Die man is gewoon na de val van de muur gestopt met denken, hij klaagt alleen maar over hetzelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik herlas laatst een van die bundeltjes van hem, Eerst de man dan de bal. Nu is Van 't Hek geen geweldig schrijver en zijn sportcolumns natuurlijk niet bepaald voor de eeuwigheid geschreven, maar zelfs met dit in het achterhoofd kon ik mijn ogen nauwelijks geloven. (Wat een zin...)
Gezochte grappen, slechte woordspelingen, er kwam geen eind aan. Echt het proza van iemand die zichzelf graag hoort praten.
de vergankelijkheid van kennis, meneer. Mensen weten geeneens meer wie Cicero wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat Remco Campert een koninklijke onderscheiding weigert maar wel met een ereproleet als Jan Mulder reclame wil maken, is echt onbegrijpelijk.
Wat is dan wel boomknuffelaarshumor?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef du_ke het volgende:
Ik vind van 't hek ook weinig an.
Tja vind van alles leuk maar van 't hek heeft me nooit echt kunnen boeien net als een Bert Visscher.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is dan wel boomknuffelaarshumor?
Hans Teeuwen is echt de ultieme ladenlichterij, dat al minstens drie shows lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
Hans Teeuwen is pas echt cool hoewel zijn laatste show matig was.
Ja zijn kunstje viel bij zijn laatste show wel door de mand. Maar ik vind hem toch wel een van de beterequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Hans Teeuwen is echt de ultieme ladenlichterij, dat al minstens drie shows lang.
Vroeger was Freek echt goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
Freek de Jonge die is pas walgelijk slecht
overjarige drugs is vaak wel het lekkerstquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Cicero? Ze kunnen nauwelijks een werkwoord vervoegen!
(En met mijn tongue in cheek kijk ik nu naar jou, Harry, overjarige drugsgebruiker.)
tja, hij is in de Heere he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vroeger was Freek echt goed.
Agree. Hij had jaren geleden moeten stoppen. Hij teert nu nog op zijn naam maar meer is het ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Vroeger was Freek echt goed.
Dat heb ik dan gemist. Hij heeft zich in de interviews die ik heb gelezen, beklaagd over het gebrek aan dromen, verbeelding, en al die algemene kwaliteiten, maar ik heb nooit gehoord dat hij tot geloof was gekomen.quote:
Wat wil je, nul plus nul is nul.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:
Duo cabaretiers zijn ook geen succes
Lebbis en Jansen
Die ken ik niet. Was dat niet absurd toneel met veel stunts, waarbij er geregeld een ledemaat het verband in moest?quote:en Arie en Sylvester![]()
De Tragiek was een uitmuntende voorstelling.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef Monidique het volgende:
Vroeger was Freek goed, dertig jaar geleden, ja.
die losers uit het singlestopic gaan nog een stapje verder, die rakelen onzin als mevrouwtje theelepel op en de gummiberenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat is een open deur intrappen
Vroeger![]()
Mooi gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat wil je, nul plus nul is nul.
Dit zijn Arie en Silvesterquote:Die ken ik niet. Was dat niet absurd toneel met veel stunts, waarbij er geregeld een ledemaat het verband in moest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |