Hij kan dus toch nog praten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef LadyFCDB het volgende:
Vandaag in het BD een verslag van de wedstrijd. Het laatste stukje:
Alleen Berry Powel zal nog vaak aan die bijzondere avond in Almere terug denken. Ineens heb je drie keer gescoord, ongeloofelijk. En ik vond het prachtig dat de meegereisde fans ook zo blij waren. " We've got the Powel", zongen ze na mijn derde doelpunt. Echt mooi!"
Dat was mijn gedachten ook toen ik het lasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Powel heeft een betonnen plaat voor zijn kop. De wanden van de kluizen van Van Lanschot zijn er niets bij.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Powel heeft een betonnen plaat voor zijn kop. De wanden van de kluizen van Van Lanschot zijn er niets bij.
Hebben we uberhaupt wel een zomer dit jaar???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Yeahinho het volgende:
Maar 7 zwaluwen maken nog geen zomer.
idd,knal er nog maar 20 in en dan voor 5 miljoen aan de joden verkopenquote:
Zou je wel willen hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Lady met me zat te fucken
Ben je niet wezen kijken dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,knal er nog maar 20 in en dan voor 5 miljoen aan de joden verkopen
Ik dacht eerst dat Lady met me zat te fucken,1-0 Powel,2-0 Powel,3-0.....
Nope,1 maal in de 2 weken late dienst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben je niet wezen kijken dan?
Je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,1 maal in de 2 weken late dienst.
FUCK DE VRIJDAG,LEVE DE ZATERDAGAVOND!
Tis FLOP Oss maar,voor mij niets speciaals iigquote:
yupquote:Maandag wel weer?
Ligt niet aan de KNVB, maar aan de burgemeesters meestal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben ook niet geweest. Vrijdag 18.00, welke halve zool verzint dat. Ik kon gewoon echt niet en daar baal ik best wel van.
Er wordt gewoon totaal geen rekening gehouden met de supporters die moeten werken. Ik heb maar een x-aantal vrije dagen en daar ben ik al vrijwel doorheen. Sowieso vreet de FC aan vrije dagen met al die doordeweekse dagen dat er wordt gevoetbald.
Vandaag snap ik juist niet,deze wedstrijd werd altijd op zondagmiddag gespeeld,waarom nu niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ligt niet aan de KNVB, maar aan de burgemeesters meestal.
Vandaag snap ik het nog wel, maar er zijn wedstrijden bij die slaan echt nergens op
Risicoduels he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ligt niet aan de KNVB, maar aan de burgemeesters meestal.
Vandaag snap ik het nog wel, maar er zijn wedstrijden bij die slaan echt nergens op
Ik denk dat dat weer meer met SBS te maken heeft ivm de uitzendrechten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vandaag snap ik juist niet,deze wedstrijd werd altijd op zondagmiddag gespeeld,waarom nu niet dan?
Tja...... en wat doe je eraan........quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:12 schreef DutchGooner het volgende:
Het bewijst maar weer eens dat de supporter gewoon een speelbal is.
Denk niet dat het heel veel drukker zou zijn geworden, maar het is inderdaad geen tijd om te voetballenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De supporter is de dupe en de FC natuurlijk ook. Zo lopen ze weer wat broodnodige inkomsten mis.
Ik??? ik dacht dat je wel wist dat ik dat niet zou durvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Lady met me zat te fucken,1-0 Powel,2-0 Powel,3-0.....
8 zwaluwen al hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Yeahinho het volgende:
Maar 7 zwaluwen maken nog geen zomer.
Dat aanbod geldt zeker niet meer? Ik doe er nog een kratje bij voor alle FOK FCDB supporters.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb 'm nog aangeboden aan jullie in julllie topic aan het begin van het seizoen.
1 kratje per persoon? of moeten we die ene krat nog delen ook????quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:01 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Dat aanbod geldt zeker niet meer? Ik doe er nog een kratje bij voor alle FOK FCDB supporters.![]()
Behalve OOSJ en TerrorRobbie![]()
Die jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:54 schreef Elvislives het volgende:
die powell zeg!
![]()
was dat niet die spits die altijd zo mooi miste in de hce?
Hoezo ging hij niet naar psv dan???quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
Ik dacht trouwens dat Stricker niet naar PSV was?
Zag hem vandaag lopen op het Willem II jeugdtoernooi........in PSV kleding....
Er staat mij iets van bij dat je destijds dat gerucht ontkrachtigde door te zeggen dat ie nog steeds bij de FC zat,correct me if I am wrong.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo ging hij niet naar psv dan???
Hopelijk gaan ze ons verlossenquote:NEC gaat voorhoede versterken
NEC is op zoek naar versterking voor haar voorhoede. Door de vele blessures (Denneboom, Worm en Van den Eede) is de club uit Nijmegen genoodzaakt zich te versterken. De eredivisionist is op zoek naar een type Bart van den Eede.
Bron: Elf
ff serieus, wat was ook weer het probleem? Tegen Feyenoord vond ik m (met Snoyl) ook al een van de beterenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Gewoon dat het een vieze landveraaier is die ....lijer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |