abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:08:21 #1
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29234099
Het grote kleine babietjestopic deel 58

1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
21 februari 2005: Arend, zoon van Bumbelbee
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
05 juli 2005: Henrik en Katrine, zoon en dochter van Fogel
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
11 juli 2005: Nicole, dochter van Snowww
26 juli 2005: Myhron Page, dochter van Igraine
06 augustus 2005: Raïsa Manou, dochter van Rekie en Roumysa

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***
quote:
Laatste post:
Lishe, Luuke is jouw kind (en die van je vriend/man natuurlijk), dus ik zou proberen niet teveel van die andere mensen aan te trekken. Tips kunnen natuurlijk altijd handig zijn, maar ik zou uiteindelijk gewoon je eigen gevoel volgen hoor!

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 12-08-2005 21:03:35 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29234157
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:45 schreef Lishe het volgende:
En dan heb ik ook nog ons 'vakantie-dilemma'; We gaan een autorit maken van 7 uur, Luuke is dan 8 maanden oud. De ene helft van de familie (die ook meegaan dus) zegt dat ze in een autostoeltje moet omdat ze het dan beter volhoudt, de andere helft (thuisblijvers) zeggen dat ze gewoon in de maxi-cosi kan. Ik snap beide argumenten, maar mijn voorkeur gaat uit naar de maxi-cosi, voor haar rug en veiligheid. Hun tegen-argument is ook; jamaar een keertje 7 uur kan geen kwaad. En nu??
Als ze nog niet goed zelfstandig kan zitten zou ik haar in de maxi-cosi meenemen denk ik. Als je regelmatig stopt en pauzeert moet dat wel kunnen toch?
Wij hebben Morris met 9 maanden in een stoeltje mee op vakantie genomen. Maar hij kon toen al goed stevig zitten en we maakten een langere rit dan 7 uur.

Sugar, mij hebben ze ook verteld dat je pas over moet gaan op een autostoeltje als het hoofdje boven de rand van de maxi-cosi uitkomt. Ik dacht dat de maxi-cosi dan gewoon niet meer veilig genoeg zou zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:10:55 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29234183
Maar was dat bij jullie kindjes dan niet al best snel zo? Dat hoofdje over de rand?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29234184
Lishe, als Luuke nog prima in de maxi-cosi past zou ik haar ook gewoon in de maxi-cosi laten zitten in de auto.

Hee, Tex hoe gaat het met jouw blije mannetje?
pi_29234255
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:10 schreef Sugar het volgende:
Maar was dat bij jullie kindjes dan niet al best snel zo? Dat hoofdje over de rand?
Nee, bij ons niet. Maar wij zijn dus al iets eerder overgestapt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_29236994
Misschien dat ik iets helemaal fout doe hoor, maar Lucas komt echt nog lang niet met z'n hoofd boven de rand van de maxi-cosi uit En hij is gewoon gemiddeld qua lengte! Z'n voeten steken wel uit, maar dat mag inderdaad (hoofd niet, dat is een van de meest kwetsbare lichaamsdelen). Wij hebben daarom ook nog steeds geen autostoel gekocht (hij is nu 10 maanden)...
Maar Lishe, is het misschien een optie om zowel een autostoel als de maxicosi in de auto te zetten (of moet er nog een passagier mee)? Dan zou je Luuke kunnen overzetten als ze het inderdaad niet naar haar zin heeft in de maxicosi (voorop gesteld dat jij je er prettig bij voelt dat ze in een stoel zit natuurlijk. Dat is het belangrijkste hoor!).
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:40:24 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29237071
Nee, piggie, je doet niks fout. Ik "vergat" even dat Maria door spreidding heel anders in maxi-cosi zat en daardoor veel sneller omhoog ging! Hihi, sorry!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 16:22:27 #8
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29238689
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:11 schreef lily het volgende:
Hee, Tex hoe gaat het met jouw blije mannetje?
Goed! Hij is nog net zo vrolijk als altijd, hij slaapt tegenwoordig ongeveer van 8 tot 8 (wel met een late fles nog), hij kruipt achteruit, hij is nu we nieuw speelgoed voor hem hebben gekocht ook weer tevreden in de box, hij zegt soms "papapapapa" en als je dan "mamamamama" doet gaat ie alleen maar lachen Het enige "minpuntje" is dat ie soms gaat huilen als je de kamer uitloopt, maar daar moet ik eigenlijk altijd wel om lachen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29238755
ja dat is natuurlijk best anders, ze zal iets minder goed kunnen loungen neem ik aan
Maar goed, ik zie hier meer verhalen/foto's van jongere kindjes dan Lucas die al in autostoelen zitten. Dus het was niet alleen jouw opmerking die mij deed twijfelen...
pi_29240686
Djulian is pas met 11 maanden over gegaan naar autostoel en als ik ff weg moet en mijn moeder komt me halen dan gaat hij nog in de Maxi cosie. Zijn hoofd steekt ook nog niet uit.
pi_29240811
Alicia is met anderhalf ofzo over gestapt, omdat we het toen wel eens welletjes vonden. Jayden zit er ook nog steeds in en als ik het zat ben gaat ie over (klinkt heel erg ongeinteresseerd enzo, maar zo bedoel ik het niet. Mijn kinders groeien nou eenmaal niet binnen het eerste jaar die maxi-cosie uit). Voorlopig vermaakt ie zich er nog uitstekend in.
pi_29240904
Hier zit Thijs sinds de vakantie in de nieuwe autostoel, alleen kan hij ook nog niet zelfstandig zitten, hij stak ook nog niet boven de maxi uit, maar omdat het een enorme lange toch was die we gemaakt hebben, en Thijs enorm graag alles om zich heen bekijkt hadden we hem al aangeschaft en eerst eens goed uitgeprobeerd te hebben in de buurt en een ritje naar schoonouders, wat hij naar ons zeggen helemaal geweldig vond en dus maar in de kinderstoel gelaten, natuurlijk wel met de nodige pauzes enzo, en daarbij hij heeft ook nog verschilende standen dus toen Thijs sliep hebben we hem gewoon in slaapstand gekanteld
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:46:20 #13
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29241112
Maxi-cosi is eigenlijk pas te klein als de helft van de oren van het kind eruit steken, tot die lengte vangt de maxi-cosi de klap bij een ongeluk beter op dan een autostoeltje. Jolie heeft een grote stoel maar wij gaan bijna nooit met de auto, hij is pas één keer gebruikt. Ze is laatst ook gewoon in Maxi-Cosi meegegaan in de auto van LadyS. Ging prima.
pi_29242015
Morgaine zit al maanden in een kinderstoel. Ze probeerde zich met der voeten uit de Maxi Cosi te duwen en gilde het uit omdat het niet lukte. Ze zit een stuk lekkerder in de priori en deze kan in 3 standen dus ook liggend als ze slaapt.
pi_29242107
We zijn vandaag bij de oogarts geweest omdat ik (en andere ook, inclusief de huisarts) dacht dat ze een lui oog had. Haar vader heeft het ook als kind gehad dus het zou best kunnen. Toen ik de afspraak maakte in het ziekenhuis, zo'n 6 weken geleden, begon de assistente gelijk over de telefoon over een corrigerende operatie etc en de schrik zat er goed in bij me.

Nou alles is prima in orde met haar ogen. Haar rechter oog is iets kleiner dan haar linkeroog en omdat ze een platte neus (pa is Surinaams) heeft lijkt het alsof ze loenst maar alles staat recht en ook de sterkte is gecontroleerd en prima bevonden.

Echt een pak van mijn hart want was is zenuwachtig zeg. Ze heeft twee keer druppels gehad en niet 1 keer gepiept!! En nu heeft ze nog steeds grote pupillen, lijkt wel stoned zo groot zijn haar ogen!!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:48:24 #16
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29244569
Volgens mij zitten ze juist lekkerder in een maxi cosi op langere ritten. Het is toch nog meer liggen als zitten in mijn beleving .
Mijn logica is dan ook dat het juist op langere ritten veel minder vermoeiend voor ze is, omdat ze het lange zitten eigenlijk nog helemaal niet kunnen (je ziet ze dan ook al vrij snel opzij zakken!).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2005 @ 20:29:19 #17
43556 miss_dynastie
pi_29245917
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:38 schreef piglet het volgende:
Maar Lishe, is het misschien een optie om zowel een autostoel als de maxicosi in de auto te zetten (of moet er nog een passagier mee)?
Lijkt mij wel een goed idee. En als er geen plek is, zou ik em gewoon bij een van de familieleden in de auto zetten, tis hun idee

Faja-lobi, wat fijn dat Morgaine's oogjes in orde zijn!
pi_29248387
Sorry mensen, maar het is nogal een gekkenhuis momenteel. Alles van mn oude werk afsluiten. Een nieuwe computer regelen. Website bijhouden......verbouwingkjes. Het houd maar niet op.

Elize groeit als kool. Ze woog maandag 4308 gram met 2 en nog geen halve week. Dus het gaat goed

Oren doen het goed hebben ze gemeten en ze jkan zo leuk een speeltje volgen met haar hoofdje als ze in de box ligt. links-rechts-links-recht-links-........enfin, dan komt er melk uit

Noa vind het helemaal geweldig, maar is wel wat lastiger momenteel. ff snel aankleden is er niet bij.
Ik zal wat fotootjes in het fototopic mikken.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:58:31 #19
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29248856
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:48 schreef Leah het volgende:
Volgens mij zitten ze juist lekkerder in een maxi cosi op langere ritten. Het is toch nog meer liggen als zitten in mijn beleving .
Mijn logica is dan ook dat het juist op langere ritten veel minder vermoeiend voor ze is, omdat ze het lange zitten eigenlijk nog helemaal niet kunnen (je ziet ze dan ook al vrij snel opzij zakken!).
t zal per kind verschillend zijn, maar maxim lag absoluut niet lekker meer in zn cosi elke keer zn rug bollen en na 15 min al beginnen te zeuren. wij hebben speciaal een autostoel gekocht voordat we op vakantie gingen. hij deed het prima, geen rug meer bollen en ook niet meer zeuren.

en een beetje autosteol heeft een paar standen zodat die ook in ligstand kan.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:10:13 #20
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29249338
Zal ongetwijfeld per kind verschillend zijn Martineke, voor de 1 werkt dit, voor de ander dat.
't Zijn net mensen, die kindertjes .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:37:01 #21
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29252818
tis niet waar

pi_29254794
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Faja-lobi, wat fijn dat Morgaine's oogjes in orde zijn!
Ik ben ook erg opgelucht dat ze niks mankeert, was zo zenuwachtig vanmorgen toen ik naar het ziekenhuis moest. Gelukkig kan ik me soms drukker maken dan noodzakelijk is.
pi_29257645
Sugar hoe is het nu met Maria heeft ze nog steeds rode plekken op d'r armpjes?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29263204
http://www.marktplaats.nl(...)%2Fmarkt%2Fkinderen%

Een pakket meisjes winterkleding maat 86.
pi_29263313
Luchtbel ik had al wat neer gezet in het speeltuinbankje, nog maar een keer hier. De link hierboven kwam ik tegen toen ik aan het kijken was voor 2e hands kleding voor Morgaine en ik moest gelijk aan jou denken omdat je ook wel eens wat 2ehands koopt voor je meisje. Misschien is het wat voor je. Ik heb helaas geen mailadres van je anders zal ik het in het vervolg als ik zie naar je toe kunnen sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')