misschien is t Alberto welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie ruist daar in het struikgewas?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef Jett het volgende:
goed topique.
jij weet niet half hoe spannend 't is!quote:
Je kunt de harde wereld duidelijke niet aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
begeef ik me eindelijk es weer buiten PUB en dan krijg je zulke opmerkingen![]()
mag ik me ook es puberaal gedragen jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Je kunt de harde wereld duidelijke niet aan.
Dus ga terug naar PUB
heb zo iemand nog van school gepest!quote:
meestal zeggen mensen van 8 dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
mag ik me ook es puberaal gedragen ja![]()
Jett wanneer begeven wij ons nou eens in de struiken?quote:
ik ben dan wel een puber. maar het liefst gedraag ik me niet zo. en gebruik ik het ook niet als een excuusquote:
Kinderkes van 8 vinden treinen ook groot eng en geel.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben dan wel een puber. maar het liefst gedraag ik me niet zo. en gebruik ik het ook niet als een excuus
ik kan me herrineren toen ik 8 was. dat ik een puber wilde zijn maar NU dus niet
get it?![]()
ik kan er niks aan doen dat ik treinen haat OKEEEquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Kinderkes van 8 vinden treinen ook groot eng en geel.![]()
Pubers niet.![]()
je wil niet weten hoeveel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ik kan nog dingen leren van jou geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef zalmsalade het volgende:
En jawel het werd ineens slowchat.
Goed gedaan pubers! 14.gif
Laat ons lekker puberen ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef zalmsalade het volgende:
En jawel het werd ineens slowchat.
Goed gedaan pubers! 14.gif
Waarom haat jij treinenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat ik treinen haat OKEEE![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:35 schreef Jett het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat ik treinen haat OKEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Kanaries ook.quote:
En ze rijden nooit op tijd, ze zitten kut, ze zijn overvol en de auto is 20x beter.quote:
In t zuiden rijden ze altijd, heb je altijd 4 zitplaatsen tot je beschikking en ze zijn relax.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
En ze rijden nooit op tijd, ze zitten kut, ze zijn overvol en de auto is 20x beter.
t zuiden is gewoon goed enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:44 schreef Eix het volgende:
[..]
In t zuiden rijden ze altijd, heb je altijd 4 zitplaatsen tot je beschikking en ze zijn relax.![]()
Slurpt Benzine, file, en je bent nog uren aan t wachten voor stoplichten.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef wappiej het volgende:
't Zuiden is gewoon een beetje hoerig.
De Keileweg maar dan van heel Nederland
Ik durf niet.quote:
Probeer nou neit ontopic te gaan dat heeft geen nut hier.quote:
altijd een plezier om jou in een ONZ topic te hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:57 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Probeer nou neit ontopic te gaan dat heeft geen nut hier.
Ok, ik sta wel op de uitkijk. Bovenop de kolleberg lijkt me n perfect plekje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zou dat makkelijk kunnen doenik ben toch zo klein, niemand ziet me
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Ok, ik sta wel op de uitkijk. Bovenop de kolleberg lijkt me n perfect plekje.![]()
Wat voor n struik zouden we pakken? De handleiding doet hier een beetje vaag over namelijk.quote:
idd zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |