Idd, je mening geven mag, maar dat hoeft niet na 3x uitleg van Githa's kant waarom ze overgestapt zijn op zo'n stoeltje nog op door gaan en opmerkingen maken over foto's van 3 maanden geleden enz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef danosa het volgende:
Oh verhip ik zit mij in eens te bedenken dat jullie elkaar kennen, Reni en Githa.
dacht al hoe weet jij nou hoeveel kracht Jordy heeft
Maar dit is een open forum waar je dus een discussie mag voeren. Gelukkig is dit een vrij land waar we het niet allemaal met elkaar eens hoeven te zijn en we ook vrij voor onze mening uit mogen komen. Dat hierbij ook gehakt wordt is vervelend maar zeker niet het einde van de wereld als in TokioIk baseer mijn mening op de foto's die ik zie van Jordy en dan denk ik die zit daar niet stabiel in en daar reageer ik op. En van al dat ge
naar elkaar word ik helemaal niet goed.
heil heilquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:27 schreef Loena-tik- het volgende:
Jammer dat goedbedoelde adviezen zo slecht gebracht worden, die toon komt op mij over als:"Jeetje wat ben jij een slechte moeder zeg dat je dat je kind aandoet!!!" Kan mij heel goed voorstellen dat je dan een:-houding aanneemt.
Wat ik wou zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:27 schreef Loena-tik- het volgende:
Jammer dat goedbedoelde adviezen zo slecht gebracht worden, die toon komt op mij over als:"Jeetje wat ben jij een slechte moeder zeg dat je dat je kind aandoet!!!" Kan mij heel goed voorstellen dat je dan een:-houding aanneemt.
Neem ik ook niet kwaad op hoor, ik heb in dit topic ook al mijn zorgen hierover laten merken (ivm haar heupjes) maar door dit gedoe heeft niemand dat gelezen denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap niet zo goed waarom anderen koste wat kost hun mening blijven doordrijven en het nodig vinden githa zo af te zeiken..
als er een veeulste vroeg voor de standaard norm staat ( sorry snakelady is geen commentaar ) wordt daar met oh enop gereageerd .. is ook niet al te goed.. daar wordt niks over gezegd..
idd, ben het heelmaal met je eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:27 schreef Loena-tik- het volgende:
i know maar dnek zeg het toch maar evenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Neem ik ook niet kwaad op hoor, ik heb in dit topic ook al mijn zorgen hierover laten merken (ivm haar heupjes) maar door dit gedoe heeft niemand dat gelezen denk ik.
kom maar opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:30 schreef Ireth het volgende:
Discussie voeren mag altijd en zeer zeker hier, alleen heb ik zelf het gevoel dat het nu alleen maar herhalen is van wat de ander al herhaald had. Alles is volgens mij al zo'n beetje geroepen en gezegd en om er nou pagina na pagina over door te blijven gaan schiet dan volgens mij geen ene ruk op. Het enige wat je daarmee bereikt is dat iemand die zich al klote voelt zich nog kloteriger gaat voelen en volgens mij werpt het alleen maar nog meer tegenwind op en onder invloed van irritaties zal elke daarna goedbedoelde advies afgewimpeld worden (valt dit nog te volgen?)
Enniewee, ik ben van mening dat ieder voor zijn eigen kind moet beslissen hoe of wat en dat ieder ander daarop advies mag geven. Maar dat advies moet dan wel gegeven en niet opgedrongen worden, en ook al is het niet zo bedoeld in eerste instantie, het komt inmiddels wel zo over bij Githa (heb ik het idee..) en dat werkt dan alleen maar averechts.
(iemand nog een??
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef danosa het volgende:
En van al dat genaar elkaar word ik helemaal niet goed.
quote:
OMGquote:
Ik zie niet in wat die met respect te maken heeft Loena, ik geef enkel aan voor wie het bedoelt is voordat iemand anders zich weer geroepen voelt om er over te vallen. Ik probeer alleen door mijn edit duidelijkheid te treffen en gebruik een smillie. Aangezien het erg hot is om voor elkaar op te komen hier vond ik dat nodig! En ter verduidelijking voor jouw de smillie huilt, en dat is precies wat ik vind van alle users die zo nodig bij moeten springen als er iets gebeurt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef danosa het volgende:
Dit is dus een reactie op Snakelady, voordat er weer iemand gaat![]()
Nee echt een respectvolle manier van praten, wat wil je hiermee bereiken?
het is net zo "hot"om elkaar te helpen met afzeiken...is mijn idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef danosa het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat die met respect te maken heeft Loena, ik geef enkel aan voor wie het bedoelt is voordat iemand anders zich weer geroepen voelt om er over te vallen. Ik probeer alleen door mijn edit duidelijkheid te treffen en gebruik een smillie. Aangezien het erg hot is om voor elkaar op te komen hier vond ik dat nodig! En ter verduidelijking voor jouw de smillie huilt, en dat is precies wat ik vind van alle users die zo nodig bij moeten springen als er iets gebeurt.
Het was ook meer algemeen bedoeld maar heb jouw reactie gequote aangezien jij typte dat het een gewone discussie was, terwijl ik het niet gewoon vind en met voorbeelden kwam waarom ik het niet gewoon vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef danosa het volgende:
Dit is dus een reactie op Snakelady, voordat er weer iemand gaat![]()
Sorry lieve schatik reageer op de laatste foto's die ik zie van Jordy en leg uit dat ik daarop reageer. Githa heeft 1 keer uitgelegd waarom ze zijn overgestapt, wat in mijn ogen ook meer dan voldoende is, en daarna volgt er een discussie.
Ik zie niet in dat een discussie gelijk gestopt hoeft te worden na een uitleg, we praten daar toch over dan? En mocht je niet alleen mij bedoelen zou je mij dan niet willen quoten maar onjuistheden?
Ze heeft zo zeker 5 sec. stabiel gestaan, en een keer leek ze om te vallen dus ik had ze al bijna vast en toen strok ze haar eigen weer tot staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:17 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Djeez wat staat Demi al snel SnakeLadyStaat ze dan ook al een beetje stabiel, paar seconden dan. Shit man ze is 1 dag jonger dan Chantel
![]()
Overigens is Chantel helemaal nog niet zo bezig met staan. Ze wil zitten en is de hele dag bezig met dat koppie omhoog te trekken. Ze is erg nieuwsgierig en wil dus alles zien![]()
ja dat snap ik ook wel, maar waar doe ik nou slim aan, de priori van zolder halen, of gewoon doen wat we van plan waren. Iemand hier al eens eerder gehoord over die 9 kilo grens dan ?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:13 schreef moussy het volgende:
Ja ikHet stoeltje zou het gewicht van een kind met een klap niet kunnen beschermen en zou kúnnen breken-scheuren bij een aanrijding... zegt men...
ok, maar dat breken/scheuren principe heb je ook als het een urret is van een maand of 3 en je maakt een aanrijding, getuige neeflief met zijn botbreuken door wrijving van de autostoel en de klap terug in de stoel. (en het maakt dan niet veel uit of het kind net geen 9 kilo weegt, of precies 9 kilo weegt, lijkt me)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:13 schreef moussy het volgende:
Ja ikHet stoeltje zou het gewicht van een kind met een klap niet kunnen beschermen en zou kúnnen breken-scheuren bij een aanrijding... zegt men...
Ik vind het prima zo, hij is nu 8600 gram en is de afgelopen 3 maand maar 430 gram aangekomen, kan me niet voorstellen dat ie nog 9 kilo wordt voor we vertrekken. Na de vakantie moeten de koffers toch zolder op (is hier vrij lastig enzo) en dan haal ik de priori daar wel wegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:33 schreef Jonnetje het volgende:
Hoemeer gewicht, hoe zwaarder het ding het zou krijgen te voorduren bij een klap.
Klinkt logisch, natuurlijk.
Maar verder andere redenen i.v.m. die gewichtsgrens zou ik niet weten.
jayden is volgende week ook 1 en die gaat het dus ook wel redden in de cosi tot die tijd. vind het een beetje zonde om een andere stol te kopen terwijl ik hier op zolder de priori heb staanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef poemojn het volgende:
Kun je niet een stoeltje tot 13 kilo krijgen? Die van ons (Bobob Easybob Maxi) ging tot 13 kilo, dus Myrthe heeft er tot haar 1e verjaardag in gezeten. Het is niet meer de veiligste (in 2003 nog wel goed getest) maar ze zijn zelfs nieuw nog wel te koop voor ca 30 euro.En beschermt ook bij zijdelingse botsing itt de Maxicosi City (die we om die reden niet gekocht hebben). Er zijn nog wel meer van dat soort stoeltjes vrij goedkoop te krijgen nu.
Nou Noah slaapt niet meer zo makkelijk in de auto helaas. Merk nu echt dat ie zich verveelt in de auto en dat ie baalt dat ie niet veel naar buiten kan kijken. Maar ja, veiligheid is gewoon belangrijker, dus zolang heeft ie pech. En bij langere stukken rijden ga ik gewoon naast hem zitten om hem bezig te houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:01 schreef Knorretje het volgende:
Voor het kind zelf, kwa uitzicht etc is kul want zodra de motor start vind ie de auto prima en gaan die ogen snel dicht.
jayden haalt de slaap in die hij anders te kort komt in de autoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou Noah slaapt niet meer zo makkelijk in de auto helaas. Merk nu echt dat ie zich verveelt in de auto en dat ie baalt dat ie niet veel naar buiten kan kijken. Maar ja, veiligheid is gewoon belangrijker, dus zolang heeft ie pech. En bij langere stukken rijden ga ik gewoon naast hem zitten om hem bezig te houden
ja nu ga ik dus weer twijfelen..... ik heb even gegoogled en hij gaat inderdaad tot 13 kilo. Gelukkig maar want ik wil wel een goede stoel voor hem kopen en mijn portomonnee kan wel een extra maandje sparen gebruiken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:44 schreef poemojn het volgende:
M@x, gaat die van jullie dan niet tot 13 kilo?
O en Knorretje, ik had helemaal niet door dat Jayden alweer zo oud is.
Ik had idd ook de Plus gevonden en dat die tot 9 kilo aankan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:29 schreef poemojn het volgende:
Maxi Cosi plus denk ik, die lijkt wel tot 9 kilo te gaan.
Vreemd dat de Citi toch zwaardere kinderen ook aankan, is dat vanaf het begin zo geweestDie verkoopster zei mij toen tot 9 kilo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |