abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:17:36 #151
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30199524
dat valt inderaad een beetje tegen githa ik dacht dat die vingertjes scheiden heel makkelijk zou gaan
eigenlijk en waarom word de pees en de huid tussen wijsvinger en duim verlaagd ?
weet ook eigenlijk niet wat ik me erbij voor moet stellen
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2005 @ 13:22:37 #152
81992 Githa
pi_30199692
omdat die te hoog zit, daar gaat hij straks last meekrijgen, bijv. een schaar vasthouden om het maar simpel te houden.
pi_30199759
Best een heftig verhaal Githa. Het is altijd een naar idee als je kindje een ingreep moet ondergaan en al helemaal als ze over pijn spreken. Ik hoop voor jullie dat het allemaal mee ggaat vallen en dat het resultaat mooi zal zijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2005 @ 13:30:48 #154
81992 Githa
pi_30199954
Ik moet er niet aandenken de gedachten blijft steeds opspelen dat hij de narcose niet uitkomt en dan moet hij nu 3 x, maar dat zullen alle ouders hebben.

Ook de zwelling die een half jaar kan duren kwam hard aan en het feit dat er huid uit zijn lies gehaald moest worden.
Ik dacht idd ook meer aan alleen scheiden maar als ik nu terug kijk ben ik misschien wel te naïef geweest.
Wat ook tegenvalt is dat het niet in tilburg hier gebeurd maar in Eindhoven. Gelukkig niet de andere kant van Nederland maar ook niet zo dichtbij als je zou willen.

al met al weer heel wat dingetjes die even moeten bezinken.
pi_30200098
brrr Gihta klinkt vrij heftig idd, hopelijk valt het uiteindelijk dan allemaal maar mee.
:-* sterkte met bezinken en geef Jordy een knuffel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:40:26 #156
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_30200280
Tjee Githa, dat is inderdaad niet niks! Had ook niet gerealiseerd dat er ergens een stukje huid vandaan moet komen om de wond te dichten... En dan niet 1 operatie maar maar liefst 3!

Welke vingertjes zijn eigenlijk aan elkaar gegroeid en wegen de voordelen van de operatie op tegen de nadelen? Het zal natuurlijk wel, anders laat je Jordy natuurlijk niet opereren...

No ja, sterkte met het verwerken van de schok, dat zal het vast wel geweest zijn!
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:55:49 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30200833
Sterkte met het laten bezinken, Githa. Ik kan me heel goed voorstellen dat het rot is om dit nu te horen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2005 @ 13:55:56 #158
81992 Githa
pi_30200838
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:40 schreef Snowwww het volgende:
Tjee Githa, dat is inderdaad niet niks! Had ook niet gerealiseerd dat er ergens een stukje huid vandaan moet komen om de wond te dichten... En dan niet 1 operatie maar maar liefst 3!
Nee, ik ook niet dat bedoelde ik eigenlijk ook met naïef gedacht.
quote:
Welke vingertjes zijn eigenlijk aan elkaar gegroeid en wegen de voordelen van de operatie op tegen de nadelen? Het zal natuurlijk wel, anders laat je Jordy natuurlijk niet opereren...

No ja, sterkte met het verwerken van de schok, dat zal het vast wel geweest zijn!
De voor en nadelen hebben we zeker overwogen maar het genezingsproces gaat ook steeds langzamer naarmate ze ouder worden en daarbij ondervinden ze meer last van het niet kunnen gebruiken van een handje als ze ouder zijn.
Nu komt er nog wel een gesprek wat betreft de narcose, wat de risico's zijn e.d. en als de perecntages mijn niet goed klinken dan kan ik er altijd nog voor kiezen om te wachten.
Niet opereren lijkt me niet wijs hij gaat er gewoon last van krijgen ook omdat zijn botten straks harder gaan groeien als zijn huid...

Bijv. zijn middel/ringvinger zitten aan elkaar maar op zo'n manier dat ze ook beide even groot zijn. Normaal is je middelvinger een stuk groter dus als dat straks gaat groeien en het zit vast, kan dat behoorlijk pijnlijk voor hem worden.

edit:
Thnx allemaal voor de lieve reacties het is gewoon fijn als je hier even je gedachtens kan verwoorden.
pi_30201474
Wat heftig inderdaad Githa.
Sterkte ermee.. het is geen leuk nieuws.
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:56:26 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30202805
Jeetje, wat een tegenvaller toch nog, Githa. Ik had ook gedacht dat het toch wel wat makkelijker zou gaan Gelukkig hebben jullie nog even de tijd om het rustig te laten bezinken. En hopelijk als het zover is zal het allemaal goed gaan en heeft Jordy er zo min mogelijk last van...

Die pijn trouwens waar ze het over hadden, kan dat net als de zwelling ook een half jaar duren? Dat hoop ik toch niet, is zo zielig! Zijn er dan ook geen pijnstillers die hij mag krijgen?

Pff heftig allemaal hoor. Maar zo laten lijkt me idd ook niet verstandig als je verhaal zo lees... Sterkte ermee hoor!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2005 @ 15:01:52 #161
81992 Githa
pi_30202989
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef texelonia het volgende:

Die pijn trouwens waar ze het over hadden, kan dat net als de zwelling ook een half jaar duren? Dat hoop ik toch niet, is zo zielig! Zijn er dan ook geen pijnstillers die hij mag krijgen?
Geen idee of de pijn dan ook een half jaar duurt. Lijkt me niet hoor.
Hij kan zijn handjes wel al eerder gebruiken alleen nog niet optimaal omdat die zwelling pas echt weg is na een half jaar.
Pijnstillers zal hij vast wel krijgen, lijkt me niet dat ze zo'n kleintje pijn laten lijden maarja de pijn helemaal weghalen lukt natuurlijk nooit.
Verder zijn ze daar niet zo ver op in gegaan. Dat zal later wel gebeuren, vlak voor de operatie.

zo ff je hart luchten doet toch wel goed
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2005 @ 15:16:51 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30203454
Poeh Githa, kan me voorstellen dat het allemaal behoorlijk hard aankomt

Wordt het in het Maxima Medisch Centrum gedaan? Da's echt een superziekenhuis op gebied van kindjes! Misschien een klein beetje een positief iets...

Dikke knuffel
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:26:39 #163
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_30203716
Githa, wat zul je geschrokken zijn van al die informatie. Het is zeker niet niks. En ik vind het niet naief van je hoor! Hopelijk kun je het een beetje laten bezinken.
En als het zover is komen we gewoon lekker veel ballonnen brengen voor Jordy, dat hoort er ook bij hoor!
Het Maxima zit in Veldhoven trouwens, niet om wijsneuzerig te doen, maar iedereeen verbetert me daar altijd mee
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:26:43 #164
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30203719
Hoe gaat het vandaag eigenlijk met Jordy? Slaapt ie alweer wat beter en voelt ie zich alweer wat lekkerder?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 september 2005 @ 15:59:50 #165
95752 crew  Chell
Kluns
pi_30204714
Jeetje, heftig hoor Githa. Ik dacht eigenlijk ook zoiets van dat doen ze 'ff'. Dat ze ergens huid vandaan moeten halen klinkt wel logisch, maar ik had niet zo snel verwacht dat het in drie keer zou moeten. Arme Jordy.

Gelukkig zijn die kleintjes vaak oersterk en knappen hartstikke snel weer op.
pi_30208328
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:26 schreef Lishe het volgende:

Het Maxima zit in Veldhoven trouwens, niet om wijsneuzerig te doen, maar iedereeen verbetert me daar altijd mee
Ook in Eindhoven! Het is een ziekenhuis met twee locaties.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:10:04 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30210534
Dat klinkt heftiger dan dat ik het had verwacht, Githa.. En zo horen ook dan dat jij had verwacht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2005 @ 20:25:23 #168
81992 Githa
pi_30212900
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef E.T. het volgende:
Dat klinkt heftiger dan dat ik het had verwacht, Githa.. En zo horen ook dan dat jij had verwacht
jah precies maar we gaan er gewoon voor
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:26 schreef texelonia het volgende:
Hoe gaat het vandaag eigenlijk met Jordy? Slaapt ie alweer wat beter en voelt ie zich alweer wat lekkerder?
Dat gaat gelukkig al weer wat beter misschien heeft hij wat stress van mij aangevoeld en dat in combi met de warmte ofzo ?????
Hij slaapt nog wel kort en licht maar hij kan wel weer lachen resultaat in het fototopic
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:59:39 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30213863
Jeetje Githa, ik kan me voorstellen dat je overdonderd bent door deze informatie. Arme Jordy en arme jullie. Drie operaties is niet niks, maar als hij er last van gaat krijgen ben je misschien nog verder van huis.

Sterkte, hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30217712
Maria op de valreep nog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag

Wij zijn dus weer terug van vakantie Myrthe ligt lekker te slapen in haar eigen bedje en mama moest even Fokken (hoezo verslaafd ?). Alles is prima gegaan en uitgebreider verslag volgt nog wel

Zag nog wel langskomen dat Jordy toch wel veel operaties moet ondergaan Balen hoor Githa, we gaan er gewoon maar van uit dat alles goed komt, ok ?
pi_30223913
Tegenvaller van al die operaties Githa, maar toch wel knap dat ze straks de vingertjes mooi kunnen herstellen.
Gelukkig dat het wat beter gaat met Jordy Kan best zijn dat ie wat last heeft gehad van de warmte, op de creche bij Benthe waren alle kindjes een beetje van slag.

Ladybos, wb van vakantie!
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2005 @ 12:03:39 #172
43556 miss_dynastie
pi_30226040
Jeej, Githa, ik kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent, het is niet niks
pi_30226437
Githa wat vervelend joh! Ik hoop dat alles snel goedkomt met je mannetje...

Hier is alles een beetje rustiger aan het worden. Sara slaapt 's nachts meer en mama dus ook . Overdag (in de namiddag en avond) is ze vaak wel heel wakker. Wat voor soort ritme hadden jullie kindjes qua slapen toen ze anderhalve week waren?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_30228329
poeh ik had een enorme slaper na iedere voeding ging Thijs alweer slapen....
is echt per kindje verschillend Fuente. s6 ermee

Ladybos welkom terug hopelijk hebben jullie een leuke gezellige vakantie gehad

Hier gaan we vanmiddag Thijs zijn verjaardag vieren

Hier beginnen we afentoe wel het idee te krijgen dat Thijs waarschijnlijk toch niet alles goed hoort, maar dat kan ook erg goed schijn zijn hoor,we gaan het iig goed in de gaten houden

[ Bericht 19% gewijzigd door Bar_en_Mar op 03-09-2005 13:48:32 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2005 @ 14:32:44 #175
81992 Githa
pi_30229455
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh ik had een enorme slaper na iedere voeding ging Thijs alweer slapen....
is echt per kindje verschillend Fuente. s6 ermee

Hier gaan we vanmiddag Thijs zijn verjaardag vieren
heel veel plezier vandaag Kom je wel even laten weten wat je allemaal gehad heb vandaag
quote:
Hier beginnen we afentoe wel het idee te krijgen dat Thijs waarschijnlijk toch niet alles goed hoort, maar dat kan ook erg goed schijn zijn hoor,we gaan het iig goed in de gaten houden

Moeilijk is dat dan he.... Nu je er zo erg op let, denk je van alles te zien.
Hopelijk valt het allemaal mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')