Zo, onze kleine madam heeft eindelijk TWEE tandjes! Tegelijk doorgekomen, de onderste voortandjes... wat een scherpe puntjes zijn dat zeg. Nog steeds dunne poepbroeken helaas! maar misschien komt dat omdat ze nog niet helemaal door zijn.
Verder heeft ze van de buurvrouw een loopstoel gekregen en 'loopt' ze daar parmantig mee door de tuin, ze vindt het geweldig om de tuin te ontdekken. Gisteren ging ze wel huilen toen ze een blaadje aanraakte...
![]()
Githa: lijkt me zowiezo super spannend om te WETEN dat je kindje geopereerd gaat worden. Sterkte met alles hoor...
Tex: leuk om te lezen dat jij ook zo geniet van je jochie. Hier ook een moeder die haar kindje af en toe wil opeten... wat zijn ze toch leuk, lief en schattig op deze leeftijd.
![]()
Ik geniet steeds meer van haar moet ik zeggen, terwijl ze steeds meer 'werk' geeft! Goed teken toch?
Snow: leuk is dat, zo'n rustige bruiloft. Dat verwacht je niet van tevoren he, zoiets! Volgende week zaterdag heb ik de bruiloft van m'n broer en ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan... Noa wil namelijk niet meer gewoon zitten en op schoot zitten, ze wil staan, optrekken en kruipen! En dat gaat toch niet echt geweldig op een bruiloft.
Wat betreft slaapritme: daar moet je inderdaad zelf een ritme in zien te vinden, en meestal kun je het niet eens strak aanhouden omdat ze eerder / later moe zijn o.i.d. Ik legde Noa bij de eerste tekenen van vermoeidheid eigenlijk telkens in bed, ook als ze een tijd in de box had gespeeld en begon te huilen. Nu is dat natuurlijk wel anders, maar met de leeftijd van anderhalve maand (toch?) slapen ze nog zoveel... (hangt van het kindje af, maar meestal...)
Succes!