abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2005 @ 10:42:59 #201
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29058069
David, mooie kleine man; gefeliciteerd met je halfjaardag!
pi_29058244
David, gefeliciteerd met je halve verjaardag

Jolie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 11:04:44 #203
81992 Githa
pi_29058420
David gefeliciteerd met je half-jaardag
*reminder* dan Jordy bijna ook
pi_29058597
hieperdepiep etuh! goed gevonden jolie!

en david al een half jaar, van harte!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:39:19 #205
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29061644
Joehoe! David ook al een half jaar. Wat een knapperd is het toch, met z'n liga!
wij hebben een jarige papa. Luuke heeft gisteren geweldig geknutseld voor hem. Ik had een kan en klaar schildersdoek(je) gekocht en dat heeft ze bekliederd met vingerverf. Het is echt superleuk!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:20:41 #206
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29064819
Gefeliciteerd met je halfjaardag David

Wat een onwijs leuk idee Lishe die slaan we gelijk even op voor wanneer meneerm@x jarig is
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:16:15 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29068438
David lief mooi beestje

Jolie zat vanmiddag echt te drammen en op het moment dat ik d'r streng toesprak begon ze meteen te huilen (doet ze anders nooit ) zag ik ineens onder twee puntjes van kiezen, nog een tand en boven ook een stuk kies. Een fles met fruitpap op schoot maakte gelukkig heel wat goed
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:11:06 #208
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29069493
David alweer een half jaar, jeetje wat gaat het hard zeg!

Leuk idee Lishe!

Oeh Jolie Kleine Jolietjes wordengroot
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:53:54 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29070470
Jolietje, wat ga jij hard zeg

Meneertje Kai heeft het drammen ook ontdekt. Heel hard aan mama's haar trekken is zo leuk dat je er keihard om moet lachen, vooral als mama met tranen in haar ogen je kleine vingertjes probeert los te peuteren. Tja, als je dan wordt duidelijk gemaakt dat dit onder dezelfde categorie valt als afstandbedieningen en telefoons in je mond stoppen dan is dat niet leuk en dan ga je heel boos zitten brommen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_29072015
Morris heeft ook een kiesje en volgens mij heeft ie daar vorige week toch wel last van gehad. Onverklaarbaar huilen 's avonds laat. We begrepen er al niks van

Kai, moeilijk is dat hè, om te begrijpen waar je nou wel, en waar je niet aan mag komen. Morris begrijpt er af en toe ook niks van. En soms doet hij net alsof hij er niks van begrijpt
pi_29073191
Wij zijn weer terug van onze minivakantie We hebben voor Myrthe een loopstoeltje gekocht en dat is een groot succes. Ze sjeeste meteen de hele kamer door, en een lol dat ze had ! En verder hebben we nog zo'n muziekding gekocht met van die champignonnen erin Was in de aanbieding van 50 voor 13 euro Dus ons dametje is weer flink verwend. Het begint hier zo langzamerhand op een speeltuin te lijken in plaats van een woonkamer
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:23:55 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29073241
Foto's willen we van Myrthe

Check je mail mevrouwB
pi_29073493
Zojuist gedaan LB

We hebben geen foto's gemaakt Wel gefilmd trouwens, misschien kan MrB hem verkleinen, dan zet ik het in het filmpjestopic, goed ?
pi_29097140
Wij zijn ook weer terug van vakantie!!
Djulian heeft in zijn vakantie zijn 5e tanje gekregen, meer woordjes leren zeggen en 3 stappen los gelopen. Alleen waren Rick en ik daar niet bij, Bar wel. dus zelfs op vakantie kan je de eerste stapjes van je kind missen. Daarna heeft hij het ook niet meer gedaan want kruipen gaat veel sneller!!!

Djulian mist Thijs nu en is de hele tijd op zoek naar hem.
  zondag 24 juli 2005 @ 22:19:56 #215
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29097214
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef Anitra het volgende:
Wij zijn ook weer terug van vakantie!!
Djulian heeft in zijn vakantie zijn 5e tanje gekregen, meer woordjes leren zeggen en 3 stappen los gelopen. Alleen waren Rick en ik daar niet bij, Bar wel. dus zelfs op vakantie kan je de eerste stapjes van je kind missen. Daarna heeft hij het ook niet meer gedaan want kruipen gaat veel sneller!!!

Djulian mist Thijs nu en is de hele tijd op zoek naar hem.
he lekker ding djulian stappen win willen een fotospem
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2005 @ 22:28:16 #216
81992 Githa
pi_29097451
Anitra en bar_mar welkom terug

Ladybos
pi_29097805
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:19 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

he lekker ding djulian stappen win willen een fotospem
Als ik weet hoe ik de foto's van de laptop naar mijn pc krijg komt er een fotospam.

Djulian is trouwens echt en boeffie
Vrijdag met het eten kreeg hij patatjes, hij had snel door dat hij bij het bord kon en graaide ze er zelf van af. Maar op eeten echt niet, hij verzamelde ze in de buggy Ik gaf hem een rijstewafel om te kijken wat hij daarmee ging doen, die ging dus mooi bij de verzameling. Geweldig gezicht was dat. Thijs en Djulian hebben meerdere gevechten gehad om de speen en een speelgoed bus.
Het was echt een geweldige vakantie!!!!
Bar komt morgen weer thuis trouwens, die zijn nog naar europa-park gegaan met Djen.
  maandag 25 juli 2005 @ 00:36:02 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29101178
Eigenlijk duurt het nog 23 uur maar mijn meisje is vandaag jarig. Ze is één.
Eén kindje, dat vooral. Het was een leuke dag en ze is net nog even op geweest voor een fles melk. Te lief

pi_29101291
Jolie gefeliciteerd!!!!
Wat ben je toch een mooie meid

1 alweer, het gaat echt snel
Nog 19 nachtjes slapen en dan is Djulian ook 1
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2005 @ 06:57:30 #220
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 25 juli 2005 @ 08:27:03 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_29104083
Jolie, gefeliciteerd!! Luchtbel, jij ook gefeliciteerd met je kleine / grote meid! 1 jaar alweer....
  maandag 25 juli 2005 @ 09:01:02 #222
105888 renzell
pi_29104302
Jolietje en Luchtbel!

Enne.... is er ook niet een kleine Myrthe die vandaag haar halfjaardag viert?
pi_29104547
Vanmorgen met djulian naar het ziekenhuis geweest. Hij moest naar de kno-arts. neusamandelen zijn idd geirriteerd, maar zijn nu "rustig" dus over 3 maanden weer terug komen. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten

Myrthe ook gefeliciteerd!!!
pi_29104612
Ik ben vanmorgen voor mij zelf en Morgaine langs de huisarts geweest en ik heb een voorhoofdholte ontsteking en een bij holte ontsteking en Morgaine is alleen maar (gelukkig ) flink verkouden.

Verders heeft ze de prullenbak en de wasmand ontdekt en daar kan je dus alles in weg gooien, zo kwam ik daar net een speen tegen in de prullenbak , een eend in de wasmand en zo wil ze nu dus van alles overal in stoppen.
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2005 @ 09:33:02 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29104621
wat is europapark?
en waar zijn jullie geweest? en hoe ging het?
pi_29104675
Europa-park ligt in Duitsland. We zijn naar Hongarije geweest. De Hongaarse lucht was goed voor Djulian want hij heeft geen 1 koortsaanval gehad Ik ga even kijken hoe ikd e foto's op deze pc krijg!!
pi_29104765
Jolie, hier ook nog es gefeliciteerd

Myrthe ook met je halfjaardag
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

David was zo huilerig gisteren, echt vreemd. Zagen we later een wit streepje in zijn onderkaakje
Tandje nummer 1 is in aantocht ...
  maandag 25 juli 2005 @ 09:56:03 #228
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29104868
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:45 schreef lily het volgende:

David was zo huilerig gisteren, echt vreemd. Zagen we later een wit streepje in zijn onderkaakje
Tandje nummer 1 is in aantocht ...
sterkte David!

Hier ook een huilerig mannetje, hij had de laatste dagen ook een paar ontroostbare momenten, toen ik even zijn onderkaakje voelde en het even goed bekeek, zag ik ook een wit streepje. Het is nog niet door, ik weet ook niet hoe lang dat gaat duren, maar vermoedelijk is het wel de boosdoener. Met bv geven deed het soms ook al zon zeer, en ik kon maar geen aanwijzingen vinden waar het vandaan kwam
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 25 juli 2005 @ 09:58:00 #229
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29104894
Sterkte david!
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2005 @ 10:07:34 #230
81992 Githa
pi_29105004
Myrthe gefeliciteerd met je half-jaardag

enne David een tand
Jordy hier ook denk ik...hij is gister ook erg huilerig geweest en wil alleen maar bijten op dingen en hard! en kwijlen maarja dat heb je op de foto's in het fototopic kunnen zien Ook heeft hij rode vlekken op z\ijn wangen en trekt hij steeds aan zijn oortje, toch allemaal tekenen van een doorkomend tandje

Spannend hoor, David ik hoop dat je er niet te veel last van hebt

Djulian goed he .... ga je nu emigreren naar Hongarijen ?
pi_29105033
haha, een tandjes invasie hier

Yoram, wat ben jij er vroeg bij zeg
pi_29105532
Jolietje 1 jaar
Gefeliciteerd!

Het gekke is alleen dat ik het idee had dat Lucas en Jolie niet zo veel scheelden in leeftijd, maar Lucas moet nog bijna 2 maanden wachten voor hij jarig is
pi_29106096
David en Myrthe gefeliciteerd!! en jolie ook alweer een jaar....

wat gaat het toch snel allemaal... over een maandje is Dylan ook alweeer een half jaar!
hier nog geen tandjes te zien...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_29107520
Jolie 1 jaar, gefeliciteerd Jolie en Luchtbel!

Myrthe ook gefeliciteerd met je half-jaardag!

Yoram wat snel! Dan mag ik ook wel eens in de onderkaak van Tomas gaan kijken, want die heeft precies de kenmerken die Githa ook al omschreef, ook dat trekken aan z'n oortjes enzo! Maar goed, hij is nu ook verkouden dus ik denk dat het daar toch vooral aan ligt En David en Jordy ook al tandjes
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 25 juli 2005 @ 12:45:41 #235
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29108263
Ik was ook 3 maanden toen ik mijn eerste tandje kreeg, dus Yoram gaat wat dat betreft zijn moeder achterna.
Van Chiara vond ik het niet zo erg dat het wat langer dan gemiddeld duurde, ivm met de bv. Maar goed, even afwachten hoe dit zich ontwikkeld, zolang hij niet te regelmatig in mijn tepel bijt is er niets aan de hand.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 25 juli 2005 @ 13:08:18 #236
45621 Suzanna
Mama van...
pi_29108848
Hier helemaal geen tandjes te zien, maar wel een huilerig Noa'tje. 's Nachts is ze weer een keer of vijf wakker geweest, en na het speentje in haar mond werd ze meestal wel weer rustig. (wel vermoeiend, elke keer uit bed)

Ik heb overigens het idee dat ze een beetje verlatingsangst begint te krijgen, als ik zo wegloop uit de kamer is het niet goed en gaat ze huilen, maar zwaai ik bij de deur nog even en kom ik dan nog even om de hoek kijken en weer zwaaien, is ze stil.
  maandag 25 juli 2005 @ 13:35:54 #237
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29109666
Oeh Suz, dat kan soms best lastig zijn.
Je kan kiekeboespelletjes met haar doen, dan ziet ze dat je altijd weer terug komt.
Of het tegen haar zeggen als je een momentje weg bent "Ik loop even naar de keuken, ik kom zo terug bij Noa" als je terug bent weer vertellen dat je er weer bent. Ze moet begrip krijgen voor termen als momentje en zo terug. En ze met vertrouwen krijgen dat je altijd weer terug komt als je even uit zicht bent.
Succes!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29114556
Djulian blijft nu dingen ontdekken, hij heeft net de trap op gelopen, althans 5 treden en dat vind ik heel wat voor de eerste keer. Lopen doet hij alleen nog aan 2 handen, hij is te lui want kruipen gaa sneller dus waarom lopen zie je hem denken als ik weer eens zeg: Zullen we een stukje lopen?
pi_29116493
Jolietje gefeliciteerd

En bedankt voor de felicitaties voor Myrthe's half jaar Vanavond krijgt ze d'r eerste worteltjes, ben benieuwd wat ze er van vind Foto's volgen ongetwijfeld in het fototopic
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2005 @ 17:44:04 #240
81992 Githa
pi_29116617
Jordy heeft zijn eerste worteltjes al gehad en wist gelijk waar dat vandaan kwam Nu was ik gister aan het koken om het vervolgens in te vriezen en meneer stond achter mij in zijn loopstoeltje, met zijn armpjes omhoog en zijn mondje open, hard te hijgen om eten
  maandag 25 juli 2005 @ 20:42:09 #241
105888 renzell
pi_29123762
Haha Githa wat schattig ! Myrthe vond de worteltjes maar niets, we kregen ze ook niet goed fijngemalen met de keukenmachine, nog wel nageprakt maar het bleef vrij grof. Ze ging flink aan het kokhalzen. Toen maar een hapje banaan geprobeerd gemengd met wat flesvoeding dus dat werd een lekker dun papje. Ging iets beter maar doorslikken deed ze het niet, het kwam allemaal weer naar buiten. Maar goed, ze heeft in ieder geval de smaak even geproefd, morgen proberen we het nog een keer
pi_29123835
Misschien een beetje water erbij Ladybos? Dan wordt het wel wat fijner dacht ik.
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2005 @ 21:56:23 #244
81992 Githa
pi_29124360
Ohw, ik heb een staafmixer en die heb ik juist aan de kant gedaan omdat de wortel en banaan enzo net soep werden ik moest alles aanmaken met liga dus nu prak ik alles gewoon en daar heeft hij helemaal geen moeite mee.

Maar als het te dik is, dan is aanmaken met flesvoeding toch een prima oplossing
btw... courgette met banaan ging er hier wel heel erg goed en snel in en je kunt er een lekker glad papje van maken, dus prima als starters hapje en het smaakt nog echt lekker ook
pi_29124440
De banaan hadden we gewoon geprakt, met de flesvoeding (heel klein beetje) erbij werd het een lekker glad papje. Maar de wortels bleven echt brokjes, ook na leukenmachine - blender - flink prakken enzo. Maar daar heb ik geen flesvoeding bijgedaan, op dat idee kwam ik pas met de banaan
  maandag 25 juli 2005 @ 22:14:39 #246
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29124974
En had je de wortels wel eerst beetje gekookt of gestoomd, Ladybos? Dan wordt het meestal wel drappiger.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2005 @ 22:16:21 #247
81992 Githa
pi_29125049
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:14 schreef Sugar het volgende:
En had je de wortels wel eerst beetje gekookt of gestoomd, Ladybos? Dan wordt het meestal wel drappiger.
ja idd ...wel alles eerst koken/stomen, ook de appels enzo
pi_29128610
Jolie en Amber nog van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 09:03:36 #249
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29134142
Jolie Nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
En Myrthe met je halfjaardag!

Suzanna, noah heeft ook een beetje last van verlatingsangst. Ook vaak huilen als ik de kamer uit loop. Soms zelfs huilen als ik of Micha de kamer uitloopt, terwijl er dan nog wel één van ons in de kamer is! Kiekeboe spelletjes doen wij ook, maar dat lijkt nog niet echt te helpen. En probeer ook altijd tegen hem te blijven praten, dat helpt soms ook wel.

Melonovy, jij had het ergens over slabbetjes met een plastic achterkant. Wij zijn al een tijdje op zoek naar zulke slabbetjes, maar kunnen ze enrgens vinden? Weet jij waar ze te koop zijn?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29141519
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:14 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaa tuurlijk Zelfs flink doorgekookt, het lag gewoon aan de messen van de machine denk ik, zal zo eens kijken op de wehkamp site of ze staafmixers hebben. Is ook wat makkelijker mee te nemen op vakantie dan zo'n keukenmachine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')