nopequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef _evenstar_ het volgende:
uh jahdat mormel met hoogtevrees
a.k.a. het vriedinnetje van zorro
![]()
oooooooooooooooooooooooooow die!!!!. vriendin van gebandequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooow die!!!!. vriendin van gebande![]()
Ik heb ook al zo vaak klanten aan de lijn gehad die zeggen dat ze systeembeheerder zijn enzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de ITers onder ons:
ik heb vanmiddag op mijn werk wel moeten lachen.
Ik kreeg een email van een systeembeheerder bij 1 of ander ziekenhuis over een windows apparaat...
op de C: schijf stond een bestand, pagefile.sys van 2 GB. Hij vroeg zich af wat wat het was en waarom het zo groot moest zijn.
Ze maken ook maar van alles systeembeheerder tegenwoordig
Voor de niet ITers onder ons: hoi![]()
neva meissie!!! Je was inene weg!! what happened!quote:
minimaal dit: Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:16 schreef purplerose het volgende:
neva meissie!!! Je was inene weg!! what happened!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Een essentieel, verborgen bestand in de C:\ directory dat windows gebruikt om mysterieuze data naartoe te schrijven.
jij bent best vroegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:42 schreef elcastel het volgende:
Mogguh.
Zeg wat is dit voor poppenkast ? Vroegah postte Xil als eerste 's morgens en nu opeens als laatste 's avonds ? Ik ben gelijk van slag.
warm of koud?quote:
Wederom: GMquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
gefeliciflipflaptquote:het is feest vandaagJimi (de jongste telg) is vandaag 8 jaar geworden
![]()
![]()
![]()
20 euroquote:en het is nog meer feest want ik heb een fotowedstrijd gewonnen
Was een fotowedstrijd van de lokale TV en daar moest je de leukste/gekste/mooiste foto van je auto insturen. Ik heb deze ingestuurd:
[afbeelding]
nog wel even het nummerbord veranderd want deze klopte niet.
ik heb een waardebon voor 20 euro gewonnen om te tanken
Het gaat om de eer he?
zenkjoe!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wederom: GM![]()
Mogguh ook aan de rest
Ik had me een beetje verslapen vanochtend![]()
[..]
gefeliciflipflapt![]()
[..]
20 euro
Beetje klooien met nightshot is oké
to much en idd banquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
neva meissie!!! Je was inene weg!! what happened!
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
verslapen? foei!! geef je 06 nummer maar ff, dan zorg ik wel voor een wake-up call![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |