quote:Powered by a 5.4 four valve per cylinder DOHC V-8 engine and equipped for flexible fuel operation with a high capacity Garrett SuperCharger, Super Stallion is capable of 590 horsepower at 6000 rpm and 537 foot pounds of torque at 4750 rpm when operated on its alternative fuel. The system's optical fuel sensor tells the computer the exact composition of the fuel allowing the EEC-V module to make necessary changes automatically. The benefits of having flex-fuel capabilities include less greenhouse gas emitted and improved performance, with the ability to achieve 50 more horsepower on E85 fuel. Super Stallion achieves some pretty impressive numbers on E85, with a 0-60 mph time of 4.3 seconds.
* BazzoS oude meet foto's/filmpjes gaat zoekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehehe![]()
ben het niet iig, en 99% kans dat je geen foto van mij online zult vinden![]()
Kan wel, maar prioriteiten e.d. het wordt een zooitje als ik alles tegelijk ga doen, en ik krijg donderdag 3 weken loon in 1 keer (zo'n 1600 ongeveer)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef BazzoS het volgende:
Maare Jofu, die ¤12,50 per cdtje kan er niet meer af, anders kan je geen auto (over)kopen? Hoe ga je dan benzine+onderhoud en de andere meuk betalen?
plaatsen is banquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
* BazzoS oude meet foto's/filmpjes gaat zoeken
Jofu is een dwergquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
en we hadden het over uitalten, CD-ROMs, AIVD-er die in een passat moeilijekr te raken zijn dan een agent op een motor, frise windows en de foto's van TF
@TF ik heb verteld dat je een italiaanse dwerg bentKlopt toch ongeveer? (in aanmerking genomen dat ik ieder mens kleiner dan 1.70 een dwerg noem?)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ppsst, Bassoz, zie je dat vlindertje naast mn avatar?
te laatquote:
hey stefano relax manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dat meen ik, een foto hier en een ban aan je broek.....
had ik al gezegt dat ik een hekel aan foto's heb![]()
jij.......jij.....crimiquote:
Ik heb er vaak genoeg zo'n 4 per dag, 20 per week, dus reken maar uit..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kreeg vandaag mn loonstrookje.. in drie weken tijd 28 overuren
je snapt het niet, als alexxxxxx 1 uur normaal werkt is dat voor hem 1 overuur, capiche.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er vaak genoeg zo'n 4 per dag, 20 per week, dus reken maar uit..
Ja, maar wat moet ik daarmee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ppsst, Bassoz, zie je dat vlindertje naast mn avatar?
quote:
kwam jij eigenlijk naar de meet ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Fugie het volgende:
he ik wil die zure rotkop van tf dan wel eens zien alstie zo moeilijk doet
doodslaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ja gewoon zijn gangetje eh, beejte met de audio kant bezig enzo. Komen 2 nieuwe subs aan en een nieuwe versterker. Moet jij niet ong een goeie versterker hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fugie, hoest met de Vetsneltra?
TF: Heb je m'n verzoek in Meettopic gelezen?
Jij bent chauffeurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er vaak genoeg zo'n 4 per dag, 20 per week, dus reken maar uit..
veranderdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fugie, hoest met de Vetsneltra?
TF: Heb je m'n verzoek in Meettopic gelezen?
ik zou wel willen, maar de eerste competitiewedstrijd is dan. En ik kan as zondag voetballen en dan naar arnhem mijn versterker ophalen (minimeet kan dan welquote:
* Jofunu-kun mompelt iets over loodswerk en heftrucksquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent chauffeur
En nee, mn overren zijn de uren vóór zeven uur en na 15 uur. Heel vaak al vanaf 6 uur aan t werk geweest
Als ik een leuke baan heb werk ik gewoon hard hoorLaat daar geen misverstand over zijn.
ahhh schijterd, kut voetbalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar de eerste competitiewedstrijd is dan. En ik kan as zondag voetballen en dan naar arnhem mijn versterker ophalen (minimeet kan dan wel) Dus nee ik kom niet meer.
Hey, hoe weet je wat ik doe?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
* Jofunu-kun mompelt iets over loodswerk en heftrucks
ben niet bang om te komen hoor, maar ik heb helaas andere verantwoordelijkheden.quote:
Je moet alleen nog leren onthouden wat je zelf zegt, en niet alleen alle details van anderenquote:
Ik wist wel dat ik het had gezegd, maar ik wist niet dat jij dat hebt gelezen. Want ik zeg zoveel op zoveel plekken dat ik noet meer weet wat ik wara heb gezegd. Dus als ik 5 keer hetzelfde verhala vertel: exscussesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet alleen nog leren onthouden wat je zelf zegt, en niet alleen alle details van anderen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lex ws wel, en daar ging het ook om
Dus ik ben een blauwe smurf?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
@TF ik heb verteld dat je een italiaanse dwerg bentKlopt toch ongeveer? (in aanmerking genomen dat ik ieder mens kleiner dan 1.70 een dwerg noem?)
Hou het er maar op dat heftrucks rare dingen zijn waar je best lollige dingen mee kunt doen..quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:13 schreef BoJo het volgende:
straks moet ik met de 205 gelooft niemand me dat ik een Jeep heb gehad![]()
het was allemaal een dikke leeeuggeeeen![]()
shit...iemand is me voor geweest![]()
Lepels helemaal omhoog, vooruit en dan ineens remmen, ga je ook ff op 2 wielenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Met twee wielen door de bocht, de achetrkant die de lucht in vliegt bij een te ware klast, en 360 graden draaien in een waterplast is inderdaad het mooist
Vier bakken van 1300 kilo tegelijk optillen met een 1,5 tonner, en er dan nog mee wegrijden ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Lepels helemaal omhoog, vooruit en dan ineens remmen, ga je ook ff op 2 wielen
Ehh, wie wat waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
@ ijsmeis: word jij ook zo gek van het meepit drankdrinkuziekje?
wedden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehehe![]()
ben het niet iig, en 99% kans dat je geen foto van mij online zult vinden![]()
Grapjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
!!
Ik kom dadelijk al niet meer hoor!
Ik ben slim, ik heb het geluid nooit aan staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
neopets, spelletje, mislukte cavias en buizen
Oeeee, wie heeft er een ban dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De derde mod in korte tijd met een ban?
jij hebt vast nog ergens meet foto's onlinequote:
Welke mod heeft er eigenlijk nog geen ban gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
mark is murk. geluid uit is slim. En kasta, loedertje en nog iemand hebben een ban (gehad)
en een foto van jou in de supra sleutelschuurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij hebt vast nog ergens meet foto's online![]()
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke mod heeft er eigenlijk nog geen ban gehad?!
En wie is Murk!
Ik ken alleen die maffe hagenees die me elke ochtend deed wakker bellen!
die zijn dan ook geen crew meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
mark is murk. geluid uit is slim. En kasta, loedertje en nog iemand hebben een ban (gehad)
oja dammmquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en een foto van jou in de supra sleutelschuur
bevalt het modden je een beetje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!!
*voegt een boel nare notes toe*
Nee, ik krijg de schijt van die slowchatquote:
Bakken met geld heeft dat gekostquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ken alleen die maffe hagenees die me elke ochtend deed wakker bellen!
Goedenavondquote:
Stond er een of ander takke vinkje aan dat alles eerst gequeued moest worden grrrquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
GoedenavondZucht M'n FTP doet moeilijk
![]()
zal je van de week wel bellenquote:
nee klopt die heb ik op aanvraag niet gepost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:in het tjabo supra sleutel topic op Karbo ook geen TF te vinden
ik ga slpaen, welterusten
auwquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
http://www.enwhore.com/movie/971-A_Killer_Jaw_Break.html
Het is zeker een meisje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:38 schreef PeuRac het volgende:
Anders is dr ff iemand hier alweer hyperactief aan het doen op de vroege morgen![]()
In het blauw ja, en m'n vriendin is het niet, want zij ligt ziek in bed.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het blauw ja, en m'n vriendin is het niet, want zij ligt ziek in bed.
Ik heb heerlijk ruim 7u geslapen, maar kan er zo nog wel een paar achteraan plakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik ben niet hyperactief! Ik heb maar 5 uurtjes geslapen !!
Ga je dadelijk ook je alfa er bij betrekkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk ruim 7u geslapen, maar kan er zo nog wel een paar achteraan plakken
M'n vriendin wordt 's ochtends net zo 'makkelijk' wakker als ik (niet dus)![]()
Nee, want die ligt niet in mn bedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je dadelijk ook je alfa er bij betrekken!
Niet eensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want die ligt niet in mn bed![]()
En ik pas ook niet op de achterbank ben ik achter gekomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet eens!
Pff, ik heb geen zin om op te staan!!
Sjeeezuusss man, knap hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 8u mn bed uit, heb al geschoren, gedouched EN ontbeten!
goed hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Sjeeezuusss man, knap hoor
Was je in slaap gevallen dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
en toen werd het ineens druk na die post![]()
Geen idee, Turkije ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:43 schreef PeuRac het volgende:
Waar wil je heen op vakantie?
Ik heb 3000 euro nodig![]()
Turkije is anders niet zo heel goedkoop hoor, (zuid)oost europa is goedkoperquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee, Turkije ofzo!
Lekker cheap!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Turkije is anders niet zo heel goedkoop hoor, (zuid)oost europa is goedkoperwanneer wil je gaan dan?
Ik wil komend voorjaar naar Moskow (hoe schrijf je dat ook alweer)
voor ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:43 schreef PeuRac het volgende:
Waar wil je heen op vakantie?
Ik heb 3000 euro nodig![]()
Dat is niet duur, zoveel (weinig) geld heb ik al jaren niet meer uitgegeven aan mijn vakanties, al mn geld gaat er ook altijd aan opquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! voor 300 euro zit ik al in een 5 sterren hotel all inclusive.
Dat is cheap genoeg!
Nou, de planning is herfstvakantie, maar ik weet niet of ik dat haal qua geld!
Moscow!
Bedrijfquote:
Ik vind 300 euro al zatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet duur, zoveel (weinig) geld heb ik al jaren niet meer uitgegeven aan mijn vakanties, al mn geld gaat er ook altijd aan op![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind 300 euro al zat! Dat krijg ik nog niet eens in een jaar bij elkaar met mijn zakgeld
!
Mja, ik heb wel 500 euro gespaard enzo!
Maar ik heb dat niet voor niks gespaard..
Dus dat laat ik mooi even staan!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
En ik heb gewoon ook 800 euro uitgegeven!
Maar waaraan weet ik ook niet precies !
Ja, dat kan bij mij nog nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
heel herkenbaar, dat heb ik nu elke maand
![]()
Dan blijkt vaak de helft in mn brandstoftank te zijn verdwenen
![]()
Waar is dat geld dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dude.
Ik heb mijn hele vakantie gewerkt.
Ja, dat is die 800 euro ongeveer plus die 500.quote:
Dat verklaart een boel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat kan bij mij nog niet!
Maar ik weet het al ongeveer, Ipod, radio, subwoofer, versterker, 150 euro gespaard.. en de rest weet ik niet!
Ja, maar ik wil sparen voor een andere auto.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef Dynia het volgende:
Geld moet rollen toch?
(bij voorkeur mijn kant op, maar meestal rolt het de andere kant op...:( )
Heel erg herkenbaar, en van het gedeelt wat mijn kant op rolt, rolt een groot gedeelte door naar de belastingdienstquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef Dynia het volgende:
Geld moet rollen toch?
(bij voorkeur mijn kant op, maar meestal rolt het de andere kant op...:( )
Wat is er mis met dat hondenhok van je dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil sparen voor een andere auto.
Ik weet alleen nog niet wat ik wil!
Niks eigenlijk, maar ik wil wat snellers en wat nieuwers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat hondenhok van je dan?
1) een nieuwere/snellere auto is duurderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, maar ik wil wat snellers en wat nieuwers.
Ik zit ook te denken aan een Civic VTI, misschien ala die van t0n of nog een nieuwer model.
Of een CRX/VTEC.
*zucht* Moeilijk!
Soquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) een nieuwere/snellere auto is duurder
2) de verzekering vind je dan ook een stuk aardiger, je bankrekening wat minder![]()
Uiteraard dat eerst.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
waarom ga je eerst niet wat no claim en ervaring opbouwen in deze ?
Als je aangeeft dat jij de vaste bestuurster bent, betaal je ietsjes meer verzekering, maar bouw je ook al no-claim opquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens, dat kan niet.
Volgens mij komt ie op mijn vader zijn naam!
ik 160 euro voor beidequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat Bo zegt, verzekering is errug duur![]()
kwam ik ook achter
![]()
ik betaal nu voor verzekering + wegenbelasting samen 75 euro per maand![]()
Okayquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat jij de vaste bestuurster bent, betaal je ietsjes meer verzekering, maar bouw je ook al no-claim opZo kom ik ook aan mn no-claim
ik betaalde eerst 45 euro in de maand verzekering, nu ben ik veranderd van maatschappij en nu nog maar 35quote:
Watskeburt?quote:
best aardigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik betaalde eerst 45 euro in de maand verzekering, nu ben ik veranderd van maatschappij en nu nog maar 35![]()
Hehe, bij mij staat hij (nog) op m'n vaders naam, maar met mij als bestuurder. Hij is nu verzekerd bij een of andere vage kleine maatschappij, we hebben sinds kort een nieuwe verzekerings agent en hij regelde dat, nu betaal ik nog minder als voor mn 33.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
best aardig![]()
voor mijn Alfa betaalde ik netzoveel als voor m'n Jeep
vuile afzetters fbto![]()
Anders kom je ff je bed uit osfoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Watskeburt?
Juh weer lekker loom niksen vandaag![]()
Ik doe ook weer geen flikker.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders kom je ff je bed uit osfo![]()
Ik heb vandaag ook nog weinig gedaan, terwijl ik genoeg te doen heb![]()
Ik ben al sinds negen uur op hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders kom je ff je bed uit osfo![]()
Ik heb vandaag ook nog weinig gedaan, terwijl ik genoeg te doen heb![]()
Hier wonen heeft wel zo z'n voordelen (al zijn het er niet veelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef BoJo het volgende:
Dat ik in Amsterdam woon helpt ook niet echt
Bijlmerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef BoJo het volgende:
Dat ik in Amsterdam woon helpt ook niet echt
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben al sinds negen uur op hoorHuis schoongemaakt, zo nog ff de afwas doen en het is hier weer spick und spann
![]()
Ga wat nuttigs doen dan, mijn auto wassen ofsoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe ook weer geen flikker.
GOFDOMME, KUTVAKANTIE!!
Wie ziet het verschil?quote:
Heb je een eigen bedrijf, en ga je een huis kopen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bedrijf
Laptop
Telefoon
en als ik dan echt geld ga verdienen wil ik een 156 2.4 JTDof een 2.0 TS 16v op G3 want nu durf ik niet meer naa de pomp te rijden
maar eerst ga ik op mezelf wonen, heb me al op een paar huisjes ingetekend, maar wordt tot nu toe nog uitgeloot.
Ben bezig met het starten van een bedrijf, 1 oktober moet de start datum worden. En aangezien ik geen vast inkomen heb daardoor, kan ik een hypotheek wel vergeten, dus wil ik gaan huren, maar daar heb ik niet zo'n haast mee. Het zou alleen leuk zijn als ik voor het eind van het jaar op mezelf woon.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je een eigen bedrijf, en ga je een huis kopen?
Gezelligquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:55 schreef Hugster het volgende:
De pa van een vriend van me wil voor z'n zoon er voor mij een huis kopen in Utrecht centrum, we mogen het zelf uitzoeken![]()
![]()
Blij is
hij is zeker beu dat jullie constant bij hem zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:55 schreef Hugster het volgende:
De pa van een vriend van me wil voor z'n zoon er voor mij een huis kopen in Utrecht centrum, we mogen het zelf uitzoeken![]()
![]()
Blij is
Koop dan een heel groot huis zodat ík er ook in kan wonenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:55 schreef Hugster het volgende:
![]()
Blij is
Er gaat tenslotte niks boven Utereg!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop dan een heel groot huis zodat ík er ook in kan wonen!
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Metalfreak het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoeoeiemiddag
Hoe is het hier nog???
Gisteren ein-de-lijk na 4 maanden wachten () m'n nieuwe leasebak gekregen...
![]()
UIteraard wel!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef PeuRac het volgende:
Metal welcome back![]()
Geen CRX-en meer???
Heb je veel bijtelling? of valt het mee met een polo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
UIteraard wel!!!!![]()
Maar die andere is voor het werk, is een VW Polo 1.4 Turijn... Ach ja, 't is van het werk en zo he...
Lang niet meer in de SC gezien, druk geweest met studie/werk ofso?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
UIteraard wel!!!!![]()
Maar die andere is voor het werk, is een VW Polo 1.4 Turijn... Ach ja, 't is van het werk en zo he...
Valt nog best mee geloof ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb je veel bijtelling? of valt het mee met een polo?
Hmmm ja, beetje met andere dingen bezig, andere forums ook nog bijhouden en zo... Plus nog lichtelijke RSI...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang niet meer in de SC gezien, druk geweest met studie/werk ofso?
hmm, succes ermee dan, tot snelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmmm ja, beetje met andere dingen bezig, andere forums ook nog bijhouden en zo... Plus nog lichtelijke RSI...![]()
Hey! Ga eens gauw terug naar PUB !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:12 schreef Knoekie het volgende:
toet toet
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey! Ga eens gauw terug naar PUB !!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef Knoekie het volgende:
Ook stil hier.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Ik moet er zo ook maar eens vandoor!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die kost echt honderdduizendmiljoen joh!
Klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel geld ik ga verdienen.
Daar zit een kern van waarheid in. Ik kan er namelijk een miljoentje naastzitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt.
Jij daarentegen ook niet.
Vrij weinigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helemaal niets
Ben net wakker
Jij dan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. Ik kan er namelijk een miljoentje naastzitten.
Hij wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vrij weinig
Xbox net even onder handen genomen, nieuwe Media Center erop![]()
Waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij wel.
Er waren trouwens gisteren lekkere chicks gek
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij wel.
Er waren trouwens gisteren lekkere chicks gek
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:13 dacht Hugster dat hermandeperman het volgende ging zeggen:
Wat een arbeiderstijd
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef Knoekie het volgende:
In de magnetron doen is toch ook koken?
Jij bent 3 jaar ouders dan mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
Kijk, je kent niemand hier, je kent geen uitspraken, je bent te jong en je probeert vooral tof te zijn.
Bok op.
het is eigenlijk verkapt hamburgers bakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
koken
Heb ik al tijden niet meer gedaan
Ohw, ik dacht kokenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is eigenlijk verkapt hamburgers bakken
Als jij thuis bent is je burger koudquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:10 schreef BazzoS het volgende:
LOL Koken: Naar de Mac voor wat hamburgers
Ben je dom ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij thuis bent is je burger koud
Wat ik bedoel, de max is voor jou 20min rijden ofso, dan ga ik net zo goed zelf wel wat eten scorenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:39 schreef Fugie het volgende:
kut, die belg waar ik me subwoofers van zou kopen heeft zich op het laatste moment bedacht
gaaf maar alleen als je veel langer in je 155 wil blijven rijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik kan aan een lederen interieur met electrische stoelen en stoel verwarming (L+R+A) komen voor in m'n 155
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
KANKER KANKER KANKER HOER DAT JE BENT!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?![]()
![]()
Voor 100 euro? Dat vind ik nog wel meevallen, misschien nog wat kosten tijdens het inbouwen (stroom voor de verstelling en verwarming), maar dan heb ik 2 verstelbare stoelen en 4 verwarmdequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaaf maar alleen als je veel langer in je 155 wil blijven rijden.
Iets met autoverkoop, B-to-B verhaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Peu, wat voor bedrijfje ga je starten?
ja als je de prijs er eerst niet bij vermeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor 100 euro? Dat vind ik nog wel meevallen, misschien nog wat kosten tijdens het inbouwen (stroom voor de verstelling en verwarming), maar dan heb ik 2 verstelbare stoelen en 4 verwarmde
Doetinchem via autobaan --> kwartierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, de max is voor jou 20min rijden ofso, dan ga ik net zo goed zelf wel wat eten scoren![]()
Deze opmerking vind ik het mooiste uit dat topicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
KANKER KANKER KANKER HOER DAT JE BENT!
quote:Koalabier - woensdag 24 augustus 2005 @ 20:19
Verkapt-ik-ben-een-zoon-van-een-hoer TOPIC
Ik ook niet. Ik heb besloten allen nog SCs te maken waarvan op zn minst een PPAAR mensen m weten te waarderen. En daar ben ik nu te moe voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, ik ga geen nieuwe maken iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |