Dan is dit de tiende keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig nog geen Skaai tietgleuf foto's ontdekt
Erg mooie foto's allemaal, maar ik ben zo'n zeikerd wat betreft mezelf.
Ik vind mezelf 9 van de 10 keer niet leuk kijken op een foto. Oogjes half dichtgeknepen enzo![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik is er ook weer...net uit het ziekenhuis en ik leef nog![]()
Ik ben zon 5-6 jaar geleden aan mn linkeroor geopereerd en in het weekend kreeg ik er weer last van..dus ff voor controle...quote:
En filmpje?quote:
Echt zo'n leuke foto!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dit de tiende keer
[afbeelding]
Ook erg grappig, maar dacht dat ik dat niet mocht zeggen als outsiderquote:
Volgens mij kan Dr_Flash dat wel hebben hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ook erg grappig, maar dacht dat ik dat niet mocht zeggen als outsiderMensen zou beledigen enzo
Dat geloof ik ook wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Volgens mij kan Dr_Flash dat wel hebben hoor
Oh joh, maak je niet druk, dat doet Gut3 wel voor jequote:
Mijn filmpje is veel beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Maar waar is het geluid van het filmpje gebleven?
Heb ik er af gehaald om het niet te groot te maken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Maar waar is het geluid van het filmpje gebleven?
Duh..ik heb er zelfs 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn filmpje is veel beterhogere resolutie, hogere framerate, EN geluid
Aanmoedigend coachwerk van Pea
anders mag Gmailen ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik wil ze wel per MSN hebben hoor anders, maar dan vanavond, okee?
Oh, ik ben helemaal niet ongeduldig hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dank, dank, heb er ook nog een paar van Ilona samen met jou, maar nog niet bewerkt.
Oeh, lekker ding! Goeie foto!quote:
Kun je er een paar naar mijn gmail sturen? Ik mail je het adres wel evenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik heb een stuk of 35 pics over van afgelopen zondag, allemaal nog onbewerkt, daar heb ik geen zin in, ik maak foto's geen plakwerk
Alleen snap ik er geen drol van waar ik die foto's nu naar toe moet sturen voor publicatie in de secret FOK dir...........
Als de modellen die ik geschoten heb (Toeps en Auticia) het goed vinden kan ik ze ook op www.kuikens.com gooien daar staan ze dan in 1577x1051 op.
Ik hoor het allemaal wel.
Greetz en het was lachen zondag.
Blij dat je het leuk vond!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik heb een stuk of 35 pics over van afgelopen zondag, allemaal nog onbewerkt, daar heb ik geen zin in, ik maak foto's geen plakwerk
Alleen snap ik er geen drol van waar ik die foto's nu naar toe moet sturen voor publicatie in de secret FOK dir...........
Als de modellen die ik geschoten heb (Toeps en Auticia) het goed vinden kan ik ze ook op www.kuikens.com gooien daar staan ze dan in 1577x1051 op.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oh, ik ben helemaal niet ongeduldig hoor
Tja, het was nogal zonnig, en dan stond er ook nog eens zo'n dwaas met een stuk piepschuim te zwaaien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb dichtgeknepen oogjes. Was ik al bang voor...
in opdracht jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tja, het was nogal zonnig, en dan stond er ook nog eens zo'n dwaas met een stuk piepschuim te zwaaien...
[afbeelding]
Hahahaha inderdaad ja...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tja, het was nogal zonnig, en dan stond er ook nog eens zo'n dwaas met een stuk piepschuim te zwaaien...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in opdracht ja
Ik zal je nogeens ergens mee helpen...
![]()
Je gooit ze maar waar je wil. Als het maar geen vreselijk foute foto's zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef M3CABRIO het volgende:
Ben benieuwd als ik vnaaf thuis kom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef M3CABRIO het volgende:
Zo, ik heb de hele zooi in 1025x683 naar het opperhoofd gemaild en de eigen foto's in 1577x1024 los naar de modellen.
Oe...die is fraaiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Heee, daar heb je Toeps weer
[afbeelding]
Er is van die serie eigenlijk weinig naar mijn zin...helaas pindakaasquote:
Heb jij last van onscherpte in je foto's???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er is van die serie eigenlijk weinig naar mijn zin...helaas pindakaas
Dat valt wel mee, het gaat er meer om dat er niks klopt van de compositie, afgesneden lichaamsdelen, of juist een deel van de motor er niet op wat er wel bij hoort...gewoon een beetje slordig gewerkt dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij last van onscherpte in je foto's???
Ik had er ook een beetje last van bij die serie. En tel daarbij foto's met 'een achtergrondje' ook maar meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het gaat er meer om dat er niks klopt van de compositie, afgesneden lichaamsdelen, of juist een deel van de motor er niet op wat er wel bij hoort...gewoon een beetje slordig gewerkt dus
Blote knieën! De slet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had er ook een beetje last van bij die serie. En tel daarbij foto's met 'een achtergrondje' ook maar mee![]()
Een goedmakertje voor je
[afbeelding]
hehe, hijs grappigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had er ook een beetje last van bij die serie. En tel daarbij foto's met 'een achtergrondje' ook maar mee![]()
Een goedmakertje voor je
[afbeelding]
Oeh ja herkenbaar. Afgesneden vingertoppen of een half hoofd. Ik heb nog wat problemen met scherpte, maar dat is denk ik ook mijn eigen schuld. Ik bedenk me nu namelijk dat ik het scherpstel punt van de camera puur op het midden het gezet ipv gezicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het gaat er meer om dat er niks klopt van de compositie, afgesneden lichaamsdelen, of juist een deel van de motor er niet op wat er wel bij hoort...gewoon een beetje slordig gewerkt dus
Dan is het scherpstellen met het gezicht in het midden, en scherpgesteld iets verschuiven tot je de goede compositie hebt, maar ja, ik was gewoon te haastig...heb ik ook vooral als er meer mensen aan het fotograferen zijn. Heb ik minder last van als ik 1 op 1 werk. Daarom heb ik van auticia gewoon meet gelukte foto's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oeh ja herkenbaar. Afgesneden vingertoppen of een half hoofd. Ik heb nog wat problemen met scherpte, maar dat is denk ik ook mijn eigen schuld. Ik bedenk me nu namelijk dat ik het scherpstel punt van de camera puur op het midden het gezet ipv gezicht.
Ik heb hem wat groter voor jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:02 schreef Toeps het volgende:
Ik vind die laatste van die motor erg mooi, pea!
Leuke bikini!quote:
Als in, de foto is jammer maar de bikini is leukquote:
hej jij was trouwens ook nog even achter de camera gekropen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:50 schreef purplerose het volgende:
damn, wat zie ik er weer dik uit daar
hihihihi neejoh!! de foto is hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als in, de foto is jammer maar de bikini is leuk![]()
![]()
Grinnik, bikini's zijn altijd lastig, vooral omdat je zoveel vlees zietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hihihihi neejoh!! de foto is hartstikke leuk!
ik ben alleen al heel lang op zoek naar een leuke bikini die ook nog eens in mijn maat gaat, vandaar dat de bikini mij het eerst opviel![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:54 schreef rustig het volgende:
[..]
hej jij was trouwens ook nog even achter de camera gekropen!
ben benieuwd naar die foto die je van mij en marijke had gemaakt![]()
staat jammergenoeg op een film die nog lang niet vol is... maarja.
Was jij dat ook naast rhanna waar ik een foto van gemaakt heb?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:54 schreef rustig het volgende:
[..]
ja dat was ik. (rhanna is de naam van dr hamster, zelf heet ze marijke)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was jij dat ook naast rhanna waar ik een foto van gemaakt heb?
psst hebt meelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef rustig het volgende:
[..]
ja dat was ik. (rhanna is de naam van dr hamster, zelf heet ze marijke)
was jammer dat je die foto niet kon maken, stond iemand tussen he.
Ik heb er 2, maar op de 1 duikt ze weg en op de ander heeft ze haar ogen half dicht (ik weet dat ze zo heet maar op het net gebruik ik nooit echte namen)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef rustig het volgende:
[..]
ja dat was ik. (rhanna is de naam van dr hamster, zelf heet ze marijke)
was jammer dat je die foto niet kon maken, stond iemand tussen he.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Grinnik, bikini's zijn altijd lastig, vooral omdat je zoveel zo weinig vlees ziet
ah oke, dacht dat je dacht dat ik met marijke iemand anders bedoelde dan rhanna...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb er 2, maar op de 1 duikt ze weg en op de ander heeft ze haar ogen half dicht (ik weet dat ze zo heet maar op het net gebruik ik nooit echte namen)
Ik zal ze wel eens opzoeken.
hij is wel heel leuk geworden !quote:
Oeh, die is ook mooi...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Als we daar m-m niet hebben
[afbeelding]
gers!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Als we daar m-m niet hebben
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Grinnik, bikini's zijn altijd lastig, vooral omdat je zoveel vlees ziet
ik heb als je een keer tijd hebt je hulp ff nodig via msn![]()
kwestie van jammerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:08 schreef rustig het volgende:
[..]
ah oke, dacht dat je dacht dat ik met marijke iemand anders bedoelde dan rhanna...
anyway..alvast bedankt voor je moeite!
Helaas rustig, die was te bewogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:54 schreef rustig het volgende:
[..]
okej die mogen dan ookweer wegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
kwestie van jammer
[afbeelding]
[afbeelding]
even de vandale erop nagetrokken. kodˇdig (bn.)quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef rustig het volgende:
[..]
even de vandale erop nagetrokken. kodˇdig (bn.)
1 de lachlust opwekkend => lollig, moppig
ja het was ook echt humor om niks.
purplerose maakte een foto waarbij we elkaar in de ogen moesten
kijken. (blijf dan maares 20 seconden stil zitten totdat purplerose ondekt
had waar de ontspanknop zat)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef rustig het volgende:
[..]
even de vandale erop nagetrokken. kodˇdig (bn.)
1 de lachlust opwekkend => lollig, moppig
ja het was ook echt humor om niks.
purplerose maakte een foto waarbij we elkaar in de ogen moesten
kijken. (blijf dan maares 20 seconden stil zitten totdat purplerose ondekt
had waar de ontspanknop zat)
Moet ik ze weghalen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:19 schreef rustig het volgende:
[..]
okej die mogen dan ookweer weg
ligt niet aan de fotograaf maar aan het onderwerp
wat zag ik dr gaar uit zeg, doe ik nog eens, een dag slepen met een
bakelieten statief uit de jaren '60
hoe de foto er ook uit komt te zien, veel dank voor de poging!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef purplerose het volgende:
leuk, frutsen aan toestellen van een ander![]()
ah we staan er allebei ongelukkig opquote:
Wat waren jullie daar eigenlijk aan het doen??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Volgens mij had ik deze tortelduifjes nog niet neergezet.
[afbeelding]
Ik zit nog wat te dubben met de bewerking van deze serie, suggesties iemand?
Ik was daar foto's aan het makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat waren jullie daar eigenlijk aan het doen??
Joh...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was daar foto's aan het maken![]()
Tja, ik dacht, doe es gekquote:
Het zag er heel spannend uit en ik was al benieuwd naar het resultaat...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Vliegvrager had een doek en een touw meegenomen en ik moest daar mee ingepakt worden. Wat het verder betekent, geen idee, maar het was wel gezellig.
jullie waren echt een leuk stel om te fotograferen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Vliegvrager had een doek en een touw meegenomen en ik moest daar mee ingepakt worden. Wat het verder betekent, geen idee, maar het was wel gezellig.
Ja shark staat nogal eens op de achtergrond van mijn foto's met zijn rode shirtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Die van Blackbully is leuk. Welk rode gevaart heb je weggesoept, Shark?
Visagiste had ik ook
[afbeelding]
Beetje sneu dat haar werk voor deze serie verloren gaat. Ik vind ze in ZWRG toch het leukst. Misschien probeer ik de make-up ook nog in kleur te soepen, als dat mooi wordt.
Bij mijn shoot met Ilona vind ik de visagie erg mooi uitkomen btw
Dat is blackbullyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
die laatste is leuk Pea, wie is dat?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
Die laatste is mooi Sub!bij een eerdere had ze ook riet voor haar gezicht en bij deze niet.
Misschien domme vraag maarre, waar staat dat DOF voor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:09 schreef Vliegvrager het volgende:
@sub: Fijne DOF, mooie compositie en houding. Net of ze zich echt een weg door het riet moet banen. Een hele fijne plaat sub!
http://wiki.fok.nl/index.php/DOFquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maarre, waar staat dat DOF voor?
Scherptediepte (Depth Of Focus, dacht ik dat de afkorting was).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maarre, waar staat dat DOF voor?
[knijper op neus]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:27 schreef huiz het volgende:
Leuke foto's trouwens, ziet er wel naar uit dat jullie een hoop lol gehad hebben
Daar waren die tentjes toch voor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij purplerose uit de kleren gekregen HGT??
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Daar waren die tentjes toch voor?![]()
Next time, rosey, next timequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:40 schreef purplerose het volgende:
Dat tentje was idd een goeie vondst
is goed Flesch, wat wou je doen in het tentje, lowkey nudes maken?quote:
Ik zie dat jij bruist van de goeie ideetjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
is goed Flesch, wat wou je doen in het tentje, lowkey nudes maken?
Sssssst dat was de vriend van MMquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zag gisteren een bouwvakker met exact zo'n handschoen
Ja, en als ze dan even al mijn sproeten en mijn buik en het pukkeltje op mijn kin wegsoepen, en misschien ook nog een 'niet gemaakte' lach kunnen vervangen door een spontane lach, dan ben ik tevree.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
Ga je straks ook nog miepen over geen puistjes en littekens die je hebt Skaai?![]()
Mwoa Shark mocht er ook wezen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:47 schreef RonaldV het volgende:
Een waardig opvolger voor de broek met afgezakte pijpen van Shark.Bait van vorig jaar!
hmmmz, zoiets?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan even al mijn sproeten en mijn buik en het pukkeltje op mijn kin wegsoepen, en misschien ook nog een 'niet gemaakte' lach kunnen vervangen door een spontane lach, dan ben ik tevree.
leuker?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:56 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, ik heb echt veel sproeten op jullie foto's
Die vind ik dan weer leuker
Zo, dat shirt is best wel groen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Hoe is dit voor een bewerking?
[afbeelding]
Wacht maar tot PdeHoog met zijn foto's komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:56 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, ik heb echt veel sproeten op jullie foto's
Ja, nou is het wel weer leuk geweest, Skaai.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan even al mijn sproeten en mijn buik en het pukkeltje op mijn kin wegsoepen, en misschien ook nog een 'niet gemaakte' lach kunnen vervangen door een spontane lach, dan ben ik tevree.
mmmmzzz, misschien een idee voor een shootquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:47 schreef RonaldV het volgende:
Deze zomer draagt de modebewuste fotograaf een fel gekleurd t-shirt, bijvoorbeeld de kleur rood. Er onder geen sportbroekje, nee-nee! Een makkelijke, ruim zittende short. En om het helemaal af te maken: echte motorlaarzen!
Simpel, men zette alle logica opzij...quote:Fashion statement van met afstand de meest originele fotograaf van de meet (Hoe verzin je de foto's die jij verzint? Briljante ingevingen heb je!)
te veel eer, maar dank, dankquote:Uw warme applaus graag voor:Vliegvrager!
[afbeelding]
Een waardig opvolger voor de broek met afgezakte pijpen van Shark.Bait van vorig jaar!
You're under arrest. You have the right to remain silent. You have the right to an attorney. You're being accused of murder in the first degree to some individual commonly known as Dr_Flash. You're in serious trouble, lady.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, nou is het wel weer leuk geweest, Skaai.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:47 schreef RonaldV het volgende:
Deze zomer draagt de modebewuste fotograaf een fel gekleurd t-shirt, bijvoorbeeld de kleur rood. Er onder geen sportbroekje, nee-nee! Een makkelijke, ruim zittende short. En om het helemaal af te maken: echte motorlaarzen!
Fashion statement van met afstand de meest originele fotograaf van de meet (Hoe verzin je de foto's die jij verzint? Briljante ingevingen heb je!)
Uw warme applaus graag voor:Vliegvrager!
[afbeelding]
sproeten-contest volgende keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Wacht maar tot PdeHoog met zijn foto's komt
even een late, schaamteloze tvp van een niet-meeter
Sorry?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kom je aandacht tekort?
Ik heb nog 97 foto's van je NIET gepost
hebbie ff?
Oow joh ik bedoelde er niks negatiefs mee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry?
Ik doelde op de opmerkingen van Skaai over het wegsoepen van een litteken en een pukkeltje. Eén keer is leuk, maar na een keer of drie is toch echt de lol er wel af.
Ja ja, daarom zeg ik, één keer is leuk, maar nu vind ik het vervelend worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:20 schreef Rhanna het volgende:
Je hebt het ook wel een beetje zelf uitgelokt
O, dat dacht ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik dacht dat skaai gewoon een geintje maakte, niet dat het by any means een toespeling was op eerdere opmerkingen van Toeps of zoiets
Oh ik vond hem wel aardigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja ja, daarom zeg ik, één keer is leuk, maar nu vind ik het vervelend worden.
hey bedankt he...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:03 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben er weer
En die foto's van Rustig en mij... Te dul. Jezus... Ik had gehoopt dat er toch nog iets soeps was
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef rustig het volgende:
[..]
hey bedankt he...
morgenochtend... het eerste wat ik doe... naar de binnenstad racen
en mn foto's/dia's ophalen! maar als er nog geen geslaagde foto is genomen
van het ogen-moment dan moet dat dus een keer over hč?![]()
Jullie hebben elkaar helemaal gevonden, hč!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef rustig het volgende:
[..]
hey bedankt he...
morgenochtend... het eerste wat ik doe... naar de binnenstad racen
en mn foto's/dia's ophalen! maar als er nog geen geslaagde foto is genomen
van het ogen-moment dan moet dat dus een keer over hč?![]()
hahaha sorry... zo duidelijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar helemaal gevonden, hč!
Kom eens van die wolk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef rustig het volgende:
[..]
hahaha sorry... zo duidelijk?![]()
back on topic dan. ik heb de 'vierkante' foto's van Xilantof nog niet gezien
meen ik? Of heb ik met mn neus gekeken? Was wel een prachtcamera zeg!
oh? vertel, vertel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gaat hard bij die meets waar zij is
zoals al gezegt:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef rustig het volgende:
back on topic dan. ik heb de 'vierkante' foto's van Xilantof nog niet gezien
meen ik? Of heb ik met mn neus gekeken? Was wel een prachtcamera zeg!
Jezus over air gesprokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Toeps het volgende:
http://toeps.backware.nl/toeps/Toeps/web/lek_fourthshot.jpg
Van wie was deze ook al weer?
Ik wil ze op mijn site zetten, maar ik heb geen zin om 4 topics door te worstelen voor de credits van één foto.
Weet je zeker dat je die openbaar wilt laten zien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Toeps het volgende:
Ik wil ze op mijn site zetten, maar ik heb geen zin om 4 topics door te worstelen voor de credits van één foto.
ben erg benieuwd! je hebt mn aandacht getrokken met die mooie mamiyaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zoals al gezegt:
morgen kan ik ze ophalen en zal ze dan a.s.a.p. door de scanner trekken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Kom eens van die wolk!.
Xila heeft zijn foto's morgen pas!
Hahaha, hij staat hier ook al, dus...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef geintje-man het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die openbaar wilt laten zien?
voor mij is het elke keer ook nog gigantisch afwachten wat het doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef rustig het volgende:
[..]
ben erg benieuwd! je hebt mn aandacht getrokken met die mooie mamiya
twee-oogen waar we het al over hadden, meer denken over de compositie,
meer 'zelf werken', zo hoort het eigenlijk wel!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef rustig het volgende:
[..]
hahaha sorry... zo duidelijk?![]()
back on topic dan.
Wie ben jij sowieso?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef geintje-man het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die openbaar wilt laten zien?
Een zeikerdquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:15 schreef Rhanna het volgende:
En niets tortelduifjes
Ontopic met die handel.
Toeps die foto heb ik met een lucky shot geschoten ..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Toeps het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:22 schreef luap het volgende:
Oh en ik heb ook nog een super video gezien![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Die blikken zijn niet van de lucht hoor!
.
[afbeelding]
En hoe verklaar je dat rode aura om jullie heen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef Rhanna het volgende:![]()
Zoiets heet een gesprek over je huisdieren
heeeerlijk hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Die blikken zijn niet van de lucht hoor!
.
[afbeelding]
poesje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef Rhanna het volgende:![]()
Zoiets heet een gesprek over je huisdieren
Ja wat ben jij een klier zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dat rode aura om jullie heen?.
wat ben ik flauw zeg, ik ga mijn huisdier maar eens uitlaten
Multitasking...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef luap het volgende:
Hier nog een plaatje van Pea, ik wist dat vrouwen twee dingen tegelijkertijd kunnen maar drie?! Telefoneren, fotograferen en dr rug krabben.
[afbeelding]
Nee. Hondenquote:
O jee rustig, wie moet er nou bier voor je halen kerel??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef Rhanna het volgende:
Mijn camera geeft altijd de verkeerde datum aan, ben te lui om het te veranderen. Dus voor de grapjassen, ik heb geen kerstboom in augustus staan
Nu pas??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zow..ik ben ook weer bij gelezen/gekeken...
Ik heb m helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef luap het volgende:
Raadplaatje, van wie is dit?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef luap het volgende:
Raadplaatje, van wie is dit?
[afbeelding]
Faudquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Purplerose, dreamed I saw a purple rose
dress torn in ribbons and in bones
like a siren she calls to me
Helaas dat kunnen we niet goed rekenen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Purplerose, dreamed I saw a purple rose
dress torn in ribbons and in bones
like a siren she calls to me
Wat een vernuftig apparaatjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef Rhanna het volgende:
Auticia kijk! Kijk dan! Daar!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:03 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil nog ff zeggen dat ik die silhouetfoto (hoe schrijf je dat eigenlijk) van HGT erg leuk vind, en de bewerking van auticia en lubbe's inpakfoto wel apart
Nou kom op dan! Doe maar speedbootjes en stuff hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:17 schreef luap het volgende:
Een van mijn 156 foto's,
beetje gesoept:
[afbeelding]
creatiefquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:17 schreef luap het volgende:
Een van mijn 156 foto's,
beetje gesoept:
[afbeelding]
Op de cover van een commercieel product? Ik ruik geld Daar moeten we het dan maar eens over hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mocht ik ooit zangtalent krijgen en een cd maken, dan wordt dit de cover! Woei!
Die is echt liefff!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog een hele lieve
[afbeelding]
Oh okee, hier nog wat dan....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou kom op dan! Doe maar speedbootjes en stuff hoor
Dat laatste werd al meteen geroepen toen we er liepen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef pea4fun het volgende:
Dat doorkijkje is mooi
Je dacht natuurlijk die billen bewaar ikbij die foto van MM
wie maakte die foto van dat angstaanjagende macroapparaat?
En dat lege winkelcentrum is een coole lokatie voor een modellenshoot....ow nee, net gehad
Lekkere bewerking hoor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:17 schreef luap het volgende:
Een van mijn 156 foto's,
beetje gesoept:
[afbeelding]
Doorkijkjes zijn altijd erg leuk om te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef pea4fun het volgende:
Dat doorkijkje is mooi
wie maakte die foto van dat angstaanjagende macroapparaat?
En dat lege winkelcentrum is een coole lokatie voor een modellenshoot....ow nee, net gehad
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog een hele lieve
[afbeelding]
Hoeveel bananen ga ik nog eten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, hier nog wat dan....
[afbeelding]
niet zo veel denk ik, dit is de enige die ik hebquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou Vliegvrager, ik moet zeggen: je hebt goeie ideeën hoor
nee joh... ik denk ook nooit na wordt je alleen maar moe van.. oh nee was al moe ... caffeine vrije zooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook het idee dat het helpt als je van tevoren nadenkt wat voor foto's je zou willen makenAls je er heen gaat van "we zien wel" dan wordt het dus verminderd optimaal
Eej, niet zeiken he? ik had speciaal koffie met cafeīne gehaald voor jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef Re het volgende:
[..]
nee joh... ik denk ook nooit na wordt je alleen maar moe van.. oh nee was al moe ... caffeine vrije zooi
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eej, niet zeiken he? ik had speciaal koffie met cafeīne gehaald voor jouMannen....
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eej, niet zeiken he? ik had speciaal koffie met cafeīne gehaald voor jouMannen....
Ik drink niet anders...anders krijg ik bewogen foto'squote:
Ik moet echt een sterker objectief hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef Re het volgende:
[..]
nee joh... ik denk ook nooit na wordt je alleen maar moe van.. oh nee was al moe ... caffeine vrije zooi
andere opties: kleinere lens, minder drinkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt een sterker objectief hebbenEr is bij mij ZOVEEL onscherp omdat het gewoon bewogen is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
andere opties: kleinere lens glazen, minder drinken
CHEESE!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ow, dus eigenlijk moeten we gewoon ff stil staan als jij "FOTO!!!" roept?
Moggûh!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
tvp
Niet dat dat helpt trouwens hoor, ik had ook aardig wat onscherp en ik heb toch echt geen grote lens en ik had de avond ervoor... oja, mm laat maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
andere opties: kleinere lens, minder drinken
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |