Mijn buurvrouw heeft er laatst 8 meegenomen voor me, geen idee waar ze ze vandaan had gehaald, ik zal het eens navragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:03 schreef texelonia het volgende:
Melonovy, jij had het ergens over slabbetjes met een plastic achterkant. Wij zijn al een tijdje op zoek naar zulke slabbetjes, maar kunnen ze enrgens vinden?Weet jij waar ze te koop zijn?
Even wennen natuurlijk je hoort ook wel vaker dat kindjes het eten uit potje gewoon lekkerder vinden...Jordy doet het harstikke goed met de hapjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:51 schreef Ladybos het volgende:
Nou dag twee van Myrthe's banaanhapje ging net zo als dag 1, sneller er weer uit dan ik het erin kon schuiven. Dag drie weer worteltjes geprobeerd, kokhalzen, dus maar weer gestopt. Banaan geprobeerd, dit keer uit een potje van Olvarit. Is toch wel een stuk vloeibaarder en gepureerder dan wat we haar tot nu toe hebben gegeven. In eerste instantie kwam het er ook snel weer uit maar na een paar hapjes zoog ze iets op van het lepeltje en leek ze het wel te waarderen. Het moet dus supervloeibaar zijn blijkbaar en het happen moet ze nog aan wennen.
Nu ik het lees staat het er een beetje scheef hequote:
nee, het zet nog niet door (het is nog steeds een wit streepje in zijn tandvlees).quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Githa het volgende:
Alleen nog steeds geen tandDavid al wel Lily????
nou las ik net in het boekje van het CB, dat de witte streepjes die je ziet, juist geen tandjes zijn maar talgkliertjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:59 schreef lily het volgende:
[..]
nee, het zet nog niet door (het is nog steeds een wit streepje in zijn tandvlees).
en kruidvat eigen merk heeft ook medicinale badolie, ik heb het ook maaaaaanden gebruikt. nu gebruiken wij zemelenbadjequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:46 schreef Meaghan het volgende:
Hier een tip voor kindjes met een gevoelig/eczeem huidje. Ik heb een tijdje alleen maar medicinale badolie gebruikt voor Jillian en hier reageerde haar huid erg goed op. Zoals al gezegd, water droogt de huid uit en die olie houdt het juist lekker zacht en soepel. Het is verkrijgbaar bij de apotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |