Geenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:18 schreef Fuente het volgende:
Wat voor soort ritme hadden jullie kindjes qua slapen toen ze anderhalve week waren?
Mits je in Oei, ik Groei gelooftquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef poemojn het volgende:
Regeldagen ('sprongetjes') waarin een kind z'n ritme omgooit heb je gemiddeld met 10 dagen, 6 weken, 3 maanden, 6 maanden, 9 maanden..![]()
Goed hequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef poemojn het volgende:
Thijs ook alweer 1 jaarwat gaat dat snel! Gefeliciteerd!
/edit
Aha, vandaar, je smokkelt![]()
Nog 3 nachtjes wachten
http://www.lobbes.biz/prijsklassen/1,00-2,00/4quote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef livelink het volgende:
Even offtopic, maar Luchtbel waar heb je die tandenborstelhoudertjes gezien dan? Katja had er één gekregen, maar die is helaas kapot en het werkte zo goed. Ze bleef keurig poetsen totdat het tandenborstelmannetje zei dat het goed was.
Ik ben dus naar een nieuwe op zoek.
Zoë drinkt ook nog uit een fles maar we oefenen af en toe uit de beker te drinken door er yoghurt of pap in te oden. Is gewoon wat dikker en plenst niet direct uit de beker, ze willen gewoon dat je ze dat vroeg aanleert ivm de mondmotoriek alleen vind ik het zelf een beetje overdreven om een kind van 9 mnd al uit een beker te laten drinken.quote:Op maandag 5 september 2005 13:27 schreef texelonia het volgende:
* texelonia heeft weer eens een vraagje
Noah moet nu gaan leren uit een gewone beker drinken (ik vind dat erg vroeg eigenlijk, maar goed...) en in het voedingsschema van het CB staat dat ie dan na z'n boterhammetje een bekertje opvolgmelk mag. Hoe doen/deden jullie dit dan? Warme melk uit een bekertje? Of gewoon koud uit een bekertje? Het lijkt me dat het opeens zo raar smaakt als ze het opeens koud moeten drinken. Noah moet altijd al wennen aan de yoghurt omdat dat koud is na zn warme happie.
Eigenlijk ben er ik er gewoon voor om melk gewoon uit een fles te laten drinken, en dat oefenen met een bekertje gewoon met sap ofzow te doen. Moet toch ook gewoon kunnen lijkt me?
hier kregen ze ook nog gewoon de fles hoor met negen maanden. Hier heb ik ook wel geexperimenteerd met diverse soorten tuitbekers, maar de bekers met antilek drinken ook heel zwaar en krijgen ze weinig binnen. Hier werkte de avent tuitbeker (verkrijgbaar met zachte en harde drinktuit) wel redelijk goed. Verder willen ze vaak ook wel uit je glas proeven en leren ze op die manier wel het idee van uit de beker drinken. Sverre had er trouwens helemaal een aversie tegen, die weigerde te drinken uit een tuit of beker en dat kon hij volhouden. Dus heb ik het gelaten voor wat het was en toen hij naar de peuterspeelzaal ging waar alle kindjes uit de beker dronken wilde hij ineens ook wel. Zien drinken.....je kent het vast wel. En Lune zag Sverre met een beker en wilde dus ook drinken, die begon dus uit zichzelf met ruim anderhalf te zeuren om een 'beeeeke'.quote:Op maandag 5 september 2005 13:27 schreef texelonia het volgende:
* texelonia heeft weer eens een vraagje
Noah moet nu gaan leren uit een gewone beker drinken (ik vind dat erg vroeg eigenlijk, maar goed...) en in het voedingsschema van het CB staat dat ie dan na z'n boterhammetje een bekertje opvolgmelk mag. Hoe doen/deden jullie dit dan? Warme melk uit een bekertje? Of gewoon koud uit een bekertje? Het lijkt me dat het opeens zo raar smaakt als ze het opeens koud moeten drinken. Noah moet altijd al wennen aan de yoghurt omdat dat koud is na zn warme happie.
Eigenlijk ben er ik er gewoon voor om melk gewoon uit een fles te laten drinken, en dat oefenen met een bekertje gewoon met sap ofzow te doen. Moet toch ook gewoon kunnen lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |