Hij kan dus toch nog praten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef LadyFCDB het volgende:
Vandaag in het BD een verslag van de wedstrijd. Het laatste stukje:
Alleen Berry Powel zal nog vaak aan die bijzondere avond in Almere terug denken. Ineens heb je drie keer gescoord, ongeloofelijk. En ik vond het prachtig dat de meegereisde fans ook zo blij waren. " We've got the Powel", zongen ze na mijn derde doelpunt. Echt mooi!"
Dat was mijn gedachten ook toen ik het lasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Powel heeft een betonnen plaat voor zijn kop. De wanden van de kluizen van Van Lanschot zijn er niets bij.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Powel heeft een betonnen plaat voor zijn kop. De wanden van de kluizen van Van Lanschot zijn er niets bij.
Hebben we uberhaupt wel een zomer dit jaar???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Yeahinho het volgende:
Maar 7 zwaluwen maken nog geen zomer.
idd,knal er nog maar 20 in en dan voor 5 miljoen aan de joden verkopenquote:
Zou je wel willen hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Lady met me zat te fucken
Ben je niet wezen kijken dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,knal er nog maar 20 in en dan voor 5 miljoen aan de joden verkopen
Ik dacht eerst dat Lady met me zat te fucken,1-0 Powel,2-0 Powel,3-0.....
Nope,1 maal in de 2 weken late dienst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben je niet wezen kijken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |