quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:40 schreef Snowwww het volgende:Tjee Githa, dat is inderdaad niet niks! Had ook niet gerealiseerd dat er ergens een stukje huid vandaan moet komen om de wond te dichten... En dan niet 1 operatie maar maar liefst 3!
Nee, ik ook niet
![]()
dat bedoelde ik eigenlijk ook met naïef gedacht.
quote:
Welke vingertjes zijn eigenlijk aan elkaar gegroeid en wegen de voordelen van de operatie op tegen de nadelen? Het zal natuurlijk wel, anders laat je Jordy natuurlijk niet opereren...
No ja, sterkte met het verwerken van de schok, dat zal het vast wel geweest zijn!
De voor en nadelen hebben we zeker overwogen maar het genezingsproces gaat ook steeds langzamer naarmate ze ouder worden en daarbij ondervinden ze meer last van het niet kunnen gebruiken van een handje als ze ouder zijn.
Nu komt er nog wel een gesprek wat betreft de narcose, wat de risico's zijn e.d. en als de perecntages mijn niet goed klinken dan kan ik er altijd nog voor kiezen om te wachten.
Niet opereren lijkt me niet wijs
![]()
hij gaat er gewoon last van krijgen ook omdat zijn botten straks harder gaan groeien als zijn huid...
Bijv. zijn middel/ringvinger zitten aan elkaar maar op zo'n manier dat ze ook beide even groot zijn. Normaal is je middelvinger een stuk groter dus als dat straks gaat groeien en het zit vast, kan dat behoorlijk pijnlijk voor hem worden.
edit:
Thnx allemaal voor de lieve reacties
![]()
het is gewoon fijn als je hier even je gedachtens kan verwoorden.