heb ik toen even gebruikt voor de kesselmeet topics
![]()
:8 hey moppie lekkere foto's weervolgende keer weer saampjes ?
![]()
helemaal goed weer gelukkig.. o.a. rede waarom ik niet zoveel meer fokte.. zkh gelegen 16 weken langs beroerd geweest maar nu op wat harde buiken na en dus toch meer rust nemen gaat het helemaal superquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
woeiiii, jaaaaa saampjes
Hoe gaat het met de babie
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
het is feest vandaagJimi (de jongste telg) is vandaag 8 jaar geworden
![]()
![]()
![]()
Nog meer gefeliquote:en het is nog meer feest want ik heb een fotowedstrijd gewonnen
WHZquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gefeli
![]()
[..]
Nog meer gefeli
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
het is feest vandaagJimi (de jongste telg) is vandaag 8 jaar geworden
![]()
![]()
![]()
quote:ik heb een waardebon voor 20 euro gewonnen om te tanken
Klinkt als een klus waar ik een poosje terug in zat. "We moeten tempo maken. Om te laten zien dat we tempo maken moeten we meer rapportages hebben. Dus vanaf nu maak je twee-en-halve dag rapportages, en niet dat ene uurtje in de week."quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Net een conference call gehad met de baas in Engeland. Tesamen met sites van andere delen op de wereld.
Ik heb de helft maar verstaan en het was ontzettend saai
Beetje je werknemer's tijd verspillen met manager priet praat
Maar het leed is geleden. Resultaat: we moeten bureaucratischer te werk gaan
Dat zullen de kleega's apprecieren
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, vandaag ff dagje thuis![]()
kaaturrrr
Hoewel het inmiddels wel weer beter gaat hoor
mja, dat kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik meld me nooit ziek met een kater: ik ga gewoon op mijn werk onproductief zitten wezen.
Wil jij weleens SNEL ophouden met voorlezen uit mijn hersentjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ow! en me voornemen om niet meer zoveel te drinken wanneer ik de volgende dag moet werken... maar dat ben ik 's avonds alweer vergeten
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil jij weleens SNEL ophouden met voorlezen uit mijn hersentjes?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
------->TRU
gelijkgestemdheid heet dat![]()
In het weekend had ik deze vraag positief beantwoord, maar deze dame is nog aan het werkquote:
Ik heb genoeg inlijstbaars van je langs zien komen andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef pea4fun het volgende:
Puckzzz gefeliciteerd met je zoon, en ook met je 20 euro tanken...is toch al meer gewonnen dan je hier op fok hebt gewonnen...alhoewel...hier ben je wel broemd tuuk
ow en ik heb allemaal fotolijsten gekocht...nu nog mooie foto's maken om erin te doen
en zonder die schandpics van mij??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb genoeg inlijstbaars van je langs zien komen anders
hoezo zonder? Lekker bij elkaar in een grote lijst, passe-partoutje eromheen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en zonder die schandpics van mij??Moet nog zien dat er dan wat overblijft
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoezo zonder? Lekker bij elkaar in een grote lijst, passe-partoutje eromheen.
"The Flash-Experience"
![]()
Hang ik jou wel op de slaapkamer, dan ga ik iedere dag vrolijk slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kan Pea de hele dag zien wat een mongool ik wel kan zijnik geef haar 3 minuten, dan haalt ze dat ding weg omdat ze kramp in haar lachspieren krijgt
![]()
Zeg, jij zit toch niet naar complimenten te vissen hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef pea4fun het volgende:
Nou terugbladerend door mijn archief vind ik het best lastig hoor.
Koop dan geen ovale lijstjes, je zou zo langzamerhand toch wel moeten weten dat je geen ovale foto's maakt.quote:1 lijst heb ik al gevuld, daar zit mijn babyluipaardje inin een andere lijst doe ik die foto die PdeHoog van me gemaakt heeft, maar dan... Ik heb nog 2 lijsten voor 18x13 foto's en 2 voor kleintjes 10x15 en dan nog een hele grote lijst waar 5, 10x15 ingaan en 6 kleine vierkantjes, 6 kleine rechthoekjes in verschillend formaat, en 2 ovalen...das moeilijk.
deze schoot me zo te binnenquote:Komt bij dat ik zo weinig foto's echt voor in een lijstje wat vind...
Waarom is een lens eigenlijk rond dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Koop dan geen ovale lijstjes, je zou zo langzamerhand toch wel moeten weten dat je geen ovale foto's maakt.![]()
Kijk, en hier raak je aan de essentiële vragen des levens --> WFLquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom is een lens eigenlijk rond dan?![]()
Nee ik zit niet naar complimenten te vissen hoor, maar een beetje hulp is nooit wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zeg, jij zit toch niet naar complimenten te vissen he
[..]
Koop dan geen ovale lijstjes, je zou zo langzamerhand toch wel moeten weten dat je geen ovale foto's maakt.![]()
[..]
deze schoot me zo te binnen
Wat ik nog ga doen is vier lijstjes in een vierkant hangen, of op een rijtje, met allemaal foto's van hetzelfde onderwerp erin. Zodat ze een beetje bij elkaar horen. Dan zouden juist al die vogels naast elkaar erg mooi lijken denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee ik zit niet naar complimenten te vissen hoor, maar een beetje hulp is nooit weg![]()
Die uil is wel mooi, maar is ie wel scherp genoeg voor een afdruk? Ik wil ook een beetje variatie, en ik heb al de valk en de pelikaan op mijn lijstje staan. Ik zit nu door egypte te bladeren...zit ook wel iets tussen voor de nominatie...Heb de uil er ook even tussen gezet hoor...het is ook passen en meten waar ik wat stop matuurlijk
Ja maar mijn idee is nou juist een selectie van allerlei soorten foto's lekker als een rommeltje door elkaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat ik nog ga doen is vier lijstjes in een vierkant hangen, of op een rijtje, met allemaal foto's van hetzelfde onderwerp erin. Zodat ze een beetje bij elkaar horen. Dan zouden juist al die vogels naast elkaar erg mooi lijken denk ik.
grcropt zodat ze mooi uitkomtquote:
Dan heb jij een ander idee dan ik!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar mijn idee is nou juist een selectie van allerlei soorten foto's lekker als een rommeltje door elkaar
beetje zoals mijn sitequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar mijn idee is nou juist een selectie van allerlei soorten foto's lekker als een rommeltje door elkaar
Mijn man is het daar helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:43 schreef Vliegvrager het volgende:
'Laantje' van je website is absoluut inlijstbaar
Ik heb meer muren hoorquote:
Auticia, u heeft mail.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:12 schreef Auticia het volgende:
Subhuman, u heeft mail.
Als onderdeel van de collagelijst, als je dat goed vind natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef elcastel het volgende:
Fles (iedereen) er is momenteel een IA voor de Peleng 8mm Fish op DPZ, mocht je interesse hebben. Wel snel zijn !.
Hmz verkeerd voorgelicht zeker. Ik moet zeggen dat die theorie er nog niet ingaat hier, misschien moet ik me er maar eens in verdiepen. Badankt voor je uitleg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
...
en voor jou: Het grote lenzentopic #8
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:35 schreef elcastel het volgende:
Eerst douchen en kaasfonduen (incluis wijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |