Hahaha! Vet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kunt iig legaal mensen slaan volgend jaar: http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1
En bandjes zijn er inderdaad ook al: http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/concertkaartjes/324323.htm?ret=http%3A%2F%2Fkopen.marktplaats.nl%2Fsearch.php%3Fxl%3D1%26ds%3Dkw%253Alowlands%253Bto%253A1%253Blt%253Azip%253Blx%253A83746%253Bly%253A450324%253Bosi%253A2%26p%3D1&return=eJwlx1sKwyAQQNG9BMxn46hpyoiEdifSFJRIlYyQR%2BneO6Ff9x6PgJ%2BI0hKCBGzo5ZdnsN2%2FlxLKuCUH7URuXoW%2Bp7wm%2F55I6EfNbOBJleeI5dyN96YHcz2xM0wvtTKsTJGp2uKgsd8fwgIjSQ%3D%3D&df=1
Daar is alleen rock...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef CactusJack het volgende:
Ik werk er al vanaf 1997, ('s nachts tenten uitvegen) Heb volgend jaar dus jubileum editie.
Als echte gast ga ik liever naar Rock am Ring in duitsland, daar mag meer dan bij lowlands. Ook betere muziek.
Naar alle waarschijnlijkheid bedoel je Pennywise met brohemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:56 schreef Godshand het volgende:
Jaja Lowlands 2005
Hooowhoohoohoo". Nouja ik ken helaas de titel niet
Deze geweldige recensie van www.3voor12.nl moest ik even posten. En ik ben het er helemaal mee eensquote:Hogepriester Nick Cave verdrijft de demonen
Waanzinnige show van de wijze oermens in maatpak
Hey chagrijn, wat bedoel je met 'ik vond Nick Cave leuker bij The Birthday Party'? Heb jij wel naar de wijze lessen in gospelvorm geluisterd van vuurspuwer Cave? Ja, jij daar, miezerige chagrijn, hoezo 'Nick Cave is zo kalm geworden'? The Beast It Cometh, Cometh Down! Inderdaad, in maatpak en met goede musici. Nick Cave op Lowlands: een broeierige nachtclubsfeer met flarden uit het Oude Testament op de vloer.
Nick Cave and the bad seedsCONCERT
Nick Cave And The Bad Seeds, Grolsch tent, zondag 21 augustus Lowlands 2005
MUZIEK
Nick Cave is een genre op zich. Het is werk van het beest en de engel, de priester en de Judas. Nick Cave and the Bad Seeds live anno 2005 betekent stemmige ballads, spuwende preken van dan weer een lenige maffiabaas en dan weer een godvrezende apostel, waarbij de nadruk ligt op de parabels van Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus. Begeleid door zware piano, orgel, achtergrondzangeressen, bas, twee drummers, Dirty Three's Warren Ellis' viool en Mick Harvey op gitaar. Vanavond horen we verder de naderende donder van The Firstborn is Dead, de oververhitte wanhoopskreten uit de kelders van Sao Paolo ten tijden van Let Love In en The Good Son en zien we danspasjes van Stagger Lee.
PLUS
Het apocalyptische 'Get Ready For Love' ramt gelijk de haringen uit de Grolschtent. Praise Him! Praise Him! Als een slang kruipt hij, als een bezetene schopt hij. In een opstelling die doet denken aan de droomsequenties uit Twin Peaks, compleet met donkere gordijnen, rood licht en mysterieuze gromgeluiden uit de instrumenten. Het snoer van de microfoon is altijd te kort, maar het kan Cave niets schelen. Het waanzinnige vuur laait overal, geen tijd voor zulke onzin. Hé jij, jongen van 16 met je Korn-shirt, hé jij, andere scepticus: ben je nog niet bekeerd door de blarentong van King Ink? De kalende plek op Caves achterhoofd en de inhammen zijn de enige nadelige tekenen van ouderdom, verder is het alleen maar goed dat de demoon van The Birthday party nu tot wasdom is geworden en laat zien nog altijd niet overbodig en gearriveerd te zijn. En wee degene die daar aan twijfelt, Cave komt je achterna met zijn bezwerende stem die de tropenkoorts uit de diepe palmbossen brengt. Deanna, The Weeping Song, een orgastisch There She Goes, My Beautiful world. Deins terug voor die Red Right Hand! Stagger Lee en The Mercy Seat vormen de hoogtepunten van de dienst. De pesterijen van Cave aan het adres van bebaarde violist Warren Ellis (handdoek in zijn gezicht gooien) waren schijn; wat een goede begeleidingsband. En 'Oh Children' was opgedragen aan ons allemaal, de kinderen van de entertainende toortsdrager uit het schaduwrijk.
MIN
Die jongen in een Korn T-shirt die mompelde: 'wat een kutherrie'. De lelijke Grolsch reclame. Waarom stonden zoveel mensen apathisch toe te kijken in plaats van mee te deinen en te brullen? En natuurlijk is Lowlands met haar alledaagse trivialiteiten als plastic munten, lauwe pizza en stand-up-comedians geen bodem voor Koning Cave. De mysterieuze circustent uit de tv-serie Carnivàle
of een spooktheater in het hart van Rio De Janeiro zou eervoller zijn.
CONCLUSIE:
Amen.
CIJFER
9.8
avril lavigne stond toch op RARquote:
Zondag om half 2 's middags... Als je nou speciaal de Foo's nog wou zien ofzo... Dan is 25 euri niet veel geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euh, dat bandje? Die oproep is zondag geplaatst. Wat heb je er dan in hemelsnaam nog aan?.
Green Day denk ik. En System of a Down. En suprise-act: Depeche Modequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef whoops het volgende:
Is er al iets van de line-up van volgend jaar bekend?
Snel editten hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Green Day denk ik. En System of a Down. En suprise-act: Depeche Mode
DM alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Green Day denk ik. En System of a Down. En suprise-act: Depeche Mode
Ik klikte per ongeluk op invoerenquote:
Niet gezien, gelukkig !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
avril lavigne stond toch op RAR
Als er dan toch een band is die ik dolgraag nog eens een keer zou willen zien. En dan weer graag als afsluiter, want dan kunnen ze weer extra lang doorgaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef whoops het volgende:
en The Bays mogen van mij ook zeker weer op herhaling (die waren er vorig jaar...)
Ze waren echt geweldig... Als je toevallig geinteresseerd bent in die opname van vorig jaar, mail, profiel, etc...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Als er dan toch een band is die ik dolgraag nog eens een keer zou willen zien. En dan weer graag als afsluiter, want dan kunnen ze weer extra lang doorgaan
Kings of Leon, Madness. Manu Chao, Dr. Lektroluv, Pigmeat, Rowwen Heze, Dizzee Rascal, Eels, Jack Johnson, Marco Carola en The Killer Bananazzquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef whoops het volgende:
Is er al iets van de line-up van volgend jaar bekend?
Zegt me allemaal niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:10 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
Kings of Leon, Madness. Manu Chao, Dr. Lektroluv, Pigmeat, Rowwen Heze, Dizzee Rascal, Eels, Jack Johnson, Marco Carola en The Killer Bananazz![]()
Twee jaar geleden lekker gemist en naar Frank Anthony & The Las Vegas Train gegaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef mordradead het volgende:
Hot Hot Heat
Als Manu Chao je niets zegt heb je echt de afgelopen vijf jaar onder een steen gelegen...quote:
Vergeet Bob Marley, Peter Tosh en Elvis niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nirvana, Pantera, Alice in Chains, The Beatles en 2Pac.
En Frank Zappa...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vergeet Bob Marley, Peter Tosh en Elvis niet!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Roellio het volgende:
Frank Zappa!![]()
"Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow"
En Hendrix natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vergeet Bob Marley, Peter Tosh en Elvis niet!
Volgend jaar wil ik meer ska/reggae! Mr. T-bone, Seeed, Tin-Wish-Tin, Mark Foggo, Gentleman, Panteon Rococo... Dat was alles! Toch wel vrij matig voor 2 genres! Meer punk was ook zeker welkom geweest (en dan liever niet wéér de Dropkicks, Flogging Molly, New Found Glory, etc., maar graag iets originelers als NOFX, Me First & The Gimmee Gimmees, N3uk!, Real McKenzies, Antidote, Pro-Pain, etc. )... Minder mainstream is sowieso nooit wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef super-muffin het volgende:
Kun je LTV nog ergens zien?
Lowlands de Powlands was super grappigEn komt het optreden van Apocaliptica nog ergens op TV of internet?
Volgend jaar wil ik wel meer metal!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
Meer punk (Pro-Pain, etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |