abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29926066
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:13 schreef moussy het volgende:
Ja ik Het stoeltje zou het gewicht van een kind met een klap niet kunnen beschermen en zou kúnnen breken-scheuren bij een aanrijding... zegt men...
ok, maar dat breken/scheuren principe heb je ook als het een urret is van een maand of 3 en je maakt een aanrijding, getuige neeflief met zijn botbreuken door wrijving van de autostoel en de klap terug in de stoel. (en het maakt dan niet veel uit of het kind net geen 9 kilo weegt, of precies 9 kilo weegt, lijkt me)

Dus net zo veel risico in mijn ogen, alleen zal dat risico groter worden misschien naarmate het gewicht en het soort aanrijding. Hij gaat dan wel na de vakantie over ofzo, mij teveel werk om dat nu allemaal te doen. (tenzij iemand anders nog meer redenen weet)
pi_29926431
Hoemeer gewicht, hoe zwaarder het ding het zou krijgen te voorduren bij een klap.
Klinkt logisch, natuurlijk.

Maar verder andere redenen i.v.m. die gewichtsgrens zou ik niet weten.
W ~ H ~ T
pi_29926670
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:33 schreef Jonnetje het volgende:
Hoemeer gewicht, hoe zwaarder het ding het zou krijgen te voorduren bij een klap.
Klinkt logisch, natuurlijk.

Maar verder andere redenen i.v.m. die gewichtsgrens zou ik niet weten.
Ik vind het prima zo, hij is nu 8600 gram en is de afgelopen 3 maand maar 430 gram aangekomen, kan me niet voorstellen dat ie nog 9 kilo wordt voor we vertrekken. Na de vakantie moeten de koffers toch zolder op (is hier vrij lastig enzo) en dan haal ik de priori daar wel weg

in elk geval jij en moussy tnx.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 18:03:37 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_29927458
Poemojn weet het vast wel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29927496
Kun je niet een stoeltje tot 13 kilo krijgen? Die van ons (Bobob Easybob Maxi) ging tot 13 kilo, dus Myrthe heeft er tot haar 1e verjaardag in gezeten. Het is niet meer de veiligste (in 2003 nog wel goed getest) maar ze zijn zelfs nieuw nog wel te koop voor ca 30 euro. En beschermt ook bij zijdelingse botsing itt de Maxicosi City (die we om die reden niet gekocht hebben). Er zijn nog wel meer van dat soort stoeltjes vrij goedkoop te krijgen nu.
pi_29927504
LOL Moussy
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 18:08:44 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_29927604
Noem me maar Jomanda
pi_29928360
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef poemojn het volgende:
Kun je niet een stoeltje tot 13 kilo krijgen? Die van ons (Bobob Easybob Maxi) ging tot 13 kilo, dus Myrthe heeft er tot haar 1e verjaardag in gezeten. Het is niet meer de veiligste (in 2003 nog wel goed getest) maar ze zijn zelfs nieuw nog wel te koop voor ca 30 euro. En beschermt ook bij zijdelingse botsing itt de Maxicosi City (die we om die reden niet gekocht hebben). Er zijn nog wel meer van dat soort stoeltjes vrij goedkoop te krijgen nu.
jayden is volgende week ook 1 en die gaat het dus ook wel redden in de cosi tot die tijd. vind het een beetje zonde om een andere stol te kopen terwijl ik hier op zolder de priori heb staan
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 18:45:42 #59
43556 miss_dynastie
pi_29928719
Knor, als ie echt zo weinig aangekomen is de afgelopen maanden..... ik denk ook niet dat het om een paar gram meer of minder zal gaan en daar zou je dan bij Jayden over spreken, tenzij hij 'ineens' een kilo of anderhalve kilo aankomt, maar dat lijkt me niet , ik denk dat er wel enige marge is...
pi_29929122
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:01 schreef Knorretje het volgende:
Voor het kind zelf, kwa uitzicht etc is kul want zodra de motor start vind ie de auto prima en gaan die ogen snel dicht.
Nou Noah slaapt niet meer zo makkelijk in de auto helaas. Merk nu echt dat ie zich verveelt in de auto en dat ie baalt dat ie niet veel naar buiten kan kijken. Maar ja, veiligheid is gewoon belangrijker, dus zolang heeft ie pech. En bij langere stukken rijden ga ik gewoon naast hem zitten om hem bezig te houden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29931354
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:58 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou Noah slaapt niet meer zo makkelijk in de auto helaas. Merk nu echt dat ie zich verveelt in de auto en dat ie baalt dat ie niet veel naar buiten kan kijken. Maar ja, veiligheid is gewoon belangrijker, dus zolang heeft ie pech. En bij langere stukken rijden ga ik gewoon naast hem zitten om hem bezig te houden
jayden haalt de slaap in die hij anders te kort komt in de auto En dat bevalt ons prima we hebben onze handen in de auto al vol aan Alicia en zorgen dat we op tijd kunnen stoppen (plasje, kotsje, slapende benen) Langer dan een kwartier wakker heb ik hem nog niet meegemaakt en zodra de motor uitgaat zijn die ogen ook weer open en gelijk alert.

Miss_dynastie: dat denk ik ook wel, en hoop ik dus ook maar. We gaan gewoon zo rijden als ze het dit keer niet hadden gemeld (zoals bij Alicia) had ik ook niet anders geweten dan dat er iets uit moet steken voor je over stapt. (al zal dat dus hier nooit gehaald worden)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 augustus 2005 @ 21:01:05 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29933454
Knor, uitstekende beentjes zijn niet erg, wel moet zijn hoofdje nog helemaal onder de rand zitten. Zodra ze er bovenuit komen met hun hoofd biedt de Cosi niet voldoende bescherming meer. Qua gewicht kan het nog net. Het is natuurlijk niet zo dat de Cosi bij precies 9 kilo onveilig wordt Daar zit echt wel wat speling in. Al wordt het met 9 kilo wel tijd om naar een andere stoel te gaan kijken. Maar volgens mij kun je die paar weken nog wel overbruggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 21:26:00 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_29934469
tot de bovenkant van de oren mag het hoofdje nog "uitsteken" heb ik wel eens begrepen toch Poemojn?
pi_29935156
Dat dacht ik ook Moussy.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:43:16 #65
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29935163
Als ik dat zo lees dan wordt het tijd dat wij voor een andere stoel gaan kijken. Vandaag zijn we naar het CB geweest en meneer is inmiddels over de 10 kilo heen. We wilden hem eigenlijk pas met z'n eerste verjaardag (over 1.5 maand) een nieuwe stoel geven, maar nu ik die verhalen over gewicht en onveilige cosi's lees zal meneer zijn kadootje enigszins vervroegd in gebruik moeten nemen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_29935194
M@x, gaat die van jullie dan niet tot 13 kilo?

O en Knorretje, ik had helemaal niet door dat Jayden alweer zo oud is.
pi_29935378
hier steken de beentjes nog niet eens uit rewimo, en het hoofdje ook nog lang niet (klein mannetje maar wat graag opgepropt zit)

maar goed ik ben overtuigd dat we niet lang kunnen wachten met de overstap, maar dat het niet hoeft voor de vakantie (en me dus een hele klim bespaart)

tnx.
pi_29935381
Kai, grote beer

Lucas is dus ook al lang zwaarder dan 9 kilo, maar ik kan alleen maar terugvinden dat de maxi-cosi tot 13 kilo veilig is. Iemand een bron voor de informatie over die 9 kilo grens? Als dat namelijk echt zo is wil ik ook dit weekend meteen een nieuwe stoel kopen en niet wachten tot z'n 1e verjaardag
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:49:37 #69
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29935395
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:44 schreef poemojn het volgende:
M@x, gaat die van jullie dan niet tot 13 kilo?

O en Knorretje, ik had helemaal niet door dat Jayden alweer zo oud is.
ja nu ga ik dus weer twijfelen..... ik heb even gegoogled en hij gaat inderdaad tot 13 kilo. Gelukkig maar want ik wil wel een goede stoel voor hem kopen en mijn portomonnee kan wel een extra maandje sparen gebruiken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:53:00 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29935537
Ik denk dat het verwarrende is dat de autostoeltjes die na de maxi-cosi komen 'vanaf 9 kilo' zijn.
De maxi-cosi is bij mijn weten ook tot 13 kilo.
(en ergens tussen de 9 en 13 kilo moet je dus 'over')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29936307
Het is dacht ik zo dat de oudere maxi-cosi's zoals de City tot 9 kilo zijn, terwijl de nieuwere tot 13 kilo zijn. De 2e fase autostoeltjes zijn idd vanaf 9 kilo.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:16:05 #72
3011 E.T.
pi_29936611
Ook de Citi is tot 13 kilo (of 15 maanden) volgens maxicosi.nl (citaat: Autostoel voor baby’s tot 15 maanden (0-13 kg) )

De priori vanaf 9 kilo idd volgens dezelfde site

(ik weet alleen niet meer hoe 't type voor de Citi heette, misschien dat die dan tot 9 kilo was?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29937226
Maxi Cosi plus denk ik, die lijkt wel tot 9 kilo te gaan.
Vreemd dat de Citi toch zwaardere kinderen ook aankan, is dat vanaf het begin zo geweest Die verkoopster zei mij toen tot 9 kilo..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:32:33 #74
3011 E.T.
pi_29937395
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:29 schreef poemojn het volgende:
Maxi Cosi plus denk ik, die lijkt wel tot 9 kilo te gaan.
Vreemd dat de Citi toch zwaardere kinderen ook aankan, is dat vanaf het begin zo geweest Die verkoopster zei mij toen tot 9 kilo..
Ik had idd ook de Plus gevonden en dat die tot 9 kilo aankan.

Ik heb een CitiMico, zal zo eens kijken of ik 't boekje kan vinden om te kijken hoe 't daar in staat... die gaat tot 13 kilo

[ Bericht 8% gewijzigd door E.T. op 24-08-2005 23:06:39 ]
pi_29939047
Staat het niet op het ding zelf?

Kan me iets herinneren dat ik het volgens mij op die oranje sticker-geval heb gelezen.
(weet het niet meer zeker)
W ~ H ~ T
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:36:28 #76
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29947366
Nou, Juultje gaat vandaag voor het eerst op reis, spannend!!! Ik ben heel benieuwd, ook omdat het arme diertje gisteren moord en brand schreeuwde de hele avond. die voelde onze vertrekstress natuurlijk haarfijn aan, het kleine dotje...
Tot na 13 september allemaal.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:41:40 #77
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29947409
Fijne vakantie Renzell
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:48:43 #78
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29947474
Maxi-cosi city is inderdaad tot 13 kilo. Zelfs Tom zou er nog in vervoerd kunnen worden (qua gewicht, niet qua lengte)
Renzell, fijne vakantie!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_29955794
Wij hebben een klein eigenwijsje
We deden de gehoortest opnieuw omdat Thijs het de eerste keer absoluut niet leuk vond,dat vrouwtje stak het dan op eenkennigheid (al is Thijs nooit eenkennig geweest nog)
Dus vandaag moesten we voor de 2de keer de 1ste test opnieuw doen.
Op schoot bij papa was wel leuk, de blokjes van mevrouw zijn ook wel leuk, maar toen die geluidjes..... waarom zou ik ook die kant opkijkenl, als ik ook kan gaan huilen.

We herhaalden het zelfde 3 keer, en elke keer huilen als de geluidjes kwamen.

Dus we zijn er mee gestopt, ze gaan het nu gewoon in de gaten houden, hebben we het vermoeden dat Thijs niet goed luisterd/hoort, dan worden we doorverwezen naar het ziekenhuis voor nader onderzoek
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:03:47 #80
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29990416
jammer dat het deze keer ook niet goed is gegaan
maar zo leuk zijn die testen nou ook weer niet vind ik ...
maar er zal heus niet echt iets aan de hand zijn zeker als hij erdoor gaat huilen het geluid zal hij zeker wel horen en niet fijn vinden lijkt mij
pi_30040016
Luuke is vandaag voor het eerst mee geweest naar het Land van Ooit, en het was echt super! Ze heeft de hele dag niet 1 keer gemopperd! Gelukkig hadden we het weer mee, de hele dag een lekker zonnetje... Twee nichtjes van mij zijn mee geweest, die konden heerlijk de hele dag met Luuke tutten. Ze heeft gedanst bij Sap de Aardwortel, en er stonden wat pony's en lammetjes enzo waar ze helemaal dol-enthousiast van werd. Ik ben zo trots op het kleine ding!! Thuisgekomen heeft ze gegeten en ik kon haar zo in bed leggen, zonder een kik te geven viel madam in slaap
Bar_en_Mar, nogmaals bedankt! (En Kloontje hebben we vakkundig ontweken )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_30040078
ben blij dat jullie een leuke dag gehad hebben Lishe, en dat Luuke genoten heeft
en het was een kleine moeite hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_30070311
Benthe is weer goedgekeurd!!! Ze weegt 9010 gram (en ik dacht dat ze de 8.5 kg niet eens zou halen *zucht*) en is 71 cm lang. Ze is erg vlot qua motoriek, zit kaarsrecht, kan kruipen, staan en van liggen zelf zitten. Nu haar tandjes nog... heeft al 5 weken 1/3 tand zitten, nummer 2 wil nog niet echt doorkomen. Maar ja, je kan niet overal vlot in zijn.
Mijn kleine meis wordt groot
  maandag 29 augustus 2005 @ 15:17:45 #84
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_30073176
Zo, ik kom me ook maar eens melden in dit topic
Onze meid is vorige week voor het eerst naar het CB geweest. Ze was 5400 gram (geboortegewicht 4230 gram) en 58 cm (lengte bij geboorte: 53 cm). Grote meid, ze zit nog wel netjes binnen de groeicurves, maar dus wel aan de bovenzijde. Ze is verder helemaal in orde bevonden, de arts had alleen haar twijfels over de heupjes. Nu hebben we al een afspraak om in december een foto te laten maken om te controleren op heupdysplasie (ik heb als kleine meid ook 6 maanden in een spreidbroekje gezeten, risicofactor dus). De volgende keer krijgt ze haar eerste prik

Het gaat allemaal best goed. Nicole heeft wel beginnende spruw, da's dus wat minder leuk. Verder is het een heerlijke meid, als ze lacht dan smelten we helemaal weg

Ik vroeg me alleen af wat jullie ongeveer als slaaptijden aanhouden voor een baby. Ik leg haar nu 's middags rond 2 uur in bed, hopen dat ze slaapt. Dan laat ik haar tot de volgende voeding van 5 uur slapen. En dan gaat ze om 8 uur 's avonds weer naar bed (en dan wordt ze zelf rond 2 uur 's nachts wakker voor een voeding en rond 6 uur weer) tot ik me 's ochtends weer uit bed kan werken (meestal rond 8/half 9).

En wat doen jullie met jullie beebje als je gaat eten? Nicole presteert het ongeveer elke keer om als het eten opgeschept is te gaan brullen! Zit je dan met een kind op schoot en een vork in de andere hand. Niet praktisch... Maar in de box laten huilen vind ik ook zo sneu!
pi_30075451
Fijn dat alles zo lekker gaat Nicole! Ik hoop dat jullie snel van de spruw af zijn!

Wat betreft de slaaptijden, aan mij heb je weinig. Ik ben daar vrij makkelijk in, Tomas gaat slapen zodra ik de eerste tekenen van vermoeidheid zie (in oogjes wrijven e.d.). Ik kijk eigenlijk weinig meer op de klok.
Dat eten herken ik wel erg ja, Tomas deed dat bij ons ook altijd. Voor het eten was hij altijd rustig, maar tijdens het eten...Ik had hem in een wipstoeltje naast me tijdens het eten zodat ik gewoon m'n handen vrij had en als hij dan ging jengelen of huilen kon ik hem toch makkelijk even pakken, of met 1 hand vermaken/speeltjes geven e.d...en dat wisselden we af. De ene dag had vriendje hem naast zoch in de wipstoel, de andere dag ik.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:01:40 #86
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30076161
En maar wiebelen met dat stoeltje .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_30076204
Fijn dat alles goed gaat, alleen idd jammer van de Spruw hopelijk heeft ze er niet al te lang last van.

Ik zit met een Thijs die last heeft van een rode navel en die stinkt ietwat....

Kan ik hier beter voor naar de dokter gaan, of gewoon met Alcohol weer ontsmetten en wat schoonhouden???
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 21:45:18 #88
81992 Githa
pi_30078048
alcohol onsmetten is altijd goed Bar en mar maar ik zou toch wel even langs de huisarts gaan omdat er een gevaar is dat de onsteking naar binnen slaat als het te lang duurt.

Snowww, wat spannend om te moeten wachten tot december, ik hoop dat het allemaal meevalt en niet nodig is
en wat dat eten betreft jah Jordy deed dat ook, daar hebben ze een neus voor maar als ik naar hem toe ging en tot de ondekking kwam dat hij eigenlijk niks nodig had op aandacht na dan liet ik hem altijd mooi even huilen
Slapen deed hij wanneer ik tekenen van moeheid zag, meestal zat daar wel een ritme in maar die is ook vaak bijgesteld Nu slaapt hij met zijn 7 maanden van 10/11 uur tot 12/13 uur en van 15/16 uur tot 16/17 uur en dan gaat hij om 19.30/20uur weer naar bed en slaapt hij door tot de volgende morgen 7/8 uur
pi_30099935
Het 'sprongetje' (of wat het dan ook was ) is weer over en Noah is weer helemaal zijn oude zelf Het is zo'n lief vrolijk manneke! Hij lacht echt altijd, en om zulke gekke dingen soms Zo vindt ie het heel er grappig als ik óver m'n bril heen naar hem kijk, ipv door m'n bril Of als ik m'n wenkbrauwen naar hem optrek (doet hij ook altijd) Nu ligt ie te lachen naar een speelgoedbeertje in de box M'n tongpiercing vindt ie ook reuze interessant, probeert ie altijd vast te pakken. En als iemand anders dan geen tongpiercing heeft vindt ie dat maar raar

Hij is gewoon zooooo lief dat ik hem wel bijna dood zou kunnen knuffelen!!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:22:45 #90
81992 Githa
pi_30109747
Tex

Noah heeft zijn sprongbui doorgegeven aan Jordy denk ik
Hij slaapt al twee nachten vreselijk licht en is dan ook geregeld wakker, wat nog nooit is voorgekomen bij Jordy Koorts heeft hij niet ....
Verder huilt hij veel overdag, en natuurlijk is hij veel moe.....Hij wil zoveel wat hem allemaal nog niet zo goed lukt hij vraagt erg veel aandacht daardoor.
Lachen gebeurd ook niet erg veel op het moment, tenzij hij echt erg moe is maar dan is het meer een lachkik waar hij niet meer uitkomt Zo zielig voor het kleine mannetje, je kunt alleen maar raden wat hem dwars zit...
Gelukkig vind hij kroelen en liedjes zingen bij mama nog helemaal het einde
pi_30111146
Lastig he Githa, en zó zielig natuurlijk Maar echt, het gaat weer over
©Dumbo
pi_30114653
Rottig he Githa

Hier ook een "vervelende"Thijs, maar hier is het wederom door de warmte, ondertussen zijn we eraan "gewend"geraakt en je past je erop aan, maar toch valt het niet mee, om een hele dag naar een zeurderige-huilerige-vermoeiende Thijs te luisteren, mee bezig te zijn.

Hij ligt nog maar een goed half uurtje op bed, maar dat komt doordat we eerst lekker met hond over het strand gewandeld hadden, daarna werd mannetje gebeld om te werken, dus mee naar het werk gegaan, en daarna pas naar huis.

Morgen gaat het kinderbadje weer naar buiten en mag hij daarin opnieuw poedelen
pi_30115026
Githa, sneu hoor, hopelijk is 't snel weer over! en wat leuk tex, die Noah-verhalen. heerlijk zo'n vrolijk mannetje, en leuk he, nu al zulke eigen voorkeuren etc. ik verbaas me daar met Anna ook weer over, hoe sterk die eigenheid zich al laat zien bij die hele kleintjes.

Anna heeft op vakantie de meeste tijd bij ons in bed geslapen, omdat het 'bedje' dat we daar voor haar hadden te klein was. ze werd daar ook veel vaker wakker en wilde dan drinken (wat wil je met zo'n melkproducent binnen handbereik, die je bovendien minder makkelijk/lang laat huilen ivm de campingburen). ik was als de dood dat ze teveel gewend zou zijn geraakt aan al die nachtelijke tussendoortjes maar gelukkig valt dat reuze mee. de eerste nacht dat we thuis waren werd ze nog wel om de paar uur wakker maar de tweede nacht sliep ze alweer braaf door. vanmorgen was ze wel erg vroeg (5.00u) maar is ze na wat drinken weer braaf in d'r eigen bedje verder gaan slapen. ook overdag slaapt ze thuis weer stukken beter dan op de camping. ze sliep er overdag maar 1x en vaak nog korter dan Piet ook. toch was ze er niet chagrijnig oid onder. mijn schoonmoeder (die er een dagje was ivm Piets verjaardag) opperde zelfs dat ze wellicht al zonder middagslaapje kon, maar dat lijkt me niet zo verstandig (zacht uitgedrukt). thuis dus het ritme weer wat strakker aan het toepassen en hoera, ze voegt zich er weer prima naar.
Anna's eten gaat erg goed, ze heeft vanavond heel gezellig mee gebarbecued. ze gooit wel veel op de grond hoor maar er komt toch ook een hele hoop binnen (zie ik in de luiers, soms hele stukken wortel bijv. )
pi_30121966
Anna Fijn dat het op vakantie zo goed is gegaan, en dat het nu thuis ook zo snel weer goed gaat En over die stukjes op de grond gooien... Laatst kreeg Noah een boterham met appelstroop, had ie alle korstjes naast zich in de stoel verzameld

Bar, lastig hoor dat Thijs steeds weer zo'n last heeft van de warmte! Hopelijk helpt het badje nu ook weer lekker. En 'gelukkig' is de zomer bijna voorbij
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2005 @ 09:06:00 #95
81992 Githa
pi_30122651
Jordy vind dat weggooien maar zonde hoor tot op de laatste kruimel verdwijnt hier in zijn mond, dus wellicht is het een idee om hem naast Anna te zetten voor optimaal gebruik van het eten

Maar Anna wat goed he dat je die omschakeling zo makkelijk maakt en een hele dag zonder middagslappje is ook wel erg veel als je nu net zoveel begint te leren, daar word je gewoon heel erg moe van.

Thijs lekker badderen vandaag want die warmte is ook helemaal niet leuk als je zo klein bent
pi_30122873
Thijs, lekker zwemmen hoor vanmiddag!

Bix, ben blij te horen dat Anna zich weer goed aanpast na de vakantie. Ben nl. erg benieuwd hoe dat met Luuke gaat straks. We zijn nu een weekje bij mijn ouders. Ze past zich prima aan (het is hier veeeel drukker dan thuis). Ze heeft haar ochtendslaapje laten vallen (van 8-9.30u) waar ik iets minder blij mee ben. Maar misschien pakt ze het thuis weer op. Morgenavond gaan we weer naar huis, om zaterdag naar Denemarken te vertrekken. Nja, na de vakantie dan maar .

Jordy, die sprongen toch! Lekker knuffelen met mama, hopelijk is het dan zo voorbij.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_30126441
Lishe&Luuke ik wil jullie bedanken voor de cd
De postbode kwam en daarin een kaartje en een cd voor Thijs, zodra hij vanmiddag wakker is zal ik hem opzetten.
Heel erg bedankt en had toch helemaal niet gehoeven Ik ben blij dat jullie een leuke daggehad hebben.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:10:57 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30128856
Ze is bijna één.
Ze is lief, ze is leuk, ze klinkt groot, maar is zo klein.

Ik noem haar al de hele week mijn babietje. Nog even...
Had ik niet ooit gezegd dat ik het misschien de laatste week allemaal wel zou snappen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:16:51 #99
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30129042
Sugar !

De tijd dat inderdaad super hard met Maria!

Alle kindjes beterschappie!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2005 @ 13:25:58 #100
81992 Githa
pi_30129315
Sugar fijne vakantie gehad ????
en Maria bijna jarig heb ej er een beetje zin in

Ik krijg nu al een beetje de zenuwen voor vrijdag Ik moet dan met Jordy terug naar het ziekenhuis waar ze weer even kijken naar zijn handjes en voetjes. Misschien dat we dan ook wat meer duidelijkheid krijgen over wat er allemaal gaat gebeuren en hoe ze dat willen gaan doen en nog belangrijker wanneer. pffff, ik kan nu al goed een hele nacht wakker liggen als ik er aan denk dat hij onder narcose moet
Ben zo benieuwd wat ze te vertellen hebben en wat zij van zijn handjes en voetjes vinden nu hij een stuk groter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')