nanananaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij kunt sli draaien en je heb AMD64nu wil ikke ook!
Ik wel, boxed versiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had geeneens zo'n mooie doos toen ik mijn Athlon 64 kocht![]()
Die heb ik ook. Ik kreeg het alleen in een plastic geval.quote:
* Marty26 neemt het bij deze als UBER fasist in beslagquote:
dat dacht jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 neemt het bij deze als UBER fasist in beslag![]()
ik had het al gelezen op GOTquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Ik kreeg het alleen in een plastic geval.![]()
Hier staan trouwens de laatste drivers voor je videokaart.
En om Cool 'N Quiet geactiveerd te krijgen moet je hem op minimaal energieverbruik zetten. Anders doet ie nog niet veel.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm.. volgens mij gaat me feestje nog niet door.. er is geen koelpasta bijgeleverd
Naar-huis-zequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]niet
dat is raar. Heb je niet nog ergens wat liggen dan?
Dan word het dus pas morgen. eer dat je kunt bouwen.
nou ik ben naar huis
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef mschol het volgende:
klere school..
kwam gister voor me eerste dag op school bleek na 1 uur dat ik op een lijst stond met mensen waarvan ze niet weten wat ze er mee moesten...
vervolgens kreeg ik en nog iemand de klus om de gewassen gordijntjes voor de ramen te hangen (op een ICT opleiding ?!?!?!)
vandaag hadden ze een plek maar dat was pas goed wel geregeld na 1 uur
vervolgens nog een uur gewacht op tafel + PC
maar wel lekker vroeg vrij:
allebei de dagen om 12:15
zit tegenwoordig toch al standaard koel pasta op de koelers???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Naar-huis-ze
Er zit blijkbaar aan de onderkant van de koeler wel een glimmende substantie, blijkbaar is dat genoeg
Is volgens mij inderdaad koelpasta. Al heb ik geen idee of het goed werkt. Heb het eraf gehaald en er andere pasta opgedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
Hier dus:
http://sjowhan.tweakdsl.nl/foto/IMG_0129.JPG en http://sjowhan.tweakdsl.nl/foto/IMG_0130.JPG
Dat standaard ding doet goed z'n werk hoor. Een Athlon 64 wordt niet zo heel erg warm.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, dat is vaak ook beter (en nog beter is een andere koeler), maar daar denk ik momenteel nog niet aan
Ja veel plezier..quote:
zal morge worde, ik ga maffequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |